שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כרטיס ביקור צריך לייצג את המותג שלך ולספק מידע ליצירת קשר. בין אם העסק הוא חברת סטארט-אפ או חברה עם סניפים רבים ברחבי העולם, כרטיס ביקור רגיל הנו מוצר הכרחי עבור העסק שלך. כרטיס הביקור נושא את כל זהות החברה בנייר אחד קטן, והוא הדבר הראשון שעליך לחלק או לצרף למסמכים שונים שנועדו ללקוחות הפוטנציאליים שלך. כרטיס ביקור סטנדרטי מכיל את כל הפרטים החיוניים והרלוונטיים, ביניהם שם המותג, הלוגו שלו, טלפון ליצירת קשר וכתובת העסק. יש שמוסיפים כתובת מייל, פרופילים ברשתות החברתיות, קוד QR, שם ותפקיד וכדו'. הכרטיס הביקור הסטנדרטי נחשב לאפשרות בטוחה כמעט עבור כל אחד, והוא יעיל מספיק לפגישות עסקיות, כך שאם אין לך זמן להתעכב על עיצוב הכרטיס או שאתה לא מעוניין להתעסק בעיצובים מורכבים, זו אפשרות טובה מספיק, והיא עושה עבודה לא רעה.

צמיחתן המהירה של הטכנולוגיה ושל המדיה החברתית שינתה את הדרך בה אנו יוצרים קשרים עסקיים, ולמעשה הרשת המקוונת הפכה להיות יותר ויותר נפוצה בקרב כל הענפים השונים בעולם העסקים. יחד עם זאת, פגישות פנים מול פנים ואירועים מחות לרשת האינטרנט עדיין שולטים ביצירת קשרים עסקיים רבים, ובהקשר זה, כרטיס הביקור עדיין נחשב לחלק החשוב בתהליך שיווק העסק והכרתו.

כרטיסי ביקור משמשים בעלי עסקים, סוכנים, בעלי תפקידים, מנהלים ועוד. כיצד תדעו איזה כרטיס ביקור נכון עבורכם? אילו טכניקות הדפסה משמשות לצורך ייצור כרטיסי ביקור, ואיך תוכלו ליצור כרטיס ביקור שחושב מחוץ לקופסה? כל התשובות בשורות הבאות!

מהם כרטיסי הביקור הפופולריים ביותר?

כרטיס ביקור סטנדרטי

כרטיס ביקור צריך לייצג את המותג שלך ולספק מידע ליצירת קשר. בין אם העסק הוא חברת סטארט-אפ או חברה עם סניפים רבים ברחבי העולם, כרטיס ביקור רגיל הנו מוצר הכרחי עבור העסק שלך. כרטיס הביקור נושא את כל זהות החברה בנייר אחד קטן, והוא הדבר הראשון שעליך לחלק או לצרף למסמכים שונים שנועדו ללקוחות הפוטנציאליים שלך.

כרטיס ביקור סטנדרטי מכיל את כל הפרטים החיוניים והרלוונטיים, ביניהם שם המותג, הלוגו שלו, טלפון ליצירת קשר וכתובת העסק. יש שמוסיפים כתובת מייל, פרופילים ברשתות החברתיות, קוד QR, שם ותפקיד וכדו'.

הכרטיס הביקור הסטנדרטי נחשב לאפשרות בטוחה כמעט עבור כל אחד, והוא יעיל מספיק לפגישות עסקיות, כך שאם אין לך זמן להתעכב על עיצוב הכרטיס או שאתה לא מעוניין להתעסק בעיצובים מורכבים, זו אפשרות טובה מספיק, והיא עושה עבודה לא רעה.

  • גודל הכרטיס – כרטיס ביקור סטנדרטי מודפס בגודל 5X זהו הגודל המקובל במרבית המדינות, והוא נוח מאוד מכיוון שהוא נכנס לארנק או לנרתיק כרטיסים בקלות.
  • סוג הנייר וצבע הנייר – הבחירה הפופולרית ביותר היא נייר כרומו לבן, אך גם נייר נטול עץ בצבע לבן או שמנת מאוד פופולרי, והוא מתאים למגוון תחומי עיסוק.
  • הכרטיסים הסטנדרטים מודפסים בדרך כלל בהדפסה דיגיטלית, ללא גימורים, הבלטות או הדגשות, ונהוג לצפות אותם בלמינציה.

כרטיס ביקור פרימיום

כפי ששמו מרמז, כרטיס ביקור מסוג זה יכול להציג את העסק שלך בצורה נפלאה בפני לקוחות קיימים או בפני לקוחות פוטנציאליים.

בהתאם לתקציב שלך ניתן להתאים את רמת היוקרה של הכרטיס ולבחור בחומרים, בהשבחות ובגימורים מיוחדים: נייר מיוחד,  חיתוך צורני, גודל מיוחד, פונט ייחודי, צורה מיוחדת ועוד.

כרטיסי פרימיום לא חייבים להישאר לבנים, והם יכולים להתאים לצבע המותג שלך.

כמו כן, הצורה שלהם יכולה להיות שונה, וכל אלמנט בכרטיס יכול לשקף את אופי העסק בצורה ייחודית. כמו כן, על מנת להוסיף להם מראה ייחודי ניתן לעגל את הפינות שלהם.

כדי ליצור כרטיס ביקור מובחר חשוב לבחור לפני הכל בנייר באיכות גבוהה בעל מראה נקי ומודרני. חשוב לזכור, שככל שהנייר איכותי יותר גם ההדפסה טובה וחדה יותר, והצבעים יוצאים תוססים, חדים וברורים יותר.

אם אתה סטארט-אפ או חברה עם סניפים רבים ברחבי יבשות שונות, כרטיס ביקור רגיל הוא חובה לעסק שלך.

כרטיס ביקור עם למינציה מט

עבור בעלי עסקים שלא זקוקים לעיצוב חדשני, אך חשוב להם המראה המקצועי והמכובד, הבחירה בכרטיס ביקור מט היא אידיאלית.

הבחירה בכרטיס מסוג זה מאפשרת לבעל העסק להצהיר הצהרה ברורה לגבי איכות העסק והשירותים שהוא מעניק ולוקחת אותו לבחירה לא שגרתית של נייר מיוחד כמו נייר קטיפה או משי לדוגמה.

כרטיס ביקור עם למינציה לגימור מבריק

כרטיס ביקור מבריק יכול להתאים למגוון רחב של עסקים, אך עבור מי שעוסק בתחום היופי, הקוסמטיקה, העיצוב, הטיפוח, האירוח והאפנה, שמבקשים לשלב תמונות בכרטיס שלהם, הבחירה בכרטיס זה היא אידאלית.

כרטיס ביקור מבריק מאפשר לעסק לבלוט בשטח ואף להתבלט ביחס למתחרים, הוא מעניק למותג מראה תוסס ומפנק, וגורם לכל אלמנט לקפוץ החוצה מתוך הכרטיס לעין של מי שמביט בו.

כרטיס ביקור מובלט או מוטבע

כרטיס מסוג זה מספק את הרמה הגבוהה ביותר של המקצועיות והיוקרה שבכרטיס ביקור. ההבלטות וההטבעות גם מושכות את העין וגם יוצרות תחושת יוקרה.

חשוב לקחת בחשבון שסוגי ההשבחות הללו עלולות להוסיף משקל לכרטיס, אך הם מאפשרים להביט את האלמנטים החשובים ביותר שבעיצובו.

הבחירה בכרטיס ביקור מובלט או מוטבע היא חכמה ואינטליגנטית, כיוון שהיא מעניקה לכרטיס הביקור מראה שונה לחלוטין מכל יתר סוגי הכרטיסים, ובעידן דיגיטלי, אין דבר מפתיע יותר מלאחוז כרטיס ביקור ביד, שמותיר רושם עז גם ברמה הסנסורית.

כרטיסי ביקור לא שגרתיים

עולם כרטיסי הביקור השתדרג מאוד בשנים האחרונות. רבים יצאו מהחיבה התבניתית והפורמלית של כרטיס ביקור מלבני וסטנדרטי, ויותר ויותר עסקים ובעלי תפקידים בוחרים בכרטיסים שמתאפיינים בחשיבה לא שגרתית ויצירתית במיוחד.

חיתוכים דיגיטליים מאפשרים כיום ליצור כרטיס ביקור בכל צורה שרוצים, ואף לחתוך אלמנטים שונים בכרטיס עצמו.

על ידי החיתוך ניתן להדגיש אלמנט כמו לוגו או כיתוב מסוים, וליצור כרטיס שלא ניתן להתעלם ממנו, לדוגמה, חיתוך של מפתח סול בכרטיס של מורה למוזיקה.

שילוב של ביגים וקיפולים יכולים ליצור כרטיסים מתקפלים, שגם יוצרים סקרנות, וגם עשויים להפוך למוצר שממחיש את שירותי המותג.

לדוגמה, כרטיס ביקור של טכנאי מחשבים שמעוצב כך, שהוא נפתח לצורה של לפטופ.

יותר ויותר עסקים מבקשים להדפיס גם כרטיסי ביקור שקופים מפלסטיק, שנקראים גם כרטיסים חלביים. היתרון האדיר שלהם הוא כמובן בעמידותם לאורך זמן.

שילוב של טקסטורות מיוחדות בעזרת לכה מובלטת (סקודיקס) יכול להיות אלמנט מאוד מעניין בכרטיס הביקור, ולהוסיף לו הרבה עניין.

בשילוב עם צבעים מתאימים ניתן ליצור כרטיס מיוחד, שלא ניתן לשכוח או להתעלם ממנו.

כיצד מכינים קובץ של כרטיס ביקור לדפוס?

  • הגדרת בליד – בליד הוא מרווח בטחון שבו אנו משתמשים לצורך חיתוך הנייר. על ידי הגדרת בליד של 3 מ"מ אנו מבטיחים שכרטיס הביקור יהיה בגודל שהוגדר עבורו ושהוא ייחתך בדיוק במקומות הנכונים.
  • הגדרת קווי תוכן – קווי התוכן הפוכים לבליד, שכן הם מוגדרים על גבי שטח העבודה. מומלץ להגדיר 5 מ"מ מרחק מקצוות הנייר, וכך להבטיח שכל התוכן הגרפי יוצג כראוי ולא יהיה קרוב מידי לשפת העבודה.
  • הגדרת DPI – ההגדרה המינימלית ל – DPI צריכה לעמוד על בין 250 ל – 300. חשוב לשים לב לרזולוציה וליחס גודל ההדפסה, ואף לראות את הקובץ בגודל פיזי (באינדיזיין) לפני השליחה להדפסה.
  • לכה סלקטיבית וגימורים מיוחדים – יש להגדיר בקובץ נפרד או להוסיף שכבה (Layer).
  • המרת צבע – על מנת להימנע מהבדלי צבעים בין הקובץ לתוצר המוגמר יש לבצע המרה של צבעי RGB לצבעי CMYK.
  • סוג הקובץ – את הקובץ יש לשלוח לבית הדפוס על גבי קובץ PDF.

גט פרינט מתמחים בביצוע עבודות פשוטות ומורכבות. שירותי הדפוס שלנו מכירים את עולם הדפוס המסורתי והמודרני על בוריו, ויחד עם הגרפיקאים ומנהלי הייצור שלנו מפיקים עבור כל לקוח מוצרי דפוס באיכות הגבוהה ביותר.

כל מוצר עובר בקרת איכות בכל אחת מהתחנות ומכונות הדפוס השונות כדי להבטיח טיב איכות גבוה ביותר. כמו כן, אנו מתחייבים על עמידה בזמנים ושירות אדיב לאורך כל התהליך.

 

קישורים נוספים: הסטודיו לעיצוב גרפי אריזות גמישות Flexible Packaging מחברות מעוצבות לוחות שנה מעוצבים כוסות נייר ממותגות

לפניה למרכז הלקוחות בנושא: הדפסת כרטיסי ביקור

קבלו הצעת מחיר מהירה:
מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

תוכן עניינים

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

אריזות
טיפים

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

אריזות איכות
טיפים

אריזות איכות

גט פרינט מתמחים בייצור אריזות איכות, עד רמות הגימור והעיצוב המושקעות והיוקרתיות ביותר. אנו ערים לצרכים ולמקובל בשלל ענפים ותעשיות ומתרגמים את הידע הנרחב להצעת מחיר תחרותי ופתרונות מעולים, לכל לקוחותינו. בין היתר, אנו מקפידים על התאמת מאפייני האריזה למאפייני המוצר, עם התאמות גרפיות ומגוון תוספות אפשריות לתעשיות השונות

עיצוב אריזות אריזות-קופסאות-קרטון-מעוצבות
טיפים

עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית
פתרונות דפוס

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

אריזות גמישות - דויפק - בית דפוס לעסקים גט פרינט
טיפים

הכנה לדפוס

בין אם אנו מוציאים ספר, חוברות או עלונים לאור ובין אם מדובר בניירת משרדית או אפילו חשבוניות, הכנת הקובץ בפורמט הנכון ובתהליך הנכון לקראת ההדפסה תשפיע באופן ניכר על איכות התוצר שנקבל. כדי ליהנות ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר בטכנולוגיות פרינט, חשוב שנכיר לעומק תהליכי הכנה לדפוס ונדאג כי הם מיושמים כמו שצריך. כדי לסייע לך ליהנות מתוצאות אופטימליות שישרתו את המטרות שלך בצורה הטובה ביותר, אספנו כמה מההיבטים החשובים ביותר בהכנה לדפוס.

גט פרינט - בית דפוס אישי מנצח לעסקים וחברות Get Print
טיפים

מידות נייר לדפוס

בדרך כלל אחד השלבים הראשונים כשיוצאים לביצוע עבודות דפוס, הוא בחירה או החלטה על גודל הנייר של התוצר הסופי (כתוצאה