פלאיירים---הדפסת-פלאיירים-A5---גט-פרינט-דפוס-לעסקים-Get-Print

קבלו הצעת מחיר מהירה

פליירים תמיד היו בין אפיקי הפרסום הפופולריים והוותיקים ביותר, ודווקא בעידן הדיגיטלי עסקים מקומיים שמבקשים ליצור מודעות גבוהה ולבלוט או חברות ענק שמשיקות מוצר חדש יכולים להשתמש בכלי הפרסום הזה בצורה יצירתית ומקורית ולשווק אותו בצורה ממוקדת לקהלים רלוונטיים בהצלחה.

היתרון הבולט של הפלייר הוא ביכולת של הלקוח הפוטנציאלי להתמקד בו. הפלאייר שהלקוח אוחז בידו אינו מוצף בפרסומים נוספים שצצים מכל עבר כמו ברשתות החברתיות, והוא באופן חד משמעי מצליח לשדר וליצור בפועל תקשורת אישית יותר בין הלקוח לבין המפרסם, ואפילו אינטימית במידה מסוימת, אך חשוב לזכור, שעל מנת ללכוד את תשומת הלב של הלקוח, הפלאייר חייב להיות מעוצב נכון, כיוון שיעילות הפלאייר ככלי שיווקי תלויה ברושם הראשוני שהוא יוצר!

יתרון נוסף טמון בזמני עבודה קצרים. את מרבית הפלאיירים ניתן להדפיס תוך זמן קצר יחסית, והם אינם מצריכים הפקת דפוס מורכבת. הסוד שלהם הוא בשילוב היעילות עם הפשטות!

בחירת גודל הפלייר

פלאיירים בגדלים שונים מתאימים לצרכים שונים. בבחירת גודל הפלאייר חשוב לקחת בחשבון, שהלקוח הפוטנציאלי אמור לאחוז בו ביד, כך שאם הוא יהיה קטן מידי או גדול מידי, הוא לא יהיה אפקטיבי. הגדלים הנפוצים בהדפסת פלאיירים הם גודל A4 או A5, אך אין חוקים, וכל מפרסם בוחר בהתאם לכמות התוכן שהוא מפרסם, האפקט שהוא מעוניין להשיג ובהתאם לאופי החלוקה.

פלייר חד צדדי, דו"צ וקיפולים

ניתן לבחור האם להדפיס על גבי הפלייר מצד אחד בלבד או משני צדדיו. בדרך כלל הדפסה משני צידי הפלאייר נועדה להפחית עומס מידע והיא חיונית מאוד, כיוון שגם כשהפלאייר הפוך, עדיין הלקוח נחשף לתוכן ולעסק המפרסם.

פלייר ללא קיפול – הפלייר הקלסי, שנועד להעביר מסר קצר וקולע.

פלייר עם קיפול אחד – עם מראה קצת יותר אלגנטי, שמזכיר מעין ספרון קצר, ניתן להשתמש בו לצורך יחסי ציבור טובים יותר לעסק או לפרסם מסרים קצת יותר ארוכים.

פלייר עם שני קיפולים – פלאייר עשיר, שמעורר יותר סקרנות בקרב הלקוח הפוטנציאלי, ומכיל תוכן רב ביחס לשני סוגי הפלאיירים הקודמים.

סוג הנייר

מרבית הפליירים מודפסים על גבי נייר כרומו במשקלים שונים (המשקל מעיד על עובי הנייר). מכיוון שבמרבית המקרים הפלאייר הוא מוצר שלא נשאר עם הלקוח לאורך זמן, פחות מומלץ לבחור בניירות מיוחדים ובהשבחות, אך הדפסה צבעונית היא בגדר חובה עבור מפרסם שרוצה למשוך תשומת לבו של הלקוח. עוד על סוגי הנייר

הפרטים שחייבים להופיע בכל פלייר

הדברים החשובים ביותר, שחייבים להופיע בכל פלאייר הם כמובן שם העסק בצירוף לוגו העסק ושעות הפעילות שלו. פרט להם, חיוני לציין את כל דרכי ההתקשרות הרלוונטיים, כולל כתובת העסק, מספר טלפון ליצירת קשר, אי – מייל וכמובן, שם הדף העסקי ברשתות החברתיות.

למיטיבי לכת מומלץ להוסיף קוד QR לסריקה במכשירים ניידים.

תלי דלת

הפלאייר השיווקי, שמחולק בכל בית אב בשכונת המגורים שלכם או בבנייני המשרדים שאתם עובדים בהם, הוא בין המוצרים הקריאיטיביים ביותר. עיצוב נכון ומדויק של תלי דלת תופס את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי ומפיץ חומר פרסומי שנועד להפצה מקומית בהיקף ממוקד. תלי דלת ניתן להזמין במגוון חיתוכים ועיצובים, ובמרבית המקרים הוא מודפס בכמויות גדולות.

ברושורים

עלוני המידע המקצועיים, שנועדו להרשים ולהציג מוצרים בצורה מכובדת ויוקרתית יותר בדרך כלל עשויים מניירות עבים יותר, ומומלץ לשלב בהם השבחות שונות, שתורמות לניראות שלהם ולהעברת המסר.

שורה תחתונה,

פליירים היו ונשארו חלק מתמהיל השיווק של העסק. בין אם זה עבור עסק מקומי שמפיץ פלאיירים כדי ליצור מודעות או מבצעים או עבור חברה גדולה שמשווקת מוצר חדש, הוא נותן עבודה!

כיצד הופכים את הפליירים לכלי שיווק אפקטיבי?

  1. מתמקדים בקהל היעד, ומעצבים את הפלייר בהתאם לצרכים שלו.
  2. מעצבים פליירים מעניינים, מסקרנים, שמושכים את העין ושמעבירים את המסר בצורה עניינית ושאינה משתמעת ל – 2 פנים.
  3. בוחרים את סוג הפלייר לפי שיטת החלוקה ולפי סוג המסר שרוצים להעביר.
  4. בוחרים את סוג הנייר בהתאם למסר שרוצים להעביר ואוי המידע שיופיע בו.

בחירת סוג הנייר של הפלייר

בין סוגי הניירות השונים יש 2 בחירות פופולריות לפליירים מודפסים: נייר מבריק, שמתאים במיוחד לתמונות וצילומים ססגוניים ורבגוניים, או נייר מט, שנותן אפקט של ניגודיות עם מראה קצת פחות בוהק.

מרבית הפליירים מודפסים בהדפסה צבעונית, שמושכת את תשומת הלב של כל מי שנתקל בהם,  על גבי נייר כרומו וללא השבחות. עוד על סוגי נייר כאן

מחירון אטרקטיבי במיוחד להדפסת פלאיירים בכל גודל וצורה

אספקה מהירה, מוצר איכותי, שירות אישי

גט פרינט | דפוס מצוין לעסקים | GET PRINT