גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

כוסות אספרסו 4oz ממותגות

הדפסה על כוסות נייר בהתאמה אישית מאפשרת לכם להשתמש במוצר הכי בסיסי ויומיומי ולהקפיץ את הנראות שלו באמצעות מסר מיוחד, למתג את העסק באמצעות הדפסת הלוגו או להפיץ מסר שמגיע ישירות אל קהל היעד שלכם.

באמצעות מכונות הדפסה חדישות ומתקדמות, המאפשרות לכל אחד להדפיס על גבי כוסות נייר לטובת אירוע יום הולדת חגיגי, מתן חסות או אירוע יוקרתי, ניתן להפוך את המוצר הכי פונקציונלי ופשוט לפריט שלא ניתן להתעלם ממנו? הנה כמה מן הסיבות הפופולריות ביותר להדפסה על כוסות נייר בהתאמה אישית.

מיתוג עסקים באמצעות הדפסה על כוסות

אינספור עסקים קטנים ובינוניים עושים שימוש הדפסה על כוסות עם לוגו החברה. הדפסה על כוסות מאפשרת לעסקים לנצל מוצר פונקציונלי לטובת מיתוג העסק, לצרוב את המותג בתודעה של הצרכן ולחזק את הקשר שבין הצרכן למותג או בין העובד למותג. בין אם אתם מנהלים חברת תקשורת, יש בבעלותכם מוסך או בית קפה, כוסות נייר נמצאות בשימוש בכל מקום כל הזמן, והפיכתן לכלי שיווק דינמי שעובד עבורכם הוא אחת הבחירות השיווקיות הטובות ביותר שתעשו עבור העסק שלכם, והוא חייב להיכלל באסטרטגיית השיווק שלכם. מאחר וכוסות חד פעמיות הן פריט שהולך עם הצרכן לדרך, באמצעות הדפסה על כוסות תבטיחו חשיפה נרחבת למותג.

כוסות אספרסו 4oz ממותגות

כוסות אספרסו עם הדפס לוגו או כל עיצוב ללא מגבלה וללא צורך בגלופות. יתרון ענק כאשר רוצים להשיג נוכחות ומיתוג מנצחים.

התכולה של כוסות האספרסו הינה 4אוז שהם כ- 120 מ"ל . 

למעשה מידות הכוסות לפני תהליך השרוול שלהן (התהליך הטכני של כיפוף וקימור הכוס לכדי צורה סגורה שלמה) הן 65 ממ גובה על 161.5 ממ רוחב.

אנו מייצרים כוסות חד פעמיות ממותגות החל מ-1000 יחי ומעלה ללא צורך או עלות של גלופות. זהו פתרון מצוין לכל המשרדים, חברות ונותני שירותים אשר עד כה הרגישו מוגבלים מתוך הצורך בהעמדת מלאי יקר ומסורבל של כוסות חד פעמיות ממותגות.

מעבר לכך, מאז תחילת מגיפת הקורונה, קיימת דרישה עולה וגוברת של מוצרים חד פעמיים כמעט בכל סביבה ותחום.

 

יתרון מהפכני נוסף: תוכלו לבצע שילוב של עיצובים שונים במסגרת אותה הזמנה

לדוגמא: הזמנה של 30 אלף כוסות חד פעמיות ממותגות, יכולה להכיל 3 עיצובים שונים, כל אחד מהם 10 אלף כוסות ללא עלות נוספת  – כבר אמרנו מהפכה ?!

כוסות קרטון ממותגות הן פתרון יעיל, אפקטיבי ובעל החזר השקעה מצוין. להשיג מיתוג מנצח על גבי הכוסות וחשיפה מעולה של העסק שלכם

 

כוסות נייר ממותגות • גדלים: 4oz 8oz 9oz 12oz

הדפסה צבע מלא ללא תוספת מחיר - תתרגלו לאיכות יוצאת דופן !

צבע מלא ללא תוספת מחיר

טכנולוגיה יחודית מאפשר ייצור כוסות חד פעמיות ממותגות בהדפס צבע מלא ללא מגבלה וללא תוספת מחיר או עלות נוספת.

הזמנה החל מ-1000 יחי

ניתן לבצע הזמנת כוסות החל מ-1000 יחי בלבד.
לפרטים ומידע נוסף שאלו את נציג השירות

כוסות במגוון גדלים

אנו מייצרים כוסות חד נייר חד פעמיות במידות שונות, החל מכוסות אספרסו 4oz ועד כוסות ג'מבו בגודל 16oz

עיצוב גרפי

אם אין לכם גרפיקה מוכנה, תוכלו לקבל שירות עיצוב גרפי במחירון יחודי כך שתוכלו לקבל מוצר איכותי ומעוצב, בלתי מתפשר

אספקה מהירה

בהתחשב בכך שאנו מייצרים כוסות בהתאמה אישית, אנו מתחייבים לזמן אספקה העומד על עד 21 ימי עסקים ועושים כל מאמץ על מנת לספק את הכוסות אף לפני.

מחירון תחרותי

אנו שואפים לספק את המחירון הטוב ביותר בתחום זה, זאת מבלי לפגוע באיכות המוצר הסופי. שאלו את נציג השירות על המבצעים העדכניים

מידות כוסות חד פעמיות ממותגות כוסות חד פעמי ממותג - כוסות נייר ממותגות

שאלות נפוצות FAQ

הכוסות שלנו עושיות נייר ממוחזר ומאפשרות מחזור מלא שלהן לאחר השימוש

הכוס על כל מרכיבה,שיטת הדפוס והצבע, כולם מורשים לשימוש ע"י התקנים האירופיים המחמירים לשימוש עבור מזון

לאחר אישור העיצוב וההדמיה, אנו מורידים את המוצר לייצור, בקרת איכות ואריזה.

זמן האספקה עד- 21 ימי עסקים

גודל הכוס הסטנדרטית היא 230-250 מ"ל או 8oz. אנו מייצרים כוסות במידות נוספות: כוסות אספרסו 4oz, ומידות כוסות גדולות 12oz,16oz

יצרנים רבים משתמשים בשיטת הדפסה המצריכה ייצור גלופות (אחת לכל צבע).

הטכנולוגיה החדשנית שלנו פועלת אחרת ומסוגלת לייצר כל גוון ומייתרת את הצורך בגלופות היקרות.

בנוסוף, ומעל הכל, איכות ההדפסה והרזולוציה שלנו, הן מהגבוהות ביותר בתחום.

כמובן. יש לבחור מכסים המתאימים למידת הפתח העליון. לרוכשים כוסות, קיימת האפשרות לרכוש מכסים תואמים במחיר מוזל

כמובן. לקוחות רבים מגדירים תוכנית ייצור ואספקה מחזוריים של הדפסה על כוסות נייר, ואנו דואגים לבצע מאחורי הקלעים את התהליכים על מנת לספק את המלאי בזמן. שאלו את נציג השירות

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

כוסות נייר ממותגות

כוסות נייר ממותגות ברזולוציה גבוהה מתמיד, ברמת HD. מידות אספרסו 4oz, הפוך רגיל 8oz, הפוך רגיל 9oz, הפוך גדול 12oz , המאפשרת חופש עיצובי מוחלט וגם יכולת  מדהימה לעיצוב המכיל פרטים רבים בדיוק אופטימלי כולל את האפשרות להדפיס תמונה איכותית במיוחד, או מיתוג הפרוס לכל אורך/רוחב הכוסות, תוך שימוש במעברי צבע או שימוש בעיצוב מורכב ככל שיהיה.

כוסות ממותגות 330 מ"ל 12oz

הדפסה על כוסות נייר בהתאמה אישית מאפשרת לכם להשתמש במוצר הכי בסיסי ויומיומי ולהקפיץ את הנראות שלו באמצעות מסר מיוחד, למתג את העסק באמצעות הדפסת

כוסות ממותגות 250 מ"ל 8oz

הדפסה על כוסות נייר בהתאמה אישית מאפשרת לכם להשתמש במוצר הכי בסיסי ויומיומי ולהקפיץ את הנראות שלו באמצעות מסר מיוחד, למתג את העסק באמצעות הדפסת

הדפסה על כוסות

הדפסה על כוסות נייר בהתאמה אישית מאפשרת לכם להשתמש במוצר הכי בסיסי ויומיומי ולהקפיץ את הנראות שלו באמצעות מסר מיוחד, למתג את העסק באמצעות הדפסת הלוגו או להפיץ מסר שמגיע ישירות אל קהל היעד שלכם. באמצעות מכונות הדפסה חדישות ומתקדמות, המאפשרות לכל אחד להדפיס על גבי כוסות נייר לטובת אירוע יום הולדת חגיגי, מתן חסות או אירוע יוקרתי, ניתן להפוך את המוצר הכי פונקציונלי ופשוט לפריט שלא ניתן להתעלם ממנו? הנה כמה מן הסיבות הפופולריות ביותר להדפסה על כוסות נייר בהתאמה אישית.

כוסות חד פעמיות עם לוגו

הבחירה להציב במשרדי החברה כוסות שעליהן מתנוסס לוגו החברה מהווה טקטיקה מאוד חכמה, שכן היא מאפשרת לכם לחזק את הקשר של העובדים עם המותג, היא מזכירה ללקוחות שלכם בכל עת כמה חזקה ויציבה החברה שלכם, והיא מותירה רושם עז על הספקים ועל השותפים העסקיים שלכם.

הדפסה על כוסות קרטון

שימוש בטכנולוגיות חדשות מתקדמות מאפשרות להדפיס כוסות חד פעמיות ממותגות בכמויות גמישות מבעבר. למעשה ניתן לייצר כוסות חד פעמיות ממותגות החלמ-1000 יחי ומעלה.
ייצור הדפסה על כוסות קרטון ממותגות אפשריות היום גם כאשר מחפשים לייצר כמויות קטנות חיונית עבור עסקים וארגונים שמבקשים באופן חד פעמי להדפיס כוסות ממותגות עבור כנס, אירוע צדקה, קידום מוצר בהשקה חגיגית או חלוקת קופסאות אוכל ממותגות במסגרת יום כיף לעובדי החברה, או עבור עסקים שאינם צורכים כוסות קרטון ממותגות בכמויות גדולות אבל עדיין רוצים להביא את המיתוג שלהם לחזית.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.

הטבה ללא התחייבות

מוזמנים לשלוח אלינו למייל את העיצוב שלכם,

ולקבל הדמיה של הכוסות שלכם ללא התחייבות