גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

הסטודיו לעיצוב גרפי

יתכן מאוד שאספתם הרבה מאוד חומרים, צילומים, תכנים, הסברים, מידע, על העסק, הארגון, החברה או התחום המקצועי שלכם. אבל כל החומרים שבעולם לא יוכלו לצוד את העין בצורה מיטבית ללא עיצוב, סדר וארגון. אם יש לכם חומרים או שהתחלתם לארגן את העיצוב אבל אתם צריכים יותר מזה, אנחנו הכתובת שלכם לפתרון המושלם.

הסטודיו לעיצוב גרפי של גט פרינט, מזמין אתכם לקבל את המעטפת השלמה שלכם במקום אחד. 

האם המוצר או המותג שלכם צריך פתרון חזותי ? 

אנחנו מציעים מגוון פתרונות אשר יהוו עבורך מקום מצוין לרכז בו את כלל הצרכים העיצובים שלך

אנו מתמחים עיצוב עבור אונליין, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט וחנויות אונליין, סרטוני תדמית ושירותי צילום וידאו וסטילס

כמו כן, אנו כמובן מתמחים בעיצוב והכנה לדפוס עבור כל שלבי הביצוע החל משלבי בניית השפה המיתוגית

סטודיו לעיצוב גרפי

אתם לא חייבים להעסיק מעצב גרפי משלכם, כדי ליהנות משירות מושלם של סטודיו לעיצוב גרפי. לכל עיצוב בעל תכלית עסקית או שיווקית, נוכל לתכנן, לעצב וליצור עבורכם אין ספור פתרונות, כיד הדמיון היצירתי ואיכות הגימור הגבוהה ביותר.

עיצוב של פתרונות מיתוג צריך להיעשות בצורה מקצועית ויצירתית. לפני הפקה של דברי דפוס, שלטים, מדבקות והדפסות מכל סוג שהוא, צריך לתת את הדעת למאפיינים השונים של ההדפסה, קהל היעד, המטרה ואופי המשתמש. זקוקים לשירות של עיצוב גרפי ברמה גבוהה במיוחד? גט פרינט עם כל הפתרונות תחת קורת גג אחת, עיצוב גרפי, הפקות דפוס וביצוע ללא פשרות.

עיצוב לוגו שמספר את הסיפור שלכם

עיצוב גרפי ללקוחות עסקיים יכול להשפיע בצורה דרמטית על התדמית העסקית. אם אתם מקימים עסק חדש או רוצים לשפר את התדמית שלכם בעסק וותיק, גט פרינט מספקת שירות עיצוב גרפי שיזניק את התדמית שלכם ויספר מחדש את הסיפור שלכם במילים ובמסרים של דימויים.

בראש ובראשונה, חשוב לתת דגש על הלוגו שלכם. במידה רבה, זוהי התמצית והזיקוק של המסר העסקי והארגוני שלכם. הלוגו שלכם צריך להיות חד אך ברור, קליט ואפקטיבי. לפעמים הלוגו ירצה להעביר מסר שובב ולפעמים הוא יעביר מסר מקצועי או יוקרתי. הסיפור שלכם כפי שמשתקף בלוגו החדש יכול להיות זמינות או שירות, בטיחות או מחירים נוחים.

נוכל לסייע לכם להגיע לתוצאה הרצויה בהתאם לענף שבו אתם פועלים ובהתאם לאני מאמין שלכם. אחרי שנעצב את הלוגו האיכותי שלכם, תוכלו לשלב אותו בכל מקום שתרצו. הוא יוטבע על כרטיסי ביקור ופלאיירים, במדבקות קיר בקירות של המשרד, בדברי דפוס וציוד משרדי ממותג, באתר שלכם ובכל מקום אחר שתרצו. עם לוגו מושקע, העסק שלכם נראה כמו שתמיד רציתם. רושם ראשוני חזק, שאין לו תחליף! הלוגו שלכם יעזור ללקוחות להכיר אתכם, בין רגע.

עיצוב גרפי של מחברות ממותגות

כל עסק ניתן לקדם באמצעות מוצרי דפוס איכותיים ואחד הפתרונות המובילים – מחברת משרדית. ניתן למתג מחברות בשלל גדלים, 5A, 4A, 6A ואחרים. שירותי הסטודיו שלנו יעצבו עבורכם מחברת יפהפייה עם כל ההדגשים הנכונים. תוכלו לחלק מחברות לעובדים, לתת ללקוחות, למסור בתערוכות או בימי מכירות, הרצאות או הדרכות. לפני תחילת עיצוב המחברת בחרו קודם כל מהו הגודל הרצוי. חשבו את מי היא תשמש, האם בעסק עצמו, האם חלוקה ללקוחות, האם למשתתפי כנס וכדומה.

בתור סטודיו לעיצוב גרפי מוביל נוכל לייצר עבורכם כל סוג מחברת רצוי, בכריכה קשיחה או כריכת סיכות רכה, עם עיצוב עטיפה מרהיבה. אתם תוכלו להחליט איזה מסר תרצו להעביר, האם להטביע את הלוגו שלכם בגדול או בקטן. האם ליצור סגנון דינאמי או לעצב את העטיפה בסגנון בוגר או אולי ספורטיבי או אולי מפתיע, מרגש.

נוכל ליצור עבורכם עיצוב גרפי נפלא לעטיפה של מחברת ממותגת ולהציע גם עיצוב ומיתוג משלימים, של דפי הפנים. מלבד המקום המיועד לכתיבה, שם ניצור עבורכם שורות, משבצות, טבלאות או מקום לרשימות, נוכל להדפיס אלמנטים מעוצבים כרצוי לכם. שם העסק בגופן מיוחד, כתובת העסק שלכם, מייל של אנשי קשר או סוכני מכירות וכדומה. בתהליך העיצוב של מחברות ממותגות נוכל להשתמש בחומרים מוכנים (כגון קובץ ממוחשב) או להכין עיצוב חדש לחלוטין.

צילום מוצרים ועיצוב קטלוגים

אם יש לכם עסק קמעונאי או סיטונאי, אם אתם פונים ללקוחות פרטיים או לעסקים (B2B), תרצו בוודאי לתת מקום של כבוד למוצרים שלכם. כסטודיו מקצועי לשירותי עיצוב גרפי, הדפסות ומיתוג, נוכל לסייע לכם עם כל התהליך הרצוי לכם. לדוגמא, נוכל לצלם עבורכם מוצר בודד או קו מוצרים נרחב. לאחר שישנו סט נאה של תצלומים, עם תאורה מחמיאה וקונספט נגיש, נוכל לשלב אותם בצורה שיווקית ומסודרת בקטלוג מרהיב.

נוכל לערוך ולהפיק ולעצב עבורכם קטלוג נהדר, בתצוגה מיטבית. את הקטלוגים ניתן להפיק בהתאם לרצוי לכם, בכמות ולתקציב שלכם. קטלוגים אפשר להדפיס על נייר רגיל נטול עץ או על נייר כרומו משובח. אך החשוב הוא פחות סוג הנייר אלא ערכי ההפקה והעיצוב. בחירה בגודל הנכון עבור כל צילום של מוצר. הבחירה במסרים נלווים, משלימים ותיאורים. יצירת אשכולות של נושאים, ראשי פרקים, תוכן עניינים. את עיצוב הקטלוג ניתן לשלב עם מסרים שיווקיים או תכנים מקצועיים, הכל לפי הרצוי לכם.

עיצוב חוברות תדמית ודפי מסרים

שירותי עיצוב גרפי מרהיבים יכולים לקדם בצורה יעילה לא רק עסקים בתחום המכירות אלא גם עסקים שמציעים שירותים שונים. על מנת לקדם עסק בצורה יעילה ניתן לתכנן למענכם חוברות תדמית ודפי מסרים שיספרו את הסיפור המלא שלכם, יתארו את העובדים, את המנהלים, בעלי התפקידים, ההיסטוריה שלכם, ציוני דרך בחיי החברה, הערכים שלכם וכדומה. אנו מתמחים בעיצוב גרפי של כל סוגי הספרים והחוברות, עם דגשים שונים, לעסקים השונים. חוברות מוצר, חוברות מותג, הכל בעיצוב גרפי מקצועי ומיומן.

עיצוב ותכנון קופסאות ומארזים ממותגים

אריזה, קופסה או מארז משובחים יכולים לתפוס את העין ולשפר את המכירות בצורה דרמטית. אם אתם מקימים עסק ורוצים למכור, אם יש לכם מוצר טוב אבל עדיין לא תכננתם אריזה מושקעת, הסטודיו שלנו לעיצוב גרפי ישלים עבורכם את כל מה שצריך. אנו מתמחים בעיצוב מושקע של קופסאות ומארזים. נוכל לתכנן ולעצב כל סוג של מארז, עם המיתוג הנכון בשבילכם. את המיתוג ניתן להתאים למוצרים נלווים, לאופי העסק שלכם, לסגנון הרצוי ובהתאמה ללקוחות. ממתקים או בשמים, ציוד משרדי או צעצועים, גדג'טים או כל דבר אחר, עם קופסא ממותגת ומעוצבת, הלקוחות יבחרו ויעדיפו אתכם. 

יש לכם חומרים ומסרים? שירותי הכנה לדפוס ועיצוב

יתכן מאוד שאספתם הרבה מאוד חומרים, צילומים, תכנים, הסברים, מידע, על העסק, הארגון, החברה או התחום המקצועי שלכם. אבל כל החומרים שבעולם לא יוכלו לצוד את העין בצורה מיטבית ללא עיצוב, סדר וארגון. אם יש לכם חומרים או שהתחלתם לארגן את העיצוב אבל אתם צריכים יותר מזה, אנחנו הכתובת שלכם לפתרון המושלם. אנו מתמחים בעיצוב גרפי והכנה לדפוס. נוכל לקבל מכם קבצים או תמונות או איורים, לשפר אותם ולהטמיע אותם בחוברות, ספרים, קטלוגים, לוחות שנה ושלל רחב של מוצרים, פתרונות מיתוג והדפסות.

עיצוב והפקה של כל דברי הדפוס למשרד ולעסק

גט פרינט מתמחים בפתרונות עיצוב, הדפסה ומיתוג לכל צרכי המשרד והעסק. צריכים עיצוב של מדבקה עסקית או מגנטים לפרסום? נוכל לעצב לכם יופי של תוצאות. זקוקים לפליירים מנצחים, יומן או ניירת משרדית מכל גודל? שירותי עיצוב גרפי יבראו לכם עיצוב נהדר בראש שלכם. נוכל לעצב עבורכם אפילו כוסות משקה חד פעמיות למשרד וגם שקיות אריזה. נוכל לעצב לכם דגלי פרסומת וגם שלטים עסקיים מרהיבים ומדהימים ביופיים. לאחר תהליך העיצוב שיבוצע לשביעות רצונכם, נוכל לייצר עבורכם גם את הפתרון המוגמר: בגדים עם הדפסים, פולדרים מעוצבים, כל כמות של לוחות שנה, כרטיסי ביקור, חוברות, מחברות, כוסות נייר, פתרונות לכנסים, לתערוכות, למייצגים. הכל תחת קורת גג אחת, מקצועי, מהיר, בזמן.

עיצוב גרפי | עיצוב לוגו | עיצוב מותג | עיצוב מצגות עסקיות | הפקות דפוס

אנו מציעים מגוון רחב של שירותי עיצוב גרפי המשלימים את צרכי האינטרנט והעסק שלך, ולעמוד עם עיצוב ההדפס האחר שיש לך במקום. אנו נעבוד אתכם ליצירת לוגואים באיכות גבוהה, כרטיסי ביקור, עלונים, פוסטרים, פליירים או כמעט כל דבר שתוכלו לחשוב עליו כדי לקדם את העסק שלכם.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

רעיונות יצירתיים לעיצוב מדבקות והשראה לשימוש עסקי ומסחרי

עיצוב מדבקות יצירתי הוא מרכיב חיוני באריזת מוצרים שיכול לעזור לעסקים לבלוט בשוק צפוף. מדבקות לא רק מספקות מידע חשוב על המוצר, אלא הן גם מעבירות את אישיות המותג וערכיו. בשוק התחרותי ביותר של היום, חיוני שתהיה תווית ייחודית ומושכת את העין שתופסת את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.