גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

הדפסה על חולצות

באמצעות מכשור מתקדם להדפסות על בד וטקסטיל ניתן לבצע הדפסות כמעט על כל סוג של חולצה. חשבו על חולצה בעיצוב רענן, חולצות מחויטות עם צווארון, קפוצ'ונים, סוויטשירט, על כל אלה ועוד ניתן להדפיס מגוון דוגמאות, כמיטב הצרכים ובהתאם לכל מיתוג. חשוב לשים לב כי ככל שההדפסה איכותית, כך ההדפס נשאר יציב, לא דוהה ולא נשחק גם לאחר כביסה ועוד כביסה.

עם המגע הנכון, כל חולצה תהפוך לחגיגה לעיניים. בגט פרינט שירותי הדפסות ומיתוג יודעים להדפיס ולמתג על מגוון חומרים ועל כל סוגי החולצות. על מה מדפיסים, למה מדפיסים, למי זה מתאים – כל מה שרציתם לדעת על הדפסה על חולצות, במקום אחד.

האם אפשר להדפיס על כל סוג של חולצה

באמצעות מכשור מתקדם להדפסות על בד וטקסטיל ניתן לבצע הדפסות כמעט על כל סוג של חולצה. חשבו על חולצה בעיצוב צעיר, חולצות מחויטות עם צווארון, קפוצ'ונים, סוויטשירט, על כל אלה ועוד ניתן להדפיס מגוון דוגמאות, כמיטב הצרכים ובהתאם לכל מיתוג. חשוב לשים לב כי ככל שההדפסה איכותית, כך ההדפס נשאר יציב, לא דוהה ולא נשחק גם לאחר כביסה ועוד כביסה.

מכונות ההדפסה המודרניות יכולות לבצע את הכל, באיכות מיטבית, גימור נאה ועמידות יוצאת מן הכלל. סמלים, מילים, משפטים, שמות – כל דבר אפשר להדפיס, על כל חולצה שרוצים. אנו יכולים להדפיס לדוגמא על גבי:

  • חולצת דרייפיט – הדפסה על בד דרייפיט, מנדף זיעה, שמתאים במיוחד לפעילות גופנית, מכוני כושר, מועדוני ספורט וכו'.
  • חולצות עם צווארונים מסוגים שונים – אפשר להדפיס על דגמי חולצות בעלות צווארון עגול, צווארון וי וגזרות נוספות של כל צווארון רצוי.
  • חולצות פולו קצרה קצרות – הדפסה על החולצות בגזרה שתמיד נשארת באופנה, סגנון אלגנטי וקליל.
  • חולצות בעלי קפוצ'ון – הדפסה בשלל דוגמאות על גבי קפוצ'ונים בשלל צבעים, לעונות מעבר ולחורף גם.
  • חולצות סווטשרט – הדפסה על כל סוגי הסווטשרט, בשלל גדלים, עיצובים ואפשרויות.
  • הדפסה כמעט על כל חולצה, מכל סוג ומין, לגברים ולנשים ובשלל מידות.

איך מדפיסים על חולצות משודרגות

הדפסה ממותגת ומרהיבה על חולצות לא תמיד מספקת את האפקט המקסימלי שרוצים ליצור. במידת הצורך גט פרינט ערוכים לבצע גם הדפסה על חולצות משודרגות, שתופסות את העין ומושכות המון תשומת לב. איך עושים את זה: לדוגמא ניתן לבצע הדפסה על גבי רקמה צבעונית. וזה המקום לומר שעם קצת דמיון ועם הידע המקצועי, ניתן להדפיס דוגמאות מאוד מרהיבות, עם צבעים מפתיעים, שלא ישאירו אף אחד אדיש.

הדפסה על חולצות לעובדים

הדפסה על חולצות מקובלת מאוד בקרב ארגונים ועסקים. ניתן להזמין הדפסה על חולצות לעובדים ולהשיג בצורה כזאת מגוון רחב של מטרות שונות.

  • בגדי עבודה / מדי עובדים למראה אחיד – על ידי הדפסה על החולצות שמחלקים לעובדים מייצרים תחושה של אחידות וזהות לעסק. ללקוחות ברור ממבט ראשון מיהם העובדים שעומדים לשירותו.
  • מראה מקצועי בכל סוג של עסק – חולצות ממותגות שלובשים עובדים בכל מיני עסקים יוצרים עבור העסק מראה מקצועי להפליא. ברשת גלידריות או במוסך, בחנות למכשירי כתיבה או בקייטרינג, בכל מקום שנותנים שירות על ידי עובדים עם חולצות ממותגות, העסק נראה טוב הרבה יותר.
  • חולצה מודפסת היא המיתוג שלכם – מדי עובדים וחולצות מודפסות בכלל מחזקות ותורמות למיתוג עסקי. נשיאת שם העסק, לוגו או סלוגן מחזקים את המיתוג ומפרסמים את העסק באופן יעיל.
  • תרבות ארגונית חזקה ומגובשת – חולצות ממותגות לעובדים מקנות אווירה של תרבות ארגונית חזקה ומגובשת. החולצות הממותגות מתאימות גם לעסקים שבהם תרבות הלבוש הרגילה איננה כוללת מדים או מיתוג, ניתן להזמין הדפסה על חולצות עבור ימי כיף או גיבוש לעובדים, מחוץ למשרד, הרחק מסביבת העבודה.
  • הדפסה לצורך כנסים ואירועים – הדפסה על חולצות תתאים מאוד גם לרגל כנס, לימי מכירה מיוחדים ואירועים עסקיים. חולצה עם לוגו מודפס תמשוך את העין ותוכל להשתלב עם אפקט של כרזה פרסומית ליד הדוכן, חלוקת פליירים וכדומה.

הדפסה על חולצות ללקוחות

לא רק עבור חולצות לעובדים ניתן להזמין הדפסות יפות ומרהיבות. עסקים שונים יפיקו תועלת רבה גם מהדפסה על גבי חולצות שמעניקים ללקוחות.

  • חולצות ממותגות ומודפסות אפשר לחלק במסגרת מבצעים שונים.
  • חולצות מודפסות ללקוחות יכולות להתאים כהוקרה ללקוחות קבועים, שי מפנק או מתנה מפתיעה.
  • לקוחות שלובשים חולצות מודפסות מעריכים את העסק שלכם, זוכרים אותו לטובים וגם מושכים תשומת לב. ההדפסה הנכונה יכולה להוות פרסומת יעילה ביותר, תמיד ובכל מצב.

רעיונות נוספות להדפסה על חולצות

חולצה מודפסת יכולה לשמש לצרכים עסקיים ומיתוג אך גם תוכל להתאים עבור מטרות רבות נוספות. לדוגמא, אפשר לבצע הדפסה על גבי חולצות עבור קבוצות ספורט מקצועיות או חובבניות, קבוצות של חובבי ריצה, לרוכבי אופנים. ניתן להדפיס על גבי חולצות אחידות עבור קבוצות של מטיילים בחו"ל. הדפסה מסוג זה יכולה להתאים לכל מיני ימי כיף מאורגנים, הפנינגים ואירועים כגון ימי הולדת או טקסים.

לתשומת ליבכם, ניתן למתג חולצות גם באמצעות רקמה איכותית צבעונית – שאלו את נציג השירות

כיצד מתמחרים הדפסה על חולצות

הדפסה על חולצות לא חייבת להיות תענוג יקר במיוחד, אפילו להפך. עלות שירות מסוג זה תלויה בסוג ההדפסה, רמת הגימור וכמובן מספר החולצות שמזמינים. גם איכות החולצה ורמת הבד ישפיעו על העלות. ככל שמזמינים כמויות גדולות, כך ניתן להציע מחיר משתלם במיוחד. כעסק שמתמחה בהדפסות מכל הסוגים והמינים, גט פרינט מציעים לכם איכות גבוהה לצד מחיר תחרותי ומשתלם, כל הזמן, לכל סוגי החולצות.

הדפסה על חולצות בדפוס גט פרינט
הדפסה על חולצות בדפוס גט פרינט

 

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

הדפסה על בגדים

כל עסק שמפיק אירוע מכירות מיוחד או משתתף בתערוכה או התכנסות עסקית יפיק תועלת מחלוקה של בגדים ייצוגיים עבור המשתתפים. על הבגד ניתן להדפיס לוגו עסקי, סיסמה קליטה או כל דבר אחר שבו מעוניינים. בנוסף, הדפסה על כל מיני בגדים נבחרים תתאים גם לצורך הוצאת משלחות ארגוניות ועסקיות. כשעסק מארגן משלחת ארגונית או עסקית, ניתן לחלק לחברי המשלחת ביגוד עם הדפסים רצויים וייצוגיים. אפשר לבחור את סוג פריט הלבוש הרצוי בהתאם לאופי המשלחת, סוג העסק, המסר שרוצים לשדר וכדומה. מחולצה פשוטה ועד חולצה ססגונית או מחויטת, מכובע או מכנס דרך סווטשרט תמיד אפשר להתאים הדפס מרהיב ובולט לעין.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.