אף על פי שיש להן יתרונות אדירים כמנגנון שיווקי לעסקים, בעלי עסקים רבים נוטים להתעלם מהן ולנצל אותן בפן הפונקציונלי בלבד, אך למעטפות ממותגות יש הרבה יותר מה לתת לך כבעל עסק חוץ ממעטפת למכתבים או דואר חשוב.

בין אם המעטפות שלך מיועדות לקבלות, תלושי שכר, הסכמים משפטיים, חוזים עסקיים או כל דבר אחר, אתה יכול להשתמש בהן כאמצעי שיווק יעיל, שידבר בעד העסק שלך וימתג אותו בצורה מקצועית ורצינית.

הדפסת מעטפות ממותגות – איך עושים את זה נכון?

החלטת למתג את המעטפות של העסק שלך, אך רגע לפני,

כדאי שתכיר את 2 החוקים של דואר ישראל להדפסת מעטפות, אחרת המעטפות שלך לא יגיעו אל המען המבוקש, מה שעלול לפגוע בעסק שלך ובקשרים שלך עם הספקים, הלקוחות ועוד.

  • יש להקפיד על מרווח של 1.5 ס"מ מגבולות התחתונים והצדדיים של המעטפה הממותגת, כיוון שבשטח זה דואר ישראל משתמש לצורך הדפסת ברקודים שונים לפני שילוחם ליעדם.
  • יש להקפיד על מרווח של 1 ס"מ מהגבולות העליונים של המעטפה הממותגת.

 

מה כדאי שיופיע על גבי המעטפות הממותגות של העסק שלך?

כדי שהמעטפות הממותגות של בית העסק שלך יציגו אותו בצורה מקצועית וישמשו אותו ככלי מיתוגי מושלם, מומלץ להדפיס עליו את לוגו בית העסק ואת האפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק – טלפון, מייל, כתובת לשליחת דואר, פקס, אתר אינטרנט וכדו'.

מומלץ למקם את הלוגו בפינה השמאלית העליונה או לשלבו בסטריפ בחלקו התחתון של המעטפה יחד עם פריטי המידע שבחרת להדפיס על גבי המעטפות.

במרכז המעטפה ניתן לשלב עיצוב מיוחד עבור שם הנמען וכתובת היעד, אך אין זה הכרחי.

 

רוצה לנצל את המעטפה לקידום מכירות? גם מבצעים מיוחדים, קידום אירועי מכירה או כל מידע חדשני ורלוונטי ניתן לשלב במעטפה הממותגת שלך.

במקרים אלו יתכן שיידרשו שינויים גרפיים מעת לעת, אך אם אתה מצליח לעמוד בעלויות הגרפיקה, זו אחת הדרכים המוצלחות לקדם את העסק שלך, שאינספור חברות במשק בוחרות בה, החל מחברות תקשורת ועד לחברות ביטוח או קופות חולים.

 

הדפסת המעטפות יכולה להיעשות בצבע 1 או בהדפסת צבע מלאה. לצורך העניין יש מספר שיקולים שעליך לקחת בחשבון:

  1. התקציב שעומד לרשותך – הדפסת צבע יקרה יותר מן הסתם, אך חשוב לזכור, שאף על פי שהיא יקרה יותר, הדפסת צבע נשארת נאמנה למיתוג העסק ומאפשרת מגוון הרבה יותר רחב של עיצובים. כמו כן, היא נותנת רושם של מוצר מושקע ומקצועי שאינו מתפשר על פחות מהטוב ביותר!
  2. מעטפות עם לוגו צבעוני מגדילות את הסיכוי שהנמען יקרא את המסר שהן נושאות, ואם החלטת ללכת על מיתוג העסק שלך עד הסוף, גם נייר מכתבים ממותג ייצור רושם אדיר של מקצועיות בקרב הנמענים של העסק שלך.
  3. כשאתה מעוניין לשלוח מכתבים ללקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים, הדפסת מעטפות ממותגות בצבע מלא יכולה לעורר בהם את יצר הסקרנות, אך לעומת זאת, בפנייה לקולגות, למשקיעים, לשותפים או לגורמים רשמיים כדאי שתשתמש במעטפות ממותגות עם הדפסה בצבע.

 

התוכן של המעטפה

מעטפות ממותגות יכולות להגיע במגוון גדלים. כמובן שניתן להזמין גם מעטפות במידות מיוחדות, אך היצור שלהן יקר מאוד, ובדרך כלל בתי הדפוס מציעים מגוון גדלים, שמעניקים מענה די טוב לצורכי עסקים מתחומי עיסוק שונים. הנה 3 הגדלים הפופולריים ביותר:

  1. 23X11 – המעטפה המלבנית הקלסית, שבדרך כלל משמשת לדיוור מסמך אחד, גלויה, תלוש, עלון מידע וכדו'.
  2. 7X16 – מעטפה בגודל בינוני, שמשמשת לשליחה של כמה מסמכים או נייר בגודל A4 שמקופל לחצי.
  3. 34X24 – המעטפה הגדולה מיועדת לשליחת דפים בגודל A4 ישרים וללא קיפולים, ולכן מכילה פעמים רבות הסכמים, חוזים, טפסים רשמיים וכדו'.

עוד על מידות נייר כאן

לא רק עבור ניירות ומסמכים – המעטפה שלך יכולה לדוור גם דברים נוספים

המחשבה על מעטפות מודפסות וממותגות מיד מעלה בנו את המחשבה על דיוור מסמכים ומוצרי נייר שונים. אך פרט למעטפות הנייר הסטנדרטיות, אתה יכול למתג גם מעטפות מרופדות עם שיכבה פנימית של פצפצים, שנועדה להגן על תכולת המעטפה. כך אתה יכול לשלוח חפצים, גאדג'טים, אלבומים ועוד.

קיים מגוון של מעטפות מרופדות, שנבדלות זו מזו ברמת הקושי שלהן. סגירת המעטפות נעשית באמצעות פס סיליקון דביק, שמבטיח שהמעטפה תישאר סגורה לחלוטין עד שתגיע אל היעד שלה.

פרט לכך, מעטפות נייר רגילות ניתן להזמין עם חלונית שקופה, שמציגה את פרטי הנמען או ללא חלונית. במידה ואתה בוחר במעטפות עם חלונית, קח בחשבון שפרטי הנמען צריכים להיות מודפסים על גבי האינסרט.

 

איזה נייר מתאים למעטפות הממותגות של העסק שלך?

עבור מרבית התועלות הפונקציונליות של המעטפות שלך מומלץ לך לבחור בחומר הסטנדרטי לייצור מעטפות, שהוא נייר נטול עץ. על גבי הנייר ניתן לכתוב בכל סוג של כלי כתיבה ואיכות ההדפסה שמתקבלת היא גבוהה ביותר.

עסקים שבוחרים למתג את המעטפות שלהם ולעצב אותן בצורה מקורית, נועזת ויצירתית בוחרים בנייר כרומו, שנותן מראה נועז, לא שמרני במיוחד, ומדגיש את הצבעים ואת האלמנטים העיצוביים של הגרפיקה. מעטפות מנייר כרומו מציגות את העסק שלך כמקצועי אך לא רשמי מידי, ועבור מסרים שונים כמו הזמנה לכנס, הפצה של אירוע השקה וכדו' היא בחירה מוצלחת מאוד. סגירת המעטפות מנייר כרומו נעשית באמצעות הדבקה, ופתיחתן בעזרת תלישת פרפורציה.

עיצוב מסוג זה מתאים גם למעטפות מנייר נטול עץ, ובדרך כלל משמשות עסקים שבוחרים להדפיס בהדפסה דו – צדדית.

יש שבוחרים בניירות מיוחדים למעטפות הממותגות שלהם. אף על פי שהבחירה בנייר מיוחד עלולה לעלות לכם יותר כסף, היא נחשבת לדרך מוצלחת מאוד לגרום לנמען לפתוח אותה ולראות מה המסר שהיא נושאת. כמו כן, נייר מיוחד מעניק למעטפה מראה יוקרתי ונותנת ללקוח שלך להרגיש שהוא שייך למועדון הפרימיום של קהל הלקוחות שלך.

עוד על סוגי נייר כאן

לסיכום, הנה 4 דרכים בהן אתה יכול להשתמש במעטפות ממותגות עבור העסק שלך

  1. עיצוב מעטפה עם גודל ייחודי – מעטפה לא שגרתית תבטיח שהיא תבלוט ביחס לשאר המכתבים שהנמענים שלך יקבלו בתיבת הדואר שלהם. כמו כן, עיצוב של גודל מיוחד בהתאם לאינסרט שנכנס למעטפה יבטיח נראות מותג מקצועית, שאינה מתפשרת על איכות. בנוסף, מעטפה ממותגת ומעוצבת בגודל מיוחד מאפשרת לך לשחק עם המסרים השיווקיים שאתה רוצה להעביר באמצעותה.
  2. הדפסת המיתוג ולוגו העסק שלך על גבי המעטפות העסקיות שלך מבטיחה שהעסק שלך ייתפס כמקצועי ואמין, ואף יותר מזה – אקטואלי.
  3. עיצוב המעטפות הממותגות של העסק שלך יכול להציג אותו כעסק חדשני ומקורי, מה שעשוי למשוך את הנמען לפתוח אותן ולגלות מה מסתתר בתוכן. פרט לכך, כשמדובר בלקוחות חדשים שטרם נחשפו אליך, הן יוצרות רושם חזק ועצמתי, כזה שלא ניתן לשכוח או להתעלם ממנו.
  4. גם מעטפות ממותגות יכולות לשלב קריאה לפעולה. השתמש בצבע מודגש ובולט והקפד לציין את כל האפשרויות ליצירת קשר על גבי המעטפה.

לפניה למרכז הלקוחות בנושא: מעטפות ממותגות – המדריך השלם

קבלו הצעת מחיר מהירה:
מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

תוכן עניינים

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

אריזות
טיפים

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

אריזות איכות
טיפים

אריזות איכות

גט פרינט מתמחים בייצור אריזות איכות, עד רמות הגימור והעיצוב המושקעות והיוקרתיות ביותר. אנו ערים לצרכים ולמקובל בשלל ענפים ותעשיות ומתרגמים את הידע הנרחב להצעת מחיר תחרותי ופתרונות מעולים, לכל לקוחותינו. בין היתר, אנו מקפידים על התאמת מאפייני האריזה למאפייני המוצר, עם התאמות גרפיות ומגוון תוספות אפשריות לתעשיות השונות

עיצוב אריזות אריזות-קופסאות-קרטון-מעוצבות
טיפים

עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית
פתרונות דפוס

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

אריזות גמישות - דויפק - בית דפוס לעסקים גט פרינט
טיפים

הכנה לדפוס

בין אם אנו מוציאים ספר, חוברות או עלונים לאור ובין אם מדובר בניירת משרדית או אפילו חשבוניות, הכנת הקובץ בפורמט הנכון ובתהליך הנכון לקראת ההדפסה תשפיע באופן ניכר על איכות התוצר שנקבל. כדי ליהנות ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר בטכנולוגיות פרינט, חשוב שנכיר לעומק תהליכי הכנה לדפוס ונדאג כי הם מיושמים כמו שצריך. כדי לסייע לך ליהנות מתוצאות אופטימליות שישרתו את המטרות שלך בצורה הטובה ביותר, אספנו כמה מההיבטים החשובים ביותר בהכנה לדפוס.

גט פרינט - בית דפוס אישי מנצח לעסקים וחברות Get Print
טיפים

מידות נייר לדפוס

בדרך כלל אחד השלבים הראשונים כשיוצאים לביצוע עבודות דפוס, הוא בחירה או החלטה על גודל הנייר של התוצר הסופי (כתוצאה