גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

לוח שנה מעוצב

חלוקת לוחות שנה ללקוחות החברה מקובלת בקרב עסקים וארגונים רבים. בהנחה שהלקוח שלכם יקבל לוח שנה לפחות מ- 2 ארגונים, סביר להניח שהוא יבחר בלוח השנה שהכי מצא כן בעיניו. מסיבה זו חשוב להפיק לוח שנה מעוצב, שייתן יתרון ללוח השנה שלכם על פני לוח השנה של המתחרה שלכם.

מבחר עסקים, חברות, ארגונים, מוסדות ואנשי עסקים מבקשים להפיק לוח שנה מעוצב עבור לקוחות עסקיים, עובדים ולקוחות פוטנציאליים וליצור ממוצר שצפוי להישאר רלוונטי כל השנה כלי שיווקי ומיתוגי שעובד עבורם 24/7, 365 ימים בשנה.

אפשר לומר שבכל עולם השיווק והמרקום לא קיים מוצר שניצב מול קהל היעד של העסק שלכם במשך כל כך הרבה שעות ביממה. עובדים מכל דרגות ההיררכיה בארגון, כל הלקוחות שפוקדים את העסקים, שותפים עסקיים, ספקים ועוברי אורח- כולם נחשפים ללוח שנה מעוצב שניצב לנגד עיניהם וחושף אתכם לעוד ועוד קהלים חדשים או קיימים, ומזכיר להם שאתם כאן.

למה כדאי לכם להשקיע בלוח שנה מעוצב ?

  1. עבור העובדים שלכם

עובדי חברות וארגונים מחכים מידי שנה בציפייה דרוכה ללוח השנה המעוצב. מאחר והשימוש בלוח השנה הוא יומיומי, חשוב שהלוח יהיה פרקטי ויכיל לדוגמה קוביות גדולות מספיק לרישום הערות חשובות. יחד עם זאת, מכיוון שהלוח ניצב על גבי שולחן העבודה או דלפק הקבלה, חשוב לעצב לוח שאינו גדול מידי, כך שלא יגזול מרחב משטח העבודה.

ככל שלוח השנה יהיה יפה יותר, כך יגדלו הסיכויים שהעובד יעשה בו שימוש, וככל שהוא ימשוך את תשומת הלב, כך גם הלקוחות שבאים במגע עם העובד יבחינו בו.

  1. עבור הלקוחות שלכם

חלוקת לוחות שנה ללקוחות החברה מקובלת בקרב עסקים וארגונים רבים. בהנחה שהלקוח שלכם יקבל לוח שנה לפחות מ- 2 ארגונים, סביר להניח שהוא יבחר בלוח השנה שהכי מצא כן בעיניו. מסיבה זו חשוב להפיק לוח שנה מעוצב, שייתן יתרון ללוח השנה שלכם על פני לוח השנה של המתחרה שלכם.

  1. עבור העסק שלכם

נדגיש, שככל שלוח השנה שלכם יהיה יפה יותר, כך הוא ימשוך יותר תשומת לב. זה יכול להיות לוח שנה מעוצב בצורה מקורית ולא בנלית עם חיתוכים מיוחדים או לוח שנה שמעביר מסרים כמו ציטוטים מעוררי השראה ומוטיבציה בהתאם לחודש הקלנדרי. בכל מקרה, לוח שנה מעוצב נועד למשוך את תשומת הלב ולהיות בעל ערך הן עבור מי שמשתמש בו והן עבור מי שנחשף אליו. באמצעות עיצוב ומיתוג של לוח השנה העסק שלכם יזכה לחשיפה גדולה יותר, הכרה גדולה יותר וערך רב יותר.

מי מעצב לכם את לוחות השנה?

אם אתם מעוניינים לעצב לוח שנה ולא יודעים כיצד לעשות זאת, עומדות בפניכם 2 אפשרויות:

  1. לשכור גרפיקאי מוכשר, שמתמחה בעיצוב לוחות שנה.
  2. להיעזר בשירותי הגרפיקה של גט פרינט לצורך עיצוב לוח שנה מיוחד וייחוד (מומלץ – ככה תקבלו פתרון הוליסטי במקום אחד – וגם מחירון מתועדף)

במידה ותבחרו באפשרות הראשונה, נספק לכם את הקלנדר שהכנו עבור קהל הלקוחות שלנו, כך שהמעצב הגרפי שלכם יוכל להתמקד בקונספט ובקריאייטיביות, ותוכלו להיות רגועים, שכל התאריכים, הימים ויתר פרטי הלוח נכונים ומדויקים.

לוח שנה מעוצב - גט פרינט
לוח שנה מעוצב – גט פרינט

אילו אלמנטים ניתן לשלב בלוח שנה מעוצב?

טכנולוגיות מתקדמות וחדישות בעולם הדפוס מאפשרות לעצב לוחות שנה מרהיבים ולשלב בהם מבחר אלמנטים, שיגרמו לכל מי שמקבל את הלוח שלכם להתפעל מיופיו.

  • חיתוכים דיגיטליים– באמצעות חיתוכים צורניים אתם יכולים לעצב את דפי הלוח בכל צורה שתבחרו. חיתוכים דיגיטליים מתבצעים כיום במכונות חיתוך מדויקות מאוד, וניתן לעצב באמצעותן מבחר אינסופי של עיצובים, שעולה על כל דמיון.
  • השבחות– עולם הדפוס מציע מגוון השבחות ללוחות שנה החל מציפוי לכה ועד ללכה סלקטיבית מובלטת. באמצעות ההשבחות ניתן להדגיש אלמנטים, להוסיף יוקרה או אלגנטיות ללוח השנה ולהקפיץ את המוצר בכמה רמות.
  • פרסונליזציה– פנייה אישית למי שמקבל את לוח השנה יוצרת באופן מידי קשר בינו לבין המוצר, ומגדילה מאוד את הסיכוי שהוא יציב אותו על שולחן העבודה שלו.
  • ימי הולדת ומועדים מיוחדים– ניתן לשלב בקלנדר ימי הולדת של עובדי החברה ואירועים מיוחדים שחוגגים במסגרת הארגון- אירועי חברה, כנסים, תערוכות וכדו'. כך אתם מזכירים לכולם את האירועים החשובים ביותר הן בפן האישי והן בפן המקצועי, ומראים להם, שאתם רואים בהם מעבר לעובדים בחברה.
  • קידום מכירות– לוח שנה מעוצב יכול לכלול תמונות של מוצרי החברה, וכך לקדם את מכירתם על ידי חשיפתם.
  • גיבוש הצוות– שילוב של תמונות העובדים מימי חברה ופעילויות גיבוש יחזק את הקשרים שבין העובדים על סמך זיכרונות וחוויות משותפים.

לסיכום,

שנה חדשה היא הזדמנות נפלאה להזכיר לכולם שאתם כאן. ניתן לרתום את לוח השנה המעוצב לטובת קידום מכירות ושיווק העסק, גיבוש העובדים, גיוס לקוחות חדשים ועוד.

בגט פרינט מתמחים בעיצוב ובפיתוח לוחות שנה במגוון רחב של פורמטים לפי דרישת לקוח.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

לוחות שנה מעוצבים

ל מי שביקר במהלך הקיץ בבית דפוס, שמספק מוצרי דפוס לעסקים, יודע שזו העונה החמה, תרתי משמע, מכיוון שבכל מכונה ובכל מחלקה כולם עסוקים במגוון לוחות שנה מעוצבים, ואכן, אחד ממוצרי הדפוס הנמכרים ביותר מידי שנה בקרב עסקים, ארגונים וחברות הוא לוחות שנה, שמחולקים לעובדים, לספקים וללקוחות כחלק ממארז המתנות לחגים שמנוצל לטובת מאמצי השיווק של העסק.

לוח שנה בעיצוב אישי

אל תתפשר על עוד לוח שנה רגיל מהיום מגיע לך מיתוג מלא מנצח ! לוח שנה מעוצב ! וגם במחיר שעושה מהפכה. יש כל כך

לוחות שנה

לוחות שנה לוחות שנה הם כלי חשוב שמסייע לנו להיות מאורגנים ומסודרים, ולכן הם בין מוצרי הדפוס המועדפים בקרב מעסיקים ומנהלים, שכן הם מאוד פרקטיים.

לוח שנה ממותג

אף על פי שבעידן הדיגיטלי אנו מנהלים את החיים שלנו דרך הנייד, מרבית האנשים עדיין נהנים מיומן אישי, שניתן לסמן בו אירועים חשובים, לתזכר בו

הדפסת לוחות שנה

זה שוב הזמן של השנה, ועונת הקלנדרים כאן. אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך ולכוון אותו על דפוס צמיחה כלפי מעלה, קידום ופרסום הם

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.