כל בעל עסק יודע, שעל מנת שהעסק יעבוד ויקבל תנועה רציפה של לקוחות, עליו לאמץ מגוון אמצעי שיווק באפיקים שונים, שמגיעים אל קהלי היעד של העסק ומעודדים אותם ליצור קשר או להגיע אל בית העסק ולבצע רכישה. אחד מכלי השיווק העוצמתיים עבור מגוון עסקים הוא כרטיסי ביקור מגנטים.
מה הופך את כרטיסי הביקור המגנטיים לאמצעי שיווק כל כך עצמתי ואפקטיבי?
כרטיסי ביקור מגנטיים משמשים כשלטי חוצות קטנים שמכניסים את העסק שלכם אל תוך הבית והמשרד של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומשאירים אתכם בתודעה שלהם בכל עת, גם לאחר האינטראקציה עם בית העסק או נותני השירות שלו.
כרטיסי ביקור מגנטיים הם הדרך היעילה ביותר להזכיר ללקוח שאתם כאן בשבילו.
בין אם אתם מספקים שירותי אינסטלציה, משלוחי מזון מהיר או תיקוני סלולר, אתם תמיד תהיו בעדיפות הראשונה של הלקוח, כי כל המידע שהוא צריך- טלפון ליצירת קשר, נמצא ממש מול העיניים שלו, כך שהוא לא צריך לחפש אתכם או לשקול למי מבין המתחרים להרים צלצול.
כך למעשה כרטיסי ביקור מגנטיים יוצרים ביניכם לבין הלקוחות שלכם מערכת יחסים ארוכת טווח, ושומרים על נאמנות הלקוחות שלכם לאורך זמן.

אילו יתרונות נוספים יש בכרטיסי ביקור מגנטיים?
- כרטיסי ביקור מגנטיים אינם מתקפלים, נקרעים או מתבלים. עם הדפסה איכותית מובטח לכם שהמוצר יישאר עמיד ואיכותי שנים רבות, ולא ירד ללקוח מהמקרר או מהארונית.
- כרטיסים מגנטיים אינם נעלמים בתחתית התיק, ובאופן טבעי, לקוח מצמיד אותם מיד למקרר במשרד, במטבח הביתי או על דלת הכניסה. זאת להבדיל מכרטיסי ביקור סטנדרטיים, שאותם הלקוח משליך בקלות לפח או שוכח מקיומם.
- השימוש הפונקציונלי של המגנט הופך אותו לבעל ערך מוסף עבור הלקוח, שמצמיד באמצעותו את רשימת הקניות והתזכורות החשובות או את לו"ז החוגים היומי של הילדים.
- עבור לקוח שמזמין מבית העסק באופן רציף, המגנט מהווה תזכורת, כך שלפני שמלאי המוצר אוזל, הוא פונה אל בית העסק או נותן השירות בקלות ובמהירות.
- כרטיסי ביקור מגנטיים נחשבים לשיטת פרסום זולה יחסית, שממשיכה לעבוד עבור העסק שלכם כל הזמן במשך שנים, אפילו בזמן שאתם בחופשה או ישנים.

לאילו עסקים כדאי לייצר כרטיסי ביקור מגנטיים?
- עסקים מקומיים שמבקשים להגיע אל בתי אב באזור פעילותם- וטרינרים ומרפאות, עסקי מזון מהיר, מוסכים, חנות מחשבים וסלולר וכו'.
- אנשי מקצוע שמגיעים לבית הלקוח – אינסטלטורים, מנעולנים, שיפוצניקים, שוטפי מכוניות, רופאים, טכנאים, חשמלאים וכו'.
- אנשי מקצוע מתחום הנדל"ן.
- צלמים שמעניקים שירותי מגנטים לאירועים.
- אנשי במה ובידור- להקות וזמרים לאירועים, מפעילים לימי הולדת, ליצנים, סטנדאפיסטים, קוסמים וכו'.

טיפים לעיצוב כרטיסי ביקור מגנטיים
- עיצוב שמושך את העין יעניק למגנט שלכם יתרון- שימוש בצבע, בפונט מקורי ובולט ואפילו חיתוך מיוחד יקפיצו את המגנט שלכם כך שיבלוט מעל השאר, יגרום לו להיצרב בתודעה של הלקוח וייתן לעסק שלכם יתרון משמעותי.
- כרטיס ביקור מגנטי חייב לכלול את האינפורמציה הכי חיונית ללקוח בתמציתיות ובאופן ברור- שם העסק, לוגו העסק, שירותי העסק, טלפון ליצירת קשר, כתובת העסק וכתובת אתר האינטרנט של העסק. לשיקול דעת המפרסם ובהתאם לצורך יש לפרסם על גבי המגנט את שעות פעילות העסק.
- מומלץ להיות מקוריים ולחרוג מהשבלונה הבנלית. כרטיס ביקור מגנטי בגודל או בצורה לא שגרתיים יעניקו לו יתרון אדיר וימשכו את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי.
- יש להימנע מטקסט צפוף, עמוס ודחוס ומפונטים קטנים ולא קריאים. ככל שהמגנט "ינשום" יותר, והמסר יהיה קריא וברור, כך הסיכוי שהלקוח יתלה אותו על דלת ביתו גבוה יותר.
- בהמשך לסעיף הקודם- יש לוודא שקיימת ניגודיות ברמה גבוהה בין הטקסט לרקע.

לסיכום: כרטיסי ביקור מגנטים
כרטיסי ביקור מגנטיים תמיד גלויים לעין, ובניגוד לאפיקי פרסום אחרים, אין צורך לחפש אותם, כי תמיד יודעים היכן הם ממוקמים. הם גורמים ללקוח שלכם לחשוב עליכם כדרך אגב וצורבים את העסק שלכם בתודעה שלו.
בגט פרינט מדפיסים כרטיסי ביקור מגנטיים בגדלים שונים. מכונות ההדפסה המתקדמות שלנו מבטיחות איכות הדפסה גבוהה ביותר ואת עמידות המוצר למשך שנים רבות.
בגט פרינט צוות מקצועי ומנוסה, שישמח לתת לכם שירות ולייעץ, כיצד להפיק מכרטיס הביקור המגנטי שלכם את הטוב ביותר עבור בית העסק שלכם.