גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print
הדפסת פליירים – טיפים מנצחים

הדפסת פליירים – טיפים מנצחים

פלאיירים נועדו ללכוד את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. כשהוא תלוי ברושם הראשוני שהוא יוצר, הוא חייב להיות מעוצב בצורה מקורית, מסקרנת ומושכת את העין או שיתרונו ככלי שיווקי יאבד והתקציב שהשקעתם בו ילך לחינם. לכן כדי לעצב פלאייר מקצועי כדאי להיעזר בגרפיקאי, שמתמחה בשיווק עסקים, אך אם אתם בכל זאת בוחרים לעשות זאת לבד חשוב שתקפידו על כמה כללים

בין אם אתם מבקשים לקדם את המכירות של העסק שלכם, לספק מידע עסקי מפורט אודותיו או להפיץ רעיונות ומידע, עלוני מידע ופליירים מאפשרים לכם להפיץ את המסר בכל מקום ובכל זמן, ובעלות שעומדת בתקציב הפרסום של כל עסק מקטן ועד גדול, פליירים הם לחלוטין פתרון זמין, נוח ויעיל.

פליירים ועלוני מידע – שיקולים כלליים בהזמנת פליירים מבית דפוס

  1. את הפליירים והעלונים נהוג להזמין בכמויות בינוניות או גדולות. ככל שהכמות גדלה, כך המחיר הופך לאטרקטיבי יותר
  2. רצוי שעיצוב הפליירים שלכם יהיה מקצועי, כיוון שהאדם הממוצע נחשף לכל כך הרבה פרסומות במשך היום, שהוא נהייה סלקטיבי. המוח האנושי למד לסנן את מה שלא רלוונטי עבורו, ורק פליירים מושכים, מעניינים, מסקרנים ויוצאים מן הכלל עוברים את מערכת הסינון הזו.
  3. חשוב לבחור את סוג הפלאייר בהתאם לשיטת החלוקה, לקהל היעד ולמסר שרוצים להעביר. חשוב לקחת בחשבון את כמות המידע שתופיע בפלאייר ואת אופי המידע, שמשפיעים גם כן על סוג הפלייר שיודפס בסופו של דבר. ניתן להפיק מבחר עצום של פלאיירים בגדלים שונים ובחיתוכי שטנץ או חיתוכים צורניים. כמו כן, פרט לפלאיירים המסורתיים, ניתן להפיק עלונים, ברושורים מקופלים, תלי דלת ועוד.
  4. בדומה לסוג הפלאייר ועל סמך אותם שיקולים יש לבחור גם את סוג הנייר המתאים, העובי שלו וצורתו.

איך מעבירים את המסר באמצעות עלונים ופליירים?

חשוב להבין, שמרבית הפליירים הנם חד פעמיים. האדם הממוצע בעידן המודרני אוגר תוכן ומידע בעיקר בטלפון הנייד, וכל מוצר דפוס שאינו רלוונטי עבורו מוצא את דרכו מהר מאוד בדרך לפח האשפה.

וכמו כל אמצעי שיווק, גם הפלאייר שלכם חייב להעביר את המסר בצורה ברורה ועניינית, להיות מכוון לקהל היעד שלכם, להיות רלוונטי עבורו ולהעביר מסר עם ערך מוסף עבורו.

פלייר שמציג תוכן ממוקד ואיכותי, מעוצב נכון ומגיע אל קהל היעד שלו יפגע בול במטרה ויניב עבורכם את האפקט שלו אתם מייחלים.

4 טריקים שיגרמו לפלאייר שלכם לבלוט בשטח

1 – פלייר עם קיפולים

בין אם אתם מבקשים להרשים לקוחות פוטנציאליים, להפיץ רעיון, לקדם מבצע או לחשוף ולהציג את העסק שלכם בפני קהל יעד חדש, פליירים מקופלים עוזרים לכם לבלוט יותר, והם נחשבים לדרך קלה לעורר בקרב קהל היעד את יצר הסקרנות וליצור בו עניין. פליירים וברושורים יכולים להיות עם קיפול אחד, שניים ואף יותר, והבחירה במוצר המתאים ביותר מתבצעת בהתאם לכמות המידע וסוג המידע שהם מציגים.

2 – פלייר עם ביגים לנייר עבה

כשבוחרים בפלאייר שעשוי מנייר עבה (גרמז' גבוה יותר) מומלץ לעשות בו ביגים לפני הקיפול. הביג הוא מכה שניתנת לנייר על ידי סכין לא כהה, שיוצרת שקע, וכך מאפשרת לקפל את הפלאייר מבלי שהנייר ייקרע או יינזק כלל. הביג שומר על מראה אסתטי ונקי, ומציג את העסק שלך בצורה מקצועית יותר ויוקרתית יותר.

3 – פלייר מאורגן, מסודר עם מידע בעל ערך

הפליירים המקופלים מתאימים במיוחד לקהלים ממוקדים, והם נותנים יותר מקום להציג את העסק ואת השירותים או את המוצרים שהוא מציע. מתוקף היותם גדולים יותר הם מעניקים שטח רחב, שמקל על ארגון המידע, וכך מסייע לקהל היעד להתמצא בו בקלות ולמצוא את האינפורמציה שרלוונטית לו מהר יותר. פרט לכך, פלאיירים מקופלים ועלוני מידע מושלמים לשימוש בעמדות מידע או בדלפקים עם תנועה ערה כמו מרכזי קניות, בנייני משרדים, מתנ"סים, אולמות לכנסים, תערוכות, ימי עיון ועוד.

4 – תמונות וצבע

תמונות וצבע תמיד מושכים את העין, הרבה יותר ממלל. אין זה אומר שתוכן טקסטואלי אינו רלוונטי, אך תוכן וויזואלי הנו הכרחי על מנת לסקרן את הלקוח הפוטנציאלי שלכם. הקפידו הקפדה יתרה על תמונות איכותיות, לא מפוקסלות ומעל ולטובתכם, תמונות המותרות לשימוש

מתי כדאי לבחור בפלאיירים בלי קיפול?

כשרוצים להעביר מידע באופן ענייני וממוקד באופן מהיר דווקא פלאיירים ללא קיפול עשויים להיות בחירה טובה יותר. פלאיירים ללא קיפול מאפשרים להעביר מידע מבלי להציף את הלקוח הפוטנציאלי, ולכן נכון להתמקד בהם ברעיון אחד מרכזי. קל לארוז אותם וקל לחלק אותם להמונים, ולכן הם נפוצים בפעילויות שיווק ברחוב לצורך חשיפת עסק חדש, קידום מכירה ומבצעים או אירוע עונתי.

מהן האפשרויות שעומדות בפניכם?

בבחירת סוג הנייר השיקול העיקרי נע בין נייר מבריק, שמתאים לצילומים ותמונות עם צבעים מלאי חיים, לבין נייר מט, שהגימור שלו קצת פחות בוהק והוא מעניק מראה חלק יותר עם יותר ניגודיות. פרט לכך, ניתן לבחור בנייר ממוחזר, שנותן תחושה טבעית יותר, הצבעים בו נראים בהירים יותר והוא מיוצר מחומרים ממוחזרים 100%, כך שהוא מעביר מסר נוסף ללקוח, של עסק ירוק וידידותי לסביבה. מרבית הפלאיירים מודפסים על גבי נייר כרומו, ואינם מצריכים השבחות, אך הבחירה בהדפסה צבעונית חיונית לצורך משיכת תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים.

בבחירת משקל הנייר האפשרויות רבות. עבור פלאיירים שנועדו להפצה ברחוב מומלץ לבחור בנייר במשקל 130 גרם. עבור ברושורים ועלוני מידע הבחירה הפופולרית ביותר היא נייר במשקל 170 גרם. עבור מוצרי פרימיום כמו תלידלת, ברושורים  או טריפלים של חברות קוסמטיקה, טיפוח ויופי, חברות בנייה וכדו', שמבקשים לשדר יוקרה ואיכות חיים מומלץ להשתמש בנייר במשקל 250 גרם.

בבחירת גודל הפלאייר חשוב להתחשב בכמות המידע שהוא נועד להעביר, באפקט שהוא נועד ליצור ובאופי החלוקה שלו.

איך מעצבים פלאייר שמושך את העין?

פלאיירים נועדו ללכוד את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. כשהוא תלוי ברושם הראשוני שהוא יוצר, הוא חייב להיות מעוצב בצורה מקורית, מסקרנת ומושכת את העין או שיתרונו ככלי שיווקי יאבד והתקציב שהשקעתם בו ילך לחינם. לכן כדי לעצב פלאייר מקצועי כדאי להיעזר בגרפיקאי, שמתמחה בשיווק עסקים, אך אם אתם בכל זאת בוחרים לעשות זאת לבד חשוב שתקפידו על כמה כללים:

  1. בחרו טקסט מרתק ותמונות שמושכות את העין. הקפידו על כך שהתמונות והטקסט יהיו קשורים זה לזה ויעבירו יחד את המסר הרצוי.
  2. השתמשו ב – 2 גופנים לכל היותר.
  3. נסו לשלב קופון או שובר הנחה בפלאייר.
  4. בחרו בצבעים שתואמים את מיתוג העסק שלכם. הכינו כמה סקיצות והתייעצו עם 2-3 מכרים, שיוכלו לייעץ לכם איזה מהאפשרויות טובה יותר.
  5. שמרו על מבנה מסודר מסודרת, לא עמוס. זכרו – תפסת מרובה לא תפסת !
  6. הקפידו על ניסוח הולם שמתאים לקהל היעד שלכם ומכבד אותו. כמו כן, הקפידו על שפה תקנית ועל כללי תחביר.

מה חייב להופיע על גבי הפלאייר של העסק שלכם?

פרט למידע שאתם מעוניינים להעביר, כדאי שהפלאייר יציג מידע בסיסי וחיוני אודות העסק שלכם כמו שם העסק, לוגו העסק, פרטי ההתקשרות (טלפון ומייל), כתובת העסק, כתובת האתר ושם הפרופיל ברשתות החברתיות ושעות הפעילות של העסק. באפשרותכם להוסיף גם קוד QR לסריקה במכשיר הנייד.

מהפקה לחלוקה

משסיימתם להפיק את הפלאיירים של העסק שלכם, חלוקת הפלאיירים היא העבודה הקשה, אך לפני שתצאו לדרך ותכתתו את רגליכם, בחנו את קהל היעד שלכם והתאימו לו את שיטת החלוקה. לדוגמה, אם אתם משווקים עיצוב גינות ורוצים להגיע לקהל יעד אמיד כלכלית ברמה סוציו – אקונומית גבוהה, כדאי שתגיעו לשכונות יוקרה עם הרבה בתים צמודי קרקע, ותחלקו את הפלאיירים בתיבות הדואר. לעומת זאת, אם יש לכם מכון טסטים, כדאי שתחלקו את הפלאיירים על גבי רכבים בקניון הסמוך לעסק שלכם או שתציבו פלאיירים בשניצליה שפועלת מעבר לכביש.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

הדפסת פליירים המדריך השלם

אנו רואים המון עיצובים של פליירים שמפספסים את המטרה. לעיתים זה נובע מעודף מידע, לפעמים מאיכות עיצוב נמוכה או לא מיומנת. לעצב פלייר זה מומחיות, חד וחלק.
היכולת לפגוע עם מסר מדויק, לקהל מגוון, לשמור על הקו העיצובי והמיתוגי שלך, ולספר את הסיפור (הפרדת העיקר מהטפל) – מומחיות הפקת הפלייר.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.