גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

לוח שנה ממותג

אף על פי שבעידן הדיגיטלי אנו מנהלים את החיים שלנו דרך הנייד, מרבית האנשים עדיין נהנים מיומן אישי, שניתן לסמן בו אירועים חשובים, לתזכר בו את הפגישות החשובות ולהוסיף רשומות, הגיגים ורעיונות מבריקים יותר (או פחות).

במקום אפליקציה או גאדג'ט שמנסים להקפיץ את הפרודוקטיביות של העובדים שלכם, כדאי לכם השנה להשקיע דווקא ביומנים מעוצבים וממותגים, שכן מחקרים מראים שרישום של המטלות וניהול לוח הזמנים בכתב עדיף על הקלדה שלהם במחשב או על שמירה בטלפון הנייד, כיוון שהוא גורם לתחושת מעורבות גבוהה יותר במשימות שיש לבצע.

לא רק עסקים מאמצים את הגישה המסורתית לניהול לוח זמנים. כיום יותר ויותר מאמנים ומנהלים בוחרים להגדיר מטרות ויעדים ולעקוב אחריהם באמצעות רישום ביומן מעוצב, שמסייע להם לקבל שיקוף באשר לפרודוקטיביות שלהם ולהישגים שאליהם הם מגיעים. זה דומה למעשה לפתק עם 5 היעדים לשנה הקרובה שאתם שומרים בכיס המעיל, אבל הרבה יותר פונקציונלי!

ואם נוסיף לכך את תחושת ההתרגשות שמתעוררת בנו עם תחילתה של שנה חדשה, שמתלווה לקבלת החלטות חדשות, הצבת יעדים שרוצים לכבוש וקביעת מטרות שרוצים להגיע אליהן, וגורמת לנו מיד לסמן ולמרקר ביומן או בלוח השנה, אין ספק שיומן מעוצב הוא אחד המוצרים שהכי כיף לקבל רגע לפני ששנה אזרחית או עברית מתחילה.

יומנים מקבוצת גט פרינט מתמחה בהדפסת יומנים מעוצבים באיכות גבוהה, שנשארים אתכם לאורך כל השנה, וגם אחריה

כמה חודשים מומלץ להדפיס ביומן, ומאיזה חודש כדאי להתחיל?

חלוקת יומנים לעובדים, לספקים, לשותפים או ללקוחות העסק נעשית בדרך כלל רגע לפני שחגי תשרי מגיעים. זו הרי תקופה נפלאה ואידאלית להזכיר להם שאתם חושבים עליהם, ובהענקת מתנה אישית כמו יומן מעוצב אתם מעניקים להם הרבה יותר משי לחג.

יומן חדש מסמל התחלות חדשות, והוא ממלא כל אחד בתקוות, ציפיות והתרגשות, אך לא כל היומנים צריכים להתחיל בספטמבר ולהסתיים באוגוסט.

עבור לקוחות עסקיים בזירה הבינלאומית מומלץ להדפיס יומנים, שמתחילים בינואר ומסתיימים בדצמבר, שכן לוח הזמנים שלהם מתנהל לפי לוח השנה האזרחית. לעומת זאת, במקרים בהם אתם מעוניינים לחלק יומנים ללקוחות עסקיים שלכם שלוח הזמנים שלהם מתחלק בין הארץ למקומות אחרים בעולם, יתכן שתמצאו לנכון לעצב ולהדפיס עבורם יומן שמודפס ל – 16 חודשים, כלומר מספטמבר ועד דצמבר של השנה העוקבת.

איך לעצב את היומן?

עיצוב היומן צריך להיגזר משיקולים אסתטיים, פונקציונליים ומיתוגיים שמשפיעים על תוכן היומן, חומרי הגלם ממנו הוא ייוצר, גודלו והרכבו.

תוכן היומן

על ידי ציון ימי שנה מיוחדים, מועדים וכנסים של העסק שלכם וחגים שונים של קבוצות אתניות שונות תצליחו להעניק לקהל רחב של לקוחות מתנה ערכית, שתזכיר להם אתכם ואת המותג שלכם לאורך כל ימות השנה, ותמנע מהם לפספס אירועים חשובים במסגרת הפעילות העסקית שלכם.

חשוב לקחת בחשבון את הצרכים של מי שמקבל את היומן, ולהחליט בהתאם האם לעצב יומן שבועי, דו – יומי או יומי.

חומרי הגלם

מרבית היומנים המעוצבים מורכבים מכריכה קשה, שכן היומן נועד לשמש את בעליו לאורך כל ימות השנה, ולכן חשוב שיהיה איכותי, ושיעמוד במבחן הזמן. מאותה סיבה מומלץ לצפות את כריכת היומן בלמינציה, שנועדה לשמור על איכות הכריכה לאורך זמן ולהגן עליה.

פרט לכך, את עמודי הפנים מדפיסים מנייר נטול עץ, שכן דפים אלו נועדו לכתיבה. ניתן לבחור בנייר ממוחזר, אך זו לא בחירה נפוצה עבור יומנים. גם דפי מידע פנימיים מומלץ להדפיס על גבי נייר נטול עץ, אלא אם מבקשים ליצור באמצעותם חציצה בין חודש אחד לאחר.

 

גודל היומן

בחירת גודל היומן נגזרת מ – 2 שיקולים:

  1. שיקולי עלות – יומנים גדולים דורשים כמות גדולה יותר של חומרי גלם, ולכן עשויים להיות יקרים יותר.
  2. קהל היעד ואופי השימוש ביומן – חשוב לבחון מי מקבל את היומן, וכיצד הוא נוהג להשתמש בו. לדוגמה, עבור אנשי עסקים שנמצאים בנועה מומלץ לעצב יומן שניתן לשאת בקלות בתיק צד, ואילו עבור מכוני יופי וקוסמטיקה מומלץ לעצב יומנים גדולים יותר (בגודל A4 או בגודל A5), שכן נהוג לציין את כל התורים של הלקוחות ביומן והטיפול שהם מזמינים ולשם כך נחוץ שטח כתיבה.

הרכב היומן

מרבית היומנים כוללים דפי מידע שונים כמו פרטים אישיים של בעל היומן, לוח מועדים שנתי, קלנדר חודשי בתחילתו של כל חודש, דפי רשימות, ספר טלפונים, רשימת טלפונים בשעת חירום ועוד. הבחירה באשר לדפי המידע שנכללים בכל יומן היא אינדיבידואלית, ואין חוקים נוקשים בעניין.

כמו כן, ניתן להוסיף מבחר תוספות כמו כיס פנימי בפורזץ, סגירת מגנט או גומי, סרט לסימון היום בשבוע ועוד.

גימורים והשבחות

בדומה לכל מוצרי הדפוס, גם את היומנים המעוצבים ניתן לעצב בעזרת מגוון גימורים והשבחות, שמעניקים תכונות עיצוביות ופונקציונליות שונות. האפשרויות השונות מעניקות לכל יומן מראה מיוחד ואטרקטיבי, שמושך את העין ושלא מאפשר לאף אחד להתעלם מהמוצר.

ראשית יש לבחור את הגימור של כריכת היומן. הבחירה הפופולרית נעה בין גימור ספירלה להדבקה בחום, והדעות באשר לאיזה גימור מומלץ חלוקות. יחד עם זאת, חשוב לציין שההדבקה שומרת על אורך חיי המוצר לאורך זמן, במיוחד כשהוא נישא ממקום למקום והופכת את היומן למוצר שמזכיר ספר בתצורתו.

בהסתמך על העיצוב הגרפי של הכריכה ניתן לבחור בהשבחות שונות החל מלכה סלקטיבית מובלטת או שטוחה, דרך הטבעות עיוורות או הטבעות פויל והדגשות ועד לאפקט נצנצים.

מיתוג עסקים באמצעות יומנים מעוצבים

עסקים וחברות רבות בוחרים להעניק יומן אישי מעוצב וממותג ללקוחות החברה, לעובדיה השונים ולספקים. באמצעות יומן ממותג הם מצליחים לחזק את מערכת היחסים שלהם עם כל מי שמקבל אותו ולהזכיר לו בכל יום לאורך השנה את עצם קיומו.

אם חיפשתם דרך להחדיר את המותג שלכם לתודעה של הלקוחות שלכם, זו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת!

אך בדומה ללוחות שנה שנהוג גם כן לחלק בתחילת השנה, הלקוחות שלכם עשויים לקבל כמה יומנים מנותני שירותים שונים, ועל מנת שהם יבחרו להשתמש דווקא ביומן שאתם הענקתם להם, כדאי שתשקיעו בעיצוב מיוחד, שיגרום להם לחבב אותו על פני החלופות.

אך מיתוג היומן המעוצב שלכם לא ישפיע רק על קהל הלקוחות שלכם, כיוון שהוא יסייע לכם גם לחזק את מערכת היחסים שלכם עם העובדים שלכם, ואולי חשוב מכך, הוא יחזק את הקשר שלהם עם המותג שלכם, מה שיוביל לעלייה במידת המעורבות שלהם בחברה.

כמו כן, כל אחד שייחשף ליומן במשרדי החברה או בעסקים שיקבלו את היומן שלכם ייחשף למותג שלכם. זה כולל את כל הלקוחות של הלקוחות שלכם ואת כל השותפים העסקיים והספקים שלהם, ומדובר בחשיפה שנתית.

אלו כמה סיבות ממש טובות להשקיע ביומן מעוצב וממותג לעסק שלכם ולהפיץ אותו לפני שמתחילה השנה החדשה.

אנו מדפיסים יומנים ולוחות שנה מעוצבים במבחר גדלים ותצורות לפי דרישת לקוח ומספקת קלנדר לצורכי עיצוב. אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי דפוס מקצועיים, שירות אדיב ומוצרים איכותיים שנשארים אתכם לאורך כל השנה, וגם אחריה.

הדפסה על בגדים הדפסת שילוט לעסקים הדפסה על שמשונית הדפסה על כובעים הדפסה על חולצות

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

לוחות שנה מעוצבים

ל מי שביקר במהלך הקיץ בבית דפוס, שמספק מוצרי דפוס לעסקים, יודע שזו העונה החמה, תרתי משמע, מכיוון שבכל מכונה ובכל מחלקה כולם עסוקים במגוון לוחות שנה מעוצבים, ואכן, אחד ממוצרי הדפוס הנמכרים ביותר מידי שנה בקרב עסקים, ארגונים וחברות הוא לוחות שנה, שמחולקים לעובדים, לספקים וללקוחות כחלק ממארז המתנות לחגים שמנוצל לטובת מאמצי השיווק של העסק.

יומנים מעוצבים ממותגים

היומנים, כלי העבודה המסורתי לתכנון וניהול משימות, היה ונשאר שמיש, פרקטי ויעיל. ועדיין, גם עבור חובבי הדיגיטל ניתן להתאים יומנים מפתים, כאלו שלא ניתן להימנע

לוח שנה בעיצוב אישי

אל תתפשר על עוד לוח שנה רגיל מהיום מגיע לך מיתוג מלא מנצח ! לוח שנה מעוצב ! וגם במחיר שעושה מהפכה. יש כל כך

לוח שנה מעוצב

חלוקת לוחות שנה ללקוחות החברה מקובלת בקרב עסקים וארגונים רבים. בהנחה שהלקוח שלכם יקבל לוח שנה לפחות מ- 2 ארגונים, סביר להניח שהוא יבחר בלוח השנה שהכי מצא כן בעיניו. מסיבה זו חשוב להפיק לוח שנה מעוצב, שייתן יתרון ללוח השנה שלכם על פני לוח השנה של המתחרה שלכם.

לוחות שנה

לוחות שנה לוחות שנה הם כלי חשוב שמסייע לנו להיות מאורגנים ומסודרים, ולכן הם בין מוצרי הדפוס המועדפים בקרב מעסיקים ומנהלים, שכן הם מאוד פרקטיים.

הדפסת לוחות שנה

זה שוב הזמן של השנה, ועונת הקלנדרים כאן. אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך ולכוון אותו על דפוס צמיחה כלפי מעלה, קידום ופרסום הם

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.