עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות ובצורה מקצועית נדרש מכמה טעמים. אופי האריזה והסגנון הוא מה שהופך את המוצר לכזה שתופס את עינו של הצרכן בנקודת המכירה. במקרים מסוימים האריזה תשאף להיראות יוקרתית ואיכותית במיוחד, וזה חיוני בענפים מסוימים (כגון תכשיטים, קוסמטיקה). בנוסף, העיצוב המקצועי והמושקע נדרש מפני שלכל מוצר יש מאפיינים משלו, מבחינת גודל, משקל, נפח וכדומה. כעת נעבור לדגשים חשובים בעניין זה וכן נפרט מהו תהליך הכי נכון עבור יצרנים, משווקים או יבואנים, שרוצים שהמוצר שלהם יוגש באריזות מעולות ואפקטיביות.

מתי משתלם לבחור אריזות יוקרתיות במיוחד

לפני שנפרט את הדברים החשובים בנושא התהליך של עיצוב אריזות נסביר על כלל אצבע יעיל, מתי כדאי ומשתלם לבחור אריזות יוקרתיות במיוחד. בגט פרינט אנו מתכננים ומעצבים מגוון רחב של סוגי אריזות וביכולתנו לייצר ולעצב במחיר משתלם גם כמות קטנה (למשל מאה יחידות) וגם כמויות גדולות (אלפי יחידות וכמובן גם מעבר לכך). את האריזות המושקעות והיוקרתיות ביותר לא מקובל להזמין אם נדרשת כמות קטנה, מפני שישנה עלות מינימלית לעבודת התכנון וההפקה וגם מפני שיש עלויות נוספות לשיפורים מיוחדים כגון הטבעות יוקרתיות או תוספת מרקמים עשירים, לכה מיוחדת וכדומה.

בהזמנה של מאות יחידות ובוודאי שמעל לאלף יחידות, נפתחות המון אפשרויות נהדרות, בעיצוב של אריזות יוצאות מן הכלל, ברמה הכי גבוהה לצד מחיר נוח ומשתלם. את האריזות היוקרתיות יותר נהוג לייצר בענפים או בתעשיות שמקובל כי האריזה תעניק ערך מוסף, רושם של יוקרה, תחושה של חוויה מיוחדת ללקוח. מוצרי פרמיום, תכשיטים, שיווק בקבוקי יין, מתנות, משחקים, אלה דוגמאות למוצרים שבהם מקובל להשקיע במארזים מוצלחים ומתוכננים היטב.

מהו השלב הראשון בעיצוב האריזות

ישנם אנשים המגיעים לבית הדפוס ורוצים אריזה למוצר מסוים תוך ציפייה לגשת ישר לשלב העיצוב הגרפי. יש בכך היגיון אך ורק אם מדובר במוצר שאפשר להתאים לאריזה סטנדרטית, פחות או יותר מוכנה מראש. עבור מרבית המוצרים, השלב הראשון והכי נכון יהיה להראות למפתח ומעצב האריזות מהו בדיוק המוצר שרוצים לשווק.

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך.עוד על אריזות קופסאות קרטון מעוצבות גם כאן

אלה השלבים המתאימים בעיצוב אריזות עם תוצאות מעולות

תהליך מלא של עיצוב אריזות יכול לארוך החל בימים ספורים וכלה בכמה שבועות. כאשר עובדים מול הלקוח בצורה מסודרת, עם שיתוף פעולה מלא, אפשר להגיע לקיצור משמעותי של זמן ביצוע, מבלי להוריד את הרמה אלא לקבל אריזות איכותיות וטובות ביותר. השלבים הנאותים הם:

  • אפיון – אנו מבקשים תחילה לאפיין את סוג האריזה הדרוש. לצורך כך נבדוק את משקל המוצר, נפח המוצר, נבין מהו האופי של החברה המשווקת, באיזה ענף היא פועלת. כל פרט חשוב שהלקוח יגלה בזמן אפיון הצרכים יאפשר לבסס את התכנון והעיצוב על רגליים יציבות, כבר מן ההתחלה.
  • הכנת דוגמא (אב טיפוס) – כפי שמפתחי מוצרים נוהגים לייצר אב טיפוס, כך גם אנחנו. בתהליך העיצוב נייצר קופסא או מארז דוגמא, על מנת להמחיש ללקוח מה יתקבל בסופו של דבר (לאחר ייצור כל הכמות המבוקשת). הדוגמא היא למעשה אריזה מוגדרת, ללא התוספות של עיצוב גרפי שיגיעו מאוחר יותר.
  • הכנת פריסה שטוחה של האריזה – ביצוע ההדפסה עם העיצוב הגרפי נעשה על גבי פריסה של האריזה. במידה והלקוח מעוניין לקחת חלק או להוסיף דגשים מיוחדים לעיצוב הגרפי, הוא יכול להשתמש בפריסה לצורך המחשה. אפשר להדפיס את הפריסה (אפילו במדפסת שבעסק או בבית). את הפריסה גוזרים, מדביקים. מתרשמים מאיך שזה נראה, בודקים איך חשים ביחס לזה, האם מרגישים שמשהו מסוים כדאי להזיז, לשנות מעט, לשפר. זה המקום והזמן לראות איך האריזה "מרגישה" לנו כשהמוצר סגור (על המדף) או לאחר שהוא נפתח על ידי הלקוח, לאחר הרכישה.
  • עיצוב גרפי – בשלב הזה מכינים את העיצוב הגרפי, כפי שהוגדר על ידי הלקוח וכפי שיושם על ידי המפחתים או המעצבים הגרפיים שקיבלו את האפיון וכל הבקשות או העדפות הלקוח בשלבים הקודמים. במידה ואתם צריכים שירות עיצוב גרפי, נשמח לעמוד לרשותכם גם בנושא זה
  • ייצור האריזות בכמות הרצויה ואספקה – לאחר שהתכנון הושלם, הפריסה מרגישה נכון, העיצוב הגרפי בוצע על הצד הטוב ביותר וכמובן הדגם כבר מזמן אושר על ידי הלקוח, הזמן לביצוע. בשלב זה אנו מייצרים באמצעות מכונות ועל ידי מערכות הדפוס שלנו, את כל הכמות הרצויה לכם.

עוד דגשים חשובים בייצור ועיצוב האריזות

כעת נחזור צעד אחורה עם כמה טיפים שחשוב לדעת, לפני השלמת עיצוב האריזות. במידה ומתוכננת סדרה של מוצרים, כדאי לחשוב על אלמנטים חוזרים, מה שיקל ויחיש את ביצוע עיצובי האריזות למוצרים הבאים. כדאי להביא בחשבון אילו דגשים שיווקיים רוצים להקנות לאריזה ואילו שיקולים של רגולציה צריכים להכניס. למשל, במוצרים מסוימים צריכים לפרט את רשימת המרכיבים. צריך לחשוב על המיקום שבו יתווספו אזהרות מסוימות (למשל אזהרות לסובלים מאלרגיה או הנחיות להרחקת המוצר מילדים קטנים). בכל התייעצות לקראת אריזה נהדרת אנו עומדים לרשותכם.

לפניה למרכז הלקוחות בנושא:
עיצוב אריזות

השאירו פרטים וקבלו מענה תוך מספר דקות ! או חייגו למרכז שירות לקוחות 0765-60-60-95

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

מחברות ספירלה מעוצבות

המעבר לעולם הדיגיטלי והשימוש בטלפון חכם ומחשב נייד, עדיין אינו מהווה תחליף ראוי ליכולת לתעד בכל רגע, ללא תלות בסוללה

כוסות קפה ממותגות

בעת ניהול עסק, נדרש בעל העסק להעניק תשומת לב למגוון פרטים הנוגעים לנראות של בית העסק. השגיאה שעושים עסקים רבים

מדבקות בגלילים

בעלי עסקים רבים עושים שימוש במדבקות בגלילים למטרות שונות, כך שסביר להניח שנתקלתם לא פעם במוצרים שיש עליהן מדבקות שהודפסו במקור על גליל מדבקה. אלו יכולות להיות מדבקות ממותגות שעליהם מופיע לוגו של עסק, מדבקות שמצוין עליהם מפרט של החומרים שמוצר מסוים מכיל, מדבקות עם מחיר מבצע וכו'.

מדבקות

אתם צריכים שהמדבקות שלכם יהיו איכותיות ויחזיקו מעמד לזמן ממושך, אתם הרי מתכננים להדביק אותם על מוצרים שונים שיעמדו בשינויי מזג אוויר ושינויים אחרים נוספים. לכן, אתם צריכים לבדוק שמדובר במדבקות שעשויות מחומר שיכול  לעמוד בתנאים שונים.
ניתן למצוא מגוון רחב של חומרי גלם שמשמשים עבור ייצור של מדבקות, כך שאתם יכולים לברר באיזה חומר גלם מדובר ולבדוק האם הוא מתאים לשימוש עבור הצרכים שלכם מבחינת עמידות.

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

גט פרינט דפוס מצוין לעסקים Get Print

פניה מהירה

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

גט פרינט דפוס מצוין לעסקים Get Print