גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

כוסות קפה ממותגות

בעת ניהול עסק, נדרש בעל העסק להעניק תשומת לב למגוון פרטים הנוגעים לנראות של בית העסק. השגיאה שעושים עסקים רבים היא בפרשנות של המושג נראות כמושג המתייחס לשלט הכניסה לעסק בלבד. טיפול נכון בנראות של העסק, רואה בכל פרט בעסק כבסיס למיתוגו ושיווקו בפני כל אדם שבא במגע עם החברה. כוסות קפה ממותגות הן אחת הדרכים למתג את העסק באופן יסודי.

 

מהו מיתוג

המושג מיתוג מתייחס לאופן שבו בית העסק זוכה לייחוד ויזואלי וקונספטואלי. כאשר דימוי מסוים נקלט בראשו של אדם הוא זוכה למשמעות כפולה. משמעות אחת מתייחסת לרובד הבסיסי  של הדימוי והיא תחומה לצורה אשר נגלית אל העין בעת חשיפה לדימוי. כך למשל, צפייה בלוגו של חברת קוקה קולה יתפרש ברובד הבסיסי כעיגול אדום ובתוכו כיתוב בצבע לבן בשפה האנגלית.

לצד הרובד הבסיסי של הדימוי, זוכה הדימוי למשמעות המתייחסת לרובד הפרשני סביבתי של הדימוי. ברובד זה, בראשו של אותו אדם שהבחין בלוגו של קוקה קולה, עשויים לצוץ דימויי משנה הנוגעים לאיכות המותג והמוצר העומד מאחוריו, בהם מחשבות על חברה גדולה ומוכרת, משקה קל וצונן או סמל המייצג איכות עולמית בעלת ותק של עשרות שנים.

 

חשיבות המיתוג בכל תו ותו בחברה

כל עסק המצטרף אל המגזר העסקי נדרש לבדל את עצמו על מנת להפוך את עצמו לקליט בראשיהם של לקוחותיו הפוטנציאליים. מרבית בעלי העסק מסתפקים ביצירת לוגו על ידי מעצב גרפי, והצבתו בפתח העסק. חלקם מגדילים לעשות ומשבצים את הלוגו על נייר המכתבים של בית העסק או כחלק מחתימה מובנית המוטמעת בתחתית כל דבר דואר אלקטרוני הנשלח על ידי עובדי ומנהלי החברה.

חברה או עסק המעוניינים להיקלט בראשו של כל אדם הבא במגע עם בית העסק כמקום שהוא איכותי ומקצועי, נדרשים בהטמעת המותג שלהם באופן אבסולוטי. אחת מהדרכים ליצור חשיפה מיטבית של בית העסק, היא על ידי מיתוג בכל תו ותו הנוגע לפעילותו. אחת הדרכים לעשות כן, היא על ידי הכנת כוסות משקה ממותגות.

 

כוסות קפה חד פעמיות ממותגות

כיום ניתן להדפיס כל דימוי דיגיטלי על גבי כוס חד פעמית, במסגרת ייצור של כמות גדולה של כוסות חד פעמיות ממותגות. כוסות מממותגות יכולות להכיל את לוגו החברה בלבד או לחילופין לוגו בצירוף טיפוגרפיה הכוללת משפט מפתח שיווקי מסוים. בנוסף, ניתן לכלול על גבי כוסות ממותגות גם את כתובת אתר האינטרנט של בית העסק בצירוף פרטי התקשרות.

 

חשיבות המיתוג בקרב עובדי החברה

כל עסק המכבד את עצמו, כולל פינה להכנת שתייה קרה ושתייה חמה. בחלק מבתי העסק המעסיקים כמות גדולה של עובדים ישנם מטבחים הכולל פינה מסוג זה, ובעסקים גדולים במיוחד ניתן למצוא אף חדר אוכל המשמש את העובדים בשעות הצהריים. בכל אחד מהמקומות הללו נעשה שימוש בכוסות חד פעמיות על ידי עובדי החברה.

החשיבות שבמיתוג החברה אינה תחומה אך ורק ללקוחותיה, אלא לכל מי שבא עם החברה במגע, לרבות עובדי החברה. יצירת כוסות חד פעמיות ממותגות, מסייעות בהטמעת הדימוי של העסק כאיכותי ומקצועי גם בקרב העובדים. מידת הטמעת המותג בקרב העובדים היא בעלת השפעה על האופן שבו יוצג העסק על ידי העובדים בקרב הלקוחות עמם הם באים במגע.

 

חשיבות מיתוג העסק בקרב לקוחות החברה המבקרים בה

אדם אשר יוצא אל המרחב הציבורי, נתקל במספר עצום של דימויים באופן הנטמע במודעותו ברמות שונות. החוויה של הגעת לקוח אל פגישה בבית עסק, מבחינתו של הלקוח, מורכבת גם מהתוכן של הפגישה, אך לא פחות מכך מהדימויים השונים אותם יספוג הלקוח בעת שהותו בבית העסק, בין אם מדובר בשהות ארעית או פגישה ממושכת.

על ידי הכנת כוס שתייה קלה או חמה ללקוח בעת שהותו לעסק, והגשת המשקה בתוך כוסות ממותגות, ניתן להעצים את החשיפה של הלקוח למיתוג בית העסק ועל ידי כך להטמיע את בית העסק בתודעתו כאיכותי ומקצועי. הכוס היא פריט אשר אינו מצוי בלב התוכן של הפגישה, אך הימצאותה על השולחן הופכת אותה למגנט תודעתי עבור הלקוח.

 

עיצוב ללא גלופות

הטכנולוגיה להדפסת כוסות ממותגות התפתחה בשנים האחרונות בצורה יוצאת דופן. כיום, בניגוד לעבר, ניתן להכין כוסות ממותגות ללא צורך בהכנת גלופות, ודי בהעברת קובץ דיגיטלי לגורם המדפיס כוסות חד פעמיות ממותגות.

 

עיצוב בכל צבע ללא מגבלה

אם בעבר, ניתן היה לעצב כוסות ממותגות על ידי שימוש במספר מוגבל של צבעים וללא מעברי צבע חדים, הרי שכיום ניתן לייצר כוסות ממותגות בשלל צבעים, וברזולוציה מקסימלית. על כן, גם עסק שהלוגו שלו רווי בצבעים וכולל פירוט ברזולוציה גבוהה יכול כיום ליהנות מכוסות חד פעמיות ממותגות באיכות צבע גבוהה במיוחד.

 

החשיבות בשימוש בנייר איכותי

כוסות חד פעמיות ממותגות אשר עשויות מנייר באיכות ירודה, עלולות ליצור אפקט הפוך לחלוטין מהאפקט אותו מבקש מיתוג הכוסות להשיג. ניתן לדמיין סיטואציה שבה עובד החברה או לקוח של החברה, מקבלים לידם כוס ממותגת אשר במהלך שתיית המשקה החם, מבחינים בטפטוף מהכוס, או שינוי המרקם שלה באופן המקשה על אחיזתה.

במקרה מעין זה, עשוי אותו לקוח לקבל את הרושם שאיכות המוצר של החברה תואם לאיכות הירודה של הכוסות אותן היא מגישה ללקוחותיה. מסיבה זו, חשוב לוודא כי כוסות חד פעמיות ממותגות שבהן עושה החברה שימוש, תהיינה עשויות מנייר איכותי ועמיד בפני נוזלים קרים וחמים.

 

חשיבות הבחירה במוצר הניתן למחזור

כיום, ברקע הוועידות העולמיות בנוגע למשבר האקלים והצורך להפחית את פליטת גזי החממה ברחבי העולם, נושא הקיימות והשימוש בחומר מתכלה או חומר הניתן למחזור, הופך להיות יותר ויותר דומיננטי ובעל חשיבות בקרב לקוחות רבים. יתר על כן, לשימוש במוצרים חד פעמיים שאינם מתכלים אכן יש מחיר סביבתי שקשה להתווכח עמו.

על כן, הן לשם שמירה על הסביבה והן לשם מיתוג העסק עם ערכים של קיימות ומודעות סביבתית, רצוי כי בעת יצירת כוסות ממותגות, ייעשה שימוש בכוסות חד פעמיות ממותגות הניתנות למחזור. כמו כן, רצוי שכחלק ממיתוג הכוסות, יצוין על גבי הכוס בכתב כי מדובר בכוס הניתנת למחזור, וזאת לצד ציון פח המחזור אליו יש להשליך את הכוס בתום השימוש בה.

 

לבחור נכון את האופן בו ימותג העסק על גבי הכוס

לצד האפשרויות הרבות למתג את העסק על גבי כוסות חד פעמיות ממותגות, חשו לא ליצור עומס על גבי הכוס. על כן, רצוי להתייעץ עם גורם מקצועי מתחום העיצוב הגרפי, על מנת שיחווה דעתו על האופן הנכון להצבת הדימוי על גבי כוסות חד פעמיות ממותגות, הצבע הנכון עבור הרקע של הכוסות, והטקסט אותו רצוי לשלב במסגרת עיצוב של כוסות חד פעמיות ממותגות.

 

כוסות ממותגות – חלק בלתי נפרד מהפנים של העסק

הפנים של העסק מורכבים מכל פרט ופרט בו, החל מדלת העסק, הלוגו בכניסה אליו, קירות המבנה, איכות הרהיטים שבו, ולא פחות חשוב מכך – הכוסות בהן נעשה שימוש בעסק. על כן, כחלק מעיצוב כלל פני העסק, רצוי להשקיע ביצירת כוסות ממותגות הנושאות את סמל העסק, לצד כל פרט נוסף שיכול לסייע להטמעת המותג בקרב הלקוחות והעובדים.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.

הטבה ללא התחייבות

מוזמנים לשלוח אלינו למייל את העיצוב שלכם,

ולקבל הדמיה של הכוסות שלכם ללא התחייבות