גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות ועיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית מוחלטת. אנוט מתכננים את האריזה או הקופסא שלכם בדיוק על פי הצרכים שלכם:

מידות, מבנה, חומרי גלם, ייעוד, עיצוב וגרפיקה וגימורים. אתם קובעים את האופי השלם של האריזה המעוצבת שלכם.

לפני שיוצאים לדרך עם עיצוב קופסא ממותגת, חשוב לעשות את הלימוד המקדים. 

זה יחסוך לכם זמן רב ולפעמים גם עלויות מיותרות בטח ובטח כאשר מדובר במוצר מותאם אישית אשר חייב לזכות בתכנון קפדני ביותר.

תכנון אריזות וקופסאות מעוצבות

  • בשלב הראשון נאפיין את הייעוד של האריזה. אריזה לצורך שילוח ? אולי אריזה כחלק אינטגרלי מהמיתוג כמו באירזה של בושם. או אולי אריזה לצורך האריזה כמו בקופסאת תרופות. דגומא נוספת שהופכת להיות רלוונטית ונפוצה יותר ויותר – מאררז מעוצב ממותג עבור חנות אונליין E-Commerce שמעוררים בתחום שלנו צורך בפתרונות מהירים, גמישים ואטרקטיבים מתמיד יחד עם יכולת עמידות גבוהה.

 

  • מידות מכלול האובייקטים אשר אמורים להכנס לתוך המארז שלנו. על מנת להשיג תכנון נכון, אנו דורשים תמיד לקבל סט של המוצר/ים. יחד נתכנן את הקופסא שלנו באופן המדויק והנכון ביותר ברמה ההנדסית יחד עם בחירת נייר מתאימה. לעיתים ניתן לשלב במה פנימית אשר שומרת על המיקום הקבוע של המוצר בתוך חלל הקופסא כמו בקופסאת בשמים או אפילו דוגמא מוכרת יותר של מארז של סמארטפון.

 

  • אם למידת המוצר אז כמובן יש לבחון את משקל המוצר/ים על מנת לוודא שחומרי הגלם והתכנון ההנדסי יכולים לתמוך בהם. לדוגמא לא נייצר מארז ממותג מנייר 250 גר על מנת לשאת משקל של נעליים – זה פשוט לא יעבוד ויקרע. והפוך, לא יעיל לייצר קופסאת איפלוט מקרטון מצופה עבור מוצר קטן, גמיש ולא שביר. למידת מבנה המשקל יחד עם משקלו היא קריטית לבניית מארז עוצב נכון.

 

  • תכנון שיטת הפתיחה של המארז והקופסאה שלנו היא לפעמים נקודת כשל פוטנציאלית.עלינו לקחת בחשבון את מבנה פתיחה של הקופסא על מנת לוודא שהמשתמש בקצה יפתח אותה במצב ואופן שלא יפגעו במוצר או במשתמש. אם ניקח את קופסאת הבשמים, ונייצלה פתיחה תתונה, הרי שהגדלנו משמעותית את הבקבקוים שיתרסקו על הרצפה … או בחירה של פתיחה של מארז פאזל אשר בפאה צרה ומצריך מזיגה של החלקים החוצה (גם בלאגן ביציאה, וגם מטרד בחזרה פנימה)

 

עיצוב אריזות וקופסאות מעוצבות אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות

השימושים הנפוצים לקופסאות ואריזות מעוצבות

לתשומת ליבכם, אנו יכולים לייצר קופאות ואריזות מעוצבות כמעט בכל כמות, אבל על מנת לשמור על כדאיות כלכלית לכל הצדדים, אנו מתמקדים בהזמנות החל מ-100 יחי כאשר מרבית הקופסאות המעוצבות יקבלו תג מחיר ראלי בריצות מעל 1000 יחי (כמובן שזה מותאם לצרכים האישיים שלכם)

 

  • קופסאות מעוצבות לתעשיית הפארמה. תרופות ותכשירים
  • עיצוב קופסאות למוצרים קוסמטים. 
  • אריזות ממותגות  למוצרים בעלי מקדם תצוגה גבוה
  • תכנון ויצור קופסאות מעוצבות ירוקות Eco-Friendly 
  • עיצוב אריזות למשקאות ומזון 
  • קופסאות מיוחדות למתנות ומוצרי פרימיום
  • קופסאות ואריזות מעוצבות למשלוחים
  • אריזות מעוצבות ייעודיות לחנויות אונליין עבור משלוחים

דוגמאות למבנה של קופסאות ואריזות בהתאמה אישית

ייצור-מעטפות-מיוחדות-בהתאמה-אישית

ייצור מעטפות מיוחדות בהתאמה אישית

קופסה מעוצבת עם מכסה אינטגרלי מרובעת

קופסה מעוצבת עם מכסה אינטגרלי מרובעת

קופסה מעוצבת - "תרופות"

קופסה מעוצבת - "תרופות"

קופסא מעוצבת עומדת - "קלפים"

קופסא מעוצבת עומדת - "קלפים"

קופסא מרובעת עם מכסה נפרד

אריזה מעוצבת - שקית פתוחה

קופסא מעוצבת - "גפרורים"

קופסא מעוצבת - "גפרורים"

תכנון וייצור במה פנימית למוצרים

תכנון וייצור במה פנימית למוצרים

אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.  

כשהלקוחות שלך עוברים על פני המוצרים שלך, נראות האריזה היא המאפיין הראשון באמצעותו הם חווים אותם. לכן, מדובר בחלק משמעותי מאוד במיתוג המוצרים והבחירות הנכונות יכולות לעשות את כל ההבדל.

Getprint מייצרים אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות בהתאמה אישית מלאה ומאפשרים לך לבחור מתוך מגוון חומרי גלם וטכניקות הדפסה את המוצר האידיאלי שיעביר את המסר המגלם את תדמית העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

התאמה אישית לטווח רחב של עסקים

אנו יודעים עד כמה חשוב לך ליצור שפה וויזואלית שתביא לידי ביטוי בצורה מדויקת את כל יתרונות המותג שלך, לשם כך בדיוק אנו מעמידים לרשותך אנשי מקצוע שיסייעו לך לקבל מוצר בהתאמה אישית מלאה ממגוון חומרי נייר הזמינים לך דרכנו. אצלנו, אין קופסאות או מוצרי מדף, אנו מייצרים כל מוצר על פי דרישה ומאפשרים לך ליהנות מחופש עיצובי מלא. העיקרון שעומד בבסיס כל הפעילות היא קידום מטרת המוצר שלך מעל כל שיקול אחר. כך, ניתן לשלב כל אלמנו בקופסא וליהנות מפתרון ייחודי.

לכל תחומי התעשייה

נסייע לך לאפיין עיצוב שידבר את תחום העיסוק שלך וייצור את האווירה שתמיד רצית. כך, האריזה שלך הופכת לאלמנט משלים למוצר עצמו. אלו הפנים הראשונות של המוצר שהלקוח יפגוש והם יכולים להשפיע באופן ניכר על קבלת ההחלטות שלו. לכן, השיקולים הללו יכולים להשפיע באופן ניכר על נפח המכירות שלך.

מידע נוסף על המוצרים

ניתן לשלב בעיצוב הגרפי כל טקסט הנדרש לך – מהוראות שימוש או מפרט רכיבים ועד לטקסט קצר שישמש בתור הסיפור של המותג שלך. הטקסט השיווקי הנכון יכול להניע ביתר יעילות את הלקוחות שלך לפעולה.

חיבור המוצר לנוכחות הדיגיטלית שלך

ניתן לשלב באריזות קוד QR או טקסט ייעודי שיזמין את הלקוחות שלך לבקר בדפי הרשתות החברתיות ובאתר הרשמי שלך. כך, הלקוחות שלך יידעו תמיד היכן להשיג אותך לרכישות נוספות כשכל אפיקי ההתקשרות מופיעים על האריזה.

מגוון סוגי נייר, עיצובים ושיטות גימור

אנו מאמינים שמגיע לך לקבל בדיוק את מה שתמיד רצית עבור העסק שלך. לכן, אנו דואגים להחזיק בהיצע נרחב ככל הניתן של אפשרויות עיצוב וחומרי גלם. המגוון הרחב שאנו מציעים הוא זה שמאפשר לנו לדייק את המוצר לצרכים שלך בצורה הטובה ביותר.

טווח רחב של סוגי נייר

כדי לסייע לך להגיע לפתרון המדויק לצרכים שלך, עומד לרשותך מגוון רחב של חומרי גלם מהם ניתן לייצר את הקופסאות.

  • אריזות קרטון איפלוט  קרטון דק ועדין העשוי משכבה אחת בלבד של נייר מעובד. על מנת לארוז מוצרי מדף קטנים כמו תכשירי קוסמטיקה וטואלטיקה, טלפונים ניידים ואביזרים לסלולר, תרופות ותוספים ומוצרים אחרים בקטגוריה זו, זהו פתרון אידיאלי ומותאם לתקציב.

 

  • אריזות קרטון ביפלוט למוצרים הזקוקים ליותר הגנה, מומלץ להשתמש בקרטון ביפלוט. הקרטון יציב וחזק יותר ומורכב משתי שכבות גלים ואף יותר.  זהו חומר גלם נהדר למוצרים גדולים או עדינים הזקוקים לאריזה אמידה או ליצירת מארזי מוצרים המכילים בתוכם מספר קופסאות או אריזות.

 

  • אריזות קרטון דופלקס גם קרטון הדופלקס נפוץ מאוד בשימוש באריזות מוצרים. הוא עשוי בעיקר מעיסת נייר ממוחזר ומגיע במגוון אחוזים של תכולת תאית הקובעים את חוזקו. ככל שהנייר דחוס וחזק יותר, כך ניתן להשתמש בו במוצרים כבדים יותר. קרטון הדופלקס, בניגוד לקרטון הגלי החום, יכול להגיע במגוון צבעים ומשקלים. העמידות הגבוהה שלו בפני לחות הופכת אותו לאידיאלי לאריזות מוצרי מזון למשלוח.

 

  • אריזות בריסטול אמריקאי קרטון איכותי במיוחד העשוי מ-100% תאית ובעל ציפוי מבריק מצד אחד או משני צדדיו. התכונות הללו הופכות אותו לאידיאלי לעיצוב מותאם מאחר וקל להדפיס ישירות עליו כל עיצוב גרפי שרק נרצה להתאים לו.

 

טכניקות הדפסה מתקדמות

טכנולוגיות ההדפסה השתכללו מאוד בשנים האחרונות וכיום, ניתן להוציא תוצרים איכותיים מאוד ובהתאמה אישית שפעם לא היו אפשריים. כל הכלים הללו מאפשרים לך לאפיין את המארזים שלך בגימור ייחודי ועם טכניקות הדפסה שירשימו וימשכו את העין.

הדפסה בצבע מלא

כיום אין צורך בהדבקות מסורבלות ובאיכות ירודה, ניתן להדפיס ישירות על הקרטון הדפסה צבעונית איכותית במודל CMYK שתאפשר לך פשוט לשלוח לנו קובץ ולקבל את העיצוב הגרפי הייחודי שלך ישר על האריזות שלך. צוות המעצבים הגרפיים שלנו ישמחו לסייע לך להתאים את כל הרכיבים הוויזואליים שלך לאריזות בצורה אופטימלית.

למינציה

כדי לייצר אריזות חזקות ועמידות שיחזיקו לאורך כל שרשרת האספקה וגם בבית הלקוח, רבים בוחרים לבצע גימור למינציה על האריזות. ציפוי הפלסטיק הדקיק הופך את האריזות לנוקשות יותר ומונע מהן להתקמט, להתקלף או להישרט. ניתן לבצע למינציה בגימור מבריק או מט על פי העדפותיך.

הדפסה בגימור משי וקטיפה

בחירה אידיאלית למוצרי יוקרה, בעיקר כשאנו רוצים לשדר תדמית מעודנת, אסתטית ורכה. ביצוע הדפסים על ידי שבלונות רשת ייחודיות יתנו למוצר שלך את המגע המיוחד הקטן הנדרש כדי להבדיל אותך מכל האחרים.

תבליטים ותחריטים

באמצעות מכונות מיוחדות, ניתן ליצור גימור תלת ממדי להדפסי המוצר שלך וליצור תבליטים ותחריטים שיעניקו עוד ממד אסתטי לאריזות שלך.

ציפוי לכת UV סלקטיבית

אחת מהטכניקות החדשניות והיוקרתיות שקיימות היום בשוק. על ידי ציפוי לקה ייחודי אותו אנו מייעדים על אזורים מוגדרים מראש, ניתן להדגיש אזורים מסוימים בתוכן המודפס וליצור טקסטורות שונות לאריזה. אנו מניחים רשת מיוחדת בהתאמה לאזורים הנבחרים ויוצרים דוגמאות ייחודיות. הלכה מודפסת ישירות על הקרטון באמצעות מדפסת UV מתקדמת המאפשרת ייבוש מהיר.

הטבעות פויל וזהב וסקודיקס דיגיטלי

העסק שלך משווק מוצרי שוקולד יוקרתיים? יינות בוטיק בייצור עצמי? סדרת מוצרי קוסמטיקה או בשמים? בכל מקום בו אנו רוצים לשדר ללקוח כי מדובר במוצר המיוצר בסטנדרטים הקפדניים ביותר, הטבעות זהב וכסף מהוות דרך נהדרת לעשות זאת. על ידי לחיצת גלופות מתחת בחום ובמכבש אל המוצר, ניתן להטביע דוגמאות מוזהבות ובצבע כסף שפשוט אומרות יוקרה.

 

 

פתרון ידידותי לסביבה

כיום יותר מאי פעם, המודעות לנזקים הסביבתיים שתהליכי הייצור השונים גורמים להם היא גבוהה. אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לזיהום סביבתי הוא אריזות הפלסטיק המושלכות למטמנות, אשר עשויות להישאר עמנו מאות שנים לפני שיתכלו.

 חברות המעוניינות לקחת חלק בפתרון ולייעד אמצעים אחראיים סביבתיים בתהליכי הייצור והמיתוג שלהם, מחפשות אחרי חומרי גלם בני קיימא מתכלים וניתנים למחזור. מוצרי נייר הם פתרון נפלא לבניית מותג ידידותי לסביבה. ניתן אפילו לבחור באריזות העשויות מנייר ממוחזר עבור המוצרים שלך ולהציע ללקוחות שלך מוצרים המונעים זיהומים סביבתיים רחבי היקף.

 

 

מארז/ קופסא אינטגרלית בעיצוב מותאם אישית

מעבר לסוגי הנייר וסגנונות הגימור והעיצוב, אנו מאפשרים לך לשלוט אפילו במבנה הקופסה. יש לנו טווח רחב של אריזות ולהתאים להן מכסים ייחודיים שיצרו יחד אריזה אינטגרלית.

  • זהו פתרון נפלא למארזי מתנה או ערכות טיפוח שיתנו ללקוח את התחושה כי המארז נוצר במיוחד בשבילו.
  • המארזים יכולים להיפתח מהצד, לכלול מגש נשלף, או עם ידיות נשיאה שיאפשרו לקחת את המארז בקלות ממקום למקום – אידיאלי למתנות.
  • מגוון רחב של צורות – מאריזות דמויות חפיסת קלפים ועד לקופסאות עגולות, מרובעות או אובליות באינספור מידות, על מנת לספק מענה לכל סוגי המוצרים.
  • ניתן להזמין קופסאות ומכסים בנפרד.

אז איך מתחילים ליהנות מהשירות?

כדי להתחיל לתכנן אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות בהתאמה לעסק שלך, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו. אנו נסייע לך להגדיר את הצרכים שלך באופן מדויק. יחד נבין למה האריזה מיועדת ואילו מוצרים עליה להכיל. האם המוצר הוא חלק מסדרה או מארז? כיצד יהיה הכי נוח לפתוח אותה כדי להשתמש במוצר? האם זוהי אריזה שנשארת עם הלקוח כמו אריזות לתרופות ומוצרי טואלטיקה או אריזה שהוא עשוי לזרוק מיד לאחר הרכישה?

שאלות אלו ורבות אחרות ינחו אותנו בדרך לאפיון האריזה המושלמת עבורך ויאפשרו לך ליהנות מהמוצר האידיאלי. על פי משקל המוצרים וכמותם, נבחר את סוג הנייר שיספק את העמידות ונשיאת העומסים הנדרשת כדי לשנע את המוצרים בבטחה.  

 

התאמה לתקציב

עסקים קטנים רבים מאמינים כי אריזות איכותיות וממותגות הן נחלתן של עסקים גדולים בעלי משאבים רבים. למעשה, האפשרויות שלך גמישות בהרבה. גם אם לא נבחר באריזות היקרות ביותר עם הגימורים המתקדמים ביותר שיש, עדיין ניתן ליצור אריזות ממותגות ברמה גבוהה מאוד ולהרשים את הלקוחות שלך. כשהאריזה שלך נושאת את הלוגו ואת צבעי העסק שלך ומכילה מסרים שיווקיים קטנים, סביר מאוד להניח שההשקעה הזו תחזיר את עצמה. הדימוי שאריזה כזו יכולה להעניק למותג שלך הוא משמעותי ואין להקטין בחשיבותו. בסופו של יום, עסקים שמשקיעים בתוצרים שלהם ובחוויית המשתמש, יוצרים לקוחות נאמנים שחוזרים שוב ושוב.

נשמח לסייע לך לקחת את המותג שלך לשלב הבא

עם מגוון רחב של חומרי גלם ואפשרויות עיצוב ושירות צמוד שיסייע לך להתאים את האריזות שלך בצורה מדויקת לצרכים שלך, יש לך שירות עם ערך מוסף שמלווה אותך בכל שלבי מיתוג המוצרים שלך ומסייע לך להגיע לתוצאות הטובות ביותר. נשמח לעמוד לרשותך עם טכנולוגיות ההדפסה המתקדמות ביותר ולתת למוצרים שלך את העטיפה האידיאלית שתאפיין את כל מה שהמותג שלך מבקש לתת לקהלי היעד שלך.

נשמח לעמוד עמך בקשר ולהתחיל בתהליך שיסייע לנו לאפיין עבורך קופסאות קרטון מעוצבות. לפרטים נוספים על מגוון הפתרונות שאנו מציעים ולהצעת מחיר משתלמת ומותאמת לתקציב עבור אריזות המוצרים שלך, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו עוד היום ואנו נחזור אליך בהקדם.

 

שאלות נפוצות FAQ בנושא: אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

באופן עקרוני התשובה היא כן. יש המון משתנים שיש לקחת בחשבון הקשורים למבנה גיאומטרי ובחירת חומרים שתומכים בפתרון וכמובן עניין הכדאיות הכלכלית.

ייצור קופסאות קרטון מעוצבות, הוא אחד התהליכים המורכבים בתהליכי הדפוס. ראשית יש ללמוד את התכולה והייעוד של המארז. לאחר מכן לתכנון פריסה נכונה ומתאימה, משם נמשיך לדגם 3D בקנה מידה 1:1. זו למעשה התחנה האחרונה לפני שיוצאים לביצוע מלא. השלב הראשון נכון לגבי קופסא אחת או 10000. הוא תנאי ומפתח להצלחה. מכאן נמשיך לעיצוב גרפי והכנה לדפוס. בתחנה האחרונה נתחיל הדפסה גימורים, חיתוך של הצורה וברכה של המוצר לכדי מבנה.

אם פועלים על פי הספר וללא עיכובים, זמן ראלי לייצור קופסאות עומד על כ-7 ימים עבור קופסאת קרטון/נייר סטנדרטית. ככל שקיימות תחנות מורכבות נוספות, הן משפיעות על משך התהליך עד לכדי 3 שבועות ויותר.

באופן עקרוני ניתן לייצר אפילו קופסא בודדת.  אך באופן ראלי משתלם להתחיל לייצר החל מ-100 יחידות ומעלה כאשר נקודת האיזון הבאה היא ב-1000 יחידות 

החל מבחירת סוג הנייר והמרקם שלו, שימוש בלמינציות מבריקות/מט/קטיפה/משי ובעלות מרקמים אחרים, שימוש בלכה סלקטיבית, הדפק פוייל, הטבעות ותבליטים, סקודיקקס דיגיטלי ועוד

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

קופסאות אריזה

על ידי עיצוב ופיתוח של אריזות בהתאמה אישית למידות המוצר שלך אתה יכול להבטיח את השינוע שלו בצורה בטוחה וגם את הרושם שהוא יצור על הלקוח. צור בידול לעסק שלך באמצעות אריזות בהתאמה אישית

הדפסת דגלים

שיווק העסק באמצעות דגלים ממותגים הוא דרך נפלאה לבלוט ולהיראות. עם הדפסה איכותית ניתן לעצב דגלים במגוון צורות וגדלים, שישמשו כאמצעי נהדר לקידום מכירות העסק.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.