אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

תכנון נכון של אריזות מעוצבות הנו צעד חשוב ביותר מבחינה מסחרית, שיווקית וכלכלית. ללא ספק, השיווק המודרני מתבסס במידה רבה על מראה עיניים. מגוון עצום של מוצרים משווק באמצעים לוגיסטיים בכל מיני סוגים של אריזות. לאריזות יש תכלית משולבת, מעשית וגם מסחרית. מבחינה תכליתית כל אריזה צריכה להיות מספיק עמידה כדי לשאת את משקל המוצר. היא צריכה להיות גדולה די הצורך כדי שהפריט יהיה ארוז בתוכה בצורה מיטבית ומשביעת רצון. חשוב לא פחות, כל אריזה צריכה להיות מושכת לעין. אחרת המוצר "ילך לאיבוד" על המדף וחווית הקניה תרד במידה רבה. אחרי שאמרנו כל זאת, נמשיך ומסביר על התהליך המודרני והנכון ביותר, של פיתוח וייצור אריזות.

הגדרת הקונספט הכללית ואפיון הצרכים

ראשית, תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה. כמובן, זוהי רק דוגמא לקונספט אחד, ניתן להזמין ולייצר פתרונות מקובלים אחרים כגון קופסא עם שרוול (גפרורים), קופסאות מיוחדות עבור משחקי חברה מבוססי קלפים, אריזות בסגנון מכסה פלוס תחתית ועוד.

צרכי הלקוח עשויים להיות מוגדרים על פי טעמו האישי, אך יש להביא בחשבון גם את המקובל בענפים השונים. כלומר, אם אתם רוצים לשווק תכשיטים, רצוי שתיעזרו בבעל ניסיון בתחום האריזות שמכיר היטב את המקובל בתחום האריזות לתכשיטים. אפשר כמובן לאחר מכן להעשיר את האריזה, להוסיף הבלטות או שיפורים מיוחדים, אך את זה מביאים בחשבון רק בשלבים הבאים. בייצור אריזות לענפים שונים וליצרנים שונים טוב להכיר ולהתמצא בדרישות המיוחדות של ענפים כגון בשמים, טואלטיקה, אופנה, צעצועים, מזון ועוד. אצלנו עומד לרשותכם צוות נבחר של מקצוענים בעלי ניסיון רב בפיתוח, עיצוב, ייעוץ, שיפור והכנת אריזות למגוון עצום של מוצרים בשלל ענפים.

אפיון הצורך ומשקל המוצר

עד כה, הסברנו לא מעט על הדברים הנדרשים בשלב הראשוני מאוד של פיתוח וייצור אריזות. יש המכנים את השלב הזה בתור שלב האפיון. נדגיש כי שלב זה של אפיון לא יכול להתבסס אך ורק על מה שמקובל בענף שבו פועלים ושבו צריכים לשווק מוצר כזה או אחר. מעבר לכך, חשוב שיצרן האריזות יקבל מידע נוסף שצפוי להשפיע על המוצר. לדוגמא, נפח המוצר והמשקל שלו. אין מדובר באותו הדבר עצמו שכן ישנם מוצרים שהינם קלי משקל אך בעלי נפח גדול ויש מקרים שזה הפוך, מוצר עם נפח קטן אך משקל גדול. נפח המוצר שמשווקים הוא הרף התחתון של גודל האריזה. לרוב, האריזה תיוצר בנפח גדול יותר, ולו במעט, מעל לנפח המוצרים או הפריטים שאותם אורזים בפנים. בנוסף, חומר הגלם שממנו מייצרים את האריזות צריך להיות עמיד די הצורך על מנת לשאת את משקל המוצר וגם על מנת לעמוד בתנאי הדרך, בהובלה. זה המקום לציין שבמיוחד כאשר מדובר בשיווק המוני, עדיף שהאריזות ייוצרו בצורה כזאת שיהיה יותר נוח ויותר זול להוביל אותם בכמות גדולה. אריזה יפה שמתוכננת בצורה שגויה עלולה להוביל לעלויות מיותרות בהובלה ולוגיסטיקה.

אפיון רמת הגימור הנחוצה לכם

תכנון אריזה או אריזות עבור המוצרים שלכם יושלם בצורה הכי טובה ועם פחות בזבוז זמן (וכסף) ככל שהאפיון יהיה מפורט מספיק. הביאו בחשבון שהאריזה שאתם צריכים יכולה להיות בעלת סוגי גימור מגוונים. החליטו האם לפי סוג המוצר או אופי השיווק הנהוג בחברה שלכם האם תרצו גימור סטנדרטי או שאולי רמת הגימור צריכה להיות יותר מיוחדת, יוקרתית או מושקעת.

בשלב זה נציין שככל שכמות האריזות גדולה יותר, כך המחיר יהיה נוח וסביר, גם באריזות המעוצבות באופן מיוחד. ברמת גימור רגילה, ללא עיצוב מיוחד במינו, אפשר לייצר אריזות טובות במחיר נוח ומשתלם בכמות של כמאה יחידות או יותר. רמת הכדאיות הבאה, שמתאימה לייצור אריזות בהתאמה אישית, עיצוב אישי ויותר פרטים ייחודיים מוגדרת בכמה מאות של יחידות ולעיתים אף בכאלף יחידות (פלוס מינוס). אצלנו, על מנת להבטיח התאמה מלאה בין האריזה לבין המוצר והצרכים שלכם, נבקש דוגמא של המוצר שאותו צריכים לארוז. כך אפשר להבטיח את התיכנון המיטבי של האריזה, למוצר שלכם (כמובן, בהתאם להעדפות שלכם).

תכנון וייצור דוגמא לפני עיצוב גרפי

ייצור האריזות בצורה הטובה ביותר מתבצע תוך עוד שני שלבים חשובים. שלב אחד הוא השלמת התכנון באופן מלא והשלב הבא הוא ייצור דוגמת אריזה חלקה (ללא עיצוב). רק לאחר שהלקוח מרוצה מהאריזה, ניתן לעבור לשלב הבא – העיצוב הגרפי. את העיצוב הגרפי מתכננים בהתאם לפריסת האריזה. רק לאחר שכל השלבים הללו בוצעו באופן מלא, התאמה למוצר, התאמה למשקל, התאמה לצרכים השיווקיים, הכנת קופסא חלקה ועיצוב גרפי לשביעות רצון הלקוח, עוברים לייצור כל האריזות, בכמות הרצויה.

לפניה למרכז הלקוחות בנושא:
אריזות

השאירו פרטים וקבלו מענה תוך מספר דקות ! או חייגו למרכז שירות לקוחות 0765-60-60-95

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

מחברות ספירלה מעוצבות

המעבר לעולם הדיגיטלי והשימוש בטלפון חכם ומחשב נייד, עדיין אינו מהווה תחליף ראוי ליכולת לתעד בכל רגע, ללא תלות בסוללה

כוסות קפה ממותגות

בעת ניהול עסק, נדרש בעל העסק להעניק תשומת לב למגוון פרטים הנוגעים לנראות של בית העסק. השגיאה שעושים עסקים רבים

מדבקות בגלילים

בעלי עסקים רבים עושים שימוש במדבקות בגלילים למטרות שונות, כך שסביר להניח שנתקלתם לא פעם במוצרים שיש עליהן מדבקות שהודפסו במקור על גליל מדבקה. אלו יכולות להיות מדבקות ממותגות שעליהם מופיע לוגו של עסק, מדבקות שמצוין עליהם מפרט של החומרים שמוצר מסוים מכיל, מדבקות עם מחיר מבצע וכו'.

מדבקות

אתם צריכים שהמדבקות שלכם יהיו איכותיות ויחזיקו מעמד לזמן ממושך, אתם הרי מתכננים להדביק אותם על מוצרים שונים שיעמדו בשינויי מזג אוויר ושינויים אחרים נוספים. לכן, אתם צריכים לבדוק שמדובר במדבקות שעשויות מחומר שיכול  לעמוד בתנאים שונים.
ניתן למצוא מגוון רחב של חומרי גלם שמשמשים עבור ייצור של מדבקות, כך שאתם יכולים לברר באיזה חומר גלם מדובר ולבדוק האם הוא מתאים לשימוש עבור הצרכים שלכם מבחינת עמידות.

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

גט פרינט דפוס מצוין לעסקים Get Print

פניה מהירה

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

גט פרינט דפוס מצוין לעסקים Get Print