גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

מדבקות בגלילים

בעלי עסקים רבים עושים שימוש במדבקות בגלילים למטרות שונות, כך שסביר להניח שנתקלתם לא פעם במוצרים שיש עליהן מדבקות שהודפסו במקור על גליל מדבקה. אלו יכולות להיות מדבקות ממותגות שעליהם מופיע לוגו של עסק, מדבקות שמצוין עליהם מפרט של החומרים שמוצר מסוים מכיל, מדבקות עם מחיר מבצע וכו'.מדבקות בגלילים הן מבחינת ההשבחות והן מבחינת הגימורים והחיתוכים שמתאפשרים, החומרים מהן ניתן לייצר מדבקות מעניקים יתרונות יחודיים לכל סוג. מעמידות בתנאי חוץ משתנים, טמפרטורות קיצוניות, כימיקלים ועוד, דרך מדבקות עם מידע משתנה שניתן לכתוב עליהן ועד למדבקות שלא ניתן להסירן. בחירת המדבקות נעשית בהתאם לצורך ולבחירת הלקוח, ולכל צורך עולם הדפוס מציע כיום מגוון פתרונות.
הדפסת מדבקות בגלילים
הדפסת מדבקות נייר
הדפסת מדבקות ויניל
הדפסת מדבקות פוליאסטר
הדפסת מדבקות שקופות
מדבקות בגלילים 1 גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

מדבקות בגלילים

כלי שיווקי ומיתוגי אדיר, שכל עסק יכול למצוא בו שימוש ולהפיק ממנו יתרונות רבים. הדפסת מדבקות בגלילים עם טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות שימוש במגוון חומרים עמידים, איכותיים ובעלי תכונות שונות, הדפסה איכותית ואף חיתוכים צורניים, המדבקות של העסק שלך עומדות להיות סימן ההיכר שלו.

הדפסת מדבקות בגלילים מעניקה מגוון יתרונות פרקטיים עבור העסק שלך. בין אם שטח האחסון שלך מצומצם או שאתה מייצר בהיקף רחב מוצרים שונים וזקוק להדבקה סדרתית ואוטומטית על גבי מוצרים או מארזים, מדבקות בגליל הן פתרון מושלם עבורך.

בעלי עסקים רבים עושים שימוש במדבקות גלילים למטרות שונות, כך שסביר להניח שנתקלתם לא פעם במוצרים שיש עליהן מדבקות שהודפסו במקור על גליל מדבקה. אלו יכולות להיות מדבקות ממותגות שעליהם מופיע לוגו של עסק, מדבקות שמצוין עליהם מפרט של החומרים שמוצר מסוים מכיל, מדבקות עם מחיר מבצע וכו'.


בשורות הבאות יובא בפניכם פירוט מעמיק בכל הנוגע למדבקות בגלילים. אם אתם ניצבים בפני קנייה גדולה של מדבקות מסוג זה לעסק שלכם, כדאי שתקראו קודם את הפרטים הבאים שיסייעו לכם לדעת את כל המידע הדרוש אודות מדבקות אלה:

למה צריך מדבקות בגלילים?

יש סיבה לכך שבעלי עסקים רבים בוחרים להזמין דווקא גליל מדבקה לעסק שלהם. אם להיות מדויקים, יש לכך לפחות 2 סיבות עיקריות. הראשונה והמשמעותית ביותר זו העובדה כי בחירה בהדפסת מדבקות בגלילים הינה איכותית ומודפסות באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, כזו שמאפשרת לבחור מתוך מגוון חומרים איכותיים בעלי תכונות מגוונות.
הסיבה השנייה היא שניתן להתאים את תוכן המדבקות הללו לכל עסק באשר הוא. ראוי לציין כי ישנם לא מעט בעלי עסקים שבוחרים להדפיס על גליל מדבקות בעקבות היתרונות הבאים:

מיתוג מוצרים

כאשר אנו רוצים להשפיע על המוצר שלנו דרך מיתוג אישי ומקסימלי. לדוגמא חברה לייצור יין או בירות אשר רוצים להדפיס מדבקות על הבקבוקים. או יצרן של מוצר אחר אשר רוצה להשיג מיתוג או סימון דרך מדבקות בהתאמה אישית. 

שטח אחסון מצומצם

עסקים שיש להם שטח אחסון מצומצם צריכים בלית ברירה, למצוא דרכים יצירתיות לחסוך במקום. שימוש בגליל מדבקות מאפשר לאחסן כמות גדולה של מדבקות שתופסת מעט מקום בבית העסק.

ייצור בהיקף רחב

עסקים שמייצרים היקף רחב של מוצרים שונים עושים ברוב המקרים שימוש במדבקות בגלילים. הסיבה לכך היא שבמצב שכזה, יש צורך בהדבקה סדרתית ואוטומטית על גבי מוצרים ומארזים.

ייצור מדבקות בגלילים

יש אפשרות להדפיס מדבקות בגלילים תוך שימוש במגוון רחב של חומרים (כאשר כל גליל מדבקה עשוי מחומר מסוים) כך שכל בעל עסק יכול לבחור את סוג המדבקה שמתאימה לצרכיו, להלן פירוט אודות החומרים שמהם ניתן להכין מדבקות בגלילים:

מדבקות נייר

מדבקות בגלילים שעשויות מנייר הן הפשוטות ביותר. לא ניתן להסיר את המדבקות הללו בקלות לאחר שהן הודבקו על משטח מתאים.
למדבקות נייר יש יתרון מובהק – המחיר הזול יחסית. לעומת זאת, החיסרון שלהם הוא שהן אינן עמידות בפני תנאי מזג אוויר שונים כמו רטיבות וטמפרטורה גבוהה, כך שהן מתאימות בעיקר לשימוש במקום מוצל ויבש או לשימוש חד פעמי.

מדבקות אלומיניום

מדבקות אלומיניום עמידות במיוחד, כך שניתן להדביק אותם במקומות שבהם יש תנאי חום וקור קיצוניים. ניתן אף לעשות בהן שימוש בסביבה שיש בה חומרים כימיים. ניתן למצוא אותן על גבי מקררים ומוצרי חשמל נוספים.

מדבקות PVC / ויניל

מדבקות אלו נקראות גם מדבקות ויניל. מדבקות מסוג זה נחשבות לעמידות במיוחד בתנאי מזג אוויר קיצונים. נעשה בהם שימוש נפוץ בעיקר בתעשיית הקוסמטיקה. הזמנה של מדבקות בגלילים מחומר זה תבטיח שתקבלו מדבקות חזקות, עמידות ושאינן ניתנות לקריעה בקלות. דוגמא למדבקות וניל היא סטיקרים.

מדבקות פוליפרופילן PP

מדבקות פוליפרופילן או בשם הנוסף שלהן, מדבקות PP, נחשבות גם כן לעמידות מאוד, בעיקר בסביבה לחה. זו הסיבה שהן מתאימות מאוד לעסקים שנעשה בהם אחסון של מוצרי טואלטיקה במקררים ומקפיאים.

מדבקות פוליאסטר

מדבקות פוליאסטר עמידות בפני טמפרטורות גבוהות וגם בפני מים. לכן, הן נפוצות בעיקר בתעשיית המנועים, הטלפונים הסלולריים והמצברים. היתרון המשמעותי של מדבקות אלו הוא העמידות שלהן בפני קרינת אולטרא סגול וכימיקלים. כך שהם מתאימים לעסקים שנעשה בהם שימוש בכל מוצרי הקוסמטיקה והטואלטיקה.

הדפסת-מדבקות-ממותגות
הדפסת-מדבקות-ממותגות

מדבקות נייר, מדבקות שקופות, מדבקות כרומו 

ניתן להדפיס את כל סוגי המדבקות שצוינו לעיל, כאשר ניתן לבחור במדבקות חלקות ללא כל הדפס ו\או מדבקות מודפסות עם צבע אחד או מדבקות במגוון של צבעים, הבחירה נתונה בידכם בהתאם לשיקולים שלכם ולצרכים של העסק.

בנוסף, המדבקות יכולות להיות מודפסות על מגוון רחב של חומרי גלם שנתונים לבחירתכם, להלן כמה מחומרי הגלם השכיחים:

    • פלסטיק שקוף או לבן
    • נייר זוהר
    • זהב
    • כסף
    • נייר ביטחוני מתפורר
    • נייר כרומו מבריק ועוד

השבחות מדבקות בגלילים

טכנולוגיות מתקדמות בעולם הדפוס מאפשרות הדפסת מדבקות עם גימורים מיוחדים, שנותנים לכל מדבקה עוד אלמנטים עיצוביים ופרקטיים שלא ניתן להתעלם מהן. בין אם זו לכה סלקטיבית, הבלטה או הטבעת פויל שנותנות מראה מרשם, יוקרתי או מדליק ובין אם זו השבחה פשוטה כמו למינציה שנועדה לשמור על איכות המבקה לאורך זמן, עולם ההשבחות הוא עשיר, וגם המדבקות שלכם לעסק יכולות ליהנות ממנו.

באילו שיטות מתבצעת הדפסה מדבקות בגלילים?

  1. הדפסת פלקסו – בשיטת פלקסו, שנחשבת למסורתית בתחום הדפסת במדבקות בגלילים, נדרש לצרוב את המידע כך שיבלוט על גבי גלופה פלסטית. אף על פי שזו השיטה הוותיקה ביותר , היא מתפתחת גם כיום, והודות למכונות בלט חדישות היא מצליחה להביא לתוצאות איכותיות מאוד.
  2. הדפסת לטרפרס – שיטת לטרפרס דומה לפלקסו, אך בזכות שיטת דפוס בלט חדשנית יותר, היא מגיעה לרמות צפיפות גבוהות יותר, וכך מבטיחה איכות הדפסה טובה יותר.
  3. הדפסת אופסט – השימוש במכונות דפוס אופסט עבור מדבקות בגלילים מאוד פופולרי ומתאים להדפסות צבע בכמויות בינוניות וגדולות.
  4. הדפסת דיגיטל – הדפסה דיגיטלית היא השיטה המתקדמת והחדשנית ביותר שיש כיום בעולם הדפוס הן עבור הדפסת מדבקות בגלילים והן עבור הדפסת ניירות בכלל. כיום מרבית ההדפסות נעשות בשיטה הדיגיטלית, שנחשבת לחסכונית וירוקה יותר, כיוון שהיא אינה מצריכה הזמנת מינימום של הדפסות, ומתאימה לכל כמות נדרשת. כך הלקוח לא נשאר עם מלאי במחסן, שזה למעשה כסף שיושב לו על המדף, ולא מתבזבז נייר מיותר שלא נעשה בו שימוש. ההדפסה הדיגיטליתמעבור מדבקות בגלילים מעניקה איכות גבוהה ביותר והיא מאפשרת שילוב של מידע משתנה ללא הצורך בגלופות. כאמור, קיימות גם מכונות לחיתוך דיגיטלי שמאפשרות חיתוכים צורניים בכל עיצוב שרוצים.
  5. הדפסת משי – הדפסה מדבקות בגלילים בשיטה זו מומלצת כשנחוצות מדבקות שעמידות בתנאי שטח משתנים, בטמפרטורות קיצוניות וכדו'.

הדפסות דיגיטליות – הדפסת מדבקות בגלילים – אינדיגו (איכות מעל הכל)

המדפסות המובילות בעולם מבית HP INDIGO

  1. הדפסה מדבקות בגלילים בצבע מלא ועשיר ללא צורך בגלופות
  2. עלויות הדפסה נמוכות עבור מדבקות באופ יחסי
  3. הדפסה של סדרת מדבקות משתנה, מידע משתנה לכמויות קטנות עד בינוניות
  4. השיטה מתאימה במיוחד לחברות פארמה, קוסמטיקה, מאפיות, חברות מזון, יצרני יינות ועוד.
  5. הדפסה מדבקות בגלילים על גבי פוליפרופילן, מדבקות בטחוניות מתפוררות, מדבקות פוליאסטר, ויניל, נייר ועוד.
  6. הצבעים בשיטת ההדפסה הזו עמידים בפני מים, לחות, חום, קור ותנאי חוץ נוספים, הם עומדים בתווי התקן המחמירים ביותר וידידותיים לסביבה.
  7. ההדפסה יעילה גם להדפסת מדבקות ברקוד ונתונים משתנים.

הדפסה על מדבקות בגלילים

מדבקות גליל מותאמות אישית הן דרך רב-תכליתית וחסכונית לקדם את המותג או העסק שלך. בין אם אתה סטארט-אפ קטן או תאגיד גדול, מדבקות גלילים מותאמות אישית יכולות לעזור לך להגיע ליעדי השיווק שלך.

אחד היתרונות העיקריים של שימוש במדבקות גליל מותאמות אישית הוא הניידות וקלות השימוש שלהן. ניתן למקם אותם בקלות על מגוון משטחים, כולל חלונות, קירות ומוצרים. זה הופך אותם לבחירה מצוינת עבור מיתוג זמני או קבוע, כמו גם עבור מסעות פרסום.

ניתן לייצר מדבקות רול בהתאמה אישית במגוון גדלים, צורות וחומרים כדי להתאים לצרכים הספציפיים שלך. לדוגמה, אתה יכול לבחור בין גימורים שקופים, מבריק או מט, כמו גם מחומרי נייר, ויניל או פוליפרופילן. זה מאפשר לך ליצור מדבקות עמידות, עמידות בפני מזג אוויר ומתאימות לשימוש פנימי או חיצוני.

בנוסף לרבגוניות ולעמידות שלהן, מדבקות גלילים מותאמות אישית מציעות רמה גבוהה של התאמה אישית. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים, גופנים וגרפיקה כדי ליצור מדבקות הייחודיות למותג או לעסק שלך. אתה יכול גם להוסיף קודי QR, ברקודים או טכנולוגיות מעקב אחרות למדבקות שלך כדי לשפר את הפונקציונליות שלהן.

אחד השימושים הנפוצים ביותר במדבקות גליל מותאמות אישית הוא עבור תיוג ואריזה של מוצרים. ניתן להשתמש במדבקות אלו להצגת מידע חשוב, כגון תיאורי מוצרים, מרכיבים ותוויות אזהרה. הם יכולים לשמש גם כדי להוסיף מגע אסתטי לאריזה שלך, מה שהופך את המוצרים שלך למושכים יותר לצרכנים.

מדבקות גלילים מותאמות אישית יכולות לשמש גם למטרות קידום מכירות, כגון לפרסום מבצעים מיוחדים, אירועים או מכירות. ניתן למקם אותם על חלונות חלון ראווה, כלי רכב או אזורים אחרים בעלי תנועה גבוהה כדי למשוך תשומת לב ולהניע עסקים.

שימוש חשוב נוסף במדבקות רול בהתאמה אישית הוא למיתוג וזהות. מדבקות אלו יכולות לשמש כדי לחזק את הערכים, הייעוד והתדמית של המותג שלך, כמו גם ליצור מראה מגובש ועקבי בכל החומרים השיווקיים שלך.

לסיכום, מדבקות רול בהתאמה אישית הן כלי רב ערך עבור כל עסק או ארגון המעוניינים לקדם את המותג או המוצרים שלו. בין אם אתה מחפש לסמן מוצרים, לפרסם מבצעים מיוחדים או לחזק את זהות המותג שלך, מדבקות גלילים מותאמות אישית יכולות לעזור לך להגיע ליעדי השיווק שלך.

הזמנה של מדבקות בגלילים מתבצעת על ידי עסקים מתחומים שונים. בשורות הבאות נציין בפניכם את השימושים הבולטים ביותר עבור מדבקות גלילים:

  1. שימוש במדבקות גלילים לצרכי רפואה

במרבית המרפאות הפרטיות והציבוריות נעשה שימוש יום יומי במדבקות גלילים. על גבי מדבקות אלו מופיעים פרטיו האישיים של המטופל. הדבר מאפשר לצוות הרפואי להעביר בקלות את פרטיו בגיליון הרפואי.
שימוש במדבקות אלו נעשה באמצעות מדבקות טרמיות למדפסות. מדבקות אלו מיוצרות מנייר טרמי מיוחד שמותאם במיוחד למדפסות ללא רדיד דיו. המדבקות הללו משנות את הצבע שלהן בעת חשיפה לחום, כך שהמדפסת הזו חוסכת את השימוש בדיו.

המדבקות הללו מגיעות לרוב בצורות הבאות:

  • מדבקות מרובעות / מדבקות מלבניות
  • מדבקות עגולות 
  • מדבקות חיתוך צורני

אך ישנה אפשרות להזמין גליל מדבקה עם צורה אחרת.

  1. שימוש במדבקות גלילים לצרכי סימון מוצרים

ניתן למצוא מגוון רחב של מדבקות שמטרתן לסמן מוצרים בדרכים שונות. להלן 2 מצבים נפוצים שבהם נעשה שימוש במדבקות גלילים לצרכי סימון מוצרים:

  • סימון מוצרים באמצעות מדבקות אדומות וירוקות בהתאם לרפורמה של משרד הבריאות
  • סימון מוצרים באמצעות מדבקות ברקוד

 

גליל מדבקות בית דפוס לעסקים גט פרינט
גליל מדבקות בית דפוס לעסקים גט פרינט

בכל סופר נעשה שימוש נרחבת במדבקות ברקוד שמודפסות על גבי מדבקות בגלילים. ניתן למצוא את המדבקות הללו על גבי המוצרים השונים. על המדבקות הללו מופיע ברקוד קבוע או משתנה שמיועד לסימון של מוצרים, להלן ההבדלים בין מדבקת ברקוד קבוע למשתנה:

מדבקת ברקוד קבוע :

מדבקה מסוג זה מודפסת מראש על גליל מדבקה. גליל זה יכלול מדבקות עם ברקוד קבוע ועליהן מסרק זהה שמכיל מידע קבוע שאינו משתנה. כלומר, כל מדבקה כזו תכיל את אותן פרטים בדיוק.

מדבקת ברקוד משתנה:

מדבקה מסוג זה מודפסת גם כן על גליל מדבקה. על הגליל יהיו מדבקות עם ברקוד משתנה שלהן יש מסרק שונה שמכיל מידע שמשתנה בין מדבקה למדבקה.

כאשר מדבקות הברקוד נסרקות באמצעות מכשיר ייעודי, ניתן לראות על צג המחשב או מכשיר אחר את סוג המוצר.
ניתן למצוא את מדבקות הברקוד על גבי גליל מדבקה. מופיע עליהם רצף של קווים שחורים, מקבילים, אנכיים ועבים ומתחתיהם מופיעים מספרים, כאשר לכל סט של קווים או לכל ברקוד, יש קוד ייחודי שאופייני לו.

  • סימון מוצרים למזון

חברות שעוסקות בייצור ו\או ייבוא של מזון עושות שימוש תדיר במדבקות לעיצוב המוצר. בעת ייצור של מדבקות בגלילים עבור סימון מוצרים, ישנו דגש על נראות הכיתוב והעמידות של המדבקות בתנאים קשים מכיוון שהמוצרים עשויים לעמוד בתנאי לחות, חום, קור, הקפאה וכדומה.
המדבקות הללו מגיעות בכל צורה אפשרית (עיגול, ריבוע, מלבן וכו') והן מודפסות על חומר גלם מסוג נייר כרומו או PP בהתאם לצורך. גם במקרים אלו, כאשר יש צורך במדבקות שמודבקות באופן ישיר על פרי או ירק, נעשה שימוש בדבק מיוחד שמאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות ותקנים בין לאומיים, כך שהדבק אינו רעיל למגע.

  1. שימוש במדבקות גלילים לצרכי פרסום, מיתוג ושיווק

הדפסת מדבקות בגלילים נחשבת ככלי שיווקי ומיתוגי שהכרחי עבור כל עסק. שימוש במדבקות בגלילים לצורך פרסום נעשה במקרים מסוימים על ידי מדבקות מודפסות (מדבקות פורצס). המדבקות הללו מיוצרות תוך שימוש במספר של תחנות צבע. כך שבסופו של דבר, מתקבלת תוצאה מרהיבה בעלת רמה ביצועית גבוהה.

הדפסת מדבקות בגלילים - כיווני הדפסה

תהליך ייצור מדבקות בגלילים מאפשר תכנון מותאם של מבנה גליל המדבקות על פי דרך ההדבקה של המדבקות על ידכם. לדוגמא, כאשר אנו מחפשים מדבקות בגלילים עבור בקבוקי יין, אנחנו צריכים מדבקה אשר הדבק שלה הוא בגב. כמו כן, ניתן להתאים את הגלגול של המדבקה על פי שייטת היישום שלה. (לעיתים ידנים אך לעיתים באמצעות מכונה ייעודית עם כיוון פעולה מוגדר)

אם אתם מתכוונים להשתמש באופן ידני עם המדבקות, פשוט תברחו על פיע הנוחות האישית שלכם

מדבקות בגלילים 2 גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

הדפסת מדבקות - הדפסה צבע מלא פרוצס

  1. ההפקה שלהן מורכבת מארבעה צבעי יסוד: אדום, שחור, כחול וצהוב. צבעים אלו מפיקים בסופו של דבר את התמונה הרצויה.
  2. המדבקות הללו מתאימות לפרסום של כל חברה ו\או מוצר
  3. ניתן להדפיס עליהן גם קידוד לסימון של מוצר ואריזה
  4. אפשר להזמין את המדבקות בכל צורה, גודל וכמות
 
שימוש במדבקות צורניות לכל מטרה עסקית

לעיתים עולה הצורך בגליל מדבקות עם מדבקות מיוחדות ולא סטנדרטיות. במצבים אלה ניתן להזמין מדבקות צורניות לכל מטרה. מדבקות מסוג זה הן מדבקות שמאפשרות ללקוח לבחור את עיצוב הצורה של המדבקה. ניתן לבחור צורה של לב, מדליה, כוכב, משקפיים וכל צורה אחרת.
היתרון המשמעותי במדבקות אלו זו העובדה כי הן מושכות את העין. במצבים שבהם מדובר בצורך במדבקה למטרת שיווק מוצר, המדבקה הצורנית בולטת וגורמת למוצר להיראות ייחודי.
ניתן לבצע הזמנה של גליל מדבקה עם מדבקות צורניות שמודפסות על נייר מדבקה כרומו מבריק או על נייר פלסטי PP שמיועד לשימושים מיוחדים. ניתן לבחור במדבקה בעלת צבע אחד בלבד או במדבקה במגוון צבעים עם או בלי למינציה.
בעת ביצוע הזמנה של מדבקות צורניות לכל מטרה עסקית, ניתן להיעזר בשירותי הגרפיקאים שיסייעו בהבניית הלוגו או ההדפס שצפוי להופיע על המדבקה.

הדפסת-מדבקות-ממותגות

תהליך הזמנת מדבקות בגלילים

רגע לפני שתבצעו הזמנה של גליל מדבקה, כדאי שתדעו כי מדובר בהליך מהיר ויעיל שכולל את 4 השלבים הבאים:

שלב ראשון – שליחת הצעת המחיר וקליטת ההזמנה במערכת

השלב הראשון של הזמנת מדבקות בגלילים, כולל את קבלת המידע המפורט אודות ההזמנה (מספר גלילי המדבקות, החומר הנבחר, סוג המדבקות, גודל וצבעים וכו') קודם כל את הצעת המחיר.
ההצעה תישלח אליכם לכתובת המייל וזו תכלול את הפרטים הבאים:

    • חומר הגלם הנבחר
    • צורת המדבקה
    • גודל המדבקה
    • כמות המדבקות
    • המחיר הסופי

במקביל לשליחת הצעה זו, המערכת תתחיל בקליטתכם למערכת.
עליכם רק לקרוא את ההזמנה לעומק ולבדוק שאלו אכן הפרטים המדויקים. אם מסיבה כלשהי אתם מעוניינים לערוך שינוי באחד הפרמטרים שנכתבו לעיל, זו ההזדמנות המתאימה ביותר.

שלב שני – עיצוב המדבקה וקבלת אישור הזמנה

ברוכים הבאים לשלב היצירתי של עיצוב המדבקות שלכם. אם הגעתם לכאן, אנחנו מתקדמים אל שלב ההכנה של מדבקות בגלילים בצעדי ענק. בשלב השני, הגרפיקאים יצרו עמכם קשר ויעצבו אתכם ביחד את העיצוב שמתאים לכם ביותר.
בשלב זה תוכלו לבחור את צבעי המדבקה, הגודל שלה ואת צורתה הסופית.
בסיום תהליך העבודה של הגרפיקאים, תישלח אליכם המדבקה המעוצבת כדי לקבל את אישורכם.
רק לאחר שתאשרו, ניתן יהיה להמשיך אל השלב השלישי.

שלב שלישי – שלב הכנת המוצר

זהו השלב שבו מתבצעת ההכנה של גליל מדבקה. לאחר שאישרתם את המדבקה המעוצבת, ההזמנה עוברת אל עובדי הייצור. עובדים אלה מכינים את חומרי הגלם המתאימים ואת הצבעים הנדרשים. לאחר שכל אלו מוכנים, הם יתחילו בהליך הייצור של ההזמנה שלכם לפי הפירוט המדויק שקיבלו מראש. הליך זה מורכב מ-3 שלבים עיקריים:

    1. הדפסה
    2. חיתוך
    3. גלגול
 

שלב רביעי – אריזת ההזמנה והכנתה לאיסוף או משלוח

זהו השלב הרביעי והאחרון בהליך של הכנת מדבקות בגלילים. שלב זה מגיע לאחר שהגלילים המודפסים הוכנו וחולקו לגלילים קטנים, כדי שתתאפשר לכם לעשות שימוש בגלילים באופן הנוח ביותר.
עובדי האריזה מניחים גליל מדבקה אחד על השני בתוך קרטונים שמועברים בסופו של דבר למשלוח אקספרס או לאיסוף. כאשר אופן האיסוף נתון לבחירתכם.

טיפים ועצות להייצור מדבקות בגלילים

עיצוב מדבקה ממותגת יעילה חיוני ליצירת כלי שיווקי שיבלוט.

הנה כמה טיפים לעיצוב מדבקה ממותגת יעילה:

שמור על זה פשוט: עיצוב פשוט הוא לרוב היעיל ביותר. המסר שלך צריך להיות ברור וקל לקריאה.

השתמש בתמונות באיכות גבוהה: תמונות באיכות גבוהה חיוניות ליצירת מדבקה שנראית מקצועית.

בחר את הצבעים הנכונים: הצבעים שאתה בוחר צריכים להיות בקנה אחד עם זהות המותג שלך. ודא שהצבעים שלך בולטים וקלים לקריאה.

הפוך אותו לייחודי: העיצוב שלך צריך להיות ייחודי ובלתי נשכח. נסו ליצור עיצוב שיגרום למותג שלכם לבלוט מהמתחרים.

כלול את הלוגו שלך: הכללת הלוגו שלך על המדבקה הממותגת שלך חיונית להגברת המודעות למותג.

איך להפיק את המרב מהמדבקות הממותגות שלך

הדפסת מדבקות ממותגות היא רק הצעד הראשון. הנה כמה טיפים להפקת המרב מהמדבקות הממותגות שלך:

בחר את המיקום הנכון: מיקום המדבקות שלך חיוני להפקת המרב מכלי השיווק שלך. הצב אותם באזורים עתירי תנועה בהם יראו אותם מספר רב של אנשים.

חלקו אותם באירועים: חלוקת מדבקות ממותגות באירועים היא דרך יעילה להגביר את המודעות למותג ולעשות רושם מתמשך על לקוחות פוטנציאליים.

כלול אותם באריזה: הכללת מדבקה ממותגת באריזת המוצר שלך היא דרך מצוינת לשפר את מאמצי המיתוג שלך.

השתמש בהם כמתנות: מדבקות ממותגות יכולות להוות מתנות נהדרות באירועי קידום מכירות. זוהי דרך מצוינת להגביר את המודעות למותג ולהוביל תנועה לאתר שלך
השתמש בהם לשיווק גרילה: שיווק גרילה הוא דרך ייחודית ויצירתית לשווק את המותג שלך. ניתן להשתמש במדבקות כדי ליצור באזז וליצור עניין במותג שלך.

שיתוף פעולה עם עסקים אחרים: שיתוף פעולה עם עסקים אחרים והכללת המדבקות הממותגות שלך באריזת המוצרים או בחומר הפרסומי שלהם היא דרך מצוינת להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג.

השתמש במדיה חברתית: מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה לקידום המדבקות הממותגות שלך. עודדו את העוקבים שלכם לשתף תמונות של המדבקות שלכם ברשתות החברתיות, מה שיעזור להגדיל את החשיפה של המותג שלכם.

הדפסת מדבקות בגלילים / שקופות / ויניל / PVC / דיגיטלי / פוליפרופילן

החברה שלנו עוסקת בתחום הדפסת מדבקות בגלילים כבר שנים ארוכות. אצלנו תוכלו לקבל את השירות המקצועי והטוב ביותר.

להלן כמה פרטים שחשוב שתדעו עלינו לפני שתבצעו הזמנה מרוכזת של גלילי מדבקות מאתנו:

  1. יש לנו שירותי גרפיקה וקדם דפוס מתקדמים

גט פרינט בעלת ניסיון רב בתחום הגרפיקה. מחלקת הגרפיקה שלנו נותנת את המענה המתאים לכל לקוח בהתאם לדרישות שלו. המענה נוגע לעיצובים יצירתיים של העבודה, גימורים ברמה גבוהה ביותר ועבודה עם תוכנות הגרפיקה המתקדמות ביותר שקיימות כיום בענף.
אנו נשמח לשמוע מכם אם אתם מתלבטים לגבי הזמנה של גליל מדבקה. הגרפיקאים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם ולייעוץ לכם ללא כל התחייבות.

  1. אנו עומדים בזמני האספקה שנקבעו מראש

החברה שמה לעצמה בחשיבות עליונה את המטרה לעמוד בזמנים. בעת ביצוע ההזמנה, אנו מודיעים לכם את התאריך העתידי שבו ההזמנה תהיה מוכנה. העובדים שלנו עובדים במרץ מידי יום ומייצרים מגוון רחב של מדבקות בגלילים ותוויות בגלילים תוך עמידה בזמני האספקה, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שההזמנה שלכם תהיה מוכנה בתאריך שנקבע מראש.

  1. אנו מספקים שירות מקצועי ואדיב

העובדים המקצועיים שלנו עוברים הכשרות באופן קבוע, כך שהם מתעדכנים בתדירות גבוהה בכל החידושים שקיימים בענף. אנו מתחייבים להעניק לכם את השירות המקצועי והאדיב ביותר, ובסופו של דבר, אנו מתחייבים להעניק לכם את המוצר האיכותי ביותר תוך אספקה מהירה.

שאלות נפוצות FAQ בנושא: מדבקות בגלילים

מדבקות בגלילים נוצרו כפתרון עבור תהליך אריזה ממוכן. כלומר כחלק מתהליך האירוז האוטומטי, הדבקה של מדבקה מעוצבת על גבי המוצר או המארז שלו. עם השנים, נמצאו צרכים נוספים למדבקות בגלילים , אבל כולם נעוצים בנוחות תפעולית כזו או אחרת.

כן. מדבקות בגלילים מתאימות לכל שימוש. הן בהחלט נוחות יותר לשימוש וניתן לייצר את המדבקות מכל חומרי הגלם המוכרים והרגילים וגם בחיתוך צורני.

ראשית, ניתן לייצר מדבקות מכל חומר מוכר. אך יחד עם זאת המדבקות הנפוצות ביותר הן מדבקות PP/ פוליפרופילן זהן מדבקות פלסטיות בעמידות גבוהה במיוחד ומתאימות גם לתעשית המזון מאחר והן אינן סופגות נוזלים ואו לחות. מדבקות נפוצות נוספות הן מדבקות נייר כרומו. ישנם סוגים רבים נוספים של חומרים כמו תוויות יין מיוחדות וכדומה

רוב המדבקות המוכרות ניתנות לייצור על גבי גלילים. מעבר לצורות הרגילות של מדבקות מרובות, מדבקות עגולות, מדבקות אליפטיות וכדומה, ניתן לייצר באמצעות סכיני חיתוך מדבקות בכל צורה נדרשת. 

ניתן לייצר גליל מדבקות החל מכמה מאות מדבקות על גבי גליל בודד. יחד עם זאת, המוצר הופך לכדאי ומשתלם החל מכמות של אלפים ויותר.

קיימות שתי שיטות עיקריות לייצור מדבקות בגלילים. הראשונה מבוססת פתרונות אופסט/פלקסו אשר מחייבות שימוש בגלופות ולכן הופכות את המוצר לכלכלי רק לאחר עשרות אלפי מדבקות ויותר. הדרך הנוספת היא באמצעות שיטות ייצור חדשניות ודיגיטליות אשר מאפשרות רמת גימור גבוהה במיוחד וגמישות בייצור של מאות יחידות ומעלה ללא שימוש בגלופות.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

רעיונות יצירתיים לעיצוב מדבקות והשראה לשימוש עסקי ומסחרי

עיצוב מדבקות יצירתי הוא מרכיב חיוני באריזת מוצרים שיכול לעזור לעסקים לבלוט בשוק צפוף. מדבקות לא רק מספקות מידע חשוב על המוצר, אלא הן גם מעבירות את אישיות המותג וערכיו. בשוק התחרותי ביותר של היום, חיוני שתהיה תווית ייחודית ומושכת את העין שתופסת את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים.

מדבקות נייר

מדבקות נייר הן סוג פופולרי של תווית דבק הנמצאת בשימוש נרחב במגוון תעשיות, כולל קמעונאות, אריזה ופרסום. מדבקות אלו עשויות מחומר נייר דק המצופה בשכבת

הדפסת מדבקות בעיצוב אישי

הדפסת מדבקות בעיצוב אישי הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, במיוחד עבור עסקים וחברות המעוניינים להוסיף נופך ייחודי למאמצי השיווק שלהם. מדבקות אלו מאפשרות לעסקים להציג את המותג, המוצרים או השירותים שלהם בצורה מהנה ויצירתית. ממחשבים ניידים ועד בקבוקי מים, מכוניות או פשוט כמתנות, ניתן להשתמש הדפסת מדבקות בעיצוב אישי על מגוון משטחים, מה שהופך אותן לכלי שיווקי רב תכליתי ויעיל. עם ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיית ההדפסה, עסקים יכולים כעת ליצור בקלות מדבקות איכותיות ומותאמות אישית המותאמות לצרכים הספציפיים ולזהות המותג שלהם. בין אם אתה סטארטאפ קטן או תאגיד גדול, מדבקות מותאמות אישית יכולות לעזור לך להתבלט ולהשאיר רושם מתמשך.

צמידי זיהוי

צמידי זיהוי איכותיים לניהול ובקרה של אורחים, מוזמנים. צמיד עשוי ויניל עמיד במים, חזק ועמיד, נצמד ליד ונסגר ע"י לחצנית ועכשיו גם בעיצוב והדפסה ללא מגבלה – פרוצס. צמידים לזיהוי אירועים וצמידי נייר ממותגים הם מרכיב חיוני בכל אירוע מוצלח, המספקים דרך מעשית ובטוחה לזהות את המשתתפים ולספק להם גישה לפעילויות שונות באירוע. תהליך הייצור כרוך במגוון חומרים, עיצוב, טכניקות הדפסה וגימור ליצירת מוצר איכותי ויעיל. על ידי התחשבות בגורמים כמו עלות, עמידות, אפשרויות עיצוב וזמן אספקה, תוכלו לבחור את החומרים ושיטות הייצור הטובות ביותר כדי לענות על צורכי האירוע שלכם.

מדבקות

אתם צריכים שהמדבקות שלכם יהיו איכותיות ויחזיקו מעמד לזמן ממושך, אתם הרי מתכננים להדביק אותם על מוצרים שונים שיעמדו בשינויי מזג אוויר ושינויים אחרים נוספים. לכן, אתם צריכים לבדוק שמדובר במדבקות שעשויות מחומר שיכול  לעמוד בתנאים שונים.
ניתן למצוא מגוון רחב של חומרי גלם שמשמשים עבור ייצור של מדבקות, כך שאתם יכולים לברר באיזה חומר גלם מדובר ולבדוק האם הוא מתאים לשימוש עבור הצרכים שלכם מבחינת עמידות.

הדפסת מדבקות

הדפסת מדבקות ממותגות יוצרות נוכחות חזקה של המותג, משפרות את מעורבות הלקוחות ומספקות כלי שיווקי רב-תכליתי וחסכוני. מדבקות גלילים, בפרט, יכולות לשפר את הפעילות העסקית על ידי ייעול תהליכי התיוג, הפחתת שגיאות ושיפור הארגון. על ידי עבודה עם חברת דפוס מתמחה, עסקים יכולים להדפיס מדבקות גלילים מותאמות אישית המשפרים את מאמצי המיתוג והיעילות התפעולית שלהם. האפשרויות האינסופיות לשימוש במדבקות ממותגות בכל רמה של העסק, החל מסימון מוצרים ושילובם באריזות ועד לשימוש בהם למטרות קידום מכירות ותמיכה במטרות חברתיות וסביבתיות.

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.