גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

אודות גט פרינט

שם החברה: גט פרינט

אתר אינטרנט: getprint.co.il

 

פרופיל החברה

גט פרינט, שנוסדה בישראל בשנת 2016, ביססה את מעמדה כספקית מובילה של שירותי דפוס והפקות דפוס מקצועיות המותאמות לשוק העסקי והמוסדי. המשימה שלנו היא לספק פתרונות הדפסה איכותיים ומותאמים אישית כדי לעזור ללקוחותינו לתקשר ביעילות, ביצירתיות ובביטחון.

 

ב-Get Print אנו מבינים שלכל עסק יש דרישות ייחודיות, ולכן אנו מציעים מגוון רחב של שירותים כדי לענות על הצרכים שלך. מסטארט-אפים קטנים ועד לתאגידים גדולים, צוות אנשי המקצוע המסורים שלנו עובד ללא לאות כדי להבטיח שהמותג שלך יבלוט וישפיע.

 

אודות גט פרינט

ב-Get Print אנו מתמחים במתן פתרונות הדפסה מקצה לקצה הנותנים מענה למגוון רחב של תעשיות, כולל קמעונאות, אירוח, חינוך, בריאות ועוד. השירותים שלנו כוללים הדפסה דיגיטלית ואופסט, הדפסה בפורמט גדול, חומרי קידום מכירות, שירותי אריזה ועיצוב.

 

אנו גאים להציע טכנולוגיה וציוד חדישים, המאפשרים לנו לספק את פתרונות ההדפסה האיכותיים ביותר, ולהבטיח שהמסר של המותג שלך מועבר בצורה יעילה ומקצועית. צוות אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים שלנו נלהבים מעבודתם, ומבטיחים שכל פרויקט יושלם עם תשומת לב מרבית לפרטים וברמה הגבוהה ביותר של שביעות רצון הלקוחות.

 

המחויבות שלנו לאיכות יוצאת דופן, אספקה בזמן ותמחור תחרותי זיכתה אותנו באמון ובנאמנות של לקוחותינו. אנו מאמינים בבניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותינו ושותפינו, בעודנו שואפים להפוך לשלוחה של צוותי השיווק והתקשורת שלהם.

 

מדוע לבחור ב גט פרינט?

מומחיות: עם שנים של ניסיון בתעשייה, הצוות שלנו בקיא במגמות, בטכנולוגיה ובטכניקות האחרונות כדי לספק שירותי הדפסה מהשורה הראשונה.

התאמה אישית: אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ואנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי לספק פתרונות מותאמים אישית התואמים את החזון והיעדים שלהם.

איכות: ב-Get Print, אנו מחויבים לספק את שירותי ההדפסה האיכותיים ביותר, ולהבטיח שהמותג שלך ישאיר רושם מתמשך.

אספקה בזמן: אנו מבינים את החשיבות של עמידה בלוחות זמנים ועובדים בחריצות כדי להבטיח שהפרויקטים שלך יושלמו בזמן, בכל פעם.

תמחור תחרותי: אנו מציעים תמחור תחרותי מבלי להתפשר על האיכות, ומבטיחים שתקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

תן ל-Get Print להיות השותף שלך ביצירת חומרים מודפסים יוצאי דופן שעוזרים לעסק שלך לצמוח ולשגשג. בקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת getprint.co.il או צור איתנו קשר עוד היום כדי לדון בצרכי ההדפסה שלך ולחקור כיצד אנו יכולים להפוך את החזון שלך למציאות.

מה אומרים הלקוחות שלנו

שרון ברק

מנהל חטיבת שירות

תודה על שירות מצוין. שירות אישי ומהיר. תמיד ברוח טובה ובמקצועיות גבוהה

5 Stars Rating

יאיר לוי

מנהל רכש

שירות מקצועי אמיתי. תענוג לעבוד איתכם בכל פעם מחדש

5 Stars Rating

ליאת ירון

סמנכ"לית שיווק

תודה על השירות המצוין. ספק טוב נבחן כשצריך לפעמים דברים מעכשיו לעכשיו. תודה על כל העזרה

5 Stars Rating

ליה קדושים

יבואנית 

לפעמים ספקים הופכים להיות ממש שותפים. זה נדיר. אבל כשזה קורה, הכל עף קדימה . תודה לכם

5 Stars Rating

אהרון כהן

בעל חברת שיווק והפצה

תמיד מצאתי את עצמי מתפשר עם הדפוס. זהו זה נגמר. תודה על שירות מעולה

5 Stars Rating

אור

סמנכ"ל מכללה פרטית

אנחנו רגילים להזמין באופן קבוע מאות אלפי כוסות בשנה. גילינו את המוצר במקרה ומיד הבנו את ההבדל. במחיר, באיכות וביכולת להשיג מוצר מעוצב בלי להתפשר. ככה שבשורה התחתונה השגנו מוצר הרבה יותר מתקדם וגם חסכנו כסף

5 Stars Rating

רונן אלימלך

בעל חברה לציי רכב

אחלה שירות ומחירים פגז. ממליץ בחום

5 Stars Rating

נופר זוהר

מנהלת שיווק

עבדתי עם המון ספקים בעבר, אין ספק שזה המוצלח ביותר. שירות WOW, מוצרים איכותיים. ידעו להתאים את המוצר לצרכים של החברה. ממליצה בחום!

5 Stars Rating

שוש בוזחיש

מנהלת מרפאת מומחים – קופח כללית

שירות אישי שלא פוגשים בכל יום. גם עצה טובה שחסכה לי הרבה זמן וכסף, וגם הכל בחיוך גדול ובמחיר מצוין.

5 Stars Rating

אנו מנצחים גם ברמת השירות

בקרב סקר לקוחות שנתי: שביעות רצון מזמינות, איכות המוצר ואיכות סגירת מעגל טיפול

שביעות רצון לקוחות 98.9%

שירותי דפוס לעסקים וחברות

שירות הדפוס שלנו מותאם לצרכים הספציפיים של עסקים וחברות. אנו מבינים שכעסק, יש לך דרישות הדפסה ייחודיות, ואנחנו כאן כדי לעזור לך בכל שלב. מתחילתו ועד סופו, צוות המקצוענים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהפרויקט שלך יושלם לפי המפרט המדויק שלך.

השירות שלנו הוא לא רק מקצועי אלא גם אישי. אנו גאים בבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו, ואנו מחויבים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. אנו מבינים שכל עסק הוא שונה, ואנו גמישים בגישה שלנו כדי לענות על הצרכים הספציפיים של כל אחד מלקוחותינו.

ציוד ההדפסה החדיש והטכניקות המתקדמות שלנו מאפשרים לנו לייצר חומרים איכותיים בזמן. בין אם אתה צריך כרטיסי ביקור, חוברות, באנרים או גרפיקה של תערוכות, יש לנו את המומחיות והמשאבים להגשים את החזון שלך. אנו מציעים גם שירותי עיצוב שיעזרו לך ליצור את המראה המושלם עבור המותג שלך.

בנוסף לשירותי ההדפסה המובילים שלנו, אנו מציעים גם זמני אספקה מהירים ואפשרויות הזמנה גמישות כדי להפוך את תהליך ההדפסה לחלק וללא מתח ככל האפשר. סמוך עלינו שנספק לעסק שלך את החומרים המודפסים האיכותיים ביותר במחירים תחרותיים. תן לנו להיות שירות הדפוס המומלץ שלך עבור כל צרכי העסק שלך.

בין אם אתה סטארט-אפ קטן או תאגיד גדול, יש לנו את הניסיון והמשאבים לטפל בכל פרויקט. הצוות שלנו מחויב לספק תוצאות יוצאות דופן ולעזור לעסק שלך להצליח. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד כיצד נוכל לסייע לך עם צרכי ההדפסה שלך.

גט פרינט קמה ופועלת  כפתרון לשירותי דפוס והפקות דפוס הממוקדים בצרכי השירות של עסקים. זה משפיע על בחירת אופי וסוג המוצרים שלנו, תצורת השירות, קצב הפעילות, התמחור והמיקוד ומעל הכל היכולת להתאים את עצמנו ואת המוצרים לקהל כל כך מגוון בעל צרכים משתנים. בעומק התפיסה העסקית שלנו עומדות נקודות ליבה:

אנו גאים להביא מודל דפוס חלוצי ומהפכני על פי מודל P2B- Print To Business
המודל הכי שירותי, כדאי ומשתלם -לראות את הצרכים שלכם בנקודת הפתיחה !

אנחנו דואגים להביא עבורכם את המוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר בלי להתפשר על איכות

השירות שלנו מוכוון למגזר העסקי והמוסדי, מתוך הכרה והבנה של הצרכים העסקיים שלכם בתחום