גט פרינט

גט פרינט

שירותי דפוס מותאמים לעסקים. מומחים לשירותי דפוס בכמויות בינוניות, גדולות וכספק בית

הדפסת פליירים – טיפים מנצחים

בין אם אתם מבקשים לקדם את המכירות של העסק שלכם, לספק מידע עסקי מפורט אודותיו או להפיץ רעיונות ומידע, עלוני מידע ופליירים מאפשרים לכם להפיץ את המסר בכל מקום ובכל זמן, ובעלות שעומדת בתקציב הפרסום של כל עסק מקטן ועד גדול, פליירים הם לחלוטין פתרון זמין, נוח ויעיל.

פליירים ועלוני מידע – שיקולים כלליים בהזמנת פליירים מבית דפוס

  1. את הפליירים והעלונים נהוג להזמין בכמויות בינוניות או גדולות. ככל שהכמות גדלה, כך המחיר הופך לאטרקטיבי יותר
  2. רצוי שעיצוב הפליירים שלכם יהיה מקצועי, כיוון שהאדם הממוצע נחשף לכל כך הרבה פרסומות במשך היום, שהוא נהייה סלקטיבי. המוח האנושי למד לסנן את מה שלא רלוונטי עבורו, ורק פליירים מושכים, מעניינים, מסקרנים ויוצאים מן הכלל עוברים את מערכת הסינון הזו.
  3. חשוב לבחור את סוג הפלאייר בהתאם לשיטת החלוקה, לקהל היעד ולמסר שרוצים להעביר. חשוב לקחת בחשבון את כמות המידע שתופיע בפלאייר ואת אופי המידע, שמשפיעים גם כן על סוג הפלייר שיודפס בסופו של דבר. ניתן להפיק מבחר עצום של פלאיירים בגדלים שונים ובחיתוכי שטנץ או חיתוכים צורניים. כמו כן, פרט לפלאיירים המסורתיים, ניתן להפיק עלונים, ברושורים מקופלים, תלי דלת ועוד.
  4. בדומה לסוג הפלאייר ועל סמך אותם שיקולים יש לבחור גם את סוג הנייר המתאים, העובי שלו וצורתו.

איך מעבירים את המסר באמצעות עלונים ופליירים?

חשוב להבין, שמרבית הפליירים הנם חד פעמיים. האדם הממוצע בעידן המודרני אוגר תוכן ומידע בעיקר בטלפון הנייד, וכל מוצר דפוס שאינו רלוונטי עבורו מוצא את דרכו מהר מאוד בדרך לפח האשפה.

וכמו כל אמצעי שיווק, גם הפלאייר שלכם חייב להעביר את המסר בצורה ברורה ועניינית, להיות מכוון לקהל היעד שלכם, להיות רלוונטי עבורו ולהעביר מסר עם ערך מוסף עבורו.

פלייר שמציג תוכן ממוקד ואיכותי, מעוצב נכון ומגיע אל קהל היעד שלו יפגע בול במטרה ויניב עבורכם את האפקט שלו אתם מייחלים.

4 טריקים שיגרמו לפלאייר שלכם לבלוט בשטח

1 – פלייר עם קיפולים

בין אם אתם מבקשים להרשים לקוחות פוטנציאליים, להפיץ רעיון, לקדם מבצע או לחשוף ולהציג את העסק שלכם בפני קהל יעד חדש, פליירים מקופלים עוזרים לכם לבלוט יותר, והם נחשבים לדרך קלה לעורר בקרב קהל היעד את יצר הסקרנות וליצור בו עניין. פליירים וברושורים יכולים להיות עם קיפול אחד, שניים ואף יותר, והבחירה במוצר המתאים ביותר מתבצעת בהתאם לכמות המידע וסוג המידע שהם מציגים.

2 – פלייר עם ביגים לנייר עבה

כשבוחרים בפלאייר שעשוי מנייר עבה (גרמז' גבוה יותר) מומלץ לעשות בו ביגים לפני הקיפול. הביג הוא מכה שניתנת לנייר על ידי סכין לא כהה, שיוצרת שקע, וכך מאפשרת לקפל את הפלאייר מבלי שהנייר ייקרע או יינזק כלל. הביג שומר על מראה אסתטי ונקי, ומציג את העסק שלך בצורה מקצועית יותר ויוקרתית יותר.

3 – פלייר מאורגן, מסודר עם מידע בעל ערך

הפליירים המקופלים מתאימים במיוחד לקהלים ממוקדים, והם נותנים יותר מקום להציג את העסק ואת השירותים או את המוצרים שהוא מציע. מתוקף היותם גדולים יותר הם מעניקים שטח רחב, שמקל על ארגון המידע, וכך מסייע לקהל היעד להתמצא בו בקלות ולמצוא את האינפורמציה שרלוונטית לו מהר יותר. פרט לכך, פלאיירים מקופלים ועלוני מידע מושלמים לשימוש בעמדות מידע או בדלפקים עם תנועה ערה כמו מרכזי קניות, בנייני משרדים, מתנ"סים, אולמות לכנסים, תערוכות, ימי עיון ועוד.

4 – תמונות וצבע

תמונות וצבע תמיד מושכים את העין, הרבה יותר ממלל. אין זה אומר שתוכן טקסטואלי אינו רלוונטי, אך תוכן וויזואלי הנו הכרחי על מנת לסקרן את הלקוח הפוטנציאלי שלכם. הקפידו הקפדה יתרה על תמונות איכותיות, לא מפוקסלות ומעל ולטובתכם, תמונות המותרות לשימוש

מתי כדאי לבחור בפלאיירים בלי קיפול?

כשרוצים להעביר מידע באופן ענייני וממוקד באופן מהיר דווקא פלאיירים ללא קיפול עשויים להיות בחירה טובה יותר. פלאיירים ללא קיפול מאפשרים להעביר מידע מבלי להציף את הלקוח הפוטנציאלי, ולכן נכון להתמקד בהם ברעיון אחד מרכזי. קל לארוז אותם וקל לחלק אותם להמונים, ולכן הם נפוצים בפעילויות שיווק ברחוב לצורך חשיפת עסק חדש, קידום מכירה ומבצעים או אירוע עונתי.

מהן האפשרויות שעומדות בפניכם?

בבחירת סוג הנייר השיקול העיקרי נע בין נייר מבריק, שמתאים לצילומים ותמונות עם צבעים מלאי חיים, לבין נייר מט, שהגימור שלו קצת פחות בוהק והוא מעניק מראה חלק יותר עם יותר ניגודיות. פרט לכך, ניתן לבחור בנייר ממוחזר, שנותן תחושה טבעית יותר, הצבעים בו נראים בהירים יותר והוא מיוצר מחומרים ממוחזרים 100%, כך שהוא מעביר מסר נוסף ללקוח, של עסק ירוק וידידותי לסביבה. מרבית הפלאיירים מודפסים על גבי נייר כרומו, ואינם מצריכים השבחות, אך הבחירה בהדפסה צבעונית חיונית לצורך משיכת תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים.

בבחירת משקל הנייר האפשרויות רבות. עבור פלאיירים שנועדו להפצה ברחוב מומלץ לבחור בנייר במשקל 130 גרם. עבור ברושורים ועלוני מידע הבחירה הפופולרית ביותר היא נייר במשקל 170 גרם. עבור מוצרי פרימיום כמו תלידלת, ברושורים  או טריפלים של חברות קוסמטיקה, טיפוח ויופי, חברות בנייה וכדו', שמבקשים לשדר יוקרה ואיכות חיים מומלץ להשתמש בנייר במשקל 250 גרם.

בבחירת גודל הפלאייר חשוב להתחשב בכמות המידע שהוא נועד להעביר, באפקט שהוא נועד ליצור ובאופי החלוקה שלו.

איך מעצבים פלאייר שמושך את העין?

פלאיירים נועדו ללכוד את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. כשהוא תלוי ברושם הראשוני שהוא יוצר, הוא חייב להיות מעוצב בצורה מקורית, מסקרנת ומושכת את העין או שיתרונו ככלי שיווקי יאבד והתקציב שהשקעתם בו ילך לחינם. לכן כדי לעצב פלאייר מקצועי כדאי להיעזר בגרפיקאי, שמתמחה בשיווק עסקים, אך אם אתם בכל זאת בוחרים לעשות זאת לבד חשוב שתקפידו על כמה כללים:

  1. בחרו טקסט מרתק ותמונות שמושכות את העין. הקפידו על כך שהתמונות והטקסט יהיו קשורים זה לזה ויעבירו יחד את המסר הרצוי.
  2. השתמשו ב – 2 גופנים לכל היותר.
  3. נסו לשלב קופון או שובר הנחה בפלאייר.
  4. בחרו בצבעים שתואמים את מיתוג העסק שלכם. הכינו כמה סקיצות והתייעצו עם 2-3 מכרים, שיוכלו לייעץ לכם איזה מהאפשרויות טובה יותר.
  5. שמרו על מבנה מסודר מסודרת, לא עמוס. זכרו – תפסת מרובה לא תפסת !
  6. הקפידו על ניסוח הולם שמתאים לקהל היעד שלכם ומכבד אותו. כמו כן, הקפידו על שפה תקנית ועל כללי תחביר.

מה חייב להופיע על גבי הפלאייר של העסק שלכם?

פרט למידע שאתם מעוניינים להעביר, כדאי שהפלאייר יציג מידע בסיסי וחיוני אודות העסק שלכם כמו שם העסק, לוגו העסק, פרטי ההתקשרות (טלפון ומייל), כתובת העסק, כתובת האתר ושם הפרופיל ברשתות החברתיות ושעות הפעילות של העסק. באפשרותכם להוסיף גם קוד QR לסריקה במכשיר הנייד.

מהפקה לחלוקה

משסיימתם להפיק את הפלאיירים של העסק שלכם, חלוקת הפלאיירים היא העבודה הקשה, אך לפני שתצאו לדרך ותכתתו את רגליכם, בחנו את קהל היעד שלכם והתאימו לו את שיטת החלוקה. לדוגמה, אם אתם משווקים עיצוב גינות ורוצים להגיע לקהל יעד אמיד כלכלית ברמה סוציו – אקונומית גבוהה, כדאי שתגיעו לשכונות יוקרה עם הרבה בתים צמודי קרקע, ותחלקו את הפלאיירים בתיבות הדואר. לעומת זאת, אם יש לכם מכון טסטים, כדאי שתחלקו את הפלאיירים על גבי רכבים בקניון הסמוך לעסק שלכם או שתציבו פלאיירים בשניצליה שפועלת מעבר לכביש.

מצאתם שהמידע תורם, שתפו אותו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

קבלו הצעת מחיר מהירה: מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

גליל מדבקות בית דפוס לעסקים גט פרינט
פתרונות דפוס

גליל מדבקות

למדבקות יש אינספור שימושים ויתרונות עבור בית עסק, וככל שהטכנולוגיות בענף הדפוס מתפתחות, ניתן לעשות שימוש במבחר סוגים של מדבקות, שעיקר ההבדל ביניהן הוא החומר

קרא עוד »
מחברות ממותגות גט פרינט בית דפוס לעסקים
פתרונות דפוס

מחברות ממותגות

היתרון שבהזמנת מחברות ממותגות בבית דפוס הוא שניתן לעצב אותן כך שיתאימו לדרישות הלקוח באופן מדויק. בגט פרינט מייצרים מחברות ממותגות ברמה הגבוהה ביותר מבלי

קרא עוד »
לוח שנה מעוצב - גט פרינט
פתרונות דפוס

לוח שנה מעוצב

מבחר עסקים, חברות, ארגונים, מוסדות ואנשי עסקים מבקשים להפיק לוח שנה מעוצב עבור לקוחות עסקיים, עובדים ולקוחות פוטנציאליים וליצור ממוצר שצפוי להישאר רלוונטי כל השנה

קרא עוד »
הדפסה על כוסות - גט פרינט דפוס לעסקים get print
פתרונות דפוס

הדפסה על כוסות

הדפסה על כוסות נייר בהתאמה אישית מאפשרת לכם להשתמש במוצר הכי בסיסי ויומיומי ולהקפיץ את הנראות שלו באמצעות מסר מיוחד, למתג את העסק באמצעות הדפסת הלוגו או להפיץ מסר שמגיע ישירות אל קהל היעד שלכם. באמצעות מכונות הדפסה חדישות ומתקדמות, המאפשרות לכל אחד להדפיס על גבי כוסות נייר לטובת אירוע יום הולדת חגיגי, מתן חסות או אירוע יוקרתי, ניתן להפוך את המוצר הכי פונקציונלי ופשוט לפריט שלא ניתן להתעלם ממנו? הנה כמה מן הסיבות הפופולריות ביותר להדפסה על כוסות נייר בהתאמה אישית.

קרא עוד »
הדפסת מגנטים - גט פרינט דפוס לעסקים get print
פתרונות דפוס

כרטיסי ביקור מגנטים

כל בעל עסק יודע, שעל מנת שהעסק יעבוד ויקבל תנועה רציפה של לקוחות, עליו לאמץ מגוון אמצעי שיווק באפיקים שונים, שמגיעים אל קהלי היעד של

קרא עוד »