גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print
דפוס אופסט ודפוס דיגיטלי

דפוס אופסט ודפוס דיגיטלי

מה ההבדל בין דפוס אופסט ודפוס דיגיטלי?

דפוס אופסט ודפוס דיגיטלי נעשים באמצעות טכניקות שונות, שמעניקות לכל אחד מהם יתרונות שונים.

הדפסת אופסט אמנם אורכת זמן רב יותר, בגלל שנדרש להכין את מכונת ההדפסה ואת הצבעים שנחוצים להדפסה והכנת פלטות, אך היא מתאימה לכמויות גדולות מאוד, ומשמשת עסקים לצורך הדפסה בהיקפים מסחריים גדולים מאוד. השיטה נחשבת למדויקת, איכותית ויעילה ויש לה 2 יתרונות בולטים:

  1. בגלל כמויות ההדפסה, המחיר פר מוצר זול יותר.
  2. שיטת ההדפסה מאפשרת הוספת גווני פנטון מיוחדים, שמביאים לתוצאות מיוחדות.

לעומת זאת, ההדפסה הדיגיטלית מתאימה להדפסה של כמויות קטנות או בינוניות, והודות לטכניקה שבה מבוצעת ההדפסה, היא מאפשרת הדפסה מהירה במיוחד ישירות מקובץ המחשב, ממש מעכשיו לעכשיו!

כמו כן, בהדפסה הדיגיטלית ניתן לשלב מידע משתנה לפי כמות שמוגדרת מראש מבלי להפסיק את הפעולה של מכונת ההדפסה.

באילו גדלים ניתן להדפיס מוצרים שונים?

מכונות הדפסה שונות מדפיסות בגדלים שונים. ישנן מכונות 1/4 גיליון, 1/2 גיליון וגיליון ומכונות הדפסה בפורמט רחב, שמשמשות להדפסת רולאפים, שמשוניות, דגלים ומוצרים גדולים במיוחד.

ההדפסה בפורמט רחב נעשית באמצעות הדפסה דיגיטלית, ועבור מוצרים עד גודל גיליון ניתן ליישם הדפסת אופסט או הדפסה דיגיטלית.

איך כדאי לבצע הזמנה של מוצרי דפוס לעסק?

היום ניתן לשלוח קבצים להדפסה במייל ופשוט להגדיר את הכמויות הדרושות. על מנת להדפיס נדרש לשלוח את החומרים בקובץ סגור ומוכן להדפסה, כולל בליד _מרווח) של 3 מילימטרים בדרך כלל, לצורך ביצוע חיתוכים מדויקים, שלא יפגעו במוצר.

עסקים קטנים, שלא מעסיקים גרפיקאי יכולים להיעזר בשירותי בית הדפוס שלהם לצורך הכנת קבצים לדפוס.

עבור חברות גדולות, שנוהגות להדפיס מוצרי דפוס בהיקף רחב או מוצרי דפוס מיוחדים באופן קבוע, מומלץ אף לתאם פגישה עם הסוכן שלהם, ולהגיע לבית הדפוס, כדי להכיר את הנפשות הפועלות, את המכונות ואת היכולות שלהן. מכיוון שעולם הדפוס מציע מגוון פתרונות ומבחר אפשרויות מאוד רחב, היכרות עם מכונות ההדפסה ויכולותיהן מסייע לעסקים רבים לקבל רעיונות לשיווק העסק ולהתרשם מעולם מופלא, שמציע הרבה יותר מנייר וצבע. עוד על העבודה עם בתי דפוס

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.