גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

הדפסת קטלוגים וחוברות

קטלוג נועד לספק ללקוחות שלכם מידע רב ערך אודותיהם. בפרט, הקטלוג נועד לפרט ולתאר אילו סוגים של מוצרים אתם מציעים ומהו המפרט או האופי של כל מוצר ומוצר. משום כך, הבסיס של כל הפקת קטלוג או חוברת לשימוש עסקי או מסחרי יהיה הצילומים. אמנם לכל אחד יש בסמרטפון מצלמה לא רעה בכלל, אבל צילום שיווקי צריך להיראות מקצועי ולא פחות ממדהים.

הכנת קטלוג מרהיב עין דורשת כמה וכמה שלבים שונים. עיצוב והדפסה של קטלוגים וחוברות צריכים להתבצע תחת ערכי הפקה ללא פשרות. זקוקים להדפסה של קטלוגים או חוברות, או אולי צריכים מישהו שיכין, יעציב וגם יספק עבורכם הדפסת תפריטים? בגט פרינט תוכלו לקבל שירות הפקה כולל ומלא. ערכי הפקה וביצוע גבוהים ביותר, תוצאות מושלמות לשביעות רצונכם.

מהו הבסיס שיעזור לכם לקבל קטלוג או חוברת מושלמים

קטלוג נועד לספק ללקוחות שלכם מידע רב ערך אודותיהם. בפרט, הקטלוג נועד לפרט ולתאר אילו סוגים של מוצרים אתם מציעים ומהו המפרט או האופי של כל מוצר ומוצר. משום כך, הבסיס של כל הפקת קטלוג או חוברת לשימוש עסקי או מסחרי יהיה הצילומים. אמנם לכל אחד יש בסמרטפון מצלמה לא רעה בכלל, אבל צילום שיווקי צריך להיראות מקצועי ולא פחות ממדהים.

אנו ערוכים לספק לכם לא רק שירות של הדפסת קטלוגים או חוברות אלא גם נלווה אתכם אפילו בבסיס, עם שירות מלא של צילומי המוצרים. אם מדובר בחוברת תדמית, נוכל לספק לכם את הצילומים הנדרשים, שיציגו את העסק שלכם או את העוסקים במלאכה, בצורה ייצוגית, עם תאורה מחמיאה, זוויות צילום מקצועיות, פילטרים לשיפור התמונות ועוד.

עיצוב גרפי לקטלוג וחוברות

לצורך הכנת קטלוג או חוברת נדרשים צילומים מרהיבים ומידע שאותו משבצים בפנים. סוג העסק שלכם, מיקומו, מהו הייחוד שלכם, ההיסטוריה שלכם, סוג הפתרונות שלכם, המסר שלכם, הכל צריך לעבור בצורה ברורה ואפקטיבית. אתם יכולים להעביר לנו את מיטב המסרים שלכם ואנו נשלב את כל זאת בחוברת או קטלוג מרשימים, מושקעים וטובים.

גט פרינט ערוכים לבצע את העיצוב הגרפי, לשלב את התמונות, לבחור גופנים מחמיאים, להתאים את הכותרות כראוי, להוסיף מוטיבים מעוצבים, מסגרות. העיצוב הגרפי של קטלוג או חוברת כולל את עיצוב העטיפה, עיצוב השער, תכנון וביצוע של דפי הפנים וכל דבר אחר שתרצו.הסטודיו לעיצוב גרפי

ערכי הפקה וביצוע גבוהים במיוחד

גט פרינט מעמידים לרשותכם את מיטב ציוד הדפוס החדשני, המתאים לביצוע כל סוג של קטלוג, כל סוג של חוברת. אתם חופשיים לבחור את גודל הדפים ואת מבנה העמודים. אתם חופשיים להחליט האם רצוי לכם קטלוג בעיצוב קליל או שתרצו חוברת בגימור יוקרתי במיוחד. אנו ערוכים לספק לכם ערכי הפקה וביצוע גבוהים במיוחד, עם אפשרות להדפסה בכל כמות שתרצו. קטלוגים, חוברות, תפריטים או כל מוצר דפוס אחר, אנו מבצעים בצורה מוקפדת ומושקעת, תוך עמידה בזמנים. בהתאם לתקציב ולצורך שלכם, אפשר להדפיס חוברות וקטלוגים עם מגוון תוספות, על דפים מבריקים או בצבע מט, עם תוספת של למינציה ועוד שדרוגים לבחירתכם.

כך תקבלו קטלוגים וחוברות טובים יותר

הזמינו חוברת או קטלוג תוך איזון בין משקל לבין נראות ועיצוב. חוברת עם כריכה קשה ועם דפים עבים יכולה להיראות יוקרתית מאוד, אך לא תמיד כדאי לבחור קטלוג כבד מדי. הביאו בחשבון את האופי שבו הקטלוג יופץ. בתפוצה נרחבת, משקל גדול מדי יעלה לכם יותר (במשלוח בדואר). על מנת להוזיל עלויות הדפסה, תוכלו להזמין הדפסת אופסט (לכמויות גדולות). אם מבצעים הרצה או שצריכים כמות קטנה, דפוס דיגיטלי ישתלם יותר. בכדי ליצור קטלוג יוקרתי במיוחד, ניתן להוסיף מעל ומעבר לעיצוב הגרפי נטו. תוכלו לבחור תוספות והשבחות, מגע של יוקרה וארומה משובחת. לדוגמא, הטבעות, ציפוי מבריק של לכה. ולסיום, בהתאם לתוכן ולעובי הדפים הרצוי, תוכלו להחליט האם עדיף לכם קטלוג בהדפסה חד צדדית או שעדיפה הדפסה דו צדדיתהסטודיו לעיצוב גרפי

 

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

הדפסת חוברות וקטלוגים

אם יש לכם מגוון רחב של מוצרים ושירותים, ואתם רוצים לפתוח בקמפיין שיווקי באמצעות דיוור ישיר, לשלוח קטלוגים או חוברות לרשימת התפוצה הממוקדת שלכם, או

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.