גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print

הדפסת לוחות שנה

זה שוב הזמן של השנה, ועונת הקלנדרים כאן. אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך ולכוון אותו על דפוס צמיחה כלפי מעלה, קידום ופרסום הם הכרח עסקי. מה שיכול להפריד את המסר שלך מהמתחרים שלך הוא הדפסת לוחות השנה הממותגים שלך עם עיצוב טרנד וטוויסט ייחודי, מה שהופך את המסר העסקי שלך לבלוט בקהל. בנוסף, זוהי דרך לשמור על קשר עם מאגר הלקוחות שלך, כמו גם להשתמש בהדפסת לוחות שנה ככלי למשוך לקוחות חדשים.

יש כל כך הרבה יתרונות בהדפסת לוחות שנה ממותגים ושימוש בהם ככלי שיווקי עבור החברה שלך. על ידי שימוש ביומנים ממותגים, אתה יוצר מודעות למותג, מוציא את המסר שלך לגבי המוצרים והשירותים שלך ובכך אתה משתמש בכלי שמפרסם במשך שנה שלמה.

במקום להעניק ללקוחותיך מתנה יקרה לסוף השנה, שם עלול לשכוח את זהות הנותן, מדוע לא לתת ללקוח שלך לוח שנה אשר יהיה ממותג למעשה עם המותג שלך ואשר יקנה לך שטחי פרסום במשך 12 החודשים הקרובים, איפה שאתה רוצה את זה, על קיר הלקוח שלך.

לוח שנה מעוצב ממותג
לוח שנה מעוצב ממותג

 

13 סיבות מדוע לוחות שנה ממותגים הם כלי שיווקי נהדר

  1. הדפסת לוחות שנה הם כלים שיווקיים משמעותיים

לוחות השנה משמעותיים ומוערכים יותר בהשוואה לדוא"ל או לשיחות קרות; למעשה, מדובר במוצרים שאנשים משלמים עליהם. לוחות שנה מודפסים יוצרים קמפיין שיווקי שהלקוחות שלך יוכלו ליהנות ממנו באופן אישי.

  1. הדפסת לוחות שנה הם חסכוניים

ההשקעה הראשונית הנדרשת להדפסת לוחות השנה עשויה להיראות גדולה יותר מכמה חומרים שיווקיים אחרים, אך קחו בחשבון את העלות לצפייה. נניח שאתה מדפיס 1,000 לוחות שנה לקיר בעלות של R2,500. אם 1,000 אנשים מתייחסים 365 הימים בשנה שלך, 365,000 צפיות בעלות של פחות מאחוז אחד לצפייה! אפילו שיווק דיגיטלי לא יכול להתחרות בזה.

  1. שימושי לניהול רישום אישי

כולם משתמשים ביומנים כדי לעקוב אחר הימים העמוסים והאירועים המיוחדים שלהם; ומכיוון שיומנים מועילים, הלקוחות שלך יציגו אותם לתצוגה. רוב האנשים יתייחסו ליומנים שלהם מדי יום ויחשפו אותם למותג שלכם בכל ימות השנה, מה שהופך אותו לקמפיין שיווקי יעיל.

  1. לוחות השנה מושכים את העין

לוח שנה מעוצב היטב יכול להתחבר ללקוחות שלך. העיצוב של לוח השנה שלך לא אמור לשווק רק את המוצרים והשירותים שלך; עליו לכלול תמונות או איורים אופנתיים, הרלוונטיים לעסק שלך, אך יוצרים את לוח השנה שלך את העיניים בחדר.

  1. לוחות שנה הם סוג מצטיין של מיתוג

מכיוון שפעמים רבות מפנים אליהם מדי יום (ולעיתים אף יותר) ומשמשים לניהול רשומות, לוחות השנה הם כלי מיתוג יוצא דופן. הלקוחות שלך צריכים לראות את שם העסק והלוגו שלך בכל פעם שהם מסתכלים על היומנים שלך, כך שאתה החברה הראשונה שעולה בראש כאשר הם זקוקים לשירות או למוצרים שאתה מספק.

  1. לוחות השנה מקדמים ראות בתדירות גבוהה לאורך השנה

לא רק שה לוחות השנה מייצרים מודעות מובהקת למותג, הם מציגים הזדמנויות לשיווק כל השנה. על מנת להבטיח שמוצג לוח השנה של הקירות שלך, עליך לוודא שהוא מסתיים כראוי עם חישוקי לוח שנה, זה מבטל הקלטות ותקלות מכוערות ומונע דפנות פינות.

  1. הזדמנות להיות משווק ציפורים מוקדמות

חברות רבות רצות מאוחר ואינן חושבות על שיווק לוח שנה עד סוף נובמבר או לפעמים אפילו בדצמבר, אך אתה יכול להתחיל מראש מהנפקת לוחות שנה מוקדם, לעזור לך לנצח את המתחרים ולהבטיח שהשירותים שלך הם היומנים הראשונים המעטרים את קירות הלקוחות שלך.

  1. קל להפצה

אתה יכול להפיץ לוחות שנה לקהל יעד ממוקד, למסור אותם ללקוחות במתחם שלך, לבקר אצל לקוחותיך באמצעות לוחות שנה היוצרים פגישה אחת על אחד ומכניסים עסקים שאפשר לפספס, או להציב אותם במיקומים אסטרטגיים עבור לקוחות פוטנציאליים לתפוס ולהשתמש בבית או במקום העבודה שלהם.

  1. אתה יכול להשתמש ביומנים כדרך להפצת חומר שיווקי חשוב אחר

ניתן להמציא בקלות קטלוגים, כרטיסי ביקור, עלונים, ספרי דוגמיות ופרופילי חברה באמצעות לוחות שנה, מה שמגדיל את מספר חומרי השיווק שלקוחותיך עומדים לרשותך, וחושף אותם לידע מקיף יותר אודות החברה שלך.

  1. אפשר לשיווק ממוקד

על ידי מיקוד ללקוחותיכם תוכלו למקסם את החזר ה- ROI של לוח השנה. הוצאת יומנים לרשימת לקוחות סלקטיבית יותר, חלוק אותם רק ללקוחות הטובים ביותר שלך, או מקם אותם במיקומים אסטרטגיים בהם לקוחותיך מתרחשים.

  1. לוחות השנה מאפשרים לך להדגיש את האירועים שלך

מתוכננים בימי מופע מיוחדים לשנה שלאחר מכן? או שתכנן מראש מוצרים ומבצעים לשירות והדגש אותם ביומנים שלך כך שהוא כבר מסומן בלוח השנה עבורם.

  1. ניתן להדפיס לוחות שנה לקירות ושולחנות עבודה

שקול היכן שהסביר ביותר שהלקוח שלך משתמש הכי הרבה ביומנים שלהם, ואז הדפיס לוחות שנה לקיר ליומני שולחן – או שניהם גם יחד!

  1. לוחות השנה מספקים החזר השקעה מצוין

מכיוון שלוחות השנה כל כך לא יקרים, הם מספקים תשואה יוצאת מן הכלל על ההשקעה. כל מה שנדרש הוא כמה מכירות כדי להרוויח משיווק בלוח השנה – ואם תדפיסו לוח שנה משכנע ותעבירו אותו לבסיס לקוחות ממוקד היטב, הוא יעבור להרבה מכירות.

לוח השנה עם ספירלה, מספקים את השיטה המהירה, האטרקטיבית והפחות יקרה לכריכה ותלייה של לוחות שנה בודדים ורב-גיליונות, מפות, טבלאות קיר, פוסטרים וחומר מודפס אחר. לוחות השנה מגיעים עם קולבים (לולאות) מחוברים מראש לחלקי לוחות השנה וחישוקים רגילים לתחתית, כדי לסיים את לוח השנה בצורה יפה.

לתשומת ליבך: גולשים הביעו עניין גם במאמרים הבאים

לוחות שנה מעוצבים

ל מי שביקר במהלך הקיץ בבית דפוס, שמספק מוצרי דפוס לעסקים, יודע שזו העונה החמה, תרתי משמע, מכיוון שבכל מכונה ובכל מחלקה כולם עסוקים במגוון לוחות שנה מעוצבים, ואכן, אחד ממוצרי הדפוס הנמכרים ביותר מידי שנה בקרב עסקים, ארגונים וחברות הוא לוחות שנה, שמחולקים לעובדים, לספקים וללקוחות כחלק ממארז המתנות לחגים שמנוצל לטובת מאמצי השיווק של העסק.

יומנים מעוצבים ממותגים

היומנים, כלי העבודה המסורתי לתכנון וניהול משימות, היה ונשאר שמיש, פרקטי ויעיל. ועדיין, גם עבור חובבי הדיגיטל ניתן להתאים יומנים מפתים, כאלו שלא ניתן להימנע

לוח שנה בעיצוב אישי

אל תתפשר על עוד לוח שנה רגיל מהיום מגיע לך מיתוג מלא מנצח ! לוח שנה מעוצב ! וגם במחיר שעושה מהפכה. יש כל כך

לוח שנה מעוצב

חלוקת לוחות שנה ללקוחות החברה מקובלת בקרב עסקים וארגונים רבים. בהנחה שהלקוח שלכם יקבל לוח שנה לפחות מ- 2 ארגונים, סביר להניח שהוא יבחר בלוח השנה שהכי מצא כן בעיניו. מסיבה זו חשוב להפיק לוח שנה מעוצב, שייתן יתרון ללוח השנה שלכם על פני לוח השנה של המתחרה שלכם.

לוחות שנה

לוחות שנה לוחות שנה הם כלי חשוב שמסייע לנו להיות מאורגנים ומסודרים, ולכן הם בין מוצרי הדפוס המועדפים בקרב מעסיקים ומנהלים, שכן הם מאוד פרקטיים.

לוח שנה ממותג

אף על פי שבעידן הדיגיטלי אנו מנהלים את החיים שלנו דרך הנייד, מרבית האנשים עדיין נהנים מיומן אישי, שניתן לסמן בו אירועים חשובים, לתזכר בו

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.