שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אנו רואים המון עיצובים של פליירים שמפספסים את המטרה. לעיתים זה נובע מעודף מידע, לפעמים מאיכות עיצוב נמוכה או לא מיומנת. לעצב פלייר זה מומחיות, חד וחלק. היכולת לפגוע עם מסר מדויק, לקהל מגוון, לשמור על הקו העיצובי והמיתוגי שלך, ולספר את הסיפור (הפרדת העיקר מהטפל) - מומחיות הפקת הפלייר.

פליירים. לכאורה מוצר כל כך בסיסי ומוכר. אבל זהו אחד מהכלים הכי יעילים במבחן עלות/תועלת כאשר מחפשים להשיג חשיפה למותג או למוצר.

אם משלבים ניתוח חלוקה נכון יחד עם עיצוב חד וברור, מקבלים מוצר עם אחוזי המרה טובים אפילו ביחס לעולמות הדיגיטליים שאנחנו מכירים מסביב.

אנו רואים המון עיצובים של פליירים שמפספסים את המטרה. לעיתים זה נובע מעודף מידע, לפעמים מאיכות עיצוב נמוכה או לא מיומנת. לעצב פלייר זה מומחיות, חד וחלק.

היכולת לפגוע עם מסר מדויק, לקהל מגוון, לשמור על הקו העיצובי והמיתוגי שלך, ולספר את הסיפור (הפרדת העיקר מהטפל) – מומחיות הפקת הפלייר.

 

בעידן הדיגיטלי, שמציע לכל מפרסם מגוון דרכים מגניבות לקדם את העסק כמו שיווק במדיה החברתית או ביוטיוב, קידום בגוגל ועוד טכניקות מקוונות ולא מקוונות אחרות,

עדיין הפליירים הם אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר שיש, וזאת הודות ל – 2 סיבות עיקריות:

  1. אנשים עדיין מעדיפים לעתים קרובות שיהיה להם מוצר ביד, כזה שהם יכולים לגעת בו, להרגיש, לשמור על שולחן העבודה או על המדף, ושאליו הם יכולים לשוב כשהם מוכנים לעיין בו. למעשה, האפשרות לחזור לפליירים ולעשות בהם שימוש בשלב מאוחר יותר שומרת להם מקום של כבוד בתמהיל השיווק של מרבית העסקים, ומבטיחה להם חשיפה בלעדית, שכן להבדיל מפרסום מקוון, כאן המידע עובר אל קהל היעד ללא הסחות דעת של מפרסמים נוספים שמתחרים על תשומת לבו של קהל היעד.
  2. האפשרות להחליט מי יקבל את הפליירים ולבחור את קהל היעד בצורה ממוקדת ונקודתית מבטיחה את יעילות המוצר ככלי שיווקי ונושאת אתה תשואה גבוהה מאוד עבור ההשקעה כשהחלוקה נעשית בצורה נכונה ויסודית.

כיצד הופכים את הפליירים לכלי שיווק אפקטיבי?

  1. מתמקדים בקהל היעד, ומעצבים את הפלייר בהתאם לצרכים שלו.
  2. מעצבים פליירים מעניינים, מסקרנים, שמושכים את העין ושמעבירים את המסר בצורה עניינית ושאינה משתמעת ל – 2 פנים.
  3. בוחרים את סוג הפלייר לפי שיטת החלוקה ולפי סוג המסר שרוצים להעביר.
  4. בוחרים את סוג הנייר בהתאם למסר שרוצים להעביר ואוי המידע שיופיע בו.

בחירת סוג הנייר של הפלייר

בין סוגי הניירות השונים יש 2 בחירות פופולריות לפליירים מודפסים: נייר מבריק, שמתאים במיוחד לתמונות וצילומים ססגוניים ורבגוניים, או נייר מט, שנותן אפקט של ניגודיות עם מראה קצת פחות בוהק.

מרבית הפליירים מודפסים בהדפסה צבעונית, שמושכת את תשומת הלב של כל מי שנתקל בהם,  על גבי נייר כרומו וללא השבחות. עוד על סוגי נייר כאן

בחירת משקל הנייר של הפלייר

עבור פליירים ועלוני מידע שמיועדים להפצה מקומית על גבי רכבים או ברחבי השכונה מומלץ להדפיס על גבי נייר במשקל 130 גרם,

אך כשמדפיסים ברושורים או פליירים יוקרתיים כמו תלי – דלת, שמופצים על גבי דלתות הבתים, נדרש לבחור בנייר עבה יותר, בדרך כלל במשקל 250 גרם, שהנו יציב וחזק יותר, משדר יותר יוקרה ונחשב לאיכותי יותר.

בחירת גודל הפלייר

ניתן להדפיס פליירים במגוון גדלים מ – A7 ועד A3, עם או בלי קיפולים, עם למינציה להשבחת הנייר או בלעדיה. בחירת הגודל של הפלייר בדרך כלל מושפעת מכמות המידע שמבקשים לכלול בו, כמות התמונות וסוג המידע שמבקשים להעביר.

לדוגמה, אם עסק מעוניין לקדם אירוע פתיחה נוצץ, הוא יכול להדפיס פלייר קטן יחסית שנראה כמו הזמנה חגיגית. במקרים בהם מבקשים להפיץ מבצע עונתי ניתן להדפיסו על גבי נייר בגודל A5,

ואילו עבור פרסום מוצר חדש שהעסק פיתח ניתן להדפיס טריפל (2 קיפולים) על גבי נייר A3 עבה במראה חגיגי, נוצץ ויוקרתי.

חשוב לקחת בחשבון בבחירת גודל הפלייר גם את אופן החלוקה והשינוע שלו.

למי שמידות הנייר הן שפה זרה עבורו, תוכלו לקרוא על חלוקת נייר והגיליונות כאן

פליירי ללא קיפולים

פליירים ללא קיפולים מאפשרים להעביר מסר קצר באופן ענייני ומהיר, ולכן בדרך כלל נושאים מידע קונקרטי שאינו מעמיס אינפורמציה על מי שקורא אותו.

הוא קל לנשיאה וקל לחלוקה ולכן נפוץ בשימוש בקרב עסקים חדשים שמעוניינים להגדיל את החשיפה אליהם, בהפצת מבצע, מכירת סוף עונה, קידום מכירות וכדו'.

פלייר עם קיפולים

כדי לגרום לעסק להתבלט ניתן להשתמש בפליירים מקופלים, שמגיעים במגוון תצורות. על ידי פליירים מקופלים קל ליצור עניין ולסקרן את קהל היעד, ואף להעביר מידע נרחב ורב ביחס לפליירים ללא קיפולים.

פליירים עם קיפול אחד או שניים מתאימים להדפסה של עלוני מידע, ברושורים ועוד. בבחירת פלייר עם קיפול אחד מעניקים לפלייר מראה אלגנטי, שמסייע ליחסי ציבור טובים ולפרסום מסרים קצת יותר ארוכים.

פליירים עם שני קיפולים נחשבים לפליירים עם מראה עשיר, וניתן להכיל בהם תוכן רב אודות פעילות העסק, השירותים שהוא מעניק, פעילותו בתחומים שונים ואף אנשי המפתח בחברה.

פליירים מקופלים ויוקרתיים

כשמבקשים להדפיס מוצר שמשדר קצת יותר יוקרה ומקצועיות מומלץ להשתמש בנייר עבה יותר ולהדפיס פליירים עם קיפולים וביגים, ששומרים על איכות הנייר ושלמותו,

כך שהקיפול לא ישבור אותו. פליירים מנייר עבה עם קיפולים מתאימים לחברות תכשיטים, קוסמטיקה, יופי וטיפוח, חברות למכשור רפואי, חברו הייטק, קליניקות רפואיות ועוד מגוון עסקים, שמבקשים להפיץ מידע אודות פיתוחים, קולקציות מוצרי פרמיום, שירותי יוקרה ועוד.

ברושורים

מוצרי הנייר, שנועדו להעביר אינפורמציה באופן מקצועי מציגים את העסק בצורה מכובדת ומעניקים להם יוקרה. מומלץ להדפיס ברושורים מנייר עבה יותר ואף לשלב השבחות כמו לכה או הטבעות פויל, שתורמות בדיוק להשגת מטרות אלו.

עלוני מידע

מעין ספרונים דקיקים ומלאי תוכן, שנועדו להעביר אינפורמציה נרחבת בצורה פשוטה ומקצועית. עלונים ועלוני מידע יכולים לשמש אינספור של עסקים ומוסדות לצורך פרסום שירותים ומוצרים החל מקליניקות רפואיות, דרך בתי ספר ועד למוזיאונים.

תפריטי משלוחים

אחד המוצרים הפופולריים בתחום האוכל והמסעדנות הוא תפריט משלוחים שמחולק בתיבות הדואר. רשתות מזון מהיר מסתפקות בדרך כלל בפלייר שמודפס משני צידיו,

אך עבור עסקי מזון שהתפריט שלהם ארוך ומורכב יותר כמו סושיות לדוגמה, מומלץ להדפיס על גבי פלייר מקופל, שמזכיר יותר ספרון אקורדיון.

פלייר תלי – דלת

תלי – דלת הוא בין הפלאיירים היוקרתיים ביותר שיש. הוא מעוצב בהתאמה אישית, וניתן להזמינו במגוון חיתוכי שטנץ קיימים או בחיתוך צורני (חיתוך דיגיטלי) לפי דרישת הלקוח והגדרה של מעצב גרפי.

תלי – דלת מחולק על גבי דלתות הבתים, וכן הוא חייב להיות מוצר פרמיום, איכותי ויוקרתי שכל אחד נושא עמו אל תוך הבית. חברות תיווך ונדל"ן, מסעדות ועסקי מזון רבים עושים בתלי – דלת שימוש רב, ומקבלות תשואה גבוהה מאוד עבור ההשקעה במוצר, שאף על פי שנחשב ליקר יותר, הוא גם מניב יותר עבורם.

לא מפספסים את הפרטים החשובים

מאחר והפליירים הם כלי מיתוג ושיווק חשוב להתחשב בכך לאורך כל תהליך העיצוב והייצור שלהם. פליירים ככלי שיווק חייבים להכיל את לוגו העסק, דרכי ההתקשרות עם העסק (טלפון מייל וכתובת), שעות הפעילות של העסק, פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות, כתובת אתר האינטרנט של העסק וקוד QR שניתן לסרוק במכשירים ניידים. תוכלו לקרוא יותר על טיפים מנצחים לפליירים כאן

אילו סוגי עסקים מניבים את התוצאות הטובות ביותר משיווק באמצעות פליירים?

סביר להניח, שניתן לקדם כל עסק באמצעות פליירים, וכל שנחוץ הוא בחירת המוצר המתאים ביותר לעסק ולמטרה שלשמה הוא מפיץ את המידע.

יחד עם זאת, ניתן לראות באופן מובהק, שהפליירים מיטיבים במיוחד עם סוגי עסקים מסוימים, כשהבולטים שבהם הם העסקים המקומיים שצריכים חשיפה מקומית ונוטים לעשות עסקאות ברדיוס גאוגרפי מסוים, בעיר או בשכונה שבה הם ממוקמים כמו מסעדות, מספרות, מרפאות, חנויות בוטיק, חדרי כושר, אנשי מקצוע שונים, מתנ"סים, פאבים ומועדונים, חנויות לבעלי חיים או חומרי בניין, חברת תחזוקה, שטיפת מכוניות, סטודיו לריקוד ועוד.

יחד עם זאת, גם עסקים שגדולים ובינוניים יכולים לעשות שימוש נפלא בברושורים ובעלוני מידע, כשהם מציידים בהם את סוכני המכירות שלהם או מפיצים אותם בדוכנים, בכנסים, בתערוכות, בימי עיון וכדו'.

לסיכום,מאמצי השיווק של העסק שלך חייבים לכלול את מוצר הדפוס הבסיסי שמתאים את עצמו לכל מידע, קהל יעד ואמצעי חלוקה.

בין אם אתם מדוורים את הפלייר באופן אישי או מפיצים אותו בהפצה המונית, הוא מניב תשואה גבוהה ורווחי במיוחד לעסק שלכם.

ומעל הכל ובאותה רוח בה התחלנו. תשקיעו בעיצוב נכון, זה הגורם המשפיע ביותר על איכות הביצוע וכמה תנועה ועניין תצליחו לייצר מהפלייר…

לפניה למרכז הלקוחות בנושא: הדפסת פליירים המדריך השלם

קבלו הצעת מחיר מהירה:
מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

תוכן עניינים

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

אריזות
טיפים

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

אריזות איכות
טיפים

אריזות איכות

גט פרינט מתמחים בייצור אריזות איכות, עד רמות הגימור והעיצוב המושקעות והיוקרתיות ביותר. אנו ערים לצרכים ולמקובל בשלל ענפים ותעשיות ומתרגמים את הידע הנרחב להצעת מחיר תחרותי ופתרונות מעולים, לכל לקוחותינו. בין היתר, אנו מקפידים על התאמת מאפייני האריזה למאפייני המוצר, עם התאמות גרפיות ומגוון תוספות אפשריות לתעשיות השונות

עיצוב אריזות אריזות-קופסאות-קרטון-מעוצבות
טיפים

עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית
פתרונות דפוס

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

אריזות גמישות - דויפק - בית דפוס לעסקים גט פרינט
טיפים

הכנה לדפוס

בין אם אנו מוציאים ספר, חוברות או עלונים לאור ובין אם מדובר בניירת משרדית או אפילו חשבוניות, הכנת הקובץ בפורמט הנכון ובתהליך הנכון לקראת ההדפסה תשפיע באופן ניכר על איכות התוצר שנקבל. כדי ליהנות ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר בטכנולוגיות פרינט, חשוב שנכיר לעומק תהליכי הכנה לדפוס ונדאג כי הם מיושמים כמו שצריך. כדי לסייע לך ליהנות מתוצאות אופטימליות שישרתו את המטרות שלך בצורה הטובה ביותר, אספנו כמה מההיבטים החשובים ביותר בהכנה לדפוס.

גט פרינט - בית דפוס אישי מנצח לעסקים וחברות Get Print
טיפים

מידות נייר לדפוס

בדרך כלל אחד השלבים הראשונים כשיוצאים לביצוע עבודות דפוס, הוא בחירה או החלטה על גודל הנייר של התוצר הסופי (כתוצאה