גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

לוחות שנה מעוצבים

ל מי שביקר במהלך הקיץ בבית דפוס, שמספק מוצרי דפוס לעסקים, יודע שזו העונה החמה, תרתי משמע, מכיוון שבכל מכונה ובכל מחלקה כולם עסוקים במגוון לוחות שנה מעוצבים, ואכן, אחד ממוצרי הדפוס הנמכרים ביותר מידי שנה בקרב עסקים, ארגונים וחברות הוא לוחות שנה, שמחולקים לעובדים, לספקים וללקוחות כחלק ממארז המתנות לחגים שמנוצל לטובת מאמצי השיווק של העסק.

הפונקציונליות של לוחות השנה מאפשרות לחברות לנצל אותן ככלי שיווקי וככלי מיתוג שעובד עבורם 24/7 לאורך כל ימות השנה. בהצבת לוח שנה בדלפקי קבלה ומשרדים, פיזור שלהם בקרב עסקים והענקתם ללקוחות החברה לשימוש אישי, חברות מצליחות להזכיר לכולם שהם כאן בשבילם מידי יום.

האם יש תזכורת טובה מזו?

לוחות שנה שולחניים ממותגים – בפורמט מוכן או בעיצוב ייחודי ומקורי?

מכיוון שלוחות שנה הם מוצר מאוד פופולרי, שמידי שנה מודפס בכמויות גדולות, מרבית בתי הדפוס שמציעים אותם מכינים פורמטים מוכנים מראש, שחוסכים ללקוח הרבה טרחה וכאב ראש, ואפילו חוסכים לו כסף.

זה עדיין לא אומר שלוח השנה שלכם ייראה כמו כל לוח אחר!

על ידי שילוב השפה המיתוגית של העסק שלכם, שימוש בלוגו החברה, ואפילו תמונות תדמית ואווירה של העסק או תמונות שצולמו במסגרת ימי כיף לעובדים ופעילויות שונות של העסק בהשקות, כנסים, אירועים חברתיים ותרומה לקהילה, גם לוח השנה שלכם יקבל אופי, ישתלב עם המותג ויהיה אותנטי לחלוטין.

מרבית בתי הדפוס מעניקים שירותי גרפיקה אלמנטריים, שמאפשרים לשלב אלמנטים שונים בלוח השנה, כדי להפוך אותו למוצר שיווקי. באמצעות שילוב כתובת העסק, טלפון ומייל ליצירת קשר וסלוגן החברה בתחתית הדף או בתחתית הסטנד של הלוח כל מי שייחשף ללוח למעשה ייחשף לעסק שלכם. כמו כן, ניתן לעצב עמוד שער מקורי ללוח, שבו ברכה אישית ממנכ"ל החברה, תמונה מייצגת של העסק וכדו'.

למה זה חוסך לכם כסף?

לוח שנה שנבחר מתוך פורמט קיים מודפס בבתי דפוס בכמויות גדולות. העימוד של הלוח, הסטנדים והגימורים כולם מוכנים לכמויות הגדולות של הלוחות שמציפות את בית הדפוס, ואפשרות לו לספק את המוצר מהר יותר, ואם זה חוסך זמן ומשאבים לבית הדפוס, זה חוסך גם לכם.

עיצוב לוחות שנה לעסקים

אפשרויות העיצוב שעומדות בפני חברות ועסקים שמבקשים לעצב לוחות שנה באופן עצמאי הן בלתי מוגבלות, ואפשר לומר, שאם יש לכם גרפיקאי יצירתי ומוכשר, אתם עשויים לקבל תוצר מרהיב ביופיו, שכל אחד ישמח לקבל.

חשוב לדעת, שלא כל בית דפוס יודע לייצר לוחות בעיצובים אישיים, שכן פעמים רבות נחוצות מכונות מיוחדות, שמסוגלות לבצע חיתוכים מסוימים או גימורים והשבחות מיוחדות. כמו כן, עיצוב גרפי, השבחות וגימורים מיוחדים משפיעים באופן די ניכר על עלות המוצר, כך שלפני שאתם רצים לעצב לוח שנה בעיצוב אישי כדאי שתדעו מה התקציב שעומד לרשותכם, ובמסגרתו תתחילו לעצב את לוח השנה של החברה.

מהי כמות הדפים שנחוצה להדפסת לוח שנה שולחני?

כמות הדפים בדרך כלל נקבעת לפי מספר החודשים שמעוניינים להדפיס. יש שרוצים להדפיס 12 חודשים, אחרים 16, ואילו חברות מסוימות בוחרות להדפיס דווקא לוחות שנה דו – שנתיים.

הבחירה בהדפסה דו – צדדית של הקלנדר יכולה גם היא להשפיע על כמות הדפים בלוחות השנה. יש שמבקשים להדפיס את החודש משני צידי הלוח, כך שגם מי שנמצא מעבר לדלפק או בצידו השני של השולחן יוכל להיעזר בו.

יש שבוחרים להדפיס משני צידי הדף, אך ללא כפילויות, וזאת במטרה לחסוך בחומרי הגלם, שחוסכים בעלויות המוצר.

ההמלצה שלנו היא לשריין דף נוסף שמיועד להיות שער מעוצב, ממותג וחגיגי.

שיקולים נוספים שעשויים להשפיע על ההחלטה האם לבחור בהדפסה חד – צדדית או דו – צדדית

הדפסה דו – צדדית מאפשרת לכם לשלב בלוח תמונות, ולפרט שירותים של העסק. יש חברות שבוחרות להקדיש לכל דף מוצר שהן מפתחות וכדו', וכך הופכות את הלוח לכלי שיווקי או שמשלבות בו אלמנטים שהופכים אותו לאישי יותר.

אילו סוגי נייר מתאימים ללוחות שנה ובאיזה גרמז'?

מרבית לוחות השנה מודפסים על גבי נייר כרומו או נטול עץ, כיוון שהם נוחים לעבודה וניתן לכתוב עליהם בקלות בעט או בעפרון. כמו כן, הטקסטורה החלקה והנעימה שמאפיינת את הניירות הללו אידאלית למוצר מסוג זה.

הבחירה הפופולרית לגרמז' של לוחות שנה היא 170 גר', אך עבור חברות שמבקשות לתת ללוחות מראה יותר יוקרתי ניתן להשתמש בנייר 250 גר'.

חשוב לדעת!

בחירת כמות הדפים והגרמז' משפיעה על משקל הלוחות, וכשמכניסים את נושא השינוע והחלוקה למשוואה חשוב לקחת זאת בחשבון. עוד על סוגי נייר כאן

איזה סטנד כדאי לבחור ללוח שנה שולחני?

הסטנד של לוחות השנה הוא המעמד, שעליו נשענים כל דפי הלוח. קיימים 2 סוגים של סטנדים שנפוצים בשימוש עבור לוחות שנה שולחניים:

  1. סטנד עשוי דובלקס/דופלקס – הדובלקס הוא קרטון שבצידו האחד חלק, ובצידו השני לבן או אפור. הוא עשוי סיבים ממוחזרים ומשמש לעיצוב אריזות שונות. יתרונו של הדובלקס הוא במחיר שלו, כיוון שהוא זול יחסית, אך יחד עם זאת פחות איכותי מהחלופה שלו.
  2. סטנד קשיח – סטנד שעשוי מקרטון מצופה בנייר כרומו, שנעשה בו שימוש רב בכריכות של ספרים, מחברות ואלבומים. את הסטנד ניתן לצפות בנייר לבן עם או בלי הדפסה. הדפסה על גבי הסטנד מייקרת את עלות הלוח, אך גם מעניקה לו מראה יוקרתי ומושקע.

איזה גודל של לוח שנה מומלץ לבחור?

כשבוחרים לעצב לוח שנה שולחני חשוב לקחת בחשבון שהוא לוקח חלק משטח העבודה, ולכן כדאי לבחור בגודל סביר. הגודל הפופולרי ביותר הוא A5, אך יש שבוחרים לעצב לוחות גדולים או קטנים מזה. עוד על מידות נייר תוכלו לקרוא כאן

לוח שנה עומד או שוכב?

כאן הבחירה היא אינדיבידואלית, שכן יש שמעדיפים לוח שנה עומד, שגוזל פחות שטח עבודה, ואילו עבור אחרים לוח שנה שוכב נוח יותר לשימוש. ההבדל העיקרי ביניהם הוא, שלוח שנה שוכב הוא רחב ונמוך ואילו לוח שנה עומד הוא צר וגבוה.

מה גודל הקלנדר המומלץ?

בעיצוב הקלנדר חשוב לשים לב שיש מספיק מקום לרשום הערות או אירועים שחלים במהלך החודש. החכמה היא לאזן בין גודל הלוח הרצוי לגודל הקלנדר, כך שהלוח יהיה כמה שיותר פרקטי, ויאפשר לנצל אותו בצורה מיטבית.

תאריכים מיוחדים, מועדים וחגים

בהתאם לקהל היעד שאמור לקבל את הלוחות שתעצבו יש לקבל כמה החלטות חיוניות:

  1. האם לכתוב את ימות השבוע מימין לשמאל או משמאל לימין
  2. האם לציין מועדים וחגים, ושל איזו דת/ עדה/ קהילה
  3. האם להדפיס לוח שנה באנגלית או בעברית
  4. האם להוסיף תאריכים מיוחדים כמו ימי הולדת של עובדי החברה, כנסים ותערוכות וכדו'

 

כל סוף הוא התחלה חדשה!

בכל סוף שנה אינספור עסקים בוחרים להדפיס לוחות שנה מעוצבים. בין אם אתם מעצבים אותם באופן עצמאי או בוחרים אותם מפורמט קיים, ההמלצה שלנו היא תמיד להזמין אותם כמה שיותר מוקדם. אף על פי שצוות הגרפיקה והיצור שלנו בגט פרינט מסוגל להתמודד עם כמות ההזמנות ולהתחייב לעמוד בזמנים, מרבית העסקים מוצאים עצמם בסופו של דבר עם לוחות מרשימים ומדהימים כשנותרו להם ימים ספורים לחלק אותם.

אנחנו מאמינים שגם כדי לתת את המתנה המושקעת והנפלאה הזו צריך זמן ומקום. שריינו לכם תאריך והזמינו לוחות שנה עוד היום!

קישורים למידע או מוצרים נוספים אשר נמצאו משותפים לגולשים במוצר זה: יומנים מעוצבים, ייצור יומנים ממותגים, שירותי הדפוס של גט פרינט, פליירים, הדפסת מגנטיפ לעסק, הדפסת מדבקות, מחברות ממותגות

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

לוח שנה בעיצוב אישי

אל תתפשר על עוד לוח שנה רגיל מהיום מגיע לך מיתוג מלא מנצח ! לוח שנה מעוצב ! וגם במחיר שעושה מהפכה. יש כל כך

לוח שנה מעוצב

חלוקת לוחות שנה ללקוחות החברה מקובלת בקרב עסקים וארגונים רבים. בהנחה שהלקוח שלכם יקבל לוח שנה לפחות מ- 2 ארגונים, סביר להניח שהוא יבחר בלוח השנה שהכי מצא כן בעיניו. מסיבה זו חשוב להפיק לוח שנה מעוצב, שייתן יתרון ללוח השנה שלכם על פני לוח השנה של המתחרה שלכם.

לוחות שנה

לוחות שנה לוחות שנה הם כלי חשוב שמסייע לנו להיות מאורגנים ומסודרים, ולכן הם בין מוצרי הדפוס המועדפים בקרב מעסיקים ומנהלים, שכן הם מאוד פרקטיים.

לוח שנה ממותג

אף על פי שבעידן הדיגיטלי אנו מנהלים את החיים שלנו דרך הנייד, מרבית האנשים עדיין נהנים מיומן אישי, שניתן לסמן בו אירועים חשובים, לתזכר בו

הדפסת לוחות שנה

זה שוב הזמן של השנה, ועונת הקלנדרים כאן. אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך ולכוון אותו על דפוס צמיחה כלפי מעלה, קידום ופרסום הם

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.