גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

הדפסה על בגדים

כל עסק שמפיק אירוע מכירות מיוחד או משתתף בתערוכה או התכנסות עסקית יפיק תועלת מחלוקה של בגדים ייצוגיים עבור המשתתפים. על הבגד ניתן להדפיס לוגו עסקי, סיסמה קליטה או כל דבר אחר שבו מעוניינים. בנוסף, הדפסה על כל מיני בגדים נבחרים תתאים גם לצורך הוצאת משלחות ארגוניות ועסקיות. כשעסק מארגן משלחת ארגונית או עסקית, ניתן לחלק לחברי המשלחת ביגוד עם הדפסים רצויים וייצוגיים. אפשר לבחור את סוג פריט הלבוש הרצוי בהתאם לאופי המשלחת, סוג העסק, המסר שרוצים לשדר וכדומה. מחולצה פשוטה ועד חולצה ססגונית או מחויטת, מכובע או מכנס דרך סווטשרט תמיד אפשר להתאים הדפס מרהיב ובולט לעין.

באמצעות הדפסה על בגדים ניתן להשיג תכלית אסתטית, שיווקית, אופנתית ועסקית. גט פרינט מדפיסים פתרונות ומיתוג למגזר העסקי, עם אפשרות יישום על מגוון רחב של פריטי לבוש וביגוד.

מטרות עסקיות להדפסה על בגדים

נציג לפניכם מגוון רחב של סוגי ביגוד שעליהם ניתן להדפיס מבחר דוגמאות והדפסות לפי הצורך. אך קודם לכן ראוי להציג כמה מטרות מרכזיות להדפסה על בגדים, עבור עסקים, ארגונים או מוסדות.

    • ביגוד מודפס למיתוג עסקי.
    • הדפסה על בגדי עבודה.
    • הדפסה לכבוד אירועים מיוחדים.
    • הדפסות לקידום מכירות ושיווק.

הדפסה על בגדים לצרכי מיתוג העסק

הדפסה על פריטי לבוש ובגדים שונים כפי שיפורט להלן מסייעת למיתוג העסק. זו יכולה להיות השלמה לפרויקט מיתוג כללי, חלק ממיתוג מחדש, ריענון העסק מבחינה ייצוגית וכדומה. במידת הצורך, ניתן להזמין פתרונות משלימים והדפסות גם על מוצרים נוספים (מחברות, לוחות שונה, אריזות ועוד). באמצעות סטודיו מקצועי ניתן לבנות לוגו, להמציא סיסמא קליטה או כל מסר אחר, שלאחר מכן יודפס בצורה מרשימה על כל בגד שבו בוחרים.

הדפסה על בגדי עבודה לשימוש יום יומי

הדפסה על הבגדים השונים יכולה להתאים עבור בגדי עבודה, בכמות קטנה או בכמויות גדולות. יובהר כי לא מדובר אך ורק על בגדים כמו סרבלים או חולצות עבודה במובן של מלאכה פיזית. גם חולצת טריקו או מכנס בד רגילים יכולים להוות מעין מדי עבודה או בגדי עבודה למוכרים בחנויות למשל או לנציגי שירות. מתקיני מזגנים, שרברבים, מחסנאים, לכל אלה ואחרים ניתן להדפיס על שלל בגדים לפי הצורך.

צבעים הדפסה על בגדים חולצות פולו

 

 

בגדים לאירועים מיוחדים בארגון

לצד בגדים ממותגים לשימוש יום יומי, ההדפסה על בגדים יכולה להתאים לצרכים עסקיים גם עבור אירועים מיוחדים. דוגמא לאירוע מיוחד שעבורו כדאי להזמין בגדים מודפסים בכל כמות: יום כיף למשפחות העובדים. הדפסות מקצועיות יתאימו גם לאירועים נוספים למשל ימי כיף מוסדיים לעובדים, ימי גיבוש ארגוניים, ימי עיון, חופשות השתלמות לעובדי הארגון וכדומה. חלוקת בגדים ממותגים לצורך כך מקנה לאותו היום נופך מיוחד.

בגדים מודפסים לימי מכירות ושיווק

כל עסק שמפיק אירוע מכירות מיוחד או משתתף בתערוכה או התכנסות עסקית יפיק תועלת מחלוקה של בגדים ייצוגיים עבור המשתתפים. על הבגד ניתן להדפיס לוגו עסקי, סיסמה קליטה או כל דבר אחר שבו מעוניינים. בנוסף, הדפסה על כל מיני בגדים נבחרים תתאים גם לצורך הוצאת משלחות ארגוניות ועסקיות. כשעסק מארגן משלחת ארגונית או עסקית, ניתן לחלק לחברי המשלחת ביגוד עם הדפסים רצויים וייצוגיים. אפשר לבחור את סוג פריט הלבוש הרצוי בהתאם לאופי המשלחת, סוג העסק, המסר שרוצים לשדר וכדומה. מחולצה פשוטה ועד חולצה ססגונית או מחויטת, מכובע או מכנס דרך סווטשרט תמיד אפשר להתאים הדפס מרהיב ובולט לעין.

פתרון שמתאים בתור שי ממותג

למתלבטים לגבי שי מיוחד, כאן תוכלו למצוא פתרון מעניין. אין ספק שחלוקת בגדים מודפסים או ממותגים יכולה להתאים לכל עסק שמעוניין להעניק שי שיתאים לכל מצב. פתרון כזה מוצע במחיר משתלם עם שילוב של אפקט עסקי מוצלח. בגדים עם הדפסים ניתן לחלק לעובדים מצד אחד או ללקוחות מצד שני. אפשר לחלק פריטי לבוש ממותגים באירועים מיוחדים או כחלק ממבצע כזה או אחר. זוהי דרך מעולה לקידום מכירות, שיווק, חיזוק נאמנות לקוחות וקידום התרבות הארגונית.

הדפסה על כל סוגי החולצות

אחד מפריטי הלבוש הפופולריים ביותר שעליהם ניתן להדפיס הוא החולצה, כמובן. קיימת האפשרות להדפיס כמעט על כל סוג של חולצה, באמצעות מכונות הדפסה מתאימות. בין היתר בגט פרינט מדפיסים על גבי חולצות שרוול קצר וחולצות שרוול ארוך. ניתן להדפיס על מגוון רחב של סוגי בדים, לרבות בדים מנדפי זיעה. באפשרותכם לבחור הדפסים גדולים או בגדלים צנועים, בחזית החולצה או על הגב. כדאי להתאים את סוג החולצה לתכלית הרצויה ולתקציב שעומד לרשותכם. הדפסה על חולצות טריקו פשוטות תתאים כמעט לכל מטרה וניתן להדפיס גם על חולצות יותר יוקרתיות, למשל חולצות מסוגננות ובעלות צווארון, חולצות פולו, דרייפיט ועוד.

 

 

 

הדפסה על מגוון רחב של כובעים נבחרים

הדפסה על חולצה יכולה להיות מאוד בולטת ומושכת תשומת לב, אך קיים פריט קטן יותר שמתאים גם הוא כאשר מחפשים להדפסות שנראות למרחוק. הדפסה על כובעים יכולה להתאים למגוון אירועים, כמעט לכל סוגי העסקים ולכל מטרה. ניתן לבחור כובעים בסיסיים או כובעים יוקרתיים למראה, שעליהם מדפיסים כל דבר שבו תהיו מעוניינים. תוכלו להזמין הדפסות שיהפכו כובעי רשת אווריריים עם מצחיה לפתרון מיתוגי מרשים. אפשר להזמין כובעי מצחיה מבד או כובעי פטרייה עם לוגו או שם. קיימים גם סגנונות נוספים כגון כובעים רחבי שוליים וכדומה שאפשר למתג. למעוניינים, ניתן לשלב: שילוב הדפסות תואמות, על כובעים ועל חולצות. על כל פריט או שילוב פריטים מוסיפים לוגו עסקי, שם החברה, איור מיוחד וכל דבר אחר. תוכלו לקרוא על הדפסה על כובעים וכובעים ממותגים

הדפסה על אפודים זוהרים

אפוד זוהר נדרש ללבישה בתפקידים שונים, למען בטיחותו של העובד או לצרכים אחרים. למשל, אפוד יכול להורות שמדובר על איש ביטחון או סדרן, שאליו ניתן לגשת בכל מקרה של מצוקה או כשיש שאלה. אפודים משמשים אנשי כוחות ביטחון, עובדים בחניונים, פועלים שעובדים בשעות הערב, נהגים שצריכים להשתמש באפוד בכל מקרה של תקלה ברכב. על אפוד המשמש בעל מקצוע או בעל תפקיד ניתן להדפיס דוגמאות, מוטיבים, סמלים או מילים, מבלי לפגוע בתכלית המרכזית של שמירה על בטיחות בעת חשיכה.

הדפסה על בגדים מחממים

בגדים קצרים או קיציים פופולריים מאוד לצרכי הדפסה ומיתוג, בעסקים, בקייטנות, באירועים, בימי כיף, בחופי הים, בימי מכירות חמים וכדומה. אך ניתן באותה המידה להפיק תועלת מרובה גם מהדפסה על בגדי חורף או על גבי בגדים מחממים. לדוגמא, ניתן להדפיס את שמה של חברת אבטחה המספקת מעילי חורף וביגוד חם למאבטחים. ניתן להדפיס על צעיפים וכן על בד של סווטשירטים, בעלי מרקם מפנק. עסק יוכל להזמין מגוון רחב של בגדים לקיץ ולחורף, עם הדפסים תואמים כך שלכל עונה ולכל מזג אוויר, יהיה בגד מתאים בהישג יד.

הדפסה על ביגוד ספורטיבי

לכל עסק ולכל מטרה יתאים להזמין הדפסה על בגדים בעלי אופי שונה, ייחודי. לפעמים מוטב יהיה להזמין הדפסה על ביגוד בסגנון יום יומי ולפעמים עדיף להדפיס על פריטי לבוש בסגנון יותר מתוחכם. אם מארגנים יום ספורט לעובדים, יום כיף באווירה משוחררת או שמחפשים פתרונות לקבוצה ספורטיבית או לקבוצת ספורט חובבנית, אין שום בעיה להדפיס על פריטי לבוש ספורטיביים וקלילים. דוגמא טובה לכך הינה הדפסה על גבי חולצות או כובעי דרייפיט. כדאי לוודא שהבגדים הללו יהיו עשויים מחומרים איכותיים, כגון בדים מנדפי זיעה, בד נושם ונעים ונוח למגע.

 

הדפסה על בגדים בשילוב רקמה צבעונים

למעוניינים באפקט יוצא מן הכלל של הדפסה על כל אחד מפריטי הלבוש שהזכרנו, תוכלו להזמין פתרון צבעוני מיוחד. על חלק נבחר מהפריטים והבגדים ניתן להוסיף רקמה צבעונית. התוצאה מאוד מרשימה, מאוד בולטת לעין ונראית למרחוק.

 

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

הדפסה על חולצות

באמצעות מכשור מתקדם להדפסות על בד וטקסטיל ניתן לבצע הדפסות כמעט על כל סוג של חולצה. חשבו על חולצה בעיצוב רענן, חולצות מחויטות עם צווארון, קפוצ'ונים, סוויטשירט, על כל אלה ועוד ניתן להדפיס מגוון דוגמאות, כמיטב הצרכים ובהתאם לכל מיתוג. חשוב לשים לב כי ככל שההדפסה איכותית, כך ההדפס נשאר יציב, לא דוהה ולא נשחק גם לאחר כביסה ועוד כביסה.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.