שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות ובצורה מקצועית נדרש מכמה טעמים. אופי האריזה והסגנון הוא מה שהופך את המוצר לכזה שתופס את עינו של הצרכן בנקודת המכירה. במקרים מסוימים האריזה תשאף להיראות יוקרתית ואיכותית במיוחד, וזה חיוני בענפים מסוימים (כגון תכשיטים, קוסמטיקה). בנוסף, העיצוב המקצועי והמושקע נדרש מפני שלכל מוצר יש מאפיינים משלו, מבחינת גודל, משקל, נפח וכדומה. כעת נעבור לדגשים חשובים בעניין זה וכן נפרט מהו תהליך הכי נכון עבור יצרנים, משווקים או יבואנים, שרוצים שהמוצר שלהם יוגש באריזות מעולות ואפקטיביות.

מתי משתלם לבחור אריזות יוקרתיות במיוחד

לפני שנפרט את הדברים החשובים בנושא התהליך של עיצוב אריזות נסביר על כלל אצבע יעיל, מתי כדאי ומשתלם לבחור אריזות יוקרתיות במיוחד. בגט פרינט אנו מתכננים ומעצבים מגוון רחב של סוגי אריזות וביכולתנו לייצר ולעצב במחיר משתלם גם כמות קטנה (למשל מאה יחידות) וגם כמויות גדולות (אלפי יחידות וכמובן גם מעבר לכך). את האריזות המושקעות והיוקרתיות ביותר לא מקובל להזמין אם נדרשת כמות קטנה, מפני שישנה עלות מינימלית לעבודת התכנון וההפקה וגם מפני שיש עלויות נוספות לשיפורים מיוחדים כגון הטבעות יוקרתיות או תוספת מרקמים עשירים, לכה מיוחדת וכדומה.

בהזמנה של מאות יחידות ובוודאי שמעל לאלף יחידות, נפתחות המון אפשרויות נהדרות, בעיצוב של אריזות יוצאות מן הכלל, ברמה הכי גבוהה לצד מחיר נוח ומשתלם. את האריזות היוקרתיות יותר נהוג לייצר בענפים או בתעשיות שמקובל כי האריזה תעניק ערך מוסף, רושם של יוקרה, תחושה של חוויה מיוחדת ללקוח. מוצרי פרמיום, תכשיטים, שיווק בקבוקי יין, מתנות, משחקים, אלה דוגמאות למוצרים שבהם מקובל להשקיע במארזים מוצלחים ומתוכננים היטב.

מהו השלב הראשון בעיצוב האריזות

ישנם אנשים המגיעים לבית הדפוס ורוצים אריזה למוצר מסוים תוך ציפייה לגשת ישר לשלב העיצוב הגרפי. יש בכך היגיון אך ורק אם מדובר במוצר שאפשר להתאים לאריזה סטנדרטית, פחות או יותר מוכנה מראש. עבור מרבית המוצרים, השלב הראשון והכי נכון יהיה להראות למפתח ומעצב האריזות מהו בדיוק המוצר שרוצים לשווק.

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך.עוד על אריזות קופסאות קרטון מעוצבות גם כאן

אלה השלבים המתאימים בעיצוב אריזות עם תוצאות מעולות

תהליך מלא של עיצוב אריזות יכול לארוך החל בימים ספורים וכלה בכמה שבועות. כאשר עובדים מול הלקוח בצורה מסודרת, עם שיתוף פעולה מלא, אפשר להגיע לקיצור משמעותי של זמן ביצוע, מבלי להוריד את הרמה אלא לקבל אריזות איכותיות וטובות ביותר. השלבים הנאותים הם:

  • אפיון – אנו מבקשים תחילה לאפיין את סוג האריזה הדרוש. לצורך כך נבדוק את משקל המוצר, נפח המוצר, נבין מהו האופי של החברה המשווקת, באיזה ענף היא פועלת. כל פרט חשוב שהלקוח יגלה בזמן אפיון הצרכים יאפשר לבסס את התכנון והעיצוב על רגליים יציבות, כבר מן ההתחלה.
  • הכנת דוגמא (אב טיפוס) – כפי שמפתחי מוצרים נוהגים לייצר אב טיפוס, כך גם אנחנו. בתהליך העיצוב נייצר קופסא או מארז דוגמא, על מנת להמחיש ללקוח מה יתקבל בסופו של דבר (לאחר ייצור כל הכמות המבוקשת). הדוגמא היא למעשה אריזה מוגדרת, ללא התוספות של עיצוב גרפי שיגיעו מאוחר יותר.
  • הכנת פריסה שטוחה של האריזה – ביצוע ההדפסה עם העיצוב הגרפי נעשה על גבי פריסה של האריזה. במידה והלקוח מעוניין לקחת חלק או להוסיף דגשים מיוחדים לעיצוב הגרפי, הוא יכול להשתמש בפריסה לצורך המחשה. אפשר להדפיס את הפריסה (אפילו במדפסת שבעסק או בבית). את הפריסה גוזרים, מדביקים. מתרשמים מאיך שזה נראה, בודקים איך חשים ביחס לזה, האם מרגישים שמשהו מסוים כדאי להזיז, לשנות מעט, לשפר. זה המקום והזמן לראות איך האריזה "מרגישה" לנו כשהמוצר סגור (על המדף) או לאחר שהוא נפתח על ידי הלקוח, לאחר הרכישה.
  • עיצוב גרפי – בשלב הזה מכינים את העיצוב הגרפי, כפי שהוגדר על ידי הלקוח וכפי שיושם על ידי המפחתים או המעצבים הגרפיים שקיבלו את האפיון וכל הבקשות או העדפות הלקוח בשלבים הקודמים. במידה ואתם צריכים שירות עיצוב גרפי, נשמח לעמוד לרשותכם גם בנושא זה
  • ייצור האריזות בכמות הרצויה ואספקה – לאחר שהתכנון הושלם, הפריסה מרגישה נכון, העיצוב הגרפי בוצע על הצד הטוב ביותר וכמובן הדגם כבר מזמן אושר על ידי הלקוח, הזמן לביצוע. בשלב זה אנו מייצרים באמצעות מכונות ועל ידי מערכות הדפוס שלנו, את כל הכמות הרצויה לכם.

עוד דגשים חשובים בייצור ועיצוב האריזות

כעת נחזור צעד אחורה עם כמה טיפים שחשוב לדעת, לפני השלמת עיצוב האריזות. במידה ומתוכננת סדרה של מוצרים, כדאי לחשוב על אלמנטים חוזרים, מה שיקל ויחיש את ביצוע עיצובי האריזות למוצרים הבאים. כדאי להביא בחשבון אילו דגשים שיווקיים רוצים להקנות לאריזה ואילו שיקולים של רגולציה צריכים להכניס. למשל, במוצרים מסוימים צריכים לפרט את רשימת המרכיבים. צריך לחשוב על המיקום שבו יתווספו אזהרות מסוימות (למשל אזהרות לסובלים מאלרגיה או הנחיות להרחקת המוצר מילדים קטנים). בכל התייעצות לקראת אריזה נהדרת אנו עומדים לרשותכם.

לפניה למרכז הלקוחות בנושא: עיצוב אריזות

קבלו הצעת מחיר מהירה:
מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

תוכן עניינים

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

אריזות
טיפים

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

אריזות איכות
טיפים

אריזות איכות

גט פרינט מתמחים בייצור אריזות איכות, עד רמות הגימור והעיצוב המושקעות והיוקרתיות ביותר. אנו ערים לצרכים ולמקובל בשלל ענפים ותעשיות ומתרגמים את הידע הנרחב להצעת מחיר תחרותי ופתרונות מעולים, לכל לקוחותינו. בין היתר, אנו מקפידים על התאמת מאפייני האריזה למאפייני המוצר, עם התאמות גרפיות ומגוון תוספות אפשריות לתעשיות השונות

עיצוב אריזות אריזות-קופסאות-קרטון-מעוצבות
טיפים

עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית
פתרונות דפוס

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

אריזות גמישות - דויפק - בית דפוס לעסקים גט פרינט
טיפים

הכנה לדפוס

בין אם אנו מוציאים ספר, חוברות או עלונים לאור ובין אם מדובר בניירת משרדית או אפילו חשבוניות, הכנת הקובץ בפורמט הנכון ובתהליך הנכון לקראת ההדפסה תשפיע באופן ניכר על איכות התוצר שנקבל. כדי ליהנות ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר בטכנולוגיות פרינט, חשוב שנכיר לעומק תהליכי הכנה לדפוס ונדאג כי הם מיושמים כמו שצריך. כדי לסייע לך ליהנות מתוצאות אופטימליות שישרתו את המטרות שלך בצורה הטובה ביותר, אספנו כמה מההיבטים החשובים ביותר בהכנה לדפוס.

גט פרינט - בית דפוס אישי מנצח לעסקים וחברות Get Print
טיפים

מידות נייר לדפוס

בדרך כלל אחד השלבים הראשונים כשיוצאים לביצוע עבודות דפוס, הוא בחירה או החלטה על גודל הנייר של התוצר הסופי (כתוצאה