גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

הדפסה על כובעים

חלק מאיתנו מעדיפים כובעים רחבי שוליים ויש שיעדיפו כובעי פטריה קומפקטיים. על כל כובע שבראש שלכם ניתן ליישם הדפסה רצויה. אפשר לומר שאין כמעט גבולות בהדפסה מסוג זה ותוכלו להרגיש חופשיים להזמין כל סוג של כובע וכל סוג של הדפסה.

הם נחוצים בשמש, בקיץ, על החוף, כובעים מכל הסוגים, שנמכרים במחירים משתלמים. כובעים יפים חזרו בגדול לאופנה ומיתוג באמצעות הדפסה עליהם יתאים למגוון רחב של עסקים ואף לציבור הרחב. הדפסה על כובעים תתאים במיוחד לארגונים, מעולה לכנסים, למעסיקים, כשמארגנים ימי עיון, לחלוקה בימי גיבוש, לשדרוג המסיבות, לקבוצות, ליחידות של כוחות הביטחון ועוד.

מהם הגבולות של הדפסה על כובעים

חלק מאיתנו מעדיפים כובעים רחבי שוליים ויש שיעדיפו כובעי פטריה קומפקטיים. על כל כובע שבראש שלכם ניתן ליישם הדפסה רצויה. אפשר לומר שאין כמעט גבולות בהדפסה מסוג זה ותוכלו להרגיש חופשיים להזמין כל סוג של כובע וכל סוג של הדפסה.

  • כובע מצחייה רשת – סוג זה של כובע אהוד במיוחד בקיץ, הוא מאוורר, הוא נעים וניתן לשלב אותו עם יופי של הדפסות בסגנונות הרצויים.
  • הדפסה על כובע מצחייה – תוכלו להדפיס על כובע מצחייה קלאסי, כל לוגו, תצורה, איור או כיתוב.
  • הדפסה על כובע דרייפיט – בד דרייפיט ידוע כמתאים מאוד לפעילות ספורטיבית, הוא מנדף זעה ונעים למגע. הדפסה מקצועית תהפוך אותו למרהיב עוד יותר.
  • הדפסה על כובע פטריה – רבבות מטיילים, חיילים ואזרחים אוהבים את הסגנון הייחודי של כובעי הפטרייה. גם עליהם ניתן להדפיס כל עיצוב, כל רעיון, מסלוגן ועד מותג מאיור ועד שם של חברה.

הדפסה על כובעים, במיוחד לעובדים

דרך טובה במיוחד לצ'פר את העובדים היא להוציא אותם מעת לעת לימי כיף או ליום גיבוש. בהזדמנות שכזאת, נהוג לחלק להם שי שימושי וממותג, ומה טבעי יותר מכובע לשם כך? בכל אירוע חברתי מטעם העבודה, בהשקות ובהזדמנויות חגיגיות, חלוקת כובעים מודפסים וממותגים תרומם את המורל ותשפר את מצב הרוח. ובעסקים מסוימים לא רק בימי כיף אפשר להעניק לעובדים את הכובעים הממותגים. ישנם מעסיקים שמבינים כי זהו פריט לבוש בולט, שיכול לעשות טוב לעסק, גם ביום יום.

מעסיק שמפעיל לדוגמא דוכני מיצים בקניונים יכול לחלק לכל העובדים כובע ממותג עם שמו והלוגו של העסק. פריט כזה איננו יקר ומעניק סגנון מקצועי ואחיד לכל הסניפים. חברות אבטחה עשויות להזמין כובעים ממותגים שאותם חובשים המאבטחים והשומרים, כשהם ניצבים בפתח קניון, בעמדת שמירה בבית הספר, באבטחת טיולים וכדומה. בכל עסק שבו נהוג לספק לעובדים חולצות עם תג שם או לבוש אחיד, ניתן לשלב גם כובע ממותג, מודפס ומרהיב עין. וכאמור, אפשר להזמין הדפסה בכל סגנון רצוי של כובע.

הדפסה על כובעים לכל אורך השנה

השימוש בכובעים ממותגים שכיח לכל אורך השנה אך בעיקר בעונת הקיץ הישראלית. לקראת עונת הקיץ החמה ניתן למכור כובעים מודפסים עם מיתוג מעניין. אפשר להשתמש בכובעים ממותגים ומודפסים כאמצעי פרסום יעיל. מחלקים אותם ללקוחות קבועים או כמתנה ברכישות מסוימות. כמוצר שימושי, הציבור לא מתייחס לכך כמו אל פרסום נדוש או סתמי. הכובעים מושכים את העין ונשיאת שם העסק תהפוך לאפקטיבית בכל מקום שחובשים כובע, בפארקים, בחורשות, בחיק הטבע או בקניונים.

רעיון מעניין לשדרוג כובעים

מתאים לכם להזמין הדפסה על כובעים? כחלק מביגוד לעובדים או כמתנה או מיתוג שמחלקים ללקוחות, זהו פתרון משתלם שאפשר להזמין גם בכמויות גדולות. המחיר נוח, הפרסום יעיל וחוץ מזה, קבלו רעיון מעניין לשדרוג הכובעים. ניתן להזמין רקמה צבעונית על הכובעים, מה שמקנה להם נראות מרהיבה ואיכותית במיוחד. הרבה צבע, יותר אופי, הרבה יופי.

גט פרינט מדפיסים לכם כל מה שתרצו, באיכות גבוהה במיוחד. ניתן לשלב הדפסות תואמות גם על חולצות שהולכות נהדר לצידו של כובע ממותג.

 

לתשומת ליבכם, ניתן למתג כובעים גם באמצעות רקמה איכותית צבעונית – שאלו את נציג השירות

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.