גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

אריזות גמישות Flexible Packaging

האריזות הגמישות שמעניקות את כל היתרונות שציינו הן שקיות דויפק ושקיות כרית. את כולן ניתן להזמין בהתאמה אישית למוצר ולדרישות הלקוח מהרכבים שונים: שקופים, על בסיס אלומיניום, מנייר חום או לבן עם או ללא אלומיניום. האריזות מותאמות לאריזה ידנית או באמצעות מכונות אריזה אוטומטיות.

אריזות גמישות או Flexible Packaging היא סוג של אריזה העשויה מחומרים גמישים כמו פלסטיק, נייר או נייר כסף. זוהי בחירה פופולרית עבור אריזות מזון ומוצרי צריכה מכיוון שהוא קל משקל, חזק וניתן לעצב אותו בקלות לצורות וגדלים שונים. לאריזה גמישה יש יתרונות רבים על פני אריזות קשיחות מסורתיות, כולל חיסכון בעלויות, הגנה משופרת על מוצרים וקיימות מוגברת.

אריזות גמישות הן בדיוק הסיפור  בו הרצון שלנו כיצרנים וכמשתמשים לקבל מוצר מוגמר ארוז באופן מדויק ומאד ומאד אסטטי אך גם פרקטי ללא פשרות.

כמו שאנחנו בוחרים ספר לפי הכריכה, גם אריזות של המוצרים שאנו רוכשים משפיעות על החלטות הרכישה והצריכה השונות שאנו מקבלים. אך פרט לאסתטיקה ונראות, אריזה שמבטיחה גם שמירה על טריות, חיסכון ופתרונות אחסון הופכת את הבחירה שלנו לקלה וטבעית.

היכולת לייצר אריזה איכותית ביותר היתה תמיד יעד של כל יצרן, אך לפעמים זה היישום נדחה מכל מיני סיבות בעיקר הנובעות בעלויות גבוהות או הצורך בהזמנות גדולות.

מהפכה: מהיום אריזות גמישות גם בכמויות קטנות ובריצות קצרות –  לא מתפשרים על האריזה של המוצר שלנו יותר.

 

יתרונות אריזות גמישות ליצרנים ולמשווקי המוצרים ?

חיסכון בעלויות הוא השיפור הכי משמעותי בייצור. אריזות גמישות בדרך כלל זולות יותר לייצור ולהובלה מאשר אריזות קשיחות. התהליך משתמש בפחות חומר והוא קל יותר, מה שמפחית את עלויות המשלוח והאחסון.

הגנה משופרת על המוצר: אריזה גמישה מסוגלת להגן על מוצרים טוב יותר מאריזות קשיחות בשל יכולתה להתאים לצורה ולגודל הספציפיים של המוצר. זה גם מספק הגנה טובה יותר מפני לחות, חמצן וגורמים חיצוניים אחרים.

קיימות מוגברת: אריזה גמישה ברת קיימא יותר מאריזה קשיחה מכיוון שהיא משתמשת בפחות חומר ויוצרת פחות פסולת. ניתן גם למחזר בקלות רבה יותר.

 

  • טכנולוגיות הדפסה מתקדמות מאפשרות לנו לייצר Flexible Packaging ממותגות, שמעבירות מסר שיווקי, יוצרות מיתוג יוקרתי למותג ומעניקות לו מראה שמושך את תשומת הלב של הלקוח.
  • מכיוון שאיכות ההדפסה על גבי אריזות אלו גבוהה מאוד, הן מקפיצות את המוצר מעל המדף, כך שהוא מתבלט לצד המוצרים המתחרים ומקבל חשיפה גבוהה.
  • ניתן להזמין אריזות מסוג Flexible Packaging עם סגירת זיפר/פסגור  שמבטיח שמירה על טריות המוצר ושימוש חוזר.
  • אריזות גמישות ניתנות לייצור ובניה גם מהרכבים שקופים שמאפשרים ללקוח לבחון את תכולת השקית ולעיתים אף ככלי מכירתי מהמעלה הראשונה.
  • ניתן להזמין אריזות גמישות מהרכבים מבוססי אלומיניום לשמירת המוצר מפני לחות ואור או להוספת אלמנט מטאלי שתורם מבחינה עיצובית לנראות המוצר.
  • לצורך אחסון המוצר בחנות הקמעונאית ניתן להזמין Flexible Packaging עומדות (DOYPACK – דויפק) להצגת המוצרים על גבי מדפים או עם חור לתלייתם על וו ולנשיאה נוחה.
  • אריזות גמישות מותאמות גם למוצרים שדורשים הקפאה כמו זרעים, ירקות ופירות קפואים, פולי קפה, קפה טחון, תבלינים וכדומה.
  • ניתן להזמין אריזות גמישות בגלילים, שמותאמים גם למכונות אריזה אוטומטיות, ומאפשרות אחסון נוח וחסכוני של האריזות או כמוצר מוגמר המוכן לסגירה ידנית או אוטומטית שלך כיצרן.
  • אריזות גמישות מודפסות במיכון דיגיטלי מהמתקדמים בעולם , ולכן ניתן להזמין אותן כמעט בכל כמות נדרשת, גם בכמויות קטנות(נקרא גם דפוס בריצות קצרות), בהתאם לצרכי הלקוח, מה שמאפשר לחסוך בעלויות ההדפסה ובאחסון מלאי שאין בו שימוש – מעל הכל לשמור על היעילות שלכם כעסק. היכולת הזו מנגישה את הפתרון גם לעסקים קטנים ובנינונים אשר עד כה לא יכלו להשתמש בפתרון זה.
  • ההדפסה הדיגיטלית וההזמנה לפי דרישת הלקוח לכמויות קטנות או בינוניות מאפשרת לייצר מגוון אריזות גמישות בגדלים שונים, עבור מגוון מוצרים עם הדפסות שונות ובתבניות שונות – הפעם באמת השמיים הם הגבול.
שקיות קפה ממותגות עם שסתום

מי יכול לעשות שימוש באריזות גמישות ולאילו סוגי עסקים הן מתאימות?

  • חברות מזון שמבקשות לארוז מוצרי מזון יבשים כמו פולי קקאו, קטניות, פיצוחים, דגנים, קמחים, ממתקים, פיצוחים, עוגיות, חטיפי אנרגיה ועוד.
  • חברות שמייצרות מזון לבעלי חיים, כמו חטיפים, ביסקוויטים ומזון יבש, ורוצות להעניק ללקוח אריזה נוחה ששומרת על טריות המוצר.
  • חברות אריזה שמבקשות לתת לקהל הלקוחות יתרונות אריזה יעילים ומתקדמים ולפתוח את השירותים שלהם לשווקים חדשים.
  • חברות קידום מכירות שמעוניינות לארוז דוגמיות של מוצרים ולהעניק ללקוחות פוטנציאליים לצורך התנסות.
  • מנהלי מותגים שרוצים ליצור אריזות ממותגות- Flexible Packaging מרהיבות שמסייעות לבנות מותג יוקרתי ואיכותי.
  • חברות קוסמטיקה שמבקשות לארוז
  • חברות צעצועים שמבקשות לארוז מוצרים באריזה חדשנית, מדליקה ואטרקטיבית שמגדילה את סיכויי המכירה של המוצר, ומאפשרת אחסון לצורך שימוש חוזר כמו משחקי סליים, חול קינטי וכדו'.
  • אריזות גמישות משמשות גם את ענף האלקטרוניקה לצורך אריזת מוצרים באריזה ממותגת שמותאמת לגודל המוצר.
  • חברות זרעים שמבקשות לארוז זרעים ולאחסן אותם בהקפאה.
  • חברות שמעוניינות לחלק דוגמאות מוצר בכנסים ותערוכות באמצעות אריזה ממותגת, מושכת ואסתטית.
  • חברות קוסמטיקה שמעוניינות לארוז מוצרים באריזה אסתטית ומושכת כמו ספוגים לניקוי פנים, מארזי דוגמיות וכדו'.
  • יזמים שמבקשים לארוז מוצרים באריזה גמישה אסתטית עם עיצוב מושך ומראה יוקרתי.
 

אילו סוגי אריזות גמישות Flexible Packaging ניתן לייצר, ומה היתרונות של כל אחת מהן?

2 סוגי האריזות הגמישות שמעניקות את כל היתרונות שציינו הן שקיות דויפק ושקיות כרית. את כולן ניתן להזמין בהתאמה אישית למוצר ולדרישות הלקוח מהרכבים שונים: שקופים, על בסיס אלומיניום, מנייר חום או לבן עם או ללא אלומיניום. האריזות מותאמות לאריזה ידנית או באמצעות מכונות אריזה אוטומטיות.

  • שקיות דויפק – שקיות עומדות, שניתן להציג על המדף, או לאחסן בארון או במגירה. הן מיוצרות בהתאמה אישית וניתן להוסיף להן תחתית, זיפר לסגירה חוזרת או חור לתלייה. שקיות דויפק מתאימות למגוון רחב מאוד של מוצרים, ביניהם מוצרי מזון, אבקות, מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים ועוד.
 
  • שקיות כרית – שקיות שטוחות עם הלחמה ב- 3 צדדים, שמגיעות במגוון גימורים ומיוצרות בהתאמה אישית. ניתן להוסיף להן זיפר לסגירה חוזרת או חור לתלייה, והן מאוד נפוצות לאריזה של זרעים או אריזה של מוצרים בכמויות קטנות.
 

בגט פרינט ניתן להזמין אריזות גמישות בעיצוב אישי במהירות ובקלות. 

אנו מתחייבים על הדפסה באיכות גבוהה ביותר וזמני אספקה נוחים, וזמינים לסייע בכל שאלה או התלבטות. 

אריזות גמישות Flexible Packaging 1 גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

אריזה גמישה היא פתרון אריזה רב-תכליתי וחסכוני המציע יתרונות רבים על פני אריזות קשיחות מסורתיות. הוא מספק הגנה משופרת על מוצרים, קיימות מוגברת, וניתן להתאים אותו לצרכים הספציפיים של תעשיות ומוצרים שונים. הדיגיטליזציה של אריזות גמישות מונעת על ידי התקדמות בטכנולוגיות ההדפסה, כגון הדפסה דיגיטלית, תוכנת CAD, הדפסת תלת מימד ומציאות רבודה. ככל שהביקוש לאריזות ברות קיימא וניתנות להתאמה אישית ממשיך לגדול, סביר להניח שאריזות גמישות ימלאו תפקיד חשוב יותר ויותר בתעשיית האריזות.

אריזות גמישות • דויפק • אריזות פסגור • שקיות אלומיניום פתרון חדשני וחושב קדימה, הנותן מענה לצרכים המתפתחים של צרכנים ועסקים. היכולת שלו להיות מותאם אישית, חסכונית ובר קיימא הופכת אותו לבחירה פופולרית לאריזת מגוון רחב של מוצרים. ככל שהטכנולוגיה תמשיך להתקדם, היכולות והאפשרויות של אריזה גמישה רק יתרחבו, מה שהופך אותה לבחירה חכמה לעסקים המעוניינים להישאר בקדמת העקומה.

שאלות נפוצות FAQ בנושא: אריזות גמישות Flexible Packaging

אריזה גמישה משמשת במגוון תעשיות, כולל מזון ומשקאות, תרופות, טיפוח אישי ומוצרי בית. אנחנו רואים שימוש מוגבר עבור יצרני קפה בוטיקים אשר משווקים את פולי הקפה שלהם אריזה גמישה המכילה שסתום חד כיווני. אנחנו רואים שימוש באריזות גמישות גם עבור מוצרי קוסמטיקה וטיפוח. יתרון גדול מאד הוא האפשרות להתשמש בסגירה רב פעמית, פסגור.

באופן עקרוני כן. אנו שואפים לספק מוצרים ברי מחזור ככל האפשר. ככלל אזירות גמישות ניתנות למחזור אך חשוב להשליך את השקיות לפח המחזור הייעודי. אריזה גמישה יכולה להיות בת קיימא יותר מאריזה קשיחה מכיוון שהיא משתמשת בפחות חומר ויוצרת פחות פסולת. ניתן גם למחזר בקלות רבה יותר.

כן, ניתן להתאים אריזה גמישה במגוון דרכים, כולל גודל, צורה והדפסה. הדפסה דיגיטלית מאפשרת עוד יותר אפשרויות התאמה אישית.

לאריזה גמישה יש מספר יתרונות על פני אריזה קשיחה, כולל חיסכון בעלויות, הגנה משופרת על מוצרים וקיימות מוגברת. הוא גם רב תכליתי יותר וניתן לעצב אותו לצורות וגדלים שונים.

יצרנים רבים משתמשים בשיטת הדפסה המצריכה ייצור גלופות (אחת לכל צבע).

הטכנולוגיה החדשנית שלנו פועלת אחרת ומסוגלת לייצר כל גוון ומייתרת את הצורך בגלופות היקרות.

בנוסוף, ומעל הכל, איכות ההדפסה והרזולוציה שלנו, הן מהגבוהות ביותר בתחום.

כמובן. לקוחות רבים מגדירים תוכנית ייצור ואספקה מחזוריים של הדפסה שקיות קפה עם שסתום, ואנו דואגים לבצע מאחורי הקלעים את התהליכים על מנת לספק את המלאי בזמן. שאלו את נציג השירות

מחירון אטרקטיבי במיוחד לאריזות גמישות

מוצרים איכותיים במיוחד, רמת גימור גבוהה, גמישות עיצובית

מהפכה: ניתן להזמין גם בריצות קצרות וגם במחירון מצוין - שאלות את נציג השירות

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

אריזות גמישות ושקיות דויפאק

בשנים האחרונות, השימוש באריזות גמישות ובשקיות דויפאק גדל באופן משמעותי בשל הנוחות והחסכוניות שלהן. אפשרויות אריזה אלו מציעות פתרון רב-תכליתי לאחסון ושינוע מגוון רחב של מוצרים, החל ממזון ומשקאות ועד קוסמטיקה ותרופות. מאמר זה יספק מבט מעמיק על אריזות גמישות ושקיות דויפאק, כולל היתרונות, הסוגים והיישומים שלהן.

צמידי זיהוי

צמידי זיהוי איכותיים לניהול ובקרה של אורחים, מוזמנים. צמיד עשוי ויניל עמיד במים, חזק ועמיד, נצמד ליד ונסגר ע"י לחצנית ועכשיו גם בעיצוב והדפסה ללא מגבלה – פרוצס. צמידים לזיהוי אירועים וצמידי נייר ממותגים הם מרכיב חיוני בכל אירוע מוצלח, המספקים דרך מעשית ובטוחה לזהות את המשתתפים ולספק להם גישה לפעילויות שונות באירוע. תהליך הייצור כרוך במגוון חומרים, עיצוב, טכניקות הדפסה וגימור ליצירת מוצר איכותי ויעיל. על ידי התחשבות בגורמים כמו עלות, עמידות, אפשרויות עיצוב וזמן אספקה, תוכלו לבחור את החומרים ושיטות הייצור הטובות ביותר כדי לענות על צורכי האירוע שלכם.

שקיות כרית

אם אתם עוסקים במוצרים הנארזים בשקיות ואריזות גמישות, אתם זקוקים לאריזה שמגינה על המוצרים שלכם ובה בעת מציגה אותם באור הטוב ביותר האפשרי. אריזת שקיות כרית היא אופציה מצוינת לעסקים המחפשים פתרונות אריזה חסכוניים ומסוגננים. במאמר זה נחקור את אריזת שקית הכריות, יתרונותיה, סוגיה, ומה לקחת בחשבון בעת בחירת שקית כרית למוצרים
שקיות כרית הן שקיות שטוחות עם הלחמה בשלושה צדדים. ניתן לייצר שקיות כרית כמעט בכל גודל רצוי. השקיות מיוצרות במגוון חומרים והרכבים שונים על פי הצורך. ניתן להוסיף זיפר (פסגור) לסגירה חוזרת וחור לתליה. כל השקיות מודפסות בדפוס דיגיטלי איכותי במיוחד – ללא עלות נוספת לגלופות וכדומה.

שקיות קפה עם שסתום

שקיות קפה עם שסתום / נשם הן אריזות גמישות המתאימות לאחסון של פולי קפה. השסתום / נשם הוא חד כיווני ומאפשר לפחמן הדו-חמצני (Co2) וגזים נדיפים אחרים, להשתחרר באיטיות החוצה. כאשר קולים קפה מתרחשות מספר תגובות כימיות אשר מיצרים גזים לקפה. הגזים האלה, מוסיפים לטעם ולאיכות הקפה, אבל הם ממשיכים להיווצר גם לאחר זמן הקלייה והאריזה.
לאחר הקליה, ה CO2 שהצטבר בפולים, מתחיל לחלחל החוצה (רוב התהליך אורך מספר ימים) עד שהכל מתפוגג תוך מספר שבועות. על מנת להתמודד עם הגז המצטבר הזה, מוסיפים שסתום / נשם חד כיווני לשקיות הקפה אשר מאפשר לגזים לצאת מבלי להכניס חמצן פנימה אל השקית. תהליך זה מונע חימצון ומאריך את חיי פולי הקפה וטיבם למשך זמן נוסף.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.