גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

עלונים – הדפסה בכל צורה

הדפסת עלוני מידע היא בין הדרכים הטובות ביותר להפיץ את המסר שלך. בין אם אתה מפרסם את העסק שלך או מפיץ מידע אודות אירוע או נושא מסוים, כדאי שהעלונים שלך ישיגו את מלוא תשומת הלב של הקהל שאליו אתה מכוון.

על גבי איזה סוג נייר מומלץ להדפיס עלונים ופלאיירים?

על סוגי נייר, מוזמנים לקרוא גם כאן

הבחירה הפופולרית ביותר להדפסת עלונים ופלאיירים היא נייר כרומו, כשעובי הנייר נבחר בהתאם לסוג התוכן, גודל העלון וכמות המידע שמופיעה בו.

כמו כן, כמות הדפים בעלון המידע משפיעה גם היא על העובי שייבחר להדפסתו.

במרבית המקרים עלוני מידע אינם מודפסים עם השבחות וגימורים מיוחדים, אך מומלץ להדפיס אותם בהדפסה צבעונית ולדאוג לגרפיקה שמושכת את העין.

האמור לעיל אינו בגדר חובה, ולעתים לקוחות בוחרים בלמינציה מט או מבריקה, ששומרת על איכות הניירות לאורך זמן.

כשנחוץ לשמור על איכות הנייר לאורך זמן רב ולשימוש חוזר (כמו בתפריטים של בתי קפה לדוגמה) מומלץ לעשות קפסולציה, שהנה ציפוי פלסטי עבה יותר, שעוטף את הנייר מכל צידיו ומגן עליו מפני לכלוך ורטיבות, שכן ניתן לנקות אותו בקלות.

כמו כן, ניתן לשלב גם הטבעות או לכה על מנת להבליט תוכן מסוים או אלמנטים שונים בעלונים המודפסים ולגרום להם להיראות מרשימים, יוקרתיים ובולטים יותר.

אילו גדלים מומלצים להדפסת עלונים?

לפני כן, למי מכם שלא מכיר את מידות הנייר, מוזמנים לקרוא מעט כאן

בחירת גודל העלון היא אינדיבידואלית , ומותאמת לסוג המסר, העסק או הגוף שהעלון מייצג, כמות התוכן ועוד. להלן כמה מהבחירות הפופולריות והיתרונות שבכל אחת מהן:

עלון מודפס בגודל A5

עלון מסוג זה נחשב לפופולרי מאוד, שכן זה גודל מושלם להעברת מסר 1 או שניים (בהדפסה דו – צדדית) בצורה עניינית וקצרה.

עבור מגוון עסקים כמו בתי קפה, מסעדות, סטודיו לפילאטיס ויוגה ואפילו ליחידות קמעונאיות קטנות השימוש בעלון בגודל A5 יכול לסייע בקידום מכירות, ועסקים רבים משתמשים במוצר זה על מנת לחשוף עסק חדש וליצור רושם ראשוני בקרב קהל היעד שלהם.

יתרונם הגדול של עלונים מודפסים בגודל A5 הוא שקל להפיץ אותם בדואר או בהפצה אזורית על גבי רכבים ואפילו כתוספת בעיתונים ומגזינים.

כמו כן, הם יעילים מאוד להפצת מבצעים או אירועים שונים כמו אירועי מכירות, פתיחת עסק, ערב קונספט בבר השכונתי וכדו'

עלון מודפס בגודל A6

עלון מודפס בגודל A6 הוא דרך מושלמת להעביר הודעות ומסרים ללקוחות פוטנציאליים או לקדם אירוע במועדון, לופט או בר, תפריט חדש במסעדה או אירוע פתיחה של חנות חדשה במרכז המסחרי.

עלון בגודל A6 הוא בחירה מוצלחת, מאחר והוא מאפשר להעביר את המסר בעלון קטן. יחד עם עיצוב מוקפד וציון הפרטים החיוניים יש לכם ביד מוצר מנצח, שגם לא יעלה לך ביוקר.

עלון מודפס בגודל A4

בין אם אתה מפרסם אירוע קרוב, מציג את התפריט של העסק שלך או מקדם את המכירה העונתית בחלון הראווה של העסק שלך, עלון מודפס בגודל A4 הוא הדרך המושלמת להעביר הודעות מהעסק החוצה.

עלון A4 הוא המוצר המושלם לכל צרכי הפרסום של העסק שלך, והם הדרך האידאלית להשוויץ בכל המידע שאתה צריך שהלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך יראו.

הם גדולים מספיק כדי שיופיעו בחלון הראווה שלך, וקטנים מספיק כדי להחליק אל מחזיקי התפריט המותאמים אישית שלך במסעדה או בבר, ובאמצעותם תוכל ליצור את הרושם הראשוני הנכון לעסק שלך.

עלון מודפס בגודל A7

עלונים מודפסים בגודל A7 הם עלונים בגודל כף היד. קל להפיץ ולחלק אותם, והם משתלבים בתיקים, בארנקים ובכיס המכנסיים של קהל היעד שלך.

עלונים מסוג זה הם כלי שיווקי מעולה לפרסום אירועים, מוצרים ושירותים של העסק, עלות העלונים הללו נמוכה, אך הם מביאים תוצאות גבוהות למאמצי השיווק של העסק שלך.

כמו כן, בהפקת עלונים שמודפסים דו – צדדיים תוכל להעביר יותר מידע.

עלון מודפס בגודל A3

עלונים מודפסים בגודל A3 הם עלונים שמודבקים ללוחות מודעות או מוצמדים לקירות. אם לעסק שלך יש מסר פרסומי להעביר, זו בהחלט דרך נפלאה ובולטת להשתמש בה.

גזרת סלים לעלוני מידע מודפסים בגודל A5

עלונים ופלאיירים בגודל סלים הם צרים וארוכים, ומעניקים לך הזדמנות לדוור את המסר במעטפה סטנדרטית מבלי לקפל או לפגוע באיכותם.

הם נפוצים בשימוש בדוכנים ויעילים לצורך הצגת מוצרים ושירותים שהעסק מציע.

הגודל של העלונים הללו אידאלי לקמפיין הפצה, הוא מושך את העין ומתאים במיוחד למחירונים, הזמנות, תפריטים וכדו'.

עלוני מידע מרובעים 148 מ"מ

עלונים מסוג זה הם עלונים מרובעים וקטנים יחסית, שנחשבים לאידאלים עבור שיווק מונחה תמונה, מכיוון שהם מושכים את העין בצורה יוצאת דופן.

הם פופולריים לפעילויות שיווק מוחשיות, שמשלבות תוכן ויזואלי כמו תמונות, דיאגרמות, תרשימים וכדו', הצורה הייחודית שלהם גורמת להם לבלוט ולמשוך את תשומת הלב,

גם כשלידם מונחים עלוני מידע נוספים ויחד עם גימורים מיוחדים כמו הטבעות כסף או זהב או לכה סלקטיבית הם הופכים להיות מוצר שפשוט לא ניתן להתעלם ממנו.

מומלץ להדפיס את עלוני המידע המרובעים על גבי נייר 250 גר', שנותן להם יציבות, חוזק ומראה יוקרתי, מושקע ומקצועי, ובמילה אחת, הם פשוט מקבלים נוכחות!

עלוני מידע מרובעים 210 מ"מ

הדפסת עלונים מסוג זה מעניקה לך את כל מה שאתה צריך כדי ליצור עיצוב ייחודי כמו העסק שלך.

הם פופולריים בשימוש עבור מגוון מטרות החל מקידום מכירות ועד לפתיחת עסק או השקה חגיגית, הגודל שלהם מאפשר לך להיות יצירתי ולשלב תוכן ויזואלי וטקסטואלי ותופס את העין בכל מקום שבו הם מונחים.

חוברות ועלוני מידע עשירים בתוכן

עלוני מידע מגיעים בתצורות שונות, ולא מחייב להדפיס אותם רק על גבי נייר 1. על ידי הדפסת עלונים שמורכבים ממספר דפים וכרוכים בסיכות אתה יכול להרחיב את היריעה ולהציג הרבה יותר מהעסק שלך.

זה יכול להיות אירועי התרמה שהעסק שלך לקח בהם חלק, עסקאות גדולות ושותפויות עסקיות שנוצרו במסגרת פעילותו, פיתוחים חדשים שהוא מציג וכדו'.

ארגונים שונים כמו עמותות, אגודות ועוד משתמים בעלוני מידע מסוג זה לצורך הפצת תוכן, מידע ומסרים שלא ניתן להעביר בכמה משפטים, וכך מאפשרים לקהל שלהם לעיין לעומק בפעילותם ובמה שהם מציעים.

עלוני מידע מקופלים

עלוני מידע יכולים להיות מודפסים על גבי נייר 1 שמקופל ל – 2 או 3 חלקים, ובמקרים מיוחדים, כשרוצים ליצור עלון מידע באמת מיוחד, ניתן ליצור עבורו קיפול מיוחד, שהופך אותו למוצר דפוס אטרקטיבי שמושך תשומת לב ומעורר עניין.

קיפולים מיוחדים נעשים באופן ידני, ולכן הם מתאימים להדפסת עלונים בכמויות קטנות ובינוניות. כמו כן, מחירם גבוה יותר, אך הם מבטיחים שכל עלון יעורר את הסקרנות של קהל היעד ושאף אחד לא יפסח על פניו.

אם אתם מוצאים שפליירים מתאימים לכם יותר, תוכלו ללמוד עליהם הכל על פליירים

עלונים מודפסים מדפיסים בגט פרינט

בגט פרינט מתמחים בהפקת מוצרי דפוס מנייר, ועלוני מידע הם בין המוצרים הנפוצים ביותר בקרב קהל לקוחותינו.

הודות לניסיון הרב שלנו ולהיכרות שלנו עם קהל מגוון ועשיר של לקוחות עסקיים מכל תחום פעילות במשק, אנו מסוגלים להמליץ לך באופן מקצועי ואובייקטיבי על סוג העלונים שהכי נכונים לעסק שלך ולמטרות השיווק שלו.

נשמח לענות לכל שאלה בנושא ולתת לך פרטים נוספים.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

פליירים

פליירים תמיד היו בין אפיקי הפרסום הפופולריים והוותיקים ביותר, ודווקא בעידן הדיגיטלי עסקים מקומיים שמבקשים ליצור מודעות גבוהה ולבלוט או חברות ענק שמשיקות מוצר חדש

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.