שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

פליירים תמיד היו בין אפיקי הפרסום הפופולריים והוותיקים ביותר, ודווקא בעידן הדיגיטלי עסקים מקומיים שמבקשים ליצור מודעות גבוהה ולבלוט או חברות ענק שמשיקות מוצר חדש יכולים להשתמש בכלי הפרסום הזה בצורה יצירתית ומקורית ולשווק אותו בצורה ממוקדת לקהלים רלוונטיים בהצלחה.

היתרון הבולט של הפלייר הוא ביכולת של הלקוח הפוטנציאלי להתמקד בו. הפלאייר שהלקוח אוחז בידו אינו מוצף בפרסומים נוספים שצצים מכל עבר כמו ברשתות החברתיות, והוא באופן חד משמעי מצליח לשדר וליצור בפועל תקשורת אישית יותר בין הלקוח לבין המפרסם, ואפילו אינטימית במידה מסוימת, אך חשוב לזכור, שעל מנת ללכוד את תשומת הלב של הלקוח, הפלאייר חייב להיות מעוצב נכון, כיוון שיעילות הפלאייר ככלי שיווקי תלויה ברושם הראשוני שהוא יוצר!

יתרון נוסף טמון בזמני עבודה קצרים. את מרבית הפלאיירים ניתן להדפיס תוך זמן קצר יחסית, והם אינם מצריכים הפקת דפוס מורכבת. הסוד שלהם הוא בשילוב היעילות עם הפשטות!

בחירת גודל הפלייר

פלאיירים בגדלים שונים מתאימים לצרכים שונים. בבחירת גודל הפלאייר חשוב לקחת בחשבון, שהלקוח הפוטנציאלי אמור לאחוז בו ביד, כך שאם הוא יהיה קטן מידי או גדול מידי, הוא לא יהיה אפקטיבי. הגדלים הנפוצים בהדפסת פלאיירים הם גודל A4 או A5, אך אין חוקים, וכל מפרסם בוחר בהתאם לכמות התוכן שהוא מפרסם, האפקט שהוא מעוניין להשיג ובהתאם לאופי החלוקה.

פלייר חד צדדי, דו"צ וקיפולים

ניתן לבחור האם להדפיס על גבי הפלייר מצד אחד בלבד או משני צדדיו. בדרך כלל הדפסה משני צידי הפלאייר נועדה להפחית עומס מידע והיא חיונית מאוד, כיוון שגם כשהפלאייר הפוך, עדיין הלקוח נחשף לתוכן ולעסק המפרסם.

פלייר ללא קיפול – הפלייר הקלסי, שנועד להעביר מסר קצר וקולע.

פלייר עם קיפול אחד – עם מראה קצת יותר אלגנטי, שמזכיר מעין ספרון קצר, ניתן להשתמש בו לצורך יחסי ציבור טובים יותר לעסק או לפרסם מסרים קצת יותר ארוכים.

פלייר עם שני קיפולים – פלאייר עשיר, שמעורר יותר סקרנות בקרב הלקוח הפוטנציאלי, ומכיל תוכן רב ביחס לשני סוגי הפלאיירים הקודמים.

סוג הנייר

מרבית הפליירים מודפסים על גבי נייר כרומו במשקלים שונים (המשקל מעיד על עובי הנייר). מכיוון שבמרבית המקרים הפלאייר הוא מוצר שלא נשאר עם הלקוח לאורך זמן, פחות מומלץ לבחור בניירות מיוחדים ובהשבחות, אך הדפסה צבעונית היא בגדר חובה עבור מפרסם שרוצה למשוך תשומת לבו של הלקוח. עוד על סוגי הנייר

הפרטים שחייבים להופיע בכל פלייר

הדברים החשובים ביותר, שחייבים להופיע בכל פלאייר הם כמובן שם העסק בצירוף לוגו העסק ושעות הפעילות שלו. פרט להם, חיוני לציין את כל דרכי ההתקשרות הרלוונטיים, כולל כתובת העסק, מספר טלפון ליצירת קשר, אי – מייל וכמובן, שם הדף העסקי ברשתות החברתיות.

למיטיבי לכת מומלץ להוסיף קוד QR לסריקה במכשירים ניידים.

תלי דלת

הפלאייר השיווקי, שמחולק בכל בית אב בשכונת המגורים שלכם או בבנייני המשרדים שאתם עובדים בהם, הוא בין המוצרים הקריאיטיביים ביותר. עיצוב נכון ומדויק של תלי דלת תופס את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי ומפיץ חומר פרסומי שנועד להפצה מקומית בהיקף ממוקד. תלי דלת ניתן להזמין במגוון חיתוכים ועיצובים, ובמרבית המקרים הוא מודפס בכמויות גדולות.

ברושורים

עלוני המידע המקצועיים, שנועדו להרשים ולהציג מוצרים בצורה מכובדת ויוקרתית יותר בדרך כלל עשויים מניירות עבים יותר, ומומלץ לשלב בהם השבחות שונות, שתורמות לניראות שלהם ולהעברת המסר.

שורה תחתונה,

פליירים היו ונשארו חלק מתמהיל השיווק של העסק. בין אם זה עבור עסק מקומי שמפיץ פלאיירים כדי ליצור מודעות או מבצעים או עבור חברה גדולה שמשווקת מוצר חדש, הוא נותן עבודה!

 

כיצד הופכים את הפליירים לכלי שיווק אפקטיבי?

  1. מתמקדים בקהל היעד, ומעצבים את הפלייר בהתאם לצרכים שלו.
  2. מעצבים פליירים מעניינים, מסקרנים, שמושכים את העין ושמעבירים את המסר בצורה עניינית ושאינה משתמעת ל – 2 פנים.
  3. בוחרים את סוג הפלייר לפי שיטת החלוקה ולפי סוג המסר שרוצים להעביר.
  4. בוחרים את סוג הנייר בהתאם למסר שרוצים להעביר ואוי המידע שיופיע בו.

בחירת סוג הנייר של הפלייר

בין סוגי הניירות השונים יש 2 בחירות פופולריות לפליירים מודפסים: נייר מבריק, שמתאים במיוחד לתמונות וצילומים ססגוניים ורבגוניים, או נייר מט, שנותן אפקט של ניגודיות עם מראה קצת פחות בוהק.

מרבית הפליירים מודפסים בהדפסה צבעונית, שמושכת את תשומת הלב של כל מי שנתקל בהם,  על גבי נייר כרומו וללא השבחות. עוד על סוגי נייר כאן

לפניה למרכז הלקוחות בנושא: פליירים

קבלו הצעת מחיר מהירה:
מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

תוכן עניינים

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

אריזות
טיפים

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

אריזות איכות
טיפים

אריזות איכות

גט פרינט מתמחים בייצור אריזות איכות, עד רמות הגימור והעיצוב המושקעות והיוקרתיות ביותר. אנו ערים לצרכים ולמקובל בשלל ענפים ותעשיות ומתרגמים את הידע הנרחב להצעת מחיר תחרותי ופתרונות מעולים, לכל לקוחותינו. בין היתר, אנו מקפידים על התאמת מאפייני האריזה למאפייני המוצר, עם התאמות גרפיות ומגוון תוספות אפשריות לתעשיות השונות

עיצוב אריזות אריזות-קופסאות-קרטון-מעוצבות
טיפים

עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית
פתרונות דפוס

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

אריזות גמישות - דויפק - בית דפוס לעסקים גט פרינט
טיפים

הכנה לדפוס

בין אם אנו מוציאים ספר, חוברות או עלונים לאור ובין אם מדובר בניירת משרדית או אפילו חשבוניות, הכנת הקובץ בפורמט הנכון ובתהליך הנכון לקראת ההדפסה תשפיע באופן ניכר על איכות התוצר שנקבל. כדי ליהנות ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר בטכנולוגיות פרינט, חשוב שנכיר לעומק תהליכי הכנה לדפוס ונדאג כי הם מיושמים כמו שצריך. כדי לסייע לך ליהנות מתוצאות אופטימליות שישרתו את המטרות שלך בצורה הטובה ביותר, אספנו כמה מההיבטים החשובים ביותר בהכנה לדפוס.

גט פרינט - בית דפוס אישי מנצח לעסקים וחברות Get Print
טיפים

מידות נייר לדפוס

בדרך כלל אחד השלבים הראשונים כשיוצאים לביצוע עבודות דפוס, הוא בחירה או החלטה על גודל הנייר של התוצר הסופי (כתוצאה