בית דפוס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

כדי לגרום לעסק שלך להצליח אתה חייב להסתמך על ספקים מעולים, כאלו שניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות, לא רק שיספקו לך את הסחורות שאתה דורש בכמויות ובזמנים המדויקים, אלא בעיקר כאלו שיבינו את הצרכים של העסק שלך.

איך לבחור בית דפוס שנכון לעסק שלך?

בתחום שירותי הדפוס, הבנת צורכי הלקוח הכרחית, והיא מה שמבדיל בין ספק רגיל לספק ששומרים לו נאמנות לאורך כל שנות הפעילות.

בעוד כל בתי הדפוס מציעים הדפסה של מוצרי נייר בגודל כזה או אחר, בית דפוס שחושב יחד אתך על שיווק העסק שלך, ויודע להציע לך פתרונות יצירתיים ומופלאים, שחושבים מחוץ לקופסה, לספק אותם באיכות מעולה ובזמן, זה מה שהופך את בית הדפוס לספק, שתרצה לצעוד אתו כברת דרך.

עבור אילו סוגי עסקים וחברות זה חשוב במיוחד?

חברות בכל סדר גודל יכולות לעשות שימוש בשירותי דפוס שחושבים מחוץ לקופסה, שכן בעולם דינמי שהתחרות בו הולכת וגדלה, לא די בפלאייר פשוט שיספר לקהל המקומי שאתה כאן, ולכן כל מוצר דפוס שתבחר לייצר עבור העסק שלך חייב להעביר מסרים שיווקיים בצורה חכמה, שמתאימה לנישה שאליה העסק שלך שייך.

נותני השירות המצליחים ביותר מעניקים שירותים לחברות קטנות וגדולות מתחומים שונים, ביניהן חברות פרמצבטיקה, קוסמטיקה, מזון, טכנולוגיה, מכשור רפואי, מרפאות, חברות בנייה, הייטק ועוד.

לצד החברות הגדולות במשק, גם עסקים קטנים השכילו למתג את עצמם ולרתום את טכנולוגיות הדפוס המתקדמות שיש כיום, ועל ידי פיתוח מארזים, הדפסת מדבקות ממותגות ומגוון מוצרים פשוטים להפליא, הם מצליחים להציב את עצמם כמובילים בתחומם וליצור תדמית מקצועית הודות למוצרי דפוס שמשווקים אותם בחכמה ולא גורמים להם לחור בתקציב השיווק של העסק.

כיצד מתאימים את מוצרי הדפוס לצרכים השוטפים והשיווקיים של העסק?

מוצרי דפוס לעסקים מתחלקים באופן גס ל – 3 קבוצות:

  1. ניירת משרדית – מוצרים אלו משמשים את העסק בפעילות השוטפת של משרדי החברה, וכוללים בעיקר מעטפות ממותגות, ניירות לוגו, כרטיסי ביקור למנהלים, סוכנים ובעלי תפקידים שונים בעסק, פנקסים ממותגים לסוכנים ולמנהלים, מדבקות, פנקסי קבלות וכדו', תוכלו לפגוש בקטגוריית דפוס ניירת משרדית
  2. מוצרי פרסום – מוצרי פרסום מודפסים כוללים מוצרי נייר פופולריים כמו פלאיירים, חוברות ועלוני מידע או מוצרים שמותאמים לצורכי העסק באופן אינדיבידואלי, ביניהם קטלוג מוצרים, ברושורים, דגלים לדוכני מכירה, שקיות ממותגות וכדו'.
  3. מוצרי קד"מ –מוצרים אלו משמשים את העסק לצורך קידום מכירות, וכוללים אינספור של עיצובים ודוגמאות. הודות לטכנולוגיות מתקדמות ניתן כיום לייצר מוצרים יחודיים בעיצובים אישיים, שמאפשרים לכל עסק לבלוט עם מוצר מרשים שמשאיר חותם ושלא ניתן להתעלם ממנו. מוצרי קד"מ כוללים מארזים, מחברות, לוחות שנה, שמשוניות, דגלים לתערוכות וכנסים ועוד.

 

כיצד בוחרים את סוג המוצרים המתאים לעסק?

פרט לפתרונות "הרגילים" שנועדו לשרת את העסק במהלך פעילותו השוטפת כגון פלאיירים, מדבקות, מחברות מעוצבות וממותגות, שקיות ממותגות קטלוגים, פולדרים וכדו', לכל עסק יש להתאים מוצרים מודפסים באופן אינדיבידואלי.

יועצי שירות מיומנים שמכירים גם את עולם הדפוס, על כל הפיתוחים והחידושים שבו, גם את תחומי השיווק המודרני והמסורתי וגם את צורכי העסק לפי הנישה אליה הוא משתייך, יכולים לסייע לבעל העסק להגיע להחלטה מושכלת וחכמה, שתניב מכל מוצר דפוס מקסימום השפעה ורווחים.

בחירת פתרונות מתאימים וטובים לעסק מתחילה בהיכרות עם העסק ועם השוק שבו הוא פועל וסקירת המתחרים שלו. לצד כל אלו חשוב לאבחן את הצרכים של העסק, אופי הפעילות שלו והתוכנית השיווקית והעסקית שהוא הציב לעצמו. לצורך העניין, חברות שמשתתפות בתערוכות או שעורכות ימי עיון לאורך השנה, זקוקות למוצרי פרסום כמו עלוני מידע, ברושורים ודגלים, לעומת זאת, חברה שלא נפגשת עם לקוחותיה העסקיים פנים מול פנים יכולה לבחור להדפיס עבורם לוח שנה ארוז באריזה חגיגית עם פנייה אישית, שתעמיק את מערכת היחסים שלהם ותיצור קשר אישי יותר בין בית הדפוס והלקוחות העסקיים שלו.

כיצד בוחרים את סוג הנייר עליו יודפסו המוצרים?

מרבית הניירת המשרדית מודפסת על גבי נייר נטול עץ, לעומת זאת מוצרי פרסום וקד"מ נפוץ להדפיס על גבי נייר כרומו. יחד עם זאת, אין חוקים נוקשים, כיוון שפעמים רבות נייר נטול עץ בגרמז' גבוה משמש להדפסת חוברות, קטלוגים, לוחות שנה ומוצרים נוספים. (הגרמז' הוא יחידת המדידה לעובי הנייר, שנקבעת על פי משקל מטר מרובע שלו).

אם נדייק, אז כשמדובר במוצרי קד"מ ובמוצרי פרסום כמות האפשרויות היא אינסופית, ובמרבית המקרים מעצב גרפי מוכשר, מנהל שיווק מנוסה או סוכן מכירות שמכיר את עולם הדפוס על בוריו ידעו לבחור הן את סוג הנייר המתאים והן את הגרמז' הנכון, שגם יתאים לסוג המוצר ואופי השימוש בו וגם יעמוד בתקציב הלקוח.

חלק מתהליך תכנון עבודת הדפוס, היא פריסת שטח הנייר על פי גודל הנייר של המוצר וחישוב שטחי הנייר על פי מידות הנייר של עולם הדפוס

אילו גימורים והשבחות ניתן לשלב במוצרי הדפוס השונים ולמה הם נועדו?

הגימורים וההשבחות של עולם הדפוס נועדו לספק פונקציונליות מצד אחד ולשדרג את מראה המוצר מבחינה עיצובית מצד שני.

בין הגימורים השונים יש ספירלות במבחר גדלים ובצבעים שונים, הדבקה חמה או תפירה.

עולם ההשבחות הוא עשיר, ומידי שנה מפותחות עוד ועוד השבחות חדשות בעולם הדפוס. להלן חלק מההשבחות הנפוצות בעולם הדפוס:

למינציה – שכבה פלסטית דקיקה ושקופה, שנועדה להגן על הנייר ולשמור על איכותו לאורך זמן. ניתן לעשות למינציה מט או מבריקה לבחירת הלקוח.

הטבעות – יש הטבעות עיוורות או הטבעות בשילוב פויל כסף, ברונזה או זהב שמיישמים בעזרת גלופה וחום. ההטבעות נועדו לתת מראה יוקרתי והן נראות כחותמת שמוטבעת על גבי המוצר.

לכה – ניתן להוסיף למוצר לכה סלקטיבית (לכה שטוחה UV) או לכה סלקטיבית מובלטת (סקודיקס), שמעניקות רובד נוסף למוצר. בדרך כלל מיישמים את הלכה על גבי אייקונים או טקסטים במטרה להדגיש אותם או לתת להם מראה מרשים. קיים סוג נוסף של לכה, שנקרא לכה מים. הוא זהה ללמינציה, ונועד לשמור על איכות המוצר לאורך זמן.

אפקט נצנצים – שימוש בחומרים ובטכניקות מתקדמות מאפשר להוסיף שכבת נצנצים בגוונים שונים על גבי שטחים מוגדרים.

חיתוכים – חיתוכים הם חלק מעיצוב המוצר, ומעניקים לו תכונות עיצוביות ופרקטיות. קיימים 2 סוגי חיתוכים: חיתוך שטנץ שמתאים לכמויות בינוניות וגדולות או למוצרים בחיתוכים סטנדרטיים, וחיתוך דיגיטלי שמתאים לכמויות קטנות ובינוניות ומאפשר אפשרויות חיתוך אינסופיות לפי דרישת המעצב.

פרפורציות – פרפורציות הן קווים מחוררים, שנועדו לאפשר תלישה נוחה, קלה ומדויקת. השיטה נפוצה בשימוש עבור פנקסים, מסמכים עסקיים או בלוקים לשימוש משרדי.

ביגים – שימוש בסכין לא כהה מאפשר לסמן מקומות לקיפול מדויק על גבי המוצר, שלא פוגעים באיכותו. הביגים מיושמים בפולדרים, ברושורים, מארזים ועוד.

קפסוליזציה – הקפסוליזציה עוטפת את הנייר במעין קפסולה פלסטית דקה ושקופה, ונועדה לשמור על איכותו ולהגן עליו לאורך זמן. נפוצה בשימוש לתפריטים וחוברות סוכנים.פתרונות

לפניה למרכז הלקוחות בנושא: בית דפוס

קבלו הצעת מחיר מהירה:
מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

פוסטים, מאמרים ומידע נוסף:

גליל מדבקות בית דפוס לעסקים גט פרינט
טיפים

מדבקות בגלילים

בעלי עסקים רבים עושים שימוש במדבקות בגלילים למטרות שונות, כך שסביר להניח שנתקלתם לא פעם במוצרים שיש עליהן מדבקות שהודפסו במקור על גליל מדבקה. אלו יכולות להיות מדבקות ממותגות שעליהם מופיע לוגו של עסק, מדבקות שמצוין עליהם מפרט של החומרים שמוצר מסוים מכיל, מדבקות עם מחיר מבצע וכו'.

הדפסת מדבקות, מדבקות בגלילים
הדפסת מדבקות

מדבקות

אתם צריכים שהמדבקות שלכם יהיו איכותיות ויחזיקו מעמד לזמן ממושך, אתם הרי מתכננים להדביק אותם על מוצרים שונים שיעמדו בשינויי מזג אוויר ושינויים אחרים נוספים. לכן, אתם צריכים לבדוק שמדובר במדבקות שעשויות מחומר שיכול  לעמוד בתנאים שונים.
ניתן למצוא מגוון רחב של חומרי גלם שמשמשים עבור ייצור של מדבקות, כך שאתם יכולים לברר באיזה חומר גלם מדובר ולבדוק האם הוא מתאים לשימוש עבור הצרכים שלכם מבחינת עמידות.

אריזות
טיפים

אריזות

תמיד יהיה נכון להגדיר עבור יצרן האריזות או איש הקשר שלכם בבית הדפוס מהו הקונספט הכללי. כלומר, בשלב הראשון צריך היצרן ומעצב האריזות לדעת בקווים כלליים איזה מן קופסא או מארז צריכים. זה דבר אחד לתכנן קופסא עם מכסה אינטגרלי ודבר אחר לגמרי לתכנן אריזה שנועדה לפתיחה חד פעמית ולאחר מכן היא נזרקת לאשפה

אריזות איכות
טיפים

אריזות איכות

גט פרינט מתמחים בייצור אריזות איכות, עד רמות הגימור והעיצוב המושקעות והיוקרתיות ביותר. אנו ערים לצרכים ולמקובל בשלל ענפים ותעשיות ומתרגמים את הידע הנרחב להצעת מחיר תחרותי ופתרונות מעולים, לכל לקוחותינו. בין היתר, אנו מקפידים על התאמת מאפייני האריזה למאפייני המוצר, עם התאמות גרפיות ומגוון תוספות אפשריות לתעשיות השונות

עיצוב אריזות אריזות-קופסאות-קרטון-מעוצבות
טיפים

עיצוב אריזות

לפני התכנון חשוב לבקש מכל לקוח שצריך אריזה דוגמא של המוצר. יש לכך כמה תועלות חשובות. לדוגמא, בצורה כזאת אפשר לדעת מהו המשקל של המוצר. אי אפשר לעצב אריזה עדינה מדי כאשר משקל המוצר גבוה. למוצרים כבדים יש לבצע התאמות שונות לשם כך. בנוסף, חשוב לדעת מהו נפח המוצר. בזכות הניסיון שלנו עם אין ספור אריזות להרבה מאוד עסקים וחברות בענפים שונים, כבר בשלב זה נוכל להעניק תובנות, הערות והצעות ללקוח שמעוניין בכך

עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית
פתרונות דפוס

אריזות קופסאות קרטון מעוצבות

כיום יותר מאי פעם, לא חסרות דרכים לקדם את המותג שלך. הנראות של הלוגו, סכמת הצבעים וכל שאר המאפיינים הוויזואליים שיוצרים את תדמית העסק שלך, מופיעים בעקביות על הניירת המשרדית, באתרי האינטרנט ובמוצרי קידום המכירות השונים שלך. כדי להשלים את התמונה הזו וליצור מערך אחיד אחד שכולו משדר את המותג שלך, אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות למוצרים שלך הן כלי עוצמתי לקידום העסק. כיום יותר מאי פעם אין גבול לאפשרויות שעומדות בפניך.

גט פרינט דפוס מצוין לעסקים Get Print

פניה מהירה

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

גט פרינט דפוס מצוין לעסקים Get Print