שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אם יש לכם מגוון רחב של מוצרים ושירותים, ואתם רוצים לפתוח בקמפיין שיווקי באמצעות דיוור ישיר, לשלוח קטלוגים או חוברות לרשימת התפוצה הממוקדת שלכם, או לצייד את הסוכנים ואנשי המכירות שלכם בקטלוג שיסייע להם לשווק את המוצרים שלכם ולהקל עליהם בתהליך המכירה, חוברות וקטלוגים הם פתרון מושלם עבורכם.

אין טוב ממראה עיניים, וקטלוגים מציגים את העסק שלך כפוטוגני ומקצועי

אחת האהבות הגדולות שלנו בגט פרינט היא הדפסת חוברות וקטלוגים. הכיף הוא באינספור האפשרויות החל ממידות וגודל המוצר ועד לבחירת ניירות מיוחדים, השבחות וגימורים מיוחדים והשילוב הנרחב בתמונות שתמיד מבליט כל מוצר ומושך את העין כך שלא ניתן להתעלם ממנו.

בגט פרינט מכונות אופסט ומכונות דיגיטליות, שמתאימות להדפסת כמויות קטנות, בינוניות וגדולות של חוברות, מגזינים, קטלוגים, ירחונים ועוד. איכות ההדפסה שלנו מבטיחה לכם שהחומר השיווקי והמידע שאתם מבקשים להעביר יבלטו בצורה איכותית ויציגו אתכם בצורה מקצועית ביותר.

לבחירתכם מגוון סוגי כריכות וגימורים, שכוללים כריכה קשה או רכה, כריכה בחום, כריכת סיכות או כריכת ניט, תפירה וכריכת ספירלה פלסטיק או מתכת.

איזו כריכה מתאימה לחוברת שלכם? סוגי הכריכות לחוברות וקטלוגים

כריכה קשה  בהדבקה – מתאימה להדפסת חוברות וקטלוגים בכמויות קטנות.

  1. כריכה רכה בהדבקה בחום – מתאימה להדפסת חוברות וקטלוגים בכמויות קטנות או בינוניות.
  2. כריכת חיבור או כריכת ניט – מתאימה להדפסת חוברות וקטלוגים עם מספר קטן של עמודים, משמשת לתפריטים לבתי קפה, קטלוג צבעים, חוברת מתכונים ועוד.
  3. כריכת סיכות אמצע – מתאימה להדפסות בכמויות שונות, אך מצריכה מספר עמודים שעומד על כפולות של 4.

עיצוב והפקת קטלוגים וחוברות – דברים שחשוב לדעת

חוברות וקטלוגים נועדו להציג תכנים טקסטואליים וויזואליים ולהרשים לקוחות פוטנציאליים. חוברת שמעוצבת נכון ומודפסת מחומרים איכותיים גורמת ללקוח פוטנציאלי לדפדף ולעיין בה שוב ושוב, ויוצרת בו את הסקרנות לראות יותר. אם הצלחתם לגרום ללקוח שלכם לעיין בחוברת כולה, כנראה שמאמצי השיווק שלכם קלעו בול למטרה.

היום יש שפע של מעצבים צעירים, שמתמחים בעיקר בעיצוב לדיגיטל, אך דווקא עבור חוברות וקטלוגים מודפסים, כדאי לאתר אחר גרפיקאי שמתמחה בהכנת חומרים לדפוס.

בבחירת החומרים להדפסה, סוג הנייר והכריכה של החוברת או הקטלוג של העסק שלך כדאי לקחת כמה גורמים בחשבון:

  1. משקל החוברת – משקל החוברת מושפע מסוג הנייר ומכמות התוכן, ועל מנת להגיע למשקל אופטימלי כדאי להתחשב ב – 2 הגורמים הללו ולמצוא את האיזון הנכון ביניהם. על מנת להחליט באשר למשקל החוברת, חשוב להתחשב בדרכי ההפצה של החוברת ובשינוע שלה, האם היא תלווה סוכנים? תופץ בדיוור ישיר לבית הלקוח? תוצב בחנויות וכו'. אם גיליתם שמשקל החוברת צפוי להיות גבוה מהרצוי או מהנדרש שקלו להקטין את גודל החוברת, להפחית את מספר העמודים של החוברת, לצמצם את כמות התוכן, להקטין תמונות, להדפיס הדפסה דו – צדדית או להקטין את משקל הנייר. כמו כן, יש לקחת בחשבון שכריכה קשה שוקלת יותר מכריכה רכה.
  2. בחירת הנייר – חוברות שונות מודפסות מסוגי נייר שונים. יש ניירות שמתאימים לעלונים או לעיתונים מודפסים, ומגוון ניירות מיוחדים שנבחרים באופן אינדיבידואלי בהתאם לדרישת הלקוח. באופן כללי, כשרוצים לתת לקטלוג מראה יוקרתי יותר מומלץ להשתמש בכריכה קשה או בנייר עבה יותר בשילוב השבחות כמו הטבעות פויל, ציפוי לכה וכו'.
  3. סוג הדפסה – עבור הדפסת חוברות וקטלוגים בכמות גדולה מומלץ להשתמש במכונות אופסט, שמצמצמות את עלויות ההדפסה באופן משמעותי, אך עבור כמות הדפסות בינונית מומלץ לשקול להשתמש במכונות הדפסה דיגיטליות, שעשויות להפחית את העלות פר יחידה. אנו ממליצים להתייעץ אתנו באשר לאיזו אפשרות עדיפה, אך בכל מקרה מתחייבים על עבודה איכותית הן בהדפסת אופסט והן בהדפסה דיגיטלית.

קטלוג או חוברת? מה מתאים יותר לעסק שלך?

אם בכוונתך למכור עשרות או מאות מוצרים קמעונאיים במחיר נמוך יחסית, רוב הסיכויים שקטלוג הוא המוצר הטוב ביותר עבורך, מכיוון שהוא מאפשר ללקוחות שלך לעיין במבחר שמוצע להם בקלילות ולבצע רכישה כמעט מידית. יחד עם זאת, אם אתה מוכר שירותים, וכלל לא מציע מוצרים, סביר להניח שדווקא החוברת תשרת את הצרכים שלך, מכיוון שהיא מסוגלת לספק ללקוחות שלך את המידע שהם זקוקים לו לפני שהם יוצרים עם בית העסק שלך קשר וייכנסו לתהליך המכירה.

המטרות של המוצר שאתה מבקש ליצור הן שונות. בעוד הקטלוג מבקש לבצע מכירה מידית, החוברת מבקשת מהלקוח ליזום שיחת טלפון, ביקור באתר או לקבוע מכירה מאוחרת יותר.

כיצד להשתמש בשניהם?

על ידי שימוש בשני המוצרים הללו אתה יכול להכפיל את מערכי השיווק של העסק שלך. החוברת יכולה לקדם מכירה לקטלוג, ואילו הקטלוג יכול לשמש עבורך כצינור בין רכישות קטנות וגדולות ולקדם תהליכי מכירה מורכבים יותר. לדוגמה, אם העסק שלך מוכר מוצרי תינוקות, אתה יכול לקדם מכירה של בקבוקים חדשים ללא BPA באמצעות הקטלוג, ועל מנת להגביר את פוטנציאל המכירה, להפיץ חוברת שעוסקת במוצרי תינוקות ללא BPA בבתי יולדות, בטיפות חלב, בקופות חולים וכדו'. כמו כן, ניתן לשלוח בדיוור ישיר את החוברת לרשימת התפוצה הממוקדת של העסק שלך ולאחר כמה ימים להפיץ את הקטלוג לאותם הנמענים.

לא רק למטרות רווח!

חוברות וקטלוגים הן בין המוצרים הפופולריים ביותר בקרב עמותות וארגונים ללא מטרות רווח, שמבקשות להציג את פועלן במקצועיות ובצורה מרשימה. המוצרים הללו מאפשרים לגופים מסוג זה לשמור על האיזון העדין שבין תקציב נמוך לחשיפה שביכולתה להעניק חשיפה נרחבת במידה מספקת לצורך פרסום וגיוס תרומות. זוהי דוגמה נוספת, שמוכיחה את יעילותם של הקטלוגים והחוברות בשילוב עם דיוור ישיר.

הקטלוגים וגם החוברות הם כלי מכירות רב עצמה, שמתמקד בלקוחות שמעוניינים במוצרים או בשירותים שיש לך להציע להם. עיצוב נכון, עימוד מדוייק ובחירת חומרים שמתאימה למוצר וליעודו יבטיחו לך מוצר שיווקי מנצח שעובד עבורך!

גט פרינט מתחייבת על איכות מוצר גבוהה ביותר, עמידה בזמני אספקה ושירות אישי מעל הכל. אנו כאן כדי לסייע לכם בבחירת המוצר המתאים ביותר לעסק שלכם ולצרכים שלו. אצלנו צוות סוכנים מוכשר ומקצועי, גרפיקאים מנוסים וקריאיטיביים ועובדי יצור שחיים ונושמים דפוס, מה שמבטיח לכם שאתם בידיים טובות!

 

 

הדפסת קטלוגים | הדפסת חוברות | הדפסת ספרות מקצועית

לפניה למרכז הלקוחות בנושא: הדפסת חוברות וקטלוגים

קבלו הצעת מחיר מהירה:
מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

תוכן עניינים

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

אריזות
טיפים

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

אריזות איכות
טיפים

אריזות איכות

גט פרינט מתמחים בייצור אריזות איכות, עד רמות הגימור והעיצוב המושקעות והיוקרתיות ביותר. אנו ערים לצרכים ולמקובל בשלל ענפים ותעשיות ומתרגמים את הידע הנרחב להצעת מחיר תחרותי ופתרונות מעולים, לכל לקוחותינו. בין היתר, אנו מקפידים על התאמת מאפייני האריזה למאפייני המוצר, עם התאמות גרפיות ומגוון תוספות אפשריות לתעשיות השונות

עיצוב אריזות אריזות-קופסאות-קרטון-מעוצבות
טיפים

עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית
פתרונות דפוס

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

אריזות גמישות - דויפק - בית דפוס לעסקים גט פרינט
טיפים

הכנה לדפוס

בין אם אנו מוציאים ספר, חוברות או עלונים לאור ובין אם מדובר בניירת משרדית או אפילו חשבוניות, הכנת הקובץ בפורמט הנכון ובתהליך הנכון לקראת ההדפסה תשפיע באופן ניכר על איכות התוצר שנקבל. כדי ליהנות ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר בטכנולוגיות פרינט, חשוב שנכיר לעומק תהליכי הכנה לדפוס ונדאג כי הם מיושמים כמו שצריך. כדי לסייע לך ליהנות מתוצאות אופטימליות שישרתו את המטרות שלך בצורה הטובה ביותר, אספנו כמה מההיבטים החשובים ביותר בהכנה לדפוס.

גט פרינט - בית דפוס אישי מנצח לעסקים וחברות Get Print
טיפים

מידות נייר לדפוס

בדרך כלל אחד השלבים הראשונים כשיוצאים לביצוע עבודות דפוס, הוא בחירה או החלטה על גודל הנייר של התוצר הסופי (כתוצאה