גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print
כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה

כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה

כוס הקפה היא חלק בלתי נפרד מכל בית עסק, חברה גדולה או משרד ממשלתי. הנוכחות של כוס הקפה היא על שולחן המשרד, ובעיקר בידו של מי שאוחז בה. זו הסיבה שכוס קפה היא פלטפורמה אידיאלית למיתוג ולשיווק של כל בית עסק או ארגון, הן כלפי עובדיה ולקוחותיה והן באמצעותם. ניתן כיום לייצר כוסות קפה מעוצבות במגוון גדלים ועיצובים.

 

מיתוג העסק – חלק מהותי ויסודי בהצלחתו

המונח מיתוג מייצג שם כולל לאופן שבו מבודל בית העסק באופן ויזואלי בקרב הקהל הרחב. ניתן להדגים זאת על ידי תיאור של בית עסק לממכר כריכים. הבסיס לפעילות בית העסק במובן התפעולי הוא השכרת מקום, רכישת ציוד, העסקת עובדים וקניית מצרכים להכנת הכריכים, ובשלב שלאחר מכן פתיחה של בית העסק לקהל הרחב.

עם זאת, לא ניתן להעלות על הדעת עסק למכירת כריכים שאין בכניסתו שלט עם שם העסק ותיאור של המוצר הנמכר על ידו, או את מכירת הכריכים באריזה שאינה כוללת את שם העסק. זאת מפני שתפוצתו של כל עסק, כרוכה בבידולו וייחודו בתודעה של הציבור, המהווים את תעודת הזהות שלו בכל הקשור לתחום העיסוק שלו, איכותו והרמה המקצועית הנהוגה בו.

 

מיתוג העסק בצורה מקיפה

השלב הבסיסי של מיתוג הוא יצירת לוגו והפצתו של הלוגו בכל דרך הולמת, וזאת בתוספת כיתוב אינפורמטיבי אודות בית העסק ותחום פעילותו. ככל שמותג מסוים נוכח במרחב הציבורי באופן רחב יותר, כך גובר הסיכוי של בית העסק להפוך לבחירה הראשונה של לקוחותיו הפוטנציאליים כמו גם בקרב לקוחותיו הקבועים.

ניתן למתג את העסק במגוון דרכים, על ידי מיפוי האמצעים שבהם נעשה שימוש באופן תדיר, לצד מיפוי האתרים שאליהם נעשית חשיפה באופן תדיר. מיפוי נכון, וודאי יגלה כי אחד האמצעים שנעשה בהם שימוש בתדירות גבוהה במיוחד הוא כוסות קפה חד פעמיות. שימוש נכון בממצא זה הוא ייצור של כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה.

 

כוסות חד פעמי מעוצבות
כוסות חד פעמי מעוצבות

עיצוב כוסות קפה – לפגוש במותג כל יום

שתיית קפה היא חלק דומיננטי בהתנהלות היום יומית של כל חברה ובית עסק. כאשר עובד מגיע למקום העבודה, הוא צפוי להכין לעצמו מסר כוסות קפה במהלכו של היום. כמו כן, בעת הגעתו של לקוח מסוים המתעניין במוצר המשווק על ידי בית העסק, קבלת פניו נעשית בשילוב הצעה להכנת כוס קפה.

על כן, היות שמדובר באביזר בעל חשיפה גבוהה מאוד לעובדים וללקוחות של בית העסק, רצוי מאוד כי גם כוס הקפה תשולב במערך המיתוג העסקי ותנוצל כפלטפורמה לחיזוק המותג והפצתו ברבים באופן תדיר וממושך. הדרך לעשות כן, היא באמצעות יצירת כוסות קפה מעוצבות אשר ישמשו באופן בלעדי להכנת קפה בבית העסק.

 

כוסות קפה מעוצבות – להגיע ללב הלקוח דרך שתייה חמה

כוסות חד פעמי מעוצבות שתייה חמה היא אחת הדרכים המאפשרות למתג את בית העסק בקרב לקוחות אשר באים להתארח בבית העסק במסגרת פגישה או הגעה לשם רכישה. זאת, במסגרת הגשת שתייה חמה ללקוח בכוס קפה הנושאת את הלוגו והשם של החברה. בצורה זו, יחווה הלקוח את בית העסק כארגון גדול ומסודר אשר נותן תשומת לב לכל פרט ופרט ואינו פועל באופן ארעי.

 

מיתוג באמצעות כוסות קפה מעוצבות הניתנות כשי

שימוש נוסף לכוסות המעוצבות הנוגע לקשר עם הלקוח, הוא חלוקת שי ללקוח אשר מכיל מארז כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה. יש לציין על כוסות אלו הלוגו של החברה, כתובת אתר האינטרנט של החברה, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון ליצירת קשר. על ידי כך, דרך השימוש של עובדי הלקוח בכוסות, ישווק בית העסק בקרב קהל נוסף וזאת על בסיס יומי וממושך.

 

מיתוג העסק כלפי העובדים דרך כוסות הקפה

הצורך בחיזוק המותג באופן רציף, אינו תחום אך ורק ללקוחות החברה, אלא גם לעובדיה. הצלחתו של בית עסק כרוכה ביצירת זיקה והזדהות של העובדים אל בית העסק. חלק מביסוס זיקה זו, נעשה באמצעות סמלים. התחושה של שייכות לארגון מכובד נוצרת בין היתר, על ידי מיתוג וסימול של כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה, אותן פוגש העובד מספר פעמים ביום העבודה.

 

כוסות חד פעמי מעוצבות הדפסת-כוסות-ממותגות-ללא-מגבלת-צבע-או-עיצוב
כוסות חד פעמי מעוצבות הדפסת-כוסות-ממותגות-ללא-מגבלת-צבע-או-עיצוב

 

כוסות אספרסו מעוצבות

ניתן לייצר כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה גם בגודל המיועד לשתיית אספרסו. כוס אספרסו היא כוס קטנה המסוגלת להחזיק כמות מוגבלת של נוזל והיא אידיאלית לשתיית אספרסו במקום שבו מצויה מכונת אספרסו הכוללת טחינת פולים או שפעולתה מבוססת על הכנת קפה מקפסולות.

 

כוסות קפה מעוצבות בנפח 250 מ"ל ובנפח 330 מ"ל

ייצור כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה היא נפוצה במיוחד ביחס לכוסות שתייה חמה בנפחים 250 מ"ל ו- 330 מ"ל. גדלים אלו משמשים בדרך כלל להכנת נס קפה או קפה הפוך. האפשרות לייצר כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה בשני גדלים, משווה לבית העסק דימוי של מקום אשר פועל במחשבה על רווחת עובדיו ולקוחותיו, ואינו מסתפק ברכישת גודל אחיד של כוסות קפה מעוצבות.

 

ייצור כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה – במחשבה אקולוגית

בין אם ייצור כוסות קפה מעוצבות נועד לשימוש פנים משרדי ועל אחת כמה וכמה אם ייצורן נעשה לצורך שיווק המותג בקרב לקוחות החברה, רצוי כי החומר ממנו עשויה הכוס יהיה ניתן למחזור. הסיבה העיקרית לכך, היא הצורך לשמור על הסביבה נקייה מחומרים בלתי מתכלים ובלתי ניתנים למחזור.

הסיבה הנוספת והחשובה לא פחות, היא חשיבות מיתוג העסק עם ערכים של קיימות ומודעות סביבתית. חברות וממשלות בכל העולם עושות מאמץ לעבור לשימוש באנרגיות מתחדשות, מתן תמריצים להפחתת השימוש בדלק מאובנים, ניצול חוזר של חומרים על ידי מחזורם ושמירה על הסביבה. עסק אשר אינו מתאים עצמו למגמה זו, עשוי להיפסל על ידי לקוחותיו מטעם זה בלבד.

 

כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה – רק מחומר איכותי

כשם שלמיתוג העסק בכל פלטפורמה אפשרית, לא תהיה בעלת השפעה מהותית במידה שהמוצר המסופק על ידו הוא ירוד ולא איכותי, כך גם שימוש בכוסות הקפה כפלטפורמה למיתוג בית העסק וביסוסו במרחב יהיה חסר תועלת במידה שהכוס אינה עשויה מחומר איכותי.

על כן, בטרם ביצוע רכישה של כוסות קפה מעוצבות, יש לוודא כי הכוסות עשויות מחומר אשר מסוגל לשאת מגוון משקאות כגון תה, קפה שחור ונס קפה, וזאת גם כאשר המשקה נמזג בטמפרטורה גבוהה. כמו כן, על הכוס לשמור על צורתה לאורך כל שהותו של הנוזל בתוכה.

 

אפשרויות נוספות בתחום של ייצור כוסות קפה מעוצבות

לצד אלמנט המיתוג של בית העסק, ניתן לנצל את מגוון האפשרויות הקיימות כיום ליצירת כוסות חד פעמי מעצבות לשתייה חמה, גם כמוצר בפני עצמו אשר נמכר בחנויות לשיווק מוצרים חד פעמיים בכלל ומוצרים חד פעמיים לימי הולדת בפרט. ניתן לבחור עיצובים שונים, להדפיסם על גבי כוסות חד פעמיות, ולשווקם לקהל הרחב.

 

כוסות קפה מעוצבות – סוכן השיווק של העסק

הדרך של כל בית עסק אל תודעת ההמון עוברת דרך המשקה החם הפופולרי ביותר ברחבי העולם – הקפה. שתייה חמה היא חלק בלתי נפרד מיומה של מרבית האוכלוסייה, מה שהופך את כוסות השתייה החמה לשלט חוצות בזעיר אנפין. על כן, רצוי למתג את העסק באמצעות כוסות חד פעמי מעוצבות לשתייה חמה, אך יש לוודא כי מדובר בכוסות עמידות ואיכותיות אשר ניתנות למחזור.

 

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

כוסות קפה ממותגות

בעת ניהול עסק, נדרש בעל העסק להעניק תשומת לב למגוון פרטים הנוגעים לנראות של בית העסק. השגיאה שעושים עסקים רבים היא בפרשנות של המושג נראות

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.

הטבה ללא התחייבות

מוזמנים לשלוח אלינו למייל את העיצוב שלכם,

ולקבל הדמיה של הכוסות שלכם ללא התחייבות