גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

הדפסה על שמשונית

שלט מוצלח, גדול וצבעוני מושך המון תשומת לב. חשבתם שצריך להשקיע הון בשילוט יעיל? הדפסה על שמשונית מתאימה כפתרון שילוט מהיר ויעיל, לא יקר ואפקטיבי מאוד. נסביר מהם היתרונות של הדפסה מסוג זה, למי היא מתאימה ואיך תוכלו לזהות את המוצר האיכותי ששווה לכם יותר.

שמשונית – פתרון נוח ומהיר

גט פרינט המתמחים במגוון רחב של הדפסות, (על שפע של חומרים שונים) מיטיבים לבצע גם הדפסה על שמשונית באיכות גבוהה במיוחד. האספקה מהירה וניתן להדפיס על הבד החזק כל דבר שעולה על דעתכם. ניתן להתייחס לזה כאל כרזה בולטת או שילוט מוצלח וניתן להזמין גם גדלים משמעותיים שנראים למרחוק. פשוט מותחים את השמשונית, תולים אותה בעסק או בסמוך ואי אפשר לפספס. מתאימה למגוון שימושים ויישומים נוספים, למשל למיתוג אירועים, לפרסום מוצרים ועוד.

הדפסה על שמשונית – יחס עלות תועלת יוצא מן הכלל

בהזמנה של שלטים כדאי להביא בחשבון את העלות מצד אחד והתועלת מצד שני. שמשונית הינה מסוג השלטים שאפשר להזמין במחירים נוחים במיוחד ויחד עם זאת, היא בולטת ונראית למרחוק. כלומר, לא רק עסקים גדולים ובעלי תקציבי פרסום גדולים יכולים להזמין שמשוניות מרהיבות. שמשונית מתאימה כתחליף לשלט קבוע עבור עסקים שונים או כהשלמה מעל ומעבר לשלטים קיימים. אפשר למקם אותה כמעט בכל מקום, למשל כאשר היא צמודה לקיר, בעזרת טבעות שאותן מחשבים לגדר, בקשירה על גבי מבנה וכדומה. בזכות המחיר הנוח, גם אנשים פרטיים מזמינים את הפתרון הזה, למטרות שונות. למשל, ככרזה לאירוע משפחתי, בר מצווה, חתונה וכדומה.

למי תתאים הדפסה על שמשוניות

הדפסה על שמשוניות מתאימה למגוון רחב של הזדמנויות ולהשגת מגוון מטרות:
  • שילוט ופרסום לעסקים – הדפסה על שמשונית מתאים עבור תצוגת שם של חנות, לתיאור מבצע מכירות מיוחד, להצגת מוצרים חדשים שרוצים להעלות אליהם את המודעות. ניתן למקם ליד העסק, בחופי ים, פארקים ועוד.
  • כרזות לאירועים – ניתן להדפיס על שמשונית הצעת נישואין, ברכה גדולה ליום הולדת, מסרים ותמונות לאירועים משפחתיים, עסקיים ואחרים.
  • הכוונה – על שמשונית ניתן להדפיס הוראות הגעה לבית עסק כגון חנות חדשה, ניתן להציג הוראות הגעה לאירוע, הכוונה לכנס מקצועי וכן הלאה.
  • מיתוג עסקי – שמשונית ניתן לתלות בעסקים, לצרכי מיתוג ואפילו לעיצוב פנים. תלייה והסרת שמשונית נעשים יחסית בקלות מה שהופך אותה לגמישה במיוחד.
  • פרסום מזדמן – שמשונית מודפסת מתאימה מאוד גם כפרסום מזדמן, למשל לצורך מכירה של נכס כגון דירה, לפרסום השכרה, שילוט דרושים שתולים בבניין משרדים.
  • קידום מכירות בעסקים קטנים ודוכנים – יעיל מאוד לשלב את שמשונית הנבחרת שלכם לצרכי קידום מכירות בעמדות מכירה ודוכנים מכל הסוגים.

איך דואגים להדפסה איכותית על שמשוניות

כמה כללים יכולים להבטיח לכם שההדפסה על גבי שמשונית תהיה איכותית במיוחד:
  • איכות וצפיפות הבד – כאשר הבד צפוף וחזק, מובטח כי השילוט ייראה חדש לאורך הרבה מאוד זמן. כדאי לשלב אמצעי תלויה ייעודיים, כך שפריסת שמשונית תהיה אופטימלית.
  • הדפסה מקצועית – הדפסה באמצעות מכונות דפוס מקצועית תבטיח שהצבעים על שמשונית לא ידהו ויישארו בולטים וחיים. מוצר איכותי יהיה עמיד למדי גם בשמש וגם בגשם. שימוש במדפסות ייעודיות להדפסה עבור תנאי חוץ
  • מגוון צבעים ועיצובים – ככל שתוכלו לבחור יותר צבעים, כך תוכלו לקבל תוצאה מיטבית, בדיוק בגוונים ובצורות שרציתם. ניתן לשלב תמונה חיה ומדויקת, איורים, משפטי פרסום, תיאורים, לוגו.
  • טבעות ותפירה – ניתן להתאים את נוחות השימוש על ידי הזמנה של טבעות במיקומים מתאימים בעיקר לצורך תליה מהירה. כמו כן ניתן להזמין תפירה לצורך חיזוק או להתאמה עבור מתקן תלייה כזה או אחר. שאלו את נציג השירות
מחפשים התמחות במיתוג, הדפסות ופתרונות דפוס מכל הסוגים? גט פרינט ידפיסו עבורכם שמשונית כפתרון שילוט אפקטיבי, במחיר נוח ובגודל הרצוי לכם. אפשרי גם הדפסות גדולות.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.