גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

הדפסת שילוט לעסקים

צריכים שילוט ומהר? אצלנו מקפידים על איכות גבוהה במיוחד ובמקביל גם על זמני אספקה קצרים ביותר. שלטים לכל סוגי העסקים, לכל מטרה, ממיתוג ועד פרסום, משלטי התראה ועד שלטי הכוונה. למסעדות, לעסקים, למשרדים, לסוכני מכירות ולאנשי ביטוח, לכל סוגי החברות, למוסדות, לבעלי מקצוע. גט פרינט, שילוט לכולם.

מגוון יישומים רחב של שילוט לעסקים לכל צורך ומטרה

גט פרינט מסוגלים לייצר מגוון רחב של שלטים, מכל מיני חומרי גלם. בין היתר נוכל להדפיס על חומרים כגון אלומיניום, PVC, קאפה, אלוקבונד ועוד. על פי המטרה שלכם וגודל השלט, נוכל לייעץ ולהציע את החומר או החומרים שיתאימו לכל פתרון של שילוט שנחוץ לעסק שלכם. אפשר להכין שלטים לכל מטרה שתוכלו להעלות על הדעת.

שלטי איכות לפרסום ולמיתוג

השלט הנפוץ ביותר לעסקים הינו זה שבו מטביעים או מדפיסים בשיטת הדפוס הרצויה את שמו של העסק. זו יכולה להיות חנות צעצועים או דוכן פלאפל, זה יכול להיות משרד של אדריכלית או באסטה קטנה, זו יכולה להיות קליניקה או מעבדה רפואית או חנות לאופניים חשמליים או משרד פרסום – כל אחד מהעסקים הללו וגם עסקים שלא נוכל להזכיר ברשימה זו זקוק לשלט ובו שמו של העסק. בנוסף, מקובל מאוד להזמין שלטים לעסקים שנועדו ליצור מיתוג עסקי מוקפד.

בשלטים למיתוג תוכלו לבקש שנדפיס למענכם את הלוגו החביב עליכם. אם הפרסומאי שלכם המציא עבורכם סיסמת פרסומת קליטה, בשילוב תמונה נאה, תוכלו לעטר את המשרד או העסק שלכם עם שלטים שכאלה. במשרדים טרנדיים אפשר להוסיף שלטים ובהם מדפיסים עיצובים מעולם התוכן של המשרד או הענף שלכם. לפעמים שלט עם משפט הומוריסטי או עם תמונה של קו מוצרים שלכם יהיה במקום וישלים את המיתוג. את השילוט תוכלו למקם מעל חלון ראווה, על דלת המשרד, בבניין המשרדים, מול המעלית, על קירות מרכזיים בחלל העבודה, ככרזות ענק ליד דלפק הקבלה בכניסה וכדומה.

נפיק עבורכם שלטי בטיחות, הנחיה והסבר

סוג נוסף של שילוט לעסקים מאפשר לכם להעניק הסברים, לספק הוראות או הדרכות בדיוק במקום הנכון. אנו יכולים להדפיס עבורכם שלטים על מגוון חומרים ומשטחים שעליהם תוכלו לעביר מסרים של בטיחות. למשל, שלטי הכוונה ליציאת החירום, שלטי הכוונה למתקני כיבוי אש ניידים. שלטי הכוונה יוכלו לכלול חיצים המפנים לעבר מטבחון או שירותים, לעבר מחלקות שונות או אגפים. שלטי הסבר יכולים לתאר סמוך לכל משרד אילו בעלי תפקידים נמצאים כאן, מהם שעות הפעילות וכיצד ניתן ליצור קשר בדרכים נוספות (כגון טלפון נייד או מייל). במסעדה ניתן להתקין שלטים עם צילומים של מנות נבחרות וניתן גם להציב על השולחנות שלטים קטנים המתארים את מנת היום או ספיישלים. אם לעסק שלכם דרוש שילוט חווייתי, שלטים לבטיחות, שלטי חיצים להכוונה, שלטים עם אייקונים מודרניים או כל פתרון אחר, ספרו לנו על כך ונוכל להפיק זאת עבורכם.

האפשרויות והיתרונות של הדפסה על קאפה

קאפה הינו חומר קל משקל ונוח לעבודה, ניתן להדפיס עליו בקלות שלטים דקורטיביים ואפילו תמונות. כפתרון מוקצף שמיוצר במידות מגוונות, ניתן להזמין הדפסה על לוחות עבים או דקים, בגודל בינוני, גדול ואפילו גדול מאוד. הדפסה על קאפה תתאים מאוד בתור שילוט לעסקים שרוצים יותר מאשר כרזות פשוטות וזולות למראה. למרות שעלות יצירת קאפה מודפסת איננה גבוהה במיוחד, התוצאה נראית מקצועית, מרהיבה ואסתטית. ניתן להקנות לתמונה מסוג זה אופי מרשים, עם אפשרות להדבקה של חומרים שונים על גבי המשטח. מעל משטח שכזה ניתן להדפיס תמונות, תצלומים ושלטים מכל סוג שהוא. מתאים גם לתמונת שלט גדולת ממדים במשרד ובעסק וגם לתמונות נוף או ייצוגים פרסומיים. כל מה שצריך זה רק לבחור את העיצוב המתאים. אך שילוט לעסקים על קאפה זו רק אפשרות אחת מיני רבות. גט פרינט יכולים ליצור עבורכם אפשרויות שילוט רבות נוספות, על חומרים מחומרים שונים לבחירתכם.

שילוט חזק עמיד ויציב במיוחד, הדפסה על אלוקבונד

אצלנו, הדפסה על קאפה יכולה להתבצע במהירות הבזק. אולם גם הדפסה על גבי שילוט עמיד וחזק אף יותר נוכל לבצע, ומהר. שמעתם על החומר שנקרא אלוקבונד? הדפסה על אלוקבונד זו הדפסה על גבי משטח חזק, רב שכבתי שאפשר לחבר ולתלות בכל מקום, בעסק או בסביבתו. מדובר על חומר שעשוי שכבות, הן פלסטיק והן אלומיניום. התוצאה היא שלט קל יחסית אך גם קשיח ביותר. ניתן להזמין שלל גדלים של שילוט מסוג זה, המשולבים עם הדפסה באיכות גבוהה. תוכלו לבחור צבעים, צורות, משפטים, סמלים, אייקונים וכל דבר שרק רוצים. את השלט הזה אפשר לחבר עם ברגים, לקדוח למקום הרצוי או להצמיד לתשתית קיימת.

מה זה אומר הדפסה על PVC

חומר נוסף שיכול להתאים להדפסת שלטים לעסקים הוא PVC. חומר גלם קשיח שניתן לייצר בכל מיני עוביים ושלל גדלים, בהתאם לגודל השלט הרצוי. מדובר על שלט מחומר פלסטי עמיד, שמתאים גם לתנאי פנים וגם לתנאי חוץ (עמיד לקרינת שמש וגם עמיד בפני רטיבות). הדפסה על PVC ניתן לבצע בשלל טכניקות, בהתאם למכונות הדפוס הנבחרות. למשל, ניתן ליצור הדפסי שלטים ישירות על החומר עצמו. אפשרות אחרת היא להדפיס על גבי מדבקות איכותיות אשר מיישמים לאחר מכן על משטח ה-PVC.

הדפסה על פרספקס

שלטים ותמונות מבריקים יכולים להחיות כל מסר. באמצעות הדפסה על פרספקס משיגים תוצאה נהדר מכמה סיבות. קודם כל, זהו חומר מבריק ביותר ונראה כמו זכוכית שזה עתה הוברקה במטלית מיוחדת. יחד עם זאת, החומר הרבה יותר קל משקל וגם לא יכול להתרסק או להיסדק כמו זכוכית. ניתן לתלות שלט או תמונה מסוג זה באמצעות מסמר או בורג, אין צורך בהמון קידוחים או מתקני תליה יקרים. בזכות האיכות המבריקה, התוצאה נראית יוקרתית באופן שמתאים גם לעסקי היוקרה ממש כפי שמתאים למוזיאונים ולגלריות נבחרות. והבשורה המודרנית, כבר לא חייבים להסתפק בהדפסה על מדבקות שלאחר מכן מדביקים על הפרספקס. כיום קיימת הטכנולוגיה שמדפיסה ישירות על החומר כך שהתוצאה מתקבלת ללא שום פשרות.

שילוט ומיתוג ישירות על הקיר

על מנת לשדרג את עיצוב המשרד, להעביר מסר אפקטיבי או ליצור מיתוג חזק אפשר כיום לבצע הדפסה שנראית כמו עיצוב מושקע, ישירות על הקיר. את התוצאה הזאת לא צריכים לבצע בחברה קבלנית ולא צריכים להזמין קירות גבס מעוצבים ויקרים. כל מה שצריך זה להזמין הדפסה על מדבקות וטאפטים. ניתן לייצר כיום טאפטים איכותיים במיוחד, בצבע או שחור לבן, מט או מבריק.

את המדבקות או הטאפטים מדבקים בכל מקום שרוצים, קיר, דלת, רהיט וכדומה. ניתן להזמין מדבקות חזקות במיוחד, עם עמידות לשנים ארוכות. ואם רוצים לשנות את העיצוב, אפשר להסיר את הטאפט ולהחליף אותו מתי שנדרש. זה מתאים לעסקים שרוצים לפרסם מוצרים משתנים או לתאר פריטים עונתיים או מסרים מתחלפים.

זקוקים לפתרון של מיתוג, שילוט, הדפסה והכל ברמה הגבוהה ביותר? כל הפתרונות שלכם, במקום אחד – גט פרינט, קבלו כל הדפסה רצויה ומהר.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.