גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

יומנים מעוצבים ממותגים

היומנים, כלי העבודה המסורתי לתכנון וניהול משימות, היה ונשאר שמיש, פרקטי ויעיל.

ועדיין, גם עבור חובבי הדיגיטל ניתן להתאים יומנים מפתים, כאלו שלא ניתן להימנע מלהשתמש בהם, על ידי שילוב של עיצוב מושך וכלים לניהול זמן ומשימות.

אילו גופים וחברות יכולים לעשות שימוש ביומנים מעוצבים?

  • השימוש ביומנים תמיד היה והנו נפוץ במיוחד בקרב עסקים מתחום הקוסמטיקה וטיפולי האסתטיקה, מרפאות וקליניקות שונות, שעושות בהן שימוש יומיומי ואינטנסיבי לצורך קביעת תורים ללקוחות ולמטופלים.
  • בעידן הדיגיטלי היומנים משמשים בעיקר את העסקים הקטנים, ונפוץ לראותם במשרדיהם של העוסקים במקצועות החופשיים, ביניהם עורכי דין, רואי חשבון, סוכני ביטוח ועוד, שנוהגים לתעד בהם פגישות ולהשתמש בו לצורך תזכורים.
  • מסעדות וחברות אירועים נוהגות לנהל את ההזמנות שלהם באמצעות יומנים.
  • מועדוני ספורט נוהגים להפיק יומנים מעוצבים ברוח המועדון ותחום הפעילות שלו, לעורר באמצעותו השראה וכמובן לפרסם את מועדי המשחקים ומידע שרלוונטי לאוהדים, לחברי המועדון ולשחקנים בליגה הצעירה.
  • אנשי מקצוע שאינם עוסקים במדיה ובאמצעים דיגיטליים כמו שיפוצניקים, גננים, חשמלאים, אינסטלטורים ועוד, כולם יכולים לנהל את הפגישות, ההתקנות והמטלות שלהם באמצעות יומן. העבודה בשטח מצריכה את אנשי המקצוע הללו לנהל שיחות תוך כדי תנועה, וגם הפגישות העסקיות שלהם מתבצעות בשטח. בעזרת יומנים הם יכולים לנהל את לוחות הזמנים ולקבל תמונה רחבה של הפרויקטים שהם מנהלים.
  • מאמנים, קואוצ'רים ודיאטנים בוחרים להפיץ יומנים אישיים ממותגים לקהל המתאמנים שלהם ככלי לניהול זמן ולחיזוק מוטיבציה, והם משלבים בו תרגילים, תזכורות, משפטי מוטיבציה, משפטים מעוררי השראה, סיפורי מקרה מוצלחים ועוד.

אילו סוגי יומנים נפוצים בשימוש, וכיצד תדעו איזה מהם מתאים עבורכם?

יומנים נחלקים באופן כללי ל – 3 סוגים:

  • יומן יומי – מאפשר לכם לתכנן ולנהל באופן אינטנסיבי את סדר היום שלכם באופן מפורט
  • יומן שבועי – מאפשר לכם לתמצת את המטלות השבועיות בראשי פרקים
  • יומן כיס – מאפשר לכם לציין הערות ורעיונות, מאוד שמיש בקרב אנשי שטח, ובדרך כלל מודפס בפורמט שבועי

גודל, סגנון וסוגי כריכות ליומנים

יומני כיס מודפסים בדרך כלל בגודל A6 (או פחות), ויכולים להיות בכריכה קשה או רכה. מכיוון שהם משמשים בעיקר אנשי שטח, הם צריכים להיות גמישים וקלים, ולהציג לכל הפחות יומיים על גבי עמוד 1 כך שלא יהיו עבים מידי. תוכלו לקרוא על מידות נייר בדפוס כאן

יומנים גדולים יותר, בגודל A4 או A5 בדרך כלל נישאים בתיק או שנשארים במשרד או בספריית העבודה, ולכן מומלץ להזמינם עם כריכה קשה, אך אין כללים גורפים בנושא זה.

עבור יומנים עם כריכה קשה ניתן לבחור בגימור ספירלה או בהדבקה בחום. פעמים רבות הבחירה בגימור כזה או אחר היא עניין של טעם אישי, אך היא מתבטאת גם בעלות המוצר, שכן כריכה בחום עלולה לעלות קצת יותר. יחד עם זאת, כריכה בחום גם מעניקה מראה יוקרתי, אלגנטי, מינימליסטי ומהודק יותר, ואולי עשויה לשרת אתכם טוב יותר.

חשוב לציין, שיומנים עם כריכה קשה שוקלים יותר ביחס ליומנים עם כריכה רכה, ושיקול זה הנו קריטי בבחינת היכולת לשנע את היומנים לצורך החלוקה וההפצה שלהם. בנוסף, הכריכה הקשה שומרת עליהם לאורך זמן ומגנה עליהם ממראה בלוי ושחוק, ומכיוון שיומן הם מוצר שנועד לשרת אותך כל השנה, זהו שיקול שחשוב לתת עליו את הדעת

בכל מקרה, בין שבוחרים בכריכה קשה או בכריכה רכה, לימינציה, שהיא שכבה פלסטית שקופה ודקיקה ביותר, תעזור לשמור על איכות המוצר לאורך זמן רב.

 

סוג הנייר

להבדיל ממוצרי דפוס אחרים שמשמשים למיתוג ובידול העסק שלך, שנהוג להדפיס על גבי מגוון סוגי ניירות – כרומו, נטול עץ וניירות מיוחדים – את דפי הפנים של היומנים חשוב להדפיס דווקא על גבי נייר נטול עץ, שהוא כמו נייר מחברת או נייר המדפסת המוכר לכולנו, כזה שמאפשר לרשום עליו בקלות.

את הכריכה של היומנים נהוג להדפיס על גבי נייר כרומו, אך יש שבוחרים לייצר יומנים עם כריכת עור או בד. עוד על סוגי נייר כאן

 

השבחות לכריכה

עולם הדפוס מציע כיום מגוון של השבחות, שתורמות לפן העיצובי של היומן והופכות כל מוצר דפוס פשוט למוצר שמותיר רושם עז ולא ניתן להשליכו לתחתית המגירה. באמצעות עיצוב אטרקטיבי, מושך וכזה שמכוון לקהל היעד ניתן להפוך את היומן למוצר מושך, שיוצר את הרצון להשתמש בו.

עבור מי שמבקש להדפיס יומנים מיוחדים, שלא נראים כמותם בשום מקום, כדאי לשלב השבחות שונות בהתאם לסגנון העיצוב של היומן.

ניתן לבחור כיום במבחר סוגים של השבחות ליומנים. הנה העיקריות שביניהן:

  • לכה סלקטיבית UV – הטכניקה המובילה בעולם הדפוס שמסייעת ליצור מראה מבריק על גבי שטחי הדפסה. נהוג לעשות לכה סלקטיבית UV על גבי מוצר שעבר למינציה מט, וכל ליצור קונטרסט ברור ומרשים. הבחירה בלכה סלקטיבית UV מוצלחת במיוחד עבור שטחים כהים, בהם האפקט שלה בולט וניכר יותר. השימוש בלכה סלקטיבית UV מוסיף יוקרה לכל מוצר דפוס, בין שמדובר בפולדר, בקטלוג, בכרטיס ביקור, בהזמנה, במחברת או ביומנים אישיים.
  • לכה סלקטיבית מובלטת (סקודיקס) – בדומה ללכה סלקטיבית UV, גם הלכה המובלטת מעניקה מראה מבריק, מרשים, מודרני ויוקרתי, אך היא מובלטת, ולכן יוצרת טקסטורה שניתן לראות ואף לחוש בה. בשימוש בלכה המובלטת ניתן לבחור את אחוזי הברק בהתאם לאחוזי הצבע, ונעשה בה שימוש רב גם בהדפסות דיגיטליות עבור כמויות בינוניות וקטנות. להבדיל מהלכה השטוחה, בלכה המובלטת מומלץ להשתמש על גבי שטחי הדפסה קטנים יותר ומומלץ שלא ליישם אותם באזורי חיתוך, שפוגם באיכות ובעמידות שלה.
  • הטבעה – ההטבעה היא השבחה שיוצרת טקסטורה ומעניקה מראה ייחודי. ניתן ליישם הטבעה עיוורת (ללא גוון) או הטבעת פויל במגוון צבעים – כסף, זהב, ברונזה, כחול, אדום ועוד – שמעניקים יוקרה ומראה מרשים לכל מוצר. ההטבעות מתאימות לשטחי הדפסה קטנים, ומומלצות להדגשת לוגו, אייקונים, כיתוב וכדו'. נפוץ לראות הטבעות על גבי פולדרים, קטלוגים, כרטיסי ביקור, מחברות, ספרים (בעיקר ספרי קודש למיניהם) ויומנים אישיים.
  • אפקט נצנצים – שיטה ייחודית, שבאמצעותה מדביקים שכבת נצנצים על גבי שטחי הדפסה נרחבים. מומלצים לשימוש בהזמנות, קטלוגים, פרוספקטים, יומנים אישיים ועוד, בתנאי שהם משתלבים ברעיון העיצובי של המוצר ומשרתים את השפה המיתוגית בצורה חכמה ומדויקת.
  • למינציה – ציפוי פלסטי דקיק מאוד ושקוף, שמעניק למוצר שכבת הגנה מפני שחיקה ובלאי. הלמינציה מומלצת כמעט עבור כל מוצרי הדפוס לצורך מיתוג, בתנאי שאין צורך לכתוב על גביהם. הלמינציה מומלצת גם כשמבצעים חיתוכים עגולים או כשמשתמשים בניירות עבים (מעל 225 גר') עם קיפול ביג, כיוון שהיא מונעת את שבירת הנייר). הלמינציה משמשת לציפוי הכריכה של היומנים האישיים, ומבטיחה את אריכות ימיהם לאורך כל ימות השנה. את הלמינציה ניתן לבחור במגוון אפשרויות – למינציה מבריקה, מט, משי או מטלית.

אורך היומן

יומנים אישיים מודפסים בדרך כלל לשנה. בישראל נהוג להדפיס יומנים שמתחילים בחודש ספטמבר ומסתיימים באוגוסט, אך מאוד נפוץ לראות גם יומנים שמודפסים עד לחודש דצמבר של השנה העוקבת, במיוחד כשמעניקים אותם לאנשים שפעילים בזירה הבינלאומית. כמו כן, יש שבוחרים להדפיס יומנים דו – שנתיים, אך בחירה זו מומלצת פחות מאחר והיא הופכת את היומן לכבד יותר, ומאחר ויומנים אישיים בדרך כלל נישאים בתיק האישי לכל מקום, רצוי שיהיו קלים לנשיאה.

 

יומנים ככלי למיתוג וקידום העסק שלכם

יומנים הם כלי נפלא למיתוג העסק, לקידום מכירות של העסק ולהפצת רעיונות ומידע. מכיוון שהיומן משרת את בעליו לאורך כל ימות השנה אתם יכולים לנצל אותו ככלי פרסום, שעובד בשבילכם 24/7 ומעביר את המסר בזמן שאתם מעוניינים שהמסר יעבור.

 

מיפרט היומנים

  • הכריכה – כריכה ממותגת ומעוצבת תציג את העסק שלך, תחדיר את המותג לתודעה של הלקוח שלך ותציג את העסק שלך כמקצועי ואמין.
  • הכריכה האחורית – בצד האחורי של הכריכה ניתן להציג פרטי התקשרות עם העסק כמו טלפון, אימייל, פרופיל עסקי ברשתות החברתיות ועוד.
  • הפורזץ – על גבי הפורזץ ניתן להוסיף מידע חיוני כמו פרופיל העסק, בעלי תפקידים חשובים וכדו'. יחד עם זאת, מאחר ומדובר ביומן, מומלץ להוסיף את המידע כדף מידע פנימי.
  • דפי הפנים – דפי הפנים של היומן יכולים להיות ממותגים גם הם, אך השימוש החכם באמת יהיה לשלב ביניהם דפי מידע ותמונות של העסק בהתאם לימות השנה. נכון, זה אולי מצריך חשיבה והתעמקות בפרטים, אך אין ספק, שאם אתם משווקים מוצרי ניקוי לדוגמה, יהיה חכם לשלב כמה דפי מידע ותמונות מתוך קטלוג המוצרים לפי חג הפסח.
  • תוכן נוסף הוספה של כנסים, ימי עיון, תערוכות ואירועי חברה מיוחדים ליומן תאפשר לכל קהל הלקוחות שלכם להישאר מעודכנים באשר לפעילות העסק שלכם, אך גם להרגיש מוזמנים ורצויים, וכך תחזק את מערכת היחסים שלהם עם המותג.
  • תוספות שונות יכולות לשדרג את היומן שלכם ולהפוך אותו ליותר פרקטי או לשפר את העיצוב שלו – כיס פנימי, סגירה מגנטית, סרט לסימון היום בשבוע וכדו'.

 

למה מומלץ להשתמש ביומן מודפס גם בעידן הדיגיטלי?

יומן מודפס הוא פריט אישי, שמאפשר לבעליו לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה, אך הנו פרקטי עבור שימושים נוספים:

  • בדומה למחברות אישיות, גם היומנים הם כלי שניתן להעלות בו על הכתב רעיונות והגיגים. על ידי תיעוד הרעיונות ביומן האישי קל יותר לתכנן גם את ההוצאה אל הפועל של כל הברקה.
  • היומן מתעד את כל המטלות שעלינו לבצע והמשימות שבהן עלינו לעמוד. על ידי רישום כל פרט חשוב וחיוני, אנו מצליחים להתנהל בצורה אחראית ומסודרת ומבטיחים שלא לשכוח שום פרט גדול או קטן. סימון האירועים החשובים הוא תזכורת נוספת כדי שלא נפספס שום מאורע ואירוע.
  • סימון המטלות ביומן ולא באפליקציה או בתכנה דיגיטלית כזו או אחרת מגדיל את מעורבות שלנו בכל פרויקט והופכת אותנו להרבה יותר פרודוקטיביים.
  • להבדיל מניהול יומן דרך הטלפון הנייד או על גבי צג המחשב, ניהול משימות ביומן מאפשר לנו להתמקד ולנקות את כל הסחות הדעת שצצות באמצעי המדיה הדיגיטליים. המיקוד הזה חיוני מאוד, מכיוון שהוא חוסך לנו המון אנרגיה ובעיקר זמן.

מדפיסים יומנים אישיים לעובדי החברה, ללקוחות ולשותפים העסקיים שלכם? גט פרינט מציעה לכם מגוון פורמטים ליומנים יומיים, שבועיים, יומני כיס ואפילו ליומנים דו – שנתיים. אנו גם מעניקים לכם קלנדר מוכן ובכך חוסכים לכם הרבה מאוד עבודה.

קהל הלקוחות שלנו מהסקטור העסקי נהנה משירותי הדפסה באיכות גבוהה ביותר ובשיטות המתקדמות ביותר שיש לעולם הדפוס להציע כיום. אנו מציעים מגוון השבחות ושירותים משלימים לעבודות דפוס, כולל גרפיקה לכריכות ועיצוב דפי פנים.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

לוח שנה ממותג

אף על פי שבעידן הדיגיטלי אנו מנהלים את החיים שלנו דרך הנייד, מרבית האנשים עדיין נהנים מיומן אישי, שניתן לסמן בו אירועים חשובים, לתזכר בו

הדפסת לוחות שנה

זה שוב הזמן של השנה, ועונת הקלנדרים כאן. אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך ולכוון אותו על דפוס צמיחה כלפי מעלה, קידום ופרסום הם

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.