שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

פולדרים עם או בלי כיסים, עם תפסנים וחיתוכים צורניים או טריפל עם שידרה וכיסים מודבקים, זה רק נשמע כמו קולקציה חדשה, אבל למען האמת, הפולדרים תמיד היו בין המוצרים הקלסיים שחברות ועסקים בוחרים למתג, לעצב ולהפוך לכלי שיווקי שמדבר בעד העסק.

מי צריך פולדרים ?

הדפסת פולדרים מעוצבים חיוניים לכל מי שמבקש להפיץ מידע חיוני, שמומלץ לעיין בו שוב.

אם יש לכם הצעת מחיר ללקוח, מיפרט של מוצר, חוזה או הזמנת עבודה, כדאי שתעבירו אותה בפולדר מסודר, וכך תבטיחו שהחומר יישמר במקום שבו קל יהיה למצוא אותו בעת הצורך.

אם יש לכם לקוח שמתעניין בסדרת מוצרים, ואתם רוצים לתת לו מספר עלונים לעיון העניקו לו את כל העלונים מאוגדים בפולדר ממותג, וכך תגדילו את הסיכויים למכור יותר מוצרים.

אם חשוב לכם להעביר מידע, יחד עם רושם ראשוני יחודי שלא ייזרק במהרה לפח האשפה, מסרו אותו בפולדר מעוצב. הסיכוי שהלקוח שלכם ישוב לעיין בו גבוה יותר מאשר אם היה מקבל כמה עלונים בשמרדף או בתפזורת.

הדפסת פולדרים • פולדר כיס אחד • פולדר שני כיסים • פולדר עם למינציה

אילו סוגי עסקים נעזרים בפולדרים לצורך מיתוג?

הדפסת הפולדרים הזו עושה שירות נפלא לעסקים קטנים וגדולים ממגוון תחומי עיסוק במשק, הנה רק חלק מהם:

מסעדות, חברות קייטרינג ואולמות אירועים – מאגדים בפולדרים עם כיס הצעות מחיר ותפריטים לבחירה. פעמים רבות מוסיפים על גבי הפולדר מידע אודות העסק.

מלונות, צימרים ובתי הארחה – מאגדים בפולדרים עלוני מידע על פעילות העסק והשירותים הנילווים לאורחים וכן על אטרקציות בסביבת המקום.

מעצבי פנים, אדריכלים ומהנדסים – מאגדים בפולדרים עם כיסים או תופסנים תוכניות עבודה והצעות מחיר ללקוח. הפולדרים הם אפיק שיווק יעיל עבורם, ולכן לא אחת הם בוחרים להציג על גביו תמונות מייצגות לעבודות שלהם.

  1. חברות בנייה וחברות נדל"ן – מאגדות בפולדרים ממותגים עם כיסים ושידרה חוזים, הסכמי עבודה, רכישה ובלעדיות וכדו'. חברות בנייה לעתים קרובות ממתגות טריפלים, שיכולים להציג יותר מידע על פרויקטים שונים ואודות העסק.
  2. חברות הייטק, מחשבים ואלקטרוניקה – מאגדים בפולדר דפי מידע על מוצרים ופיתוחים ומשתמשים בפולדר להציג את פרופיל החברה.
  3. חברות פרמצבטיקה, קוסמטיקה וטואלטיקה – נוהגות לאגד בפולדר דפי מידע חיוניים על סדרת מוצרים ומנצלים את הפולדר להציג את פרופיל העסק.
  4. עורכי דין וסוכני ביטוח – מאגדים בפולדרים ממותגים הסכמים, חוזים ומידע חיוני, חשוב או חסוי. מציגים לעתים קרובות את שירותי המשרד על גבי הפולדרים.
  5. קליניקות ומרפאות – מאגדות פרוטוקולים וסיכומי ביקור עבור המטופלים, הצעות מחיר להליכים רפואיים ודפי מידע חיוניים ללקוח. על גבי הפולדר פעמים רבות מציגות את פרופיל העסק ומציגות תמונות מייצגות (בעיקר בתחום הטיפולים האסתטיים, טיפולי שיניים וניתוחים פלסטיים).
  6. בתי ספר יסודיים, תיכונים ומוסדות להשכלה גבוהה – לא אחת מוסדות חינוך בוחרות להעניק לבוגריהם תעודות סיום, תעוות הערכה ותעודות הצטיינות בפולדר מעוצב.
  7. חנויות רהיטים, תאורה ומוצרי חשמל – מאגדים בפולדרים מעוצבים מיפרטים, הצעות מחיר והסכם מכירה.

חושבים שזה יכול לשווק אתכם?

אינספור עסקים כבר נהנים ממוצר פונקציונלי שגם ממתג אותם, גם משווק אותם וגם מגדיל להם את המכירות בעסק.

בואו להגדיל את החשיפה של המוצרים שלכם, להציג את העסק שלכם בצורה מקצועית ללקוחות, לספקים ולשותפים עסקיים, להחדיר את המותג שלכם לתודעה של הלקוחות ולהגדיל את המכירות, כי הסיכויים שלכם להישאר אצל הלקוח גבוהים בהרבה מהמתחרה שלכם שהפיק עבורו רק פלאיירים. חשבו צעד אחד קדימה, והעניקו ללקוח שלכם פולדר שמאגד את כל החומר שהוא צריך אודות העסק שלכם לנוחיותו.

הרווח יהיה כולו שלכם!

מה חייב להופיע על גבי הפולדר המעוצב של העסק שלכם?

  1. כתובת העסק
  2. טלפון ליצירת קשר
  3. כתובת מייל
  4. כתובת אתר האינטרנט של העסק
  5. פרופיל עסקי ברשתות חברתיות
  6. שעות פעילות
  7. לוגו העסק

המלצה נוספת לתוכן על גבי הפולדרים שלכם

  1. תמונות מקצועיות
  2. פרופיל החברה או אודות העסק
  3. מגוון השירותים שהעסק מעניק
  4. חזון העסק

מוכנים להדפיס את הפולדר הבא שלכם? רגע, רק עוד כמה נקודות למחשבה

לפני שמדפיסים, מדייקים את המוצר, כדי שהוא ישמש אתכם בצורה אופטימלית.

בהפקת פולדרים חשוב לבחון למי מיועד הפולדר ואילו אינסרטים הפולדר אמור לאגד בתוכו.

  1. כמות האינסרטים תגדיר לנו האם יש צורך בשידרה, בתופסנים ובכיס נוסף
  2. כמות המידע שמוצג על גבי הפולדר יוביל אתכם להחלטה האם ההדפסה תהיה חד – צדדית או דו – צדדית
  3. התקציב שלכם ישפיע במידה ניכרת על הבחירה האם להשתמש בחיתוך שטנץ או בחיתוך צורני, וכן האם תוסיפו השבחות כמו לכה סלקטיבית, הטבעות, הבלטות ועוד
  4. הבחירה להוסיף לפולדר כרטיס ביקור תגדיר האם יש צורך לבצע חיתוך לשם כך – עדיף להכין מיקום לכרטיס הביקור ולא להשתמש מאשר להזדקק לכיס הקטן הזה בעתיד.
  5. גודל האינסרטים שמאגד הפולדר יגדילו את המידות שלו
  6. אל תתפשרו על טיב הנייר – קחו נייר דפוס במשקל של לפחות 300 גר 

 

ההמלצה שלנו בגט פרינט

הדפיסו פולדרים על גבי נייר כרומו 250-300 גרם, שמסוגל להחזיק ולתמוך באינסרטים, עם למינציה בחלקו החיצוני של הפולדר, ששומרת על איכותו לאורך זמן רב. עוד על נייר לדפוס. בנוסף, קחו מוצר שמשיג לכם בידול כבר המשניה הראשונה: הוסיפו לכה סלקטיבית, עיצוב מרשים 

רוצים טיפים מנצחים למוצר שיווקי מנצח? דברו אתנו, ונשמח לעצב עבורכם פולדר שמתלבש בול על העסק שלכם.

הדפסת פולדרים • פולדר כיס אחד • פולדר שני כיסים • פולדר עם למינציה

אנחנו ממש אוהבים פולדרים, מוצר שעושה הבדל ענק בכל אינטראקציה עם אדם אחר. הוא מאגד בתוכו את רוח המיתוג יחד עם התוכן באופן שלם ועטוף.

לפניה למרכז הלקוחות בנושא: הדפסת פולדרים

קבלו הצעת מחיר מהירה:
מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

תוכן עניינים

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

אריזות
טיפים

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

אריזות איכות
טיפים

אריזות איכות

גט פרינט מתמחים בייצור אריזות איכות, עד רמות הגימור והעיצוב המושקעות והיוקרתיות ביותר. אנו ערים לצרכים ולמקובל בשלל ענפים ותעשיות ומתרגמים את הידע הנרחב להצעת מחיר תחרותי ופתרונות מעולים, לכל לקוחותינו. בין היתר, אנו מקפידים על התאמת מאפייני האריזה למאפייני המוצר, עם התאמות גרפיות ומגוון תוספות אפשריות לתעשיות השונות

עיצוב אריזות אריזות-קופסאות-קרטון-מעוצבות
טיפים

עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית
פתרונות דפוס

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

אריזות גמישות - דויפק - בית דפוס לעסקים גט פרינט
טיפים

הכנה לדפוס

בין אם אנו מוציאים ספר, חוברות או עלונים לאור ובין אם מדובר בניירת משרדית או אפילו חשבוניות, הכנת הקובץ בפורמט הנכון ובתהליך הנכון לקראת ההדפסה תשפיע באופן ניכר על איכות התוצר שנקבל. כדי ליהנות ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר בטכנולוגיות פרינט, חשוב שנכיר לעומק תהליכי הכנה לדפוס ונדאג כי הם מיושמים כמו שצריך. כדי לסייע לך ליהנות מתוצאות אופטימליות שישרתו את המטרות שלך בצורה הטובה ביותר, אספנו כמה מההיבטים החשובים ביותר בהכנה לדפוס.

גט פרינט - בית דפוס אישי מנצח לעסקים וחברות Get Print
טיפים

מידות נייר לדפוס

בדרך כלל אחד השלבים הראשונים כשיוצאים לביצוע עבודות דפוס, הוא בחירה או החלטה על גודל הנייר של התוצר הסופי (כתוצאה