גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

לוחות שנה

לוחות שנה

לוחות שנה הם כלי חשוב שמסייע לנו להיות מאורגנים ומסודרים, ולכן הם בין מוצרי הדפוס המועדפים בקרב מעסיקים ומנהלים, שכן הם מאוד פרקטיים. יחד עם זאת, לוחות השנה עברו גלגולים רבים בשנים האחרונות, והפכו לפריט דקורטיבי, שגם יעיל בשימוש משרדי או בשימוש ביתי וגם מהווה מוצר למיתוג של עסק, להפצת רעיונות, להצגת יצירות אומנות ואף לגיוס כספים ועוד מגוון שימושים.

עולם הדפוס הכניס הרבה מאוד שינויים בלוחות השנה המודרניים, וממשיך לפתח אותם ללא הפסקה. אם בעבר הופיעו בלוחות השנה תאריכים ומועדים חשובים ומטרתם העיקרית הייתה לסייע למדידת זמן, כיום לוחות השנה משמשים לצרכים נוספים ואף פונים לקהלים באופן ממוקד ואפילו אישי, מעבירים מסרים כתובים, וויזואליים גלויים וסמויים ומקדמים את מכירות העסק.

על מנת להפיק מלוח השנה שלכם את המיטב, עליכם להכיר את כל האפשרויות שעומדות בפניכם. ראשית נבחן מה ניתן להציג על גבי לוח השנה, ובהמשך נציג את כל הטכנולוגיות שעולם הדפוס מציע כיום לארגונים, לחברות ולעסקים כדי שלוחות השנה שהם מפיקים יהיו הכי פרקטיים וגם ישרתו את צרכי העסק מבחינה שיווקית, מיתוגית ותדמיתית באופן מיטבי.

גט פרינט הוא בית דפוס וותיק, שמתמחה בהפקת לוחות שנה ומוצרי מיתוג נוספים לכל סוג של עסק או ארגון. במאמר שלפניך תמצא את כל המידע שיסייע לך לבחור את סוג לוחות השנה שאתה צריך והשיקולים שעליך לקחת בחשבון.

לוחות שנה שולחניים - גט פרינט
לוחות שנה שולחניים – גט פרינט

 

הרכב לוח השנה

בסיסו של לוח השנה הוא הקלנדר, שעל גביו נעשית החלוקה לחודשי השנה, לשבועות ולימים.

מרבית לוחות השנה בישראל מציגים תאריכים לועזיים ועבריים ומציינים מספרי שבועות, מועדים, ימי חג, שבתות וימי זכרון. פרט לכך, לוחות שנה עבריים מציגים זמני כניסת ויציאת שבת וחג.

בתי דפוס שמתמחים בהדפסת לוחות שנה מציעים לקהל הלקוחות שלהם קלנדר מוכן, שהם מעצבים מידי שנה, חלקם אף מעצבים קלנדר בסגנונות שונים, חלקם כוללים תאריכים עבריים ולועזיים, ואילו אחרים כוללים גם מועדים, חגים, זמני כניסה ויציאה של השבת וכו'.

חברות שבוחרות לעצב את הקלנדר באופן עצמאי יכולות לקבל העתק של קלנדר קיים ופריסה של לוח השנה בפורמט שהם מבקשים, אותם הם מגישים לגרפיקאי או מעצב שיוצר עבורן עיצוב ייחודי לפי דרישה.

האמת היא, שפרט לתאריכים שמוצגים לצד מספר השבוע וימות השבוע, שהנם אלמנטריים, אין כללים גורפים בנוגע לתוכן שתבחרו להציג על גבי הקלנדר, אך על מנת להפוך את לוח השנה שלכם לשימושי ואהוד, עליכם להתאים אותו לקהל היעד שלכם, אז השאלות הראשונות שעליכם לשאול הן, מי אמור לקבל את לוחות השנה שתפיקו ואיזה שימוש קהל היעד שלכם עושה בלוח השנה?

ומאחר ולוחות השנה מודפסים בפורמטים שונים, נחלק אותם ל – 3 סוגים עיקריים: לוחות שנה תלויים, לוחות שנה עם מגנט ולוחות שנה שולחניים.

 

לוחות שנה תלויים

לוחות גדולים שנפוץ לראות במשרדים, בחדרי ישיבות ובמחסנים לוגיסטיים. מרבית הלוחות התלויים כוללים ספירלה בראש הלוח, ומציגים תכנון חודשי, תלת חודשי או שבועי.

לוחות שנה תלויים מודפסים בדרך כלל על גבי נייר נטול עץ, כך שניתן יהיה לציין בהם הערות, לסמן תאריכים ומועדים וכדו'.

לוחות קיר ניתן להדפיס גם על גבי פורמט רחב יותר (A3 או יותר) עם קפסולציה לפריסה של כל ימות השנה על גבי נייר אחד. הקפסולציה שומרת על איכות המוצר, שאמור לשרוד שנה שלמה, ומאפשרת לכתוב על גבי הלוח עם טוש מחיק, לסמן תאריכים ולמחוק אותם לפי הצורך.

 

לוחות שנה עם מגנט

לוחות שנה מסוג זה בדרך כלל קטנים יותר, ואף על פי שהקלנדר שלהם קטן, ואינו פרקטי לצורך רישום, הם עדיין נחשבים למוצר שמיש שמוצב על גבי כל מקרר במיוחד בבתי אב.

לוחות שנה מסוג זה מאגדים באמצעות ספירלה 12 דפים קטנים מנייר כרומו או מנייר נטול עץ בגרמז' נמוך עם נייר נוסף, מעט עבה יותר שעל צידו האחורי מוצמד מגנט.

במקום לצרף נייר עם מגנט מוצמד ניתן כמובן לאגד מגנט שלם שעליו מודבקת מדבקה מודפסת.

את הלוחות הללו מפיצים בדרך כלל בכמויות גדולות מאוד ומטרתם ליצור חשיפה. חברות תיווך ונדל"ן עושות בהן שימוש רב, עסקים מקומיים שונים כמו מוסכים ומגוון חברות כמו חברות הסעות, חנויות רהיטים ועוד.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

לוחות שנה מעוצבים

ל מי שביקר במהלך הקיץ בבית דפוס, שמספק מוצרי דפוס לעסקים, יודע שזו העונה החמה, תרתי משמע, מכיוון שבכל מכונה ובכל מחלקה כולם עסוקים במגוון לוחות שנה מעוצבים, ואכן, אחד ממוצרי הדפוס הנמכרים ביותר מידי שנה בקרב עסקים, ארגונים וחברות הוא לוחות שנה, שמחולקים לעובדים, לספקים וללקוחות כחלק ממארז המתנות לחגים שמנוצל לטובת מאמצי השיווק של העסק.

לוח שנה בעיצוב אישי

אל תתפשר על עוד לוח שנה רגיל מהיום מגיע לך מיתוג מלא מנצח ! לוח שנה מעוצב ! וגם במחיר שעושה מהפכה. יש כל כך

לוח שנה מעוצב

חלוקת לוחות שנה ללקוחות החברה מקובלת בקרב עסקים וארגונים רבים. בהנחה שהלקוח שלכם יקבל לוח שנה לפחות מ- 2 ארגונים, סביר להניח שהוא יבחר בלוח השנה שהכי מצא כן בעיניו. מסיבה זו חשוב להפיק לוח שנה מעוצב, שייתן יתרון ללוח השנה שלכם על פני לוח השנה של המתחרה שלכם.

לוח שנה ממותג

אף על פי שבעידן הדיגיטלי אנו מנהלים את החיים שלנו דרך הנייד, מרבית האנשים עדיין נהנים מיומן אישי, שניתן לסמן בו אירועים חשובים, לתזכר בו

הדפסת לוחות שנה

זה שוב הזמן של השנה, ועונת הקלנדרים כאן. אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך ולכוון אותו על דפוס צמיחה כלפי מעלה, קידום ופרסום הם

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.