גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

שקיות קפה עם שסתום

שקיות קפה עם שסתום / נשם הן אריזות גמישות המתאימות לאחסון של פולי קפה. השסתום / נשם הוא חד כיווני ומאפשר לפחמן הדו-חמצני (Co2) וגזים נדיפים אחרים, להשתחרר באיטיות החוצה. כאשר קולים קפה מתרחשות מספר תגובות כימיות אשר מיצרים גזים לקפה. הגזים האלה, מוסיפים לטעם ולאיכות הקפה, אבל הם ממשיכים להיווצר גם לאחר זמן הקלייה והאריזה. לאחר הקליה, ה CO2 שהצטבר בפולים, מתחיל לחלחל החוצה (רוב התהליך אורך מספר ימים) עד שהכל מתפוגג תוך מספר שבועות. על מנת להתמודד עם הגז המצטבר הזה, מוסיפים שסתום / נשם חד כיווני לשקיות הקפה אשר מאפשר לגזים לצאת מבלי להכניס חמצן פנימה אל השקית. תהליך זה מונע חימצון ומאריך את חיי פולי הקפה וטיבם למשך זמן נוסף.

כאשר מכניסים חום לפולי קפה ירוק, חומצות האמינו והסוכר בפול מתאחדים ומתחילים 'להגיב'. תהליך התגובה הזה הוא המרכיב את מערך הריחות, הטעמים והצבעים שבהם מתאפיינת הקלייה של סוג הקפה.

תהליך זה ידוע בשם 'חמצון', ובעצם, ככל שנחשפים ליותר פולי קפה חמצן, כך הקפה פחות טרי. זו הסיבה ששקיות קפה מגיעות לרוב עם מנגנון המאפשר סגירה חוזרת (פסגור), וזו הסיבה שהשסתום על השקיות לא מכניס חמצן, אלא רק משחרר פחמן דו חמצני.

שקיות קפה עם שסתום / נשם חד כיווני

עבור קליית הקפה, שסתומים על האריזה מגבירים גם את בקרת האיכות וגם את הגמישות. המשמעות היא שצלייה יכולה להעשות ובזמן קצר יחסית כבר לעבור לשלב האריזה בשקיות עם השסתום מבלי שהקפה יושפע מחמצון, וללא חשש ששקיות עלולות להתפוצץ מאוויר מיותר אצל הלקוח.

פולי קפה קלויים טריים משחררים פחמן דו חמצני, מה שעלול להוביל ללחץ מוגבר בתוך שקיק אטום. אם הגז לא משתחרר, השקית עלולה אפילו להתפוצץ. עם זאת, אחסון קפה ללא אטם אטום הורס במהירות את טריות הפולים. הזן את שסתום אריזת הקפה.

שסתום חד כיווני לשקיות פולי קפה

שקיות קפה עם שסתומים מציעות את הטוב משני העולמות. נשם פירוק הגז החד-כיווניים דוחפים אוויר מבלי להכניס אוויר. לעולם אל תדאגו ששקיות הקפה שלכם יתפוצצו תוך שמירה על מוצרי הקפה שלכם טריים ואטומים היטב בתוך השקית.

 שקיות דויפאק מעולם אריזות גמישות – שקיות עמידה, שקיות צד ושקיות שטוחות – עם שסתומי פירוק גז חד-כיווניים מיוצרות במיוחד לאריזת קפה. בעוד שהם יכולים לשמש עבור מוצרי מזון אחרים (כגון אגוזים, תה, דגנים, ממתקים), היישום הנפוץ ביותר הוא עבור קפה קלוי טרי. שסתומים מאפשרים לכם לארוז פולי קפה מיד לאחר הקלייה, לשמור על טריות הפולים ולהאריך את חיי המדף שלהם.

שקיות קפה עם שסתום וסגירה רב פעמית
שקיות קפה עם שסתום וסגירה רב פעמית

שקיות קפה מעוצבות

הפתרון המוביל בתחום הוא שקיות קפה מעוצבות או בשמן המקצועי – אריזות גמישות – Flexible Packages. השקיות עשויות מתרכובת חכמה מאושרת מזון עם שכבת אלומניום ושכבה חיצונית מבריקה/מט/נייר עם הדפס כזה או אחר.

אנחנו בגט פרינט מביאים לכם מהפכה אמיתית – שקיות קפה ממותגות בכמויות קטנות החל מאלפים בודדים (תלוי מידה) ובהדפסה צבע מלא (פרוצס) ללא מגבלה ובאיכות יוצאת דופן !

יתרונות אריזות גמישות ליצרנים ולמשווקי המוצרים ?

  • טכנולוגיות הדפסה מתקדמות מאפשרות לנו לייצר Flexible Packaging ממותגות, שמעבירות מסר שיווקי, יוצרות מיתוג יוקרתי למותג ומעניקות לו מראה שמושך את תשומת הלב של הלקוח.
  • מכיוון שאיכות ההדפסה על גבי אריזות אלו גבוהה מאוד, הן מקפיצות את המוצר מעל המדף, כך שהוא מתבלט לצד המוצרים המתחרים ומקבל חשיפה גבוהה.
  • ניתן להזמין אריזות מסוג Flexible Packaging עם סגירת זיפר/פסגור  שמבטיח שמירה על טריות המוצר ושימוש חוזר.
  • אריזות גמישות ניתנות לייצור ובניה גם מהרכבים שקופים שמאפשרים ללקוח לבחון את תכולת השקית ולעיתים אף ככלי מכירתי מהמעלה הראשונה.
  • ניתן להזמין אריזות גמישות מהרכבים מבוססי אלומיניום לשמירת המוצר מפני לחות ואור או להוספת אלמנט מטאלי שתורם מבחינה עיצובית לנראות המוצר.
  • לצורך אחסון המוצר בחנות הקמעונאית ניתן להזמין Flexible Packaging עומדות (DOYPACK – דויפק) להצגת המוצרים על גבי מדפים או עם חור לתלייתם על וו ולנשיאה נוחה.
  • אריזות גמישות מותאמות גם למוצרים שדורשים הקפאה כמו זרעים, ירקות ופירות קפואים, פולי קפה, קפה טחון, תבלינים וכדומה.
  • ניתן להזמין אריזות גמישות בגלילים, שמותאמים גם למכונות אריזה אוטומטיות, ומאפשרות אחסון נוח וחסכוני של האריזות או כמוצר מוגמר המוכן לסגירה ידנית או אוטומטית שלך כיצרן.
  • אריזות גמישות מודפסות במיכון דיגיטלי מהמתקדמים בעולם , ולכן ניתן להזמין אותן כמעט בכל כמות נדרשת, גם בכמויות קטנות(נקרא גם דפוס בריצות קצרות), בהתאם לצרכי הלקוח, מה שמאפשר לחסוך בעלויות ההדפסה ובאחסון מלאי שאין בו שימוש – מעל הכל לשמור על היעילות שלכם כעסק. היכולת הזו מנגישה את הפתרון גם לעסקים קטנים ובנינונים אשר עד כה לא יכלו להשתמש בפתרון זה.
  • ההדפסה הדיגיטלית וההזמנה לפי דרישת הלקוח לכמויות קטנות או בינוניות מאפשרת לייצר מגוון אריזות גמישות בגדלים שונים, עבור מגוון מוצרים עם הדפסות שונות ובתבניות שונות – הפעם באמת השמיים הם הגבול.

שקיות דויפאק קפה עם שסתום חד כיוני

כיצד CO2 משפיע על הקפה שלך:
הבנת החשיבות של שסתומים חד-כיווניים באריזות קפה?

המסע לכוס קפה מושלמת הוא מסע שכרוך בתשומת לב קפדנית לפרטים בכל שלב, החל מגידול הפולים ועד לחליטת הכוס האחרונה. היבט קריטי אחד של תהליך זה הוא התפקיד שפחמן דו-חמצני (CO2) ממלא בשמירה על הטריות והטעם של פולי קפה. במדריך מקיף זה, אנו מתעמקים במדע מאחורי ההשפעה של CO2 על איכות הקפה, חוקרים את הצורך באריזות קפה נכונות, ובוחנים כיצד שסתומים חד-כיווניים הפכו למרכיב חיוני בשמירה על שלמות פולי הקפה.

המדע של CO2 בפירוק קפה

כאשר פולי קפה קלויים, הם עוברים תגובות כימיות רבות, שאחת מהן כוללת שחרור של גז CO2. תגובת מיילארד והתפרקות סטרקר, שני תהליכים מרכזיים במהלך הצלייה, אחראים לייצור CO2. הגז ממשיך להיפלט במשך מספר ימים ואף שבועות לאחר הקלייה, תלוי בסוג השעועית וברמת הקלייה. בעוד CO2 תורם לפיתוח פרופיל הטעם המלא של הקפה, כמויות מוגזמות יכולות להוביל למספר השלכות שליליות.

מעופש: CO2 כלוא יכול לגרום לקפה להיות מעופש, מכיוון שהגז מתקשר עם תרכובות ארומה נדיפות, מה שמוביל לטעמים חריגים ולאובדן המאפיינים הרצויים.

חמצון: CO2 שמצטבר בשקית אטומה מגיב עם שמני קפה, וכתוצאה מכך חמצון. תהליך זה פוגע באיכות הקפה וגורם לו לטעם שטוח או אפילו מעופש.

לחץ אריזה: הלחץ הנגרם על ידי עודף CO2 באריזות הקפה המסורתיות יכול להוביל להתרחבות או קרע של השקיות, ולסכן את שלמות הפולים.

פתרון השסתום / נשם החד-כיווני

בתגובה לאתגרים שמציב CO2, תעשיית אריזות הקפה פיתחה טכנולוגיית שסתומים חד-כיוונית כדי לטפל בבעיות אלה. למכשירים מיוחדים אלה, המשולבים בשקיות קפה, יש מנגנון דו-תפקודי: הם מאפשרים ל-CO2 לברוח תוך מניעת כניסת חמצן ומזהמים חיצוניים.

שחרור CO2: העיצוב של השסתום החד-כיווני מאפשר שחרור מבוקר של CO2 דרך פתח זעיר. תהליך זה מונע הצטברות לחץ בשקית, ומגן על האריזה מפני לחץ ונזק.

מחסום חמצן: המסתם מכיל קרום דק וגמיש המשמש כמחסום מפני חמצן. כאשר הלחץ מה-CO2 בתוך השקית גדול יותר מלחץ האוויר החיצוני, הממברנה מתכופפת כלפי חוץ, ומאפשרת לגז לברוח. עם זאת, כאשר לחץ האוויר החיצוני גדול יותר, הממברנה מתכופפת פנימה ויוצרת אטם שמונע כניסת חמצן לשקית.

היתרונות של שסתומים חד-כיווניים באריזות קפה:

חיי מדף ארוכים יותר: שסתומים חד-כיווניים ממזערים את תהליך החמצון בכך שהם מאפשרים לעודף CO2 לברוח תוך שמירה על חמצן בחוץ, וכתוצאה מכך חיי מדף ארוכים יותר עבור פולי קפה קלויים.

שימור טעמים משופר: שחרור מבוקר של CO2 דרך שסתומים חד-כיווניים מבטיח שהגז לא יבוא במגע עם שמני קפה או תרכובות ארומה נדיפות, תוך שמירה על הטעם והארומה הייחודיים של הפולים.

הפחתת לחץ האריזה: על ידי ניהול לחץ CO2 בתוך השקיות, שסתומים חד-כיווניים מונעים ביעילות את הסיכון להתרחבות או נזק לאריזה, ומבטיחים שפולי הקפה יגיעו לצרכנים במצב אופטימלי.

שביעות רצון משופרת של הלקוחות: בתי קליית קפה המשתמשים באריזות עם שסתומים חד-כיווניים יכולים לספק מוצרים טריים וטעימים יותר, מה שמוביל לשביעות רצון מוגברת של הלקוחות ולנאמנות למותג.

הבנת ההשפעה של CO2 על איכות הקפה חיונית עבור קליית קפה וספקי אריזות שרוצים להישאר מובילים בתעשייה. על ידי שילוב טכנולוגיית שסתומים חד-כיוונית בפתרונות האריזה שלהם, הם יכולים לנהל ביעילות את האתגרים שמציב CO2 ולשמור על הטריות, הטעם והארומה של הקפה

חשוב: מידות ותכולה

למרות שהשגרה של עולם הקפה מדברת בשפה של תכולה: 250 גר, 500 גר, 1 ק"ג, או אפילו ברזולוציה נוספת, חליטה עם עם יחס כפול של 18 גר מול 36 גר. למרות זאת, אנחנו חייבים להבין שתכולת שקיות קפה נקבעת על פי המאפיינים של הפולים יחד עם הקו העיצובי שלכם.

אנחנו יכולים לקבל שקית עם תכולה של 250 גר, בתצורה מלבנית שוכבת או עומדת, ריבועית וכו. על כן, אנחנו צריכים לקבל מכם בתהליך ההזמנה את המידות שמתאימות לקפה ולשימוש שלכם. אין לנו שום דרך לדעת האם השקית שלכם תתאים ל100 גר, 200 גר, או 250 גר. אנחנו גם לא מיחסים חשיבות להדפסה או לכיתוב של העיצוב שלכם. כלומר הזמנת שקית שהיא במידה 150/250/80 (במילימטרים) וכתבתם עליה שהיא מכילה 250 גר, אך בפועל היא עלולה להכיל רק 200 גר. התהליך המקדים לפני ההדפסה מחייב אתכם ללמוד את המוצר שלכם, ואת כלל המשתנים סביבו. 

אנחנו תמיד נשמח לעמוד לרשותכם עם עצות והכוונה – לכן חשוב שתגיעו עם סבלנות ומעט שיעורי בית :)

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית הן אפשרות אריזה רב-תכליתית שניתן להשתמש בה למגוון רחב של מוצרים. שקיותם אלה עשויים מחומרים איכותיים וניתן להתאים אותם אישית עם הלוגו או העיצוב של החברה שלך. הם מושלמים לעסקים המעוניינים לשפר את תדמית המותג שלהם וליצור חוויית אריזה ייחודית עבור לקוחותיהם. שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית מגיעות במגוון גדלים וסגנונות, מה שהופך אותן למתאימות למגוון רחב של מוצרים. הם יכולים לשמש למוצרי מזון, ביגוד, תכשיטים, קוסמטיקה ועוד. שקיות אלה מעוצבות עם אטמים אטומים השומרים על טריות המוצרים ומוגנים מפני לחות, אבק ומזהמים אחרים. הם גם לשימוש חוזר, מה שהופך אותם לאפשרות אריזה ידידותית לסביבה. כשמדובר בשקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית, ישנן אפשרויות רבות לבחירה. אתה יכול לבחור את גודל התיק, החומר, הצבע והעיצוב המתאים ביותר לצרכים שלך. חברות מסוימות אפילו מציעות תכונות נוספות כגון ברקודים מותאמים אישית, תאים מפוצלים וחורי אוורור. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, קל למצוא שקית זיפלוק מודפסת בהתאמה אישית שעונה על צרכי האריזה הספציפיים שלך.
 

מהן שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית?

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית הן סוג של שקית ניילון בעלת חותם רוכסן בחלק העליון, אותו ניתן לפתוח ולסגור שוב ושוב. הם משמשים לאריזת מגוון מוצרים, כולל מזון, ביגוד, תכשיטים ואלקטרוניקה. אטם הרוכסן מבטיח שתכולת השקית תישאר טרייה ומוגנת מפני לחות, אבק וגורמים סביבתיים אחרים.

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית וגם שקיות דויפאק מודפסות הן דרך מצוינת לקדם מותג או מוצר. הם יכולים להיות מותאמים אישית עם לוגו החברה, מידע על המוצר, או כל עיצוב אחר. זה הופך אותם לכלי שיווקי נהדר לעסקים המעוניינים להגביר את המודעות למותג ואת נאמנות הלקוחות. שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית הן גם בחירה פופולרית לתערוכות, אירועים ומתנות.

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית מגיעות במגוון גדלים, צבעים וחומרים. הם יכולים להיות עשויים פוליאתילן, פוליפרופילן, או סוגים אחרים של פלסטיק. חלק משקיות הזיפלוק המודפסות בהתאמה אישית הן גם מתכלות או ניתנות למחזור, מה שהופך אותן לאופציה ידידותית לסביבה לעסקים שרוצים להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם.

יתרונות השימוש בשקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית מציעות מספר יתרונות לעסקים ולאנשים פרטיים הזקוקים לפתרונות אריזה חסכוניים, עמידים וממותגים עבור המוצרים שלהם. להלן כמה מהיתרונות של שימוש בשקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית:

פתרון אריזה חסכוני

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית הן פתרון אריזה חסכוני לעסקים בכל הגדלים. הם זמינים בגדלים, צורות וצבעים שונים, מה שהופך אותם מתאימים למגוון רחב של מוצרים. הם גם ניתנים לשימוש חוזר, מה שהופך אותם לאופציה ידידותית לסביבה לעסקים שרוצים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

כלי זיהוי מותג ושיווק

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית הן כלי שיווקי מצוין לעסקים שרוצים להגדיל את זיהוי המותג ואת הנראות. ניתן להדפיס אותם עם לוגו החברה, סיסמה או פרטי קשר, מה שהופך אותם לכלי מיתוג רב עוצמה. שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית שימושיות גם לתערוכות מקצועיות, אירועים ופעילויות קידום מכירות אחרות.

הגנה ושימור מוצרים

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית נועדו להגן ולשמר מוצרים מפני לחות, אבק ומזהמים אחרים. הם עשויים מחומרים איכותיים, עמידים ועמידים בפני קריעה וניקוב. שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית אידיאליות לאחסון ושינוע מזון, תכשיטים, אלקטרוניקה ופריטים עדינים אחרים.

סוגי שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית מגיעות מסוגים שונים כדי לספק צרכי אריזה שונים. הנה כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית:

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור שקופות

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור שקופות הן שקופות ומאפשרות לתכולה להיות גלויה. שקיות אלה אידיאליות עבור פריטי אריזה שיש לראות, כגון תכשיטים, מלאכת יד ומוצרי מזון. ניתן להדפיס שקיות זיפלוק/שקיות פסגור שקופות עם לוגואים, טקסט או תמונות כדי להפוך אותן למותאמות אישית יותר.

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור צבעוניות

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור צבעוניות מגיעות במגוון צבעים ומושלמות לאריזת פריטים שצריכים להתבלט. ניתן להתאים אישית שקיותם אלה עם לוגואים, טקסט או תמונות כדי להפוך אותם לאטרקטיביים יותר ומושכים את העין. שקיות זיפלוק/שקיות פסגור צבעוניות משמשות בדרך כלל לאריזת מוצרי קוסמטיקה, ביגוד ופריטי קידום מכירות.

שקיות זיפלוק מחוזקות

שקיות זיפלוק מחוזקות נועדו להיות חזקות ועמידות. שקיות אלה אידיאליות לאריזת פריטים כבדים יותר כגון חומרה, כלים וחלקי מכונות. ניתן להתאים אישית שקיות זיפלוק כבדים עם לוגואים, טקסט או תמונות כדי להפוך אותם למותאמים אישית יותר.

סליידר שקיות זיפלוק/שקיות פסגור

לשקיות זיפלוק/שקיות פסגור סליידר יש מנגנון סגירה מחליק שמקל על פתיחה וסגירה. שקיות אלה מושלמות עבור פריטי אריזה שיש לגשת אליהם לעתים קרובות, כגון חטיפים, אגוזים וברגים. ניתן להתאים אישית שקיות זיפלוק/שקיות פסגור סליידר עם לוגואים, טקסט או תמונות כדי להפוך אותן לאטרקטיביות ומותאמות אישית יותר.

אפשרויות התאמה אישית לשקיות זיפלוק

שקיות זיפלוק/שקיות פסגור מודפסות בהתאמה אישית הן פתרון אריזה רב-תכליתי למגוון מוצרים. הם יכולים להיות מותאמים אישית כדי להתאים לצרכים הספציפיים של כל עסק. הנה כמה מאפשרויות ההתאמה האישית הזמינות:

גודל וצורה

ניתן לייצר שקיות זיפלוק/שקיות פסגור בהתאמה אישית בכל גודל וצורה כדי להתאים למוצר שהן מיועדות להכיל. הדבר מאפשר גמישות מרבית באפשרויות האריזה. השקיות יכולות להתאים לפריטים קטנים כמו תכשיטים או פריטים גדולים יותר כמו בגדים או מוצרי מזון.

צבע ועיצוב

ניתן לייצר שקיות זיפלוק בהתאמה אישית במגוון צבעים ועיצובים. הם יכולים להתאים למיתוג של חברה או לבלוט על המדפים. השקיות יכולות להיות מיוצרות בחומר שקוף או בחומר אטום כדי לספק פרטיות לתכולה שבתוכו.

לוגו ומיתוג

ניתן להדפיס שקיות זיפלוק/שקיות פסגור בהתאמה אישית עם לוגו ומיתוג של החברה. זוהי דרך מצוינת להגביר את המודעות וההכרה במותג. ניתן להדפיס את השקיות בעד 8 צבעים, מה שמאפשר מגוון רחב של אפשרויות עיצוב.

תכונות נוספות

ניתן גם לייצר שקיות זיפלוק/שקיות פסגור בהתאמה אישית עם תכונות נוספות כגון חורי אוורור, תאים מפוצלים ואטמים לזיהוי פתיחה לא מורשית. תכונות אלה יכולות לעזור להפוך את השקיות לפונקציונליות ומאובטחות יותר.

חברות מסוימות מציעות גם הדפסת ברקוד מותאמת אישית על השקיות, מה שמקל על מעקב אחר מלאי ומכירות.

שאלות נפוצות FAQ בנושא: שקיות קפה עם שסתום

שקיות קפה עם שסתום הן אריזות גמישות המתאימות לאחסון של פולי קפה. השסתום הוא חד כיווני ומאפשר לפחמן הדו-חמצני (Co2) וגזים נדיפים אחרים, להשתחרר באיטיות החוצה. כאשר קולים קפה מתרחשות מספר תגובות כימיות אשר מיצרים גזים לקפה. הגזים האלה, מוסיפים לטעם ולאיכות הקפה, אבל הם ממשיכים להיווצר גם לאחר זמן הקלייה והאריזה. לאחר הקליה, ה CO2 שהצטבר בפולים, מתחיל לחלחל החוצה (רוב התהליך אורך מספר ימים) עד שהכל מתפוגג תוך מספר שבועות. על מנת להתמודד עם הגז המצטבר הזה, מוסיפים שסתום חד כיווני לשקיות הקפה אשר מאפשר לגזים לצאת מבלי להכניס חמצן פנימה אל השקית. תהליך זה מונע חימצון ומאריך את חיי פולי הקפה וטיבם למשך זמן נוסף.

הפתרון המוביל בתחום הוא שקיות קפה מעוצבות או בשמן המקצועי – אריזות גמישות – Flexible Packages. השקיות עשויות מתרכובת חכמה מאושרת מזון עם שכבת אלומניום ושכבה חיצונית מבריקה/מט/נייר עם הדפס כזה או אחר.

אנחנו בגט פרינט מביאים לכם מהפכה אמיתית – שקיות קפה ממותגות בכמויות קטנות החל מאלפים בודדים (תלוי מידה) ובהדפסה צבע מלא (פרוצס) ללא מגבלה ובאיכות יוצאת דופן !

אתם יכולים לייצר שקיות קפה בהתאמה מוחלטת לצרכים שלכם. ניתן לבחור את מידת השקית קפה המתאימה לכם, הדפסה חופשית וללא מגבלה וללא עלויות נוספות

האמת שזה לא משנה לנו. תוכלו לבחור את מידת השקיות על פי הצורך שלכם בין אם מדובר בשקית פולי קפה במשקל 250 גר/500גר/1 ק"ג או כל מידה אחרת בטווח הייצור שלנו

יצרנים רבים משתמשים בשיטת הדפסה המצריכה ייצור גלופות (אחת לכל צבע).

הטכנולוגיה החדשנית שלנו פועלת אחרת ומסוגלת לייצר כל גוון ומייתרת את הצורך בגלופות היקרות.

בנוסוף, ומעל הכל, איכות ההדפסה והרזולוציה שלנו, הן מהגבוהות ביותר בתחום.

כמובן. לקוחות רבים מגדירים תוכנית ייצור ואספקה מחזוריים של הדפסה שקיות קפה עם שסתום, ואנו דואגים לבצע מאחורי הקלעים את התהליכים על מנת לספק את המלאי בזמן. שאלו את נציג השירות

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

אריזות גמישות ושקיות דויפאק

בשנים האחרונות, השימוש באריזות גמישות ובשקיות דויפאק גדל באופן משמעותי בשל הנוחות והחסכוניות שלהן. אפשרויות אריזה אלו מציעות פתרון רב-תכליתי לאחסון ושינוע מגוון רחב של מוצרים, החל ממזון ומשקאות ועד קוסמטיקה ותרופות. מאמר זה יספק מבט מעמיק על אריזות גמישות ושקיות דויפאק, כולל היתרונות, הסוגים והיישומים שלהן.

צמידי זיהוי

צמידי זיהוי איכותיים לניהול ובקרה של אורחים, מוזמנים. צמיד עשוי ויניל עמיד במים, חזק ועמיד, נצמד ליד ונסגר ע"י לחצנית ועכשיו גם בעיצוב והדפסה ללא מגבלה – פרוצס. צמידים לזיהוי אירועים וצמידי נייר ממותגים הם מרכיב חיוני בכל אירוע מוצלח, המספקים דרך מעשית ובטוחה לזהות את המשתתפים ולספק להם גישה לפעילויות שונות באירוע. תהליך הייצור כרוך במגוון חומרים, עיצוב, טכניקות הדפסה וגימור ליצירת מוצר איכותי ויעיל. על ידי התחשבות בגורמים כמו עלות, עמידות, אפשרויות עיצוב וזמן אספקה, תוכלו לבחור את החומרים ושיטות הייצור הטובות ביותר כדי לענות על צורכי האירוע שלכם.

שקיות כרית

אם אתם עוסקים במוצרים הנארזים בשקיות ואריזות גמישות, אתם זקוקים לאריזה שמגינה על המוצרים שלכם ובה בעת מציגה אותם באור הטוב ביותר האפשרי. אריזת שקיות כרית היא אופציה מצוינת לעסקים המחפשים פתרונות אריזה חסכוניים ומסוגננים. במאמר זה נחקור את אריזת שקית הכריות, יתרונותיה, סוגיה, ומה לקחת בחשבון בעת בחירת שקית כרית למוצרים
שקיות כרית הן שקיות שטוחות עם הלחמה בשלושה צדדים. ניתן לייצר שקיות כרית כמעט בכל גודל רצוי. השקיות מיוצרות במגוון חומרים והרכבים שונים על פי הצורך. ניתן להוסיף זיפר (פסגור) לסגירה חוזרת וחור לתליה. כל השקיות מודפסות בדפוס דיגיטלי איכותי במיוחד – ללא עלות נוספת לגלופות וכדומה.

אריזות גמישות Flexible Packaging

האריזות הגמישות שמעניקות את כל היתרונות שציינו הן שקיות דויפק ושקיות כרית. את כולן ניתן להזמין בהתאמה אישית למוצר ולדרישות הלקוח מהרכבים שונים: שקופים, על בסיס אלומיניום, מנייר חום או לבן עם או ללא אלומיניום. האריזות מותאמות לאריזה ידנית או באמצעות מכונות אריזה אוטומטיות.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.